PSX-shop bestelling

Pagina: 1
Acties:

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:25
Ik heb op 11 juni een Act-Labs :9~ stuur besteld, maar tot op heden nog niet binnengekregen. Ik heb wel begrepen dat als die stuurtjes niet op voorraad zijn, ze geimporteers moeten worden.

Wie heeft er zelf ervaringen met deze winkel en kan me vertellen hoe lang |:( het nog moet duren voordat ik eindelijk kan racen !?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Als PSXshop spul op voorraad heeft zijn ze heerlijk snel (binnen een paar dagen je spullen). Zo niet..... Tjah. :?

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Smarron
Jawel, maar 3 weken?

Als ik hem bij de officiele site had besteld, was hij volgens mij nog eerder binnen !!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Een jaar geleden had ik daar ook eens een stuurtje besteld, was niet op voorraad, zou binnen een week binnenkomen, blabla... ik heb uiteindelijk zo'n 2 maanden gewacht, toen was ik het zat en heb ik bij een andere online-shop een stuurtje besteld en die had ik de volgende dag al in huis *D

• Smarron
Op zondag 01 juli 2001 13:39 schreef Frank128 het volgende:
Een jaar geleden had ik daar ook eens een stuurtje besteld, was niet op voorraad, zou binnen een week binnenkomen, blabla... ik heb uiteindelijk zo'n 2 maanden gewacht, toen was ik het zat en heb ik bij een andere online-shop een stuurtje besteld en die had ik de volgende dag al in huis *D
Weet je ook nog welke ?!

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
Ik heb uitstekende ervaringen met de PSX-shop.

Afgelopen donderdag middag het volgende besteld;

-gun voor DC
-4m memcard voor DC
-verlengsnoertje voor controller DC
-VGA-box voor DC

vrijdag middag had ik alles binnen!!! B-)

alleen de vga-box deed het niet goed... maar die gaat gewoon terug geen probleem.

goeie gasten daar bij psx-shop! al eerder een stuur bestelt (yep; een echt arcade freak dus :P) en heel snel geleverd.

" Play the violent strings of my symphony "

• Smarron
Ik ga die lui toch maar eens bellen ... Kan geen kwaad. Hoop dat ze de telefoon opnemen.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ja, de laatste keer had ik 2 van die shock-boxjes voor m'n DC gekocht, een 1mb memcard (voor Bleemcast) en een 4mb memcard met zo'n Nexus upload kabeltje.

2 dagen voordat het binnen was.

Nu nog een degelijke TV regelen (de ene die ik nu op m'n kamer heb kan namelijk geen NTSC, urrrrgh) en ik ben weer back in business :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Pagina: 1