[BC3] Lieve Adjes, mag ik...

Pagina: 1
Acties:

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-02 09:29
... de smileys van dit forum gebruiken op mijn pas opgerichte forum?

mzl, steije

edit
icoontjes -> smileys

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hier kun je wat meer info over deze materie vinden: http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq&id=3#06

Virussen? Scan ze hier!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Ik zou het antwoord op deze vraag eigenlijk niet weten. Misschien dat Femme, Daniel of Floris hier iets zinnigs over kunnen zeggen?

DIT IS MIJN WEBSITE

• witchdoc
  • Laatst online: 19-01 11:05
de icoontje, als je bedoelt de bij elke user verschillende plaatjes: moet je toestemming van elke apparte user voor hebben..

• Buzzman
  • Niet online
Op maandag 07 mei 2001 19:10 schreef havana het volgende:
Ik zou het antwoord op deze vraag eigenlijk niet weten. Misschien dat Femme, Daniel of Floris hier iets zinnigs over kunnen zeggen?
Lees de faq >:) ;)

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 11-02 11:58
Op maandag 07 mei 2001 19:06 schreef steije het volgende:
... de icoontjes van dit forum gebruiken op mijn pas opgerichte forum?

mzl, steije
Icoontjes zijn alle plaatjes die onder de usernamen staan. De smileys bedoel je denk ik :?

• Steije
Op maandag 07 mei 2001 19:10 schreef havana het volgende:
ik zal daniel en floris nog maar ff proberen want femme antwoord niet op mail en icq...

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-02 07:03

Daniel

Kapitein NCC-1701
Welk forum?

• Steije
Op maandag 07 mei 2001 19:26 schreef Daniel Kegel het volgende:
Welk forum?
Klik eens op mijn homepage-icoontje

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op maandag 07 mei 2001 19:28 schreef steije het volgende:

[..]

Klik eens op mijn homepage-icoontje
Moet ik die eerst even aanzetten :)

• Steije
Op maandag 07 mei 2001 19:29 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]

Moet ik die eerst even aanzetten :)
oh :) zal ik hier anders maar de url posten?

Verwijderd

"Dear visitor,

I think the most of you don''t understand English so that''s why I will try to make an english version of this forum with the next update.. If you want to help send an e-mail to steije@dinamite.nl. I would really appreciate it.. "

Lol .. dat staat in je engelsse gedeelte. Volgens mij bedoel je wat anders dan dat je typt :)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
ActiveTopics? Is dat je eigen brouwsel? Ziet er wel leuk uit namelijk.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Steije
Op maandag 07 mei 2001 19:31 schreef HlpDsK het volgende:
"Dear visitor,

I think the most of you don''t understand English so that''s why I will try to make an english version of this forum with the next update.. If you want to help send an e-mail to steije@dinamite.nl. I would really appreciate it.. "

Lol .. dat staat in je engelsse gedeelte. Volgens mij bedoel je wat anders dan dat je typt :)
ghe, ik zie het.. ik zal et maar es gaan verbeteren.. thanks helpdesk!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Tja, welke smileys zou je willen gebruiken?? Allemaal?

• Steije
Op maandag 07 mei 2001 19:32 schreef Daniel Kegel het volgende:
Tja, welke smileys zou je willen gebruiken?? Allemaal?
zie faq: daar had ik de smileys al gezet die ik graag zou willen gebruiken.. Je kan ze alleen nog niet gebruiken in een post..

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op maandag 07 mei 2001 19:34 schreef steije het volgende:

[..]

zie faq: daar had ik de smileys al gezet die ik graag zou willen gebruiken.. Je kan ze alleen nog niet gebruiken in een post..
Ah, ok. Is prima, mits er in die FAQ een bronvermelding komt te staan.

"Smileys zijn deels uit UBB afkomstig, deels van Gathering of Tweakers"

We weten namelijk zelf ook niet precies welke we wel en niet zelf gebouwd hebben :)

• Steije
Op maandag 07 mei 2001 19:37 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]

We weten namelijk zelf ook niet precies welke we wel en niet zelf gebouwd hebben :)
ok, thanks! hartstikke bedankt! het staat er binnen 1 minuut bij :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op maandag 07 mei 2001 19:37 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]

Zoek het eens uit zou ik zeggen...slaat anders nergens op dat jullie een verwijzing vragen..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Er rust toch geen copyrights op smillies of wel :)
Ze zijn toch door verschillende mensen gemaakt. Wel netjes dat je het zo vraagt. Ik zou niet inzien waarom iemand hier bezwaar tegen heeft.

Bang voor concurentie lijkt me niet logisch gezien dit topicje ;)

• dudek
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

dudek

I spy with my little eye

er wordt nog wat vergeten te vermelden (de faq op T.net):
Ik wil die smiles gebruiken, mag dat?

>:):'(:P:9:*:7:r}:O

"Ja, maar... "
Leuk zijn ze he? We vinden ze zelf ook erg tof, en kennelijk zijn we niet de enige . (waarom anders opgenomen in een FAQ?) Er zijn echter wel een paar regeltjes, waar je je aan moet houden. De smiles zijn voor het overgrote deel door Reinder gemaakt voor Tweakers.net, en zijn dan ook eigendom van Tweakers.net. Je mag de smiles alleen gebruiken onder de volgende voorwaarden:

Vooraf toestemming vragen per E-mail o.v.v. de site waar het op komt.

Duidelijke vermelding van Tweakers.net bij de credits en een link naar ons.

Eventuele verzoeken van derden voor hergebruik doorverwijzen naar ons.

Je kan het misschien al raden... we houden hier een vrij strak beleid tov illigale zooi. Wij verwachten dat je bij gebruik van deze smiles een vergelijkbare inspanning doet om illegale verspreiding van software en/of muziek video''s ed. te voorkomen. Tweakers wil op geen enkele manier in verband gebracht worden met illegale sites.

Misschien een tik van de ontwerper, maar het O+-je is slechts voorbehouden voor Tweakers.net en Fokzine, omdat-ie speciaal voor iemand gemaakt is. (mensen van de oude garde weten vast wel wie.) De rest staat, uiteraard na voldaan te hebben aan boven genoemde punten, je geheel ter beschikking.

De 8-) en :? smilies werden door Razor_Blade gemaakt.

Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 07 mei 2001 19:41 schreef persianboy het volgende:
Zoek het eens uit zou ik zeggen...slaat anders nergens op dat jullie een verwijzing vragen..
Alle ''niet-UBB'' smileys zijn speciaal gemaakt voor gebruik op dit forum. Razorblade heeft er dacht ik wel eens een paar gemaakt iig.
Nadeel is dat de meeste smileys uit OTF, OF en kroeg kwamen en daar was het wel eens een ''chaos'' om het licht uit te drukken.

Van de meeste zijn de makers iig wel bekent.

edit:
Bobo, nee er zit geen echt copyright op maar het is op zijn zachtst gezegt NIET netjes om andermans werk te stelen. Zoals steije het oplost is iedereen blij :)

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op maandag 07 mei 2001 19:41 schreef persianboy het volgende:

[..]

Hoezo niet? Zolang we weten dat er smileys van ons tussen zitten mogen we een verwijzing vragen...van de meeste weet ik het wel maar een paar niet zeker.

• BC3 Victim
Steije vraagt het netjes, ik had vanmiddag ook ene Jeroen op ICQ die hier vragen over stelde (misschien steije zelf wel, weet ik niet).

Persoonlijk weet ik ook niet precies wie welke smiley (officieel: emoticon) heeft gemaakt. Daarom is het verstandig even een mailtje te sturen naar Razorblade en Reinder. Ze bijten niet en vinden het meestal ook echt niet erg als je hun producten gebruikt. Een verwijzing naar onze site is ook helemaal niet overdreven in mijn ogen aangezien deze smileys in eerste instantie zijn gemaakt om op deze site(s) gebruikt te worden...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 19:45 schreef IceStorm het volgende:

[..]

edit:
Bobo, nee er zit geen echt copyright op maar het is op zijn zachtst gezegt NIET netjes om andermans werk te stelen. Zoals steije het oplost is iedereen blij :)
Maar je moet er ook niet te moeilijk over doen, want volgens mij zou 99% van de mensen het niet eens vragen en ze gewoon opslaan en renamen.
50% van de websites bestaat uit het betere jat en rip werk.

Face it, als iemand ze gebruikt heb je geen poot om op te staan, en die zin dat Tweakers.net eigenaar ervan is is feitenlijk een leugen.
Ik vind het netjes dat hij het zo vraagt.

Verwijderd

Ggrrmbl :P

Smilie

:)

• BC3 Victim
Op maandag 07 mei 2001 19:53 schreef HlpDsK het volgende:

Smilie

Emoticon, klaar.

• Steije
Op maandag 07 mei 2001 19:50 schreef Floris_Diemel het volgende:
Steije vraagt het netjes, ik had vanmiddag ook ene Jeroen op ICQ die hier vragen over stelde (misschien steije zelf wel, weet ik niet).

Persoonlijk weet ik ook niet precies wie welke smiley (officieel: emoticon) heeft gemaakt. Daarom is het verstandig even een mailtje te sturen naar Razorblade en Reinder. Ze bijten niet en vinden het meestal ook echt niet erg als je hun producten gebruikt. Een verwijzing naar onze site is ook helemaal niet overdreven in mijn ogen aangezien deze smileys in eerste instantie zijn gemaakt om op deze site(s) gebruikt te worden...
Floris ik was het niet..

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 07 mei 2001 19:51 schreef --BoBo-- het volgende:
Maar je moet er ook niet te moeilijk over doen, want volgens mij zou 99% van de mensen het niet eens vragen en ze gewoon opslaan en renamen.
50% van de websites bestaat uit het betere jat en rip werk.
"We" doen er toch ook niet al te moeilijk over? Het gaat er gewoon om dat het op deze manier netter is. Ik weet zo een forum dat GoT smileys gebruikt zonder toestemming... maar ja.

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 19:53 schreef HlpDsK het volgende:

Smilie

Wat is jouw probleem :?

;)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!