De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
wacht dan tot een #55
en druk dan snel op new topic
vul te volgende in :
"ei --2 "
en dan zie je het
het werkt echt !
damn...bij mij werkt ie ook niet
Baas neem een racecar neem een saab <---->
De bovenste doet et ook niet.....
>"51"=thgieh "51"=htdiw "fig.elims/s/i"=crs gmi<
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Op zondag 06 mei 2001 00:41 schreef Moartn het volgende:
<marquee><font color=red size=4>Crewmembers hebben een speciale easter-egg!</font></marquee>
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Op zondag 06 mei 2001 00:41 schreef Moartn het volgende:
<marquee><font color=red size=4>Crewmembers hebben een speciale easter-egg!</font></marquee>
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
</marquee>
tid gipparg tseb kjilnegie zmmh
strrev()Op zondag 06 mei 2001 10:05 schreef DKasemier het volgende:
hoe hebben jullie eigenlijk die REV tag gemaakt
.naag mo eem tein ew nennuk raad tnaw ,LMTH neeg negom nedog eredniM
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Je hebt er alleen nx aan...
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
lol... 3 puntjes revven eheh
hehe reven is bijna utzelfde
das het punt van een EasterEgg toch?Op zondag 06 mei 2001 11:52 schreef spok9 het volgende:
Leuk hoor rev tags...
Je hebt er alleen nx aan...
Professioneel Hyves-weigeraar
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
"I sit in my room and imagine the future."
koortsmeetsysteemstrook, !tein tkrew ver, oh toch welOp zondag 06 mei 2001 12:23 schreef Mr_Atheist het volgende:
meetsysteem
sssstOp zondag 06 mei 2001 12:50 schreef ArgiculaSimplex het volgende:
Het had geloofwaardiger overgekomen als je je marquee in een niet anti-aliassed uitvoering had gemaakt
Femme die zijn SQLserver aand8 geeft
Maak een topic in het Lieve Adjes forum die FEMME RULEZ heet. En daarin zet je SQLbeest.
Dan edit je de tekst naar TWEAKERZZZZZ en VERSTUREN zie daar.......FEMME MET ZIJN SQLBEEST..................
Ik weet zeker dat het werkt!!! Je krijgt echter geen FEMME MET ZIJN SQLBEEST maar een heel mooi verzwaard HANGSLOT!!!!!Op zondag 06 mei 2001 14:01 schreef GSMboy het volgende:
aha ik heb er een gevonden:
Femme die zijn SQLserver aand8 geeft
Maak een topic in het Lieve Adjes forum die FEMME RULEZ heet. En daarin zet je SQLbeest.
Dan edit je de tekst naar TWEAKERZZZZZ en VERSTUREN zie daar.......FEMME MET ZIJN SQLBEEST..................
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
nepnepparterrestaalplaatserretrappenpenOp zondag 06 mei 2001 15:14 schreef JvS het volgende:
nepparterrestaalplaatserretrappen
[update]Op zondag 06 mei 2001 15:31 schreef Blue-eagle het volgende:
Ik ben benieuwd wie er zo gek is om deze text helemaal te lezen zonder deze tekst te kopieeren en te plakken in een quote met weer een rev tag... dat is makkelijker om er achter te komen wat een ontzettende rotzooi ik hier typ.
DUs DAT stond er... Nou ik dus
Verwijderd
hehehe, en ze moeten et allemaal ff proberenOp zondag 06 mei 2001 09:58 schreef GSMboy het volgende:
<marquee>[afbeelding]</marquee>
VEROp zondag 06 mei 2001 18:19 schreef GSMboy het volgende:
Nu een EGG die de REV omdraait.......
Verwijderd
Misschien in topix wel
Was het niet zo dat als je een geile-blonde-meid-met-cupDD-en-natte-*** wou dat je dan Alt en F4 tegelijk in moest drukken?
Zo leg ik dat wel altijd uit aan mensen op #chat''s
Nee dat is in de vorige versie.. Hier is het Alt -> F -> XOp zondag 06 mei 2001 19:21 schreef FlameHeaD het volgende:
Euh, in GOTforum weet ik niet, bestaat dat eigenlijk?
Misschien in topix wel
Was het niet zo dat als je een geile-blonde-meid-met-cupDD-en-natte-*** wou dat je dan Alt en F4 tegelijk in moest drukken?
Verwijderd
REV is de inverse van REVOp zondag 06 mei 2001 18:19 schreef GSMboy het volgende:
Nu een EGG die de REV omdraait.......
Verwijderd
Werkt prima als je die meid als desktop hebt ingesteldOp zondag 06 mei 2001 19:21 schreef FlameHeaD het volgende:
Euh, in GOTforum weet ik niet, bestaat dat eigenlijk?
Misschien in topix wel
DAT mag je mij is een keer gaan uitleggen...Op zondag 06 mei 2001 19:26 schreef RobinVR het volgende:
[..]
REV is de inverse van REV
* Steven snapt ut niet
1
| [rev][rev]blaaat[/rev][/rev] |
Conclusie: rev is niet de inverse van rev
Verwijderd
of topix vindt de geneste zooi niet helemaal lekkerOp zondag 06 mei 2001 20:02 schreef te(X)en het volgende:
taaalb]ver[[/rev]
code:
1 [rev][rev]blaaat[/rev][/rev]
Conclusie: rev is niet de inverse van rev
blaaat
1
| [rev]taaalb[/rev] |
Verwijderd
Doet het hier niet, of moet je dan favo''s hebben die met een X beginnen ?Op zondag 06 mei 2001 19:26 schreef oVRoM het volgende:
[..]
Nee dat is in de vorige versie.. Hier is het Alt -> F -> X
[marquee]Testje[/marquee]
Lullig dat ik als oud gediende niet eens kan marquee-en....
BOEHOE!
Fijn
Verwijderd
hahaha, dat ziet er maf uitOp zondag 06 mei 2001 22:41 schreef HlpDsK het volgende:
Het is marquee met < en >
<marquee>kijk :)</marquee>
Nee, doet het alleen bij de Engelse versie (File -> Exit). Bij NL versie zal dit wel iets van B(estand) -> A(fsluiten) zijn ofzo.Op zondag 06 mei 2001 21:25 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
Doet het hier niet, of moet je dan favo''s hebben die met een X beginnen ?
volgens mij heeft hlpdsk iets wat html rechten wordt genoemd.. voorbehouden aan adjes, modjes en andere mensen die het mogelijk nodig hebben.Op zondag 06 mei 2001 22:45 schreef Pjotrik het volgende:
<marquee>kijk :)</marquee>
Fijn
: ] :]
: [ :[
: |
: /
: % :%
: >
: X
: 6 :6
: # :#
Euh.. bij mijn IE (engels) werkt alt -> f -> x ook nietOp maandag 07 mei 2001 00:13 schreef oVRoM het volgende:
Nee, doet het alleen bij de Engelse versie (File -> Exit). Bij NL versie zal dit wel iets van B(estand) -> A(fsluiten) zijn ofzo.
Ik gebruik OperaOp maandag 07 mei 2001 00:33 schreef light het volgende:
[..]
Euh.. bij mijn IE (engels) werkt alt -> f -> x ook nietIk mag IE niet exitten, alleen closen...
Verwijderd
Zoals newsposters, een DPC-stats posters.Op maandag 07 mei 2001 00:15 schreef poohbeer het volgende:
[..]
volgens mij heeft hlpdsk iets wat html rechten wordt genoemd.. voorbehouden aan adjes, modjes en andere mensen die het mogelijk nodig hebben.
: X
<marquee>:D</marquee>
[marquee]test[/marquee]
[a]test[/a]
test
[c]test[/c]
[d]test[/d]
[e]test[/e]
[f]test[/f]
[g]test[/g]
[h]test[/h]
test
[j]test[/j]
[k]test[/k]
[l]test[/l]
[m]test[/m]
[n]test[/n]
[o]test[/o]
[p]test[/p]
[r]test[/r]test
test
[t]test[/t]
test
[v]test[/v]
[w]test[/w]
[x]test[/x]
[y]test[/y]
[z]test[/z]
Alleen [ q] en [ /q] is dus genoeg om te quoten.
Nee, daar was ik ook nog niet achterOp maandag 07 mei 2001 10:59 schreef IceStorm het volgende:
Hmm dat wist ik niet
[..]
En die [s] [/ s] wist ik ook niet
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
srekcins edageneR * Renegade llew ho
[edit2] hmmm, hij draait de code wel erg letterlijk om, een / me werkt niet genest in een rev tag...
[/edit2]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Is wel...Op maandag 07 mei 2001 10:52 schreef IceStorm het volgende:
Ik heb lekker ook geen HTML
<marquee>:D</marquee>