SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"
Verwijderd
(''Maximumaantal'', moet daar niet een spatie tussen
En vaak komt niet de gehele tekst (breedte) op papier als er weer mensen pics/rare opmaak posten.
SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"
Verwijderd
Ctrl-C > Ctrl-VOp zondag 06 mei 2001 20:33 schreef Skinny het volgende:
File-Print kan wel, (Zeker als je alles op 1 pagina hebt) maar ik wil het liefst die hele GOT layout er niet omheen. Het gaat mij alleen om de inhoud, dus een beetje "text-based" layout zou erg mooi zijn.
edit:
En vaak komt niet de gehele tekst (breedte) op papier als er weer mensen pics/rare opmaak posten.
Verwijderd
Overigens zijn ''ze'' bezig met de opzet van een soort van knowledgebase, ik neem aan dat daar ook wel een print functie bij zal zitten..
Verwijderd
En tsja, je moet mischien een beetje rotzooien met cookies ofzo, weet niet of dat kan (msichien via Lynx dumpen?) en dan moet ''t vast kunnen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Daar gaat hem juist om, dat vindt hij te moeilijk.Op zondag 06 mei 2001 20:37 schreef Revolution het volgende:
[..]
Ctrl-C > Ctrl-V
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Owh, valt ook niet mee natuurlijk, dat Copy, Pasten...Op zondag 06 mei 2001 22:33 schreef Pluisje het volgende:
[..]
Daar gaat hem juist om, dat vindt hij te moeilijk.
Moet je minstens universitaire opleiding voor hebben..
Ja daarom, lastig hoor!!Op zondag 06 mei 2001 23:14 schreef Revolution het volgende:
[..]
Owh, valt ook niet mee natuurlijk, dat Copy, Pasten...
Als je een page op GoT opent met Lynx zie je dus welgeteld 0 reacties...msichien via Lynx dumpen?
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
Het gaat d''r om, dat je alleen de text kan printen. Niet alle user icons enz.
Verwijderd
Daarom ook de source dumpen.. gaat om de cookies. Je moet je prefs op 999 kunnen zetten, als je zonder cookies een topic grabt in PHP ofzo, dan krijg je gewoon 20 posts.Op maandag 07 mei 2001 00:44 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Als je een page op GoT opent met Lynx zie je dus welgeteld 0 reacties...
Op zondag 06 mei 2001 23:14 schreef Revolution het volgende:
[..]
Owh, valt ook niet mee natuurlijk, dat Copy, Pasten...
hij vraagt om een methode om iets te automatiseren(daar zijn pc''s voor remember)
en dan ga je zeggen dat doe je gewoon met ctrl_v.
Zelfde als dat een klant zegt: ik wil een machine om stokjes te sorteren op grootte en jij dan zegt: dat doe je toch gewoon met de hand.
Oftewel /onzin!
[ontopic]
Skinny> als je de source bekijkt, zie je dat het allemaal aanroepen van een javascript method zijn. als je nu zelf een javascript method schrijft(met dezelfde naam) die de pagina in de voor jouw gewenste layout-zet. dan maak je een script die de hele pagina inleest en de link naar dat javascript veranderd in een link naar jouw javascript. Dun kun je erg makkelijk een printbare versie maken.
Mocht je hulp nodig hebben > je weet me te bereiken
25 toch?Op maandag 07 mei 2001 11:42 schreef [nielsonline] het volgende:
[..]
Daarom ook de source dumpen.. gaat om de cookies. Je moet je prefs op 999 kunnen zetten, als je zonder cookies een topic grabt in PHP ofzo, dan krijg je gewoon 20 posts.
Flauwe opmerking, ik heb ook wel eens gehad dat ik wat uit wilde printen, maar dat vond ik niet zo''n probleem om effe te ctrl-c/v-en (wat een woordOp zondag 06 mei 2001 22:33 schreef Pluisje het volgende:
[..]
Daar gaat hem juist om, dat vindt hij te moeilijk.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
[/quote]
Sorry was niet flauw bedoelt!
OKOp maandag 07 mei 2001 12:47 schreef Pluisje het volgende:
Flauwe opmerking, ik heb ook wel eens gehad dat ik wat uit wilde printen, maar dat vond ik niet zo''n probleem om effe te ctrl-c/v-en (wat een woord)... Maar als je dat regelmatig doet, kan ik het me wel voorstellen dat je niet iedere keer die hele GoT layout wilt veranderen
-------------------------------------
Sorry was niet flauw bedoelt!
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd