De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Nee, maar dat gebeurt nu toch ook al enigszins. Alle gelockte topics komen onderaan.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nu vergeet ik (/je) het vaak, juist omdat ze onderaan staan, en dat is jammer.
+ user RevolutionOp zondag 06 mei 2001 23:08 schreef Revolution het volgende:
Of alle slotjes gelijk teleporten naar www.onzinforum.nl en daar weer openen?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Hoewel ik eerlijk gezegt wel had verwacht dat nu ze onderaan staan het ook veeel vaker voor zou komen.
nog een paar jaar wachten, dan wordt private messaging MISSCHIEN geinplementeerd en kunnen de modjes de juiste persoontjes snel een PM sturen wat er met het topic gebeurd is. (automatisch naar iedereen die replied heeft in dat topic dan hopelijk)Op zondag 06 mei 2001 23:58 schreef oVRoM het volgende:
Probleem is het zelfde als altijd... In no time staat SG vol met ''waar is mijn topic'' topics...
Hoewel ik eerlijk gezegt wel had verwacht dat nu ze onderaan staan het ook veeel vaker voor zou komen.
[errug OT]Op maandag 07 mei 2001 00:01 schreef poohbeer het volgende:
[..]
nog een paar jaar wachten, dan wordt private messaging MISSCHIEN geinplementeerd en kunnen de modjes de juiste persoontjes snel een PM sturen wat er met het topic gebeurd is. (automatisch naar iedereen die replied heeft in dat topic dan hopelijk)
Je hebt een collega
[/errug OT]
Zolang hij niet uit België komt zal het wel goed gaanOp maandag 07 mei 2001 00:24 schreef poohbeer het volgende:
hij was eerst
btw, 1 post is geen collega hoor, da''s een verre wannabee
edit: mei 2001! ik ben eerst.. grmbl
noujah, niemand kan poohbeer vergissen met een ander toch?
Verwijderd
Verrader!Op zondag 06 mei 2001 23:12 schreef jelmervos het volgende:
[..]
+ user Revolution
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Wij hebben een prullenbak ingesteld omdat er erg veel onenigheid bestond tussen de admins en mods wat nou serieus was, wat onzin was, en wat de sfeer van het forum verpeste. Wij hebben vervolgens een prullenbak neergezet om alle _echte_ onzin (dus flamewars ed) hierheen te verplaatsen, en het werkt aardig moet ik zeggen. Hier zou het echter geen optie zijn. (For the record: GSMBoy, ook wel ''aartje'' genoegmd, heeft het record van topics in onze prullenbak
(Je kan zien hoe ''t werkt op forum.interaddict.com als je wilt)
Wij hebben ook private messaging, en het werkt matig. Soms is het wel handig om iets persoonlijk af te handelen, maar E-mail is dan toch beter ingeburgerd. Newbies gebruiken het toch niet, dus daarvoor hoef je het niet te installeren.nog een paar jaar wachten, dan wordt private messaging MISSCHIEN geinplementeerd en kunnen de modjes de juiste persoontjes snel een PM sturen wat er met het topic gebeurd is.
En voor GoT is het mischien ook wel een bruikbaar & werkend iets.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
gesloten topics worden nu al onderaan gezet, als je ze naar een apart forum verplaatst krijgen ze teveel aandacht en dat hebben ze gewoon niet nodig.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Lees maar wat users hier boven te melden hebben, daar heb ik NIETS bij toe te voegen !
Agreed.Op maandag 07 mei 2001 15:42 schreef Kees het volgende:
ik denk niet dat het iets toevoegt.
gesloten topics worden nu al onderaan gezet, als je ze naar een apart forum verplaatst krijgen ze teveel aandacht en dat hebben ze gewoon niet nodig.
pier, waar heb jij het over dan? Een forumpje met wel 20 leden? Komop zeg.
Ennum pier, Zou je alsjeblieft een ander ico willen nemen?
Email.. ik chdck het email dat hir ingevuld staat zo eens per week tot eens per maand.Op maandag 07 mei 2001 11:31 schreef looskuh het volgende:
Wij hebben ook private messaging, en het werkt matig. Soms is het wel handig om iets persoonlijk af te handelen, maar E-mail is dan toch beter ingeburgerd. Newbies gebruiken het toch niet, dus daarvoor hoef je het niet te installeren.
Priv messages is het ultieme hulpmiddel van modjes naar users toe over algemene inlichtingen/wijzigingen/moved topics en veel meer..
user to user is het nog steeds erg handig om de mensen die geen icq hebben aanstaan en hun email ook hebben verstopt wegens privacy snel te contacteren als ze willen (je kan het afzetten natuurlijk).
Wel belangrijk is dat je bepaalde mensen kan ignoren. (modjes uitgezonderd)