Intel Pentium III 450mhz, 128mb-ram, 46gb hd 7200rpm, nRiva TNT 2 32mb + TV-Out, Sony Dvd-Rom 5x24x, Lite-On 16x10x40, 17' Beeldscherm, HP Scanjet 5300c, HP Deskjet 843c, Philips Webcam ToUCam Pro (64fps)
Huh? Wat doet die vraag HIER?
Maakt niet uit hoor, ik denk alleen dat niemand antwoord erop weet.
Wat ik je wel kan aanraden is om Nedit te gebruiken om pagina's te maken. Die heeft syntax highlighting enzo en werkt onder Linux en companen.
Maakt niet uit hoor, ik denk alleen dat niemand antwoord erop weet.
Wat ik je wel kan aanraden is om Nedit te gebruiken om pagina's te maken. Die heeft syntax highlighting enzo en werkt onder Linux en companen.
edit:
hier=NWOS
hier=NWOS
Waarom zet je dit in [url="/listtopics.php/23"]Non-Windows Operating Systems[/url] 
>> [url="/listtopics.php/10"]Software Algemeen[/url] <<
>> [url="/listtopics.php/10"]Software Algemeen[/url] <<
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Hmm wist niet dat frontpage all gepoort was naar andere OS-en dan windows
RTFMOp woensdag 06 juni 2001 21:49 schreef the_rv het volgende:
...maar als ik frontpage nou open, komt er te staan, als ik een nieuwe (lege) pagina heb aangemaakt, dan komt er:
code:
1 2 <body> </body>
Hoe krijg ik dit weer weg, dit is enorm vervelend als ik de site maak.
Hét grote voordeel binnen alle Office onderdelen is dat de GUI dezelfde lijnen volgt.
Weergave opties kun je bijna altijd vinden onder view/beeld.
Als je dat in FrotPage doet zie je dit:

Oftewel: zet de weergave van Tags uit, en zorg bij Extra/tools > opties dat je instellingen worden opgeslagen (ook die irritante uitklapmenus kun je zo uitzetten).
Mag ik je gelijk de volgende tips geven?
1) ga eens kijken bij MS op de OfficeUpdate site voor wat plug-ins.
Er is er een die zorgt dat er geen New_Page_1 meer wordt geopens bij het opstarten, een HTMLtool plug-in voor het sneller editten van tags...kijk maar eens:
rare link, dus dan maar zo
2)Pas de compatibility van je te maken site ook aan..
Page options.

3) ga zoveel mogelijk in HTML mode werken, dan zie je wat er gebeurt
4) ga hééél snel overstappen op een betere, veelzijdiger editor (DW of HomeSite).
(PS, da's geen flame, maar gewoon ervaring.)
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1