Toon posts:

[BC3] #23?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 240 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dus hij reageert een beetje te fel? So what? Life goes on. Da''s echt geen reden om hem te bannen ofzo. Een slot en een pilsje voor iedereen en alles is weer opgelost.

persianboy: als je niets nuttigs te posten hebt verspil dan ook geen schijfruimte op Artemis wil je?

Professioneel Hyves-weigeraar

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op maandag 07 mei 2001 00:02 schreef Revolution het volgende:
Vraagje: worden er ook usernotes bijgehouden van moderators?
denk effe, enkel mods en ''beter'' kunnen notes setten, als collega''s steun je elkaar natuurlijk zelfs al zit je ietwat fout (lees: reageer je vaak zo dat vanaf je reactie pas echt de gemoederen verhit raken).
NEE er worden geen notes over mods bijgehouden dus.. (lijkt mij logisch in elk geval)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op maandag 07 mei 2001 00:03 schreef WouterTinus het volgende:
Dus hij reageert een beetje te fel? So what? Life goes on. Da''s echt geen reden om hem te bannen ofzo. Een slot en een pilsje voor iedereen en alles is weer opgelost.

persianboy: als je niets nuttigs te posten hebt verspil dan ook geen schijfruimte op Artemis wil je?
dit is nog altijd Arshia

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op zondag 06 mei 2001 23:58 schreef Revolution het volgende:
blablaverhaaltje
Mjaa ik vind het wel een soort van flame eigenlijk die opmerking van je, beetje erg flauw, ook al stond er een smiley bij.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op maandag 07 mei 2001 00:04 schreef persianboy het volgende:

[..]

dit is nog altijd Arshia
db staat op Artemis...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 23:58 schreef Revolution het volgende:

[..]

Zucht, je ziet het niet of je WILT het niet zien.

Ik zal het nog 1 keer uitleggen zodat jij het ook begrijpt:
[..]

[..]

[..]

[..]

Je begint hier volkomen onnodig te flamen op een grappige opmerking van mij, het kan zijn dat je de :P niet hebt zien staan of blijkbaar nog steeds niet weet wat de betekenis ervan is maar dat je vervolgens ook nog eens de arrogantie hebt om jou foute opstelling hierin zo te doen voorkomen dat wij degenen zijn die hier fout zitten, dat getuigt wel van een bijzonder groot ego en arrogantie. Triest, ben blij dat de andere moderators van een hoger niveau zijn en wel normaal kunnen communiceren.
Nogmaals : jij mengt je met onzin in een serieuze discussie. Dat moet je gewoon niet doen.

En de toon die je nu aanslaat is gewoon trollen. Heel volwassen ..

• witchdoc
Op maandag 07 mei 2001 00:03 schreef WouterTinus het volgende:
En wat gebeurd er als ik iemand een dikke troela ga noemen en meer als ik iets verkeerd begrepen heb? Juist jah, minstens een waarschuwing.. alleen hlpdsk kan de éne na de andere ongepaste flame/troll de wereld insturen zonder er ook maar iets hinder van te hebben (op mijn herhaaldelijke topcs/posts hierover toch)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 07 mei 2001 00:04 schreef persianboy het volgende:

[..]

dit is nog altijd Arshia
:Z

Arshia is de webserver, die heeft alleen scripts. De data staat in een database op Artemis.

• BC3 Victim
Op maandag 07 mei 2001 00:04 schreef Tom het volgende:

[..]

blablaverhaaltje
Dat vind ik dus niet. Ik heb deze draad doorgelezen..en ik vind dat die smlieys niet voor niks uitgevonden zijn...duidelijk een grappig geplaatste opmerking

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tom
  • Niet online

Tom

Op maandag 07 mei 2001 00:06 schreef persianboy het volgende:

[..]

Dat vind ik dus niet. Ik heb deze draad doorgelezen..en ik vind dat die smlieys niet voor niks uitgevonden zijn...duidelijk een grappig geplaatste opmerking
Revolution weet net zo goed als ik dat HlpDsK daar een hekel aan heeft (aan dat soort opmerkingen) aangezien hij dat elke keer te horen krijgt... vind het dus eigenlijk een beetje een flame.

• witchdoc
Op maandag 07 mei 2001 00:03 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Kijk .. als het over die notes gaat kan ik me er iets bij voorstellen.

Het punt is dat ik van 4 kanten onder vuur kom te liggen over een Code # 26. Een code die iedereen zo op kan roepen. En vervolgens wordt dat als voorbeeld gebruikt van iets dat ik alleen op zou kunnen roepen, en dat ik daarmee pats. Dat is dus niet waar. En dus slaat dat nergens op.

Vervolgens dien ik ze hier van een weerwoord, en spontaan houden de inhoudelijke argumenten op en gaat men over over algemeen geflame.

Dat hoef ik niet te pikken. Geflame laat me koud, maar fout zitten en dan net doen alsof je toc hgelijk hebt door er over heen te lullen, da''s gewoon zielig.
Volgens mij ging het over die notes.php.. de reactie van *wieookalweer* toch.

en inhoudelijk.. mja, ''k ben hier al eens in discussie geweest met je en nu ook weer is het vooral de manier waarop je reageerd dat users irriteerd.. moeilijk inhoudelijk te spreken over iemands manieren he.

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 00:03 schreef HlpDsK het volgende:
Dat hoef ik niet te pikken. Geflame laat me koud, maar fout zitten en dan net doen alsof je toc hgelijk hebt door er over heen te lullen, da''s gewoon zielig.
Oh nee, jij moet echt nodig es wat slaap gaan inhalen. |:(|:(|:(

Ik vind het niet erg dat je eens fout zit, zit iedereen wel eens maar wees dan zo verstandig om dat toe te geven, ipv krampachtig je gelijk proberen te halen.
JIJ was degene die fout zat door om niks te gaan flamen, dus het is volkomen terecht dat wij daar kritiek op hebben. En om dan vervolgens zo uit de hoogte te gaan doen, daar maak je geen vrienden mee.

Vind jij het nou echt zo vreemd dat jou positie wel vaker ter discussie heeft gestaan? Als jij je nou eens wat minder arrogant zou gaan opstellen, dan zou het er al een stuk beter op worden, kun je dat niet, dan lijkt het me beter dat je weer gewoon user wordt ipv moderator.

• witchdoc
Op maandag 07 mei 2001 00:07 schreef Tom het volgende:
Revolution weet net zo goed als ik dat HlpDsK daar een hekel aan heeft (aan dat soort opmerkingen) aangezien hij dat elke keer te horen krijgt... vind het dus eigenlijk een beetje een flame.
ik vind.. *dit* een flame, dus telkens iemand *dit* schrijft, zelfs MET smiley erbij dan mag ik gaan flamen?!
Handig om te weten..
''k ge effe bedenken wat ik van *dit* ga maken en dan zal ik het jullie laten weten via m''n signature ok? :) <- smiley maar toch lekker cynisch bedoeld

• witchdoc
rev: dat is trollen btw.. zelfs al heb je gelijk: jij moet net als hlpdsk je leren te beheersen (vriendelijk bedoeld)

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 00:07 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Volgens mij ging het over die notes.php.. de reactie van *wieookalweer* toch.

en inhoudelijk.. mja, ''k ben hier al eens in discussie geweest met je en nu ook weer is het vooral de manier waarop je reageerd dat users irriteerd.. moeilijk inhoudelijk te spreken over iemands manieren he.
Lees FF terug dan. De reactie van sherlock ging over Code # 26, niet over notes.

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 00:07 schreef Tom het volgende:

[..]

Wel ja, als hij dat al een flame vindt, dan moet hij nodig eens bij zichzelf te rade gaan... |:(
Triest...

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 00:08 schreef Revolution het volgende:

[..]

Oh nee, jij moet echt nodig es wat slaap gaan inhalen. |:(|:(|:(

Ik vind het niet erg dat je eens fout zit, zit iedereen wel eens maar wees dan zo verstandig om dat toe te geven, ipv krampachtig je gelijk proberen te halen.
JIJ was degene die fout zat door om niks te gaan flamen, dus het is volkomen terecht dat wij daar kritiek op hebben. En om dan vervolgens zo uit de hoogte te gaan doen, daar maak je geen vrienden mee.

Vind jij het nou echt zo vreemd dat jou positie wel vaker ter discussie heeft gestaan? Als jij je nou eens wat minder arrogant zou gaan opstellen, dan zou het er al een stuk beter op worden, kun je dat niet, dan lijkt het me beter dat je weer gewoon user wordt ipv moderator.
Jij doet je zinloze post midden in een serieuze discussie af als niks. Als je dan niks zinnigs toe te voegen hebt op dat punt , zeg dan niks.

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 00:05 schreef poohbeer het volgende:

[..]

En wat gebeurd er als ik iemand een dikke troela ga noemen en meer als ik iets verkeerd begrepen heb? Juist jah, minstens een waarschuwing.. alleen hlpdsk kan de éne na de andere ongepaste flame/troll de wereld insturen zonder er ook maar iets hinder van te hebben (op mijn herhaaldelijke topcs/posts hierover toch)
Poohbeer, je hebt *uiteraard* voor de volle 100% gelijk maar blijkbaar wil of kan men dat hier niet inzien. |:(

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 00:10 schreef Revolution het volgende:

[..]

Wel ja, als hij dat al een flame vindt, dan moet hij nodig eens bij zichzelf te rade gaan... |:(
Triest...
Het zal me een rotzorg zijn dan jij grapjes maakt over mijn aantal posts.

Wat mij dwars zit is dat jij niet inziet dat het ongepast is om zoiets te plaatsen midden in een serieuze discussie.

• witchdoc
Op maandag 07 mei 2001 00:09 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Lees FF terug dan. De reactie van sherlock ging over Code # 26, niet over notes.
heb je gelijk in
''t is http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1956083#1956083 van pjotr die op notes.php reageerde.. :r erbij is trouwen inderdaad niet nodig..
maja, je kent men gedacxhte erover.. zelfs al heb je groot gelijk (heb je nu wel denk''k) moet je je als mod nog leren beheersen, zulke opmerkingen zijn nu eenmaal eigen aan een dergelijke positie (hoge bomen vangen veel wind principe zeg maar)

• Tom
  • Niet online

Tom

Tja ik ga wel ff naar een ander topic hoor, dit gezeur hier pff :)

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 00:09 schreef poohbeer het volgende:

[..]

ik vind.. *dit* een flame, dus telkens iemand *dit* schrijft, zelfs MET smiley erbij dan mag ik gaan flamen?!
Handig om te weten..
''k ge effe bedenken wat ik van *dit* ga maken en dan zal ik het jullie laten weten via m''n signature ok? :) <- smiley maar toch lekker cynisch bedoeld
Inderdaad, dit toont wel aan hoe Belachelijk sommige mods redeneren.

Ga ik geloof ik dan ook maar doen, als ik een smilie zie ga ik ook maar flamen. Ja maar ik zag het toch duidelijk als een flame hoor! :o

Of is dat een speciaal voorrecht voor moderators? |:(

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 00:13 schreef Tom het volgende:
Revolution je zit nu meer te flamen dan HlpDsK hoor. (vind ik)
Mag je vinden, als een grapje met een :P erachter ook al onder jou definitie van flamen valt, dan hecht ik niet zoveel waarde aan je mening.

Wel eens van de opmerking: met 2 maten meten gehoord?

• BC3 Victim
Op maandag 07 mei 2001 00:13 schreef Tom het volgende:
Revolution je zit nu meer te flamen dan HlpDsK hoor. (vind ik)
Je geeft in ieder geval toe dat HlpDsk zit te flamen..en dat is mijn mening ook..hij meer dan Revolution

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 00:12 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Het zal me een rotzorg zijn dan jij grapjes maakt over mijn aantal posts.
Waaorm reageer je er dan met een vette flame op, als het je niks uitmaakt?

• Tom
  • Niet online

Tom

Op maandag 07 mei 2001 00:17 schreef persianboy het volgende:

[..]

Je geeft in ieder geval toe dat HlpDsk zit te flamen..en dat is mijn mening ook..hij meer dan Revolution
jij blaat maar wat mee terwijl het wel handig is om wat meer van HlpDsK te weten voor je een mening hebt.

• witchdoc
rev: ga mij nu alsjeblief niet quoten, ik vind hlpdsk in deze kwestie gelijk hebben op mijn mening dat modjes NOOIT mogen trollen/flamen na dan. (als reactie op pjort en sherlock dan voornamelijk)

je reactie kon inderdaad verkeerd opgevat worden door hlpdsk al kon je opmerking met die smiley net zo goed als steun voor hlpdsk beschouwd worden.

anyway, hlpdsk spijt het van ze flame (help effe hlpdsk) jij beseft dat je opmerking kwaad bloed KON zetten en pjort maar vooral sherlock met :r bij hun post waren gewoon verkeerd.. iedereen tevreden?

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:04

backupdevice

No Risk , Full Push

Hé Helpdesk, ga je toch niet lopen te verdedigen. Gewoon negeren die pubers

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 00:13 schreef poohbeer het volgende:

[..]

heb je gelijk in
''t is http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1956083#1956083 van pjotr die op notes.php reageerde.. :r erbij is trouwen inderdaad niet nodig..
maja, je kent men gedacxhte erover.. zelfs al heb je groot gelijk (heb je nu wel denk''k) moet je je als mod nog leren beheersen, zulke opmerkingen zijn nu eenmaal eigen aan een dergelijke positie (hoge bomen vangen veel wind principe zeg maar)
Ik slik heel veel van users. Maar als men mij persoonlijk aanvalt, met als argument iets dat niet klopt, dan vind ik ruk. En dan wil ik best met zoiemand een gesprek aangaan, maar als ze dan vrolijk over het feit heenlullen dat ze fout zitten, dan houdt het voor mij ook op.

Als men argumenten aanvoert, zorg dan dat ze kloppen. Daar word ik echt moe van.

Ze is akelig stil ineens. Gee nweerwoord klaar zeker. Ze zal wel gedacht hebben dat een algemene flame het aandachtspunt zou verleggen. Jamemr voor haar dat ik daar dus niet intrap.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 07 mei 2001 00:17 schreef Revolution het volgende:

[..]

Waaorm reageer je er dan met een vette flame op, als het je niks uitmaakt?
Dat heeft ie al acht keer gezegd; omdat het verstoren van een discussie is.

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 00:18 schreef Tom het volgende:

[..]

jij blaat maar wat mee terwijl het wel handig is om wat meer van HlpDsK te weten voor je een mening hebt.
Overbodige opmerking, een moderator plaatst hier onnodige flames, dus dan is het niet van belang om verder meer van die moderator af te weten, hij is gewoon fout, geeft ook nog weinig maar als die betreffende moderator dan vervolgens ook nog de arrogantie heeft om te denken dat hij gelijk heeft, dan mag men dat veroordelen.

En HlpDsK, ga je nou straks je modrechten ook (mis)gebruiken om mij weer lekker een paar usernotes te geven, of dit topic op slot te gooien als je grond je wat te heet onder de voeten wordt?

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 00:21 schreef Revolution het volgende:

[..]

Overbodige opmerking, een moderator plaatst hier onnodige flames, dus dan is het niet van belang om verder meer van die moderator af te weten, hij is gewoon fout, geeft ook nog weinig maar als die betreffende moderator dan vervolgens ook nog de arrogantie heeft om te denken dat hij gelijk heeft, dan mag men dat veroordelen.

En HlpDsK, ga je nou straks je modrechten ook (mis)gebruiken om mij weer lekker een paar usernotes te geven, of dit topic op slot te gooien als je grond je wat te heet onder de voeten wordt?
Jij noemt flames onnodig. Ik noem jouw zgn grapje onnodig.

Verwijderd

Ligt het nou aan mij, of is d''r aan dit hele topic geen touw vast teknopen :?

/me snap iig niet waar dit over gaat. :?

Verwijderd

Nou ja, moderators en admins houden HlpDsK toch (nog wel) de hand boven het hoofd, maar ik hoop dat jullie goed inzien dat het niet voor niks is, dat HIJ de moderator is die constant kritiek te verduren krijgt en dat dat niet voor niks is, lees deze topic nog maar eens goed door, het zegt wel genoeg over zijn hele houding, die zet nogal wat kwaad bloed. En terecht, een dergelijk persoon is absoluut niet geschikt voor een dergelijke verantwoordelijke functie, hij lapt zelf evengoed de regels aan z''n laars, maar als je moderator bent, dan mag dat blijkbaar.

Men mag blij zijn dat niet alle users zo als HlpDsK reageren, dan zou GoT in no-time een ongezellig grimmig forum zijn.

Ik hou erover op (en niet omdat ik geen argumenten meer kan vinden, maar ik wordt wat moe van telkens dezelfde non-argumenten aan te horen) en ik hoop dat men eindelijk eens tot het inzicht komt dat sommige mensen niet geschikt zijn als moderator.

Greetzzz,

Revolution (die zich afvraagt hoeveel usernotes hij nu weer vergaard heeft, en waarom moderator geen notes kunnen krijgen)

• witchdoc
Op maandag 07 mei 2001 00:28 schreef Revolution het volgende:
Revolution (die zich afvraagt hoeveel usernotes hij nu weer vergaard heeft, en waarom moderator geen notes kunnen krijgen)
jij: geen idee
maar waarom mods geen? zou nogal zinloos zijn he.. hij kan ze zelf verwijderen! :)
en als adjes nog een controle over modjes zouden moeten gaan doen met die opmerking nog eens in speciale notes.. lijkt het me gemakkelijker om dat simpelweg te onthouden, zoveel mods zijn er ook weer niet. :)

• BC3 Victim
Op maandag 07 mei 2001 00:18 schreef Tom het volgende:

[..]

Sorry Tom, hier ben ik het niet mee eens. Wat heeft deze draad te maken met het al dan niet meer weten van HlpDsk? Ik vind dat je gewoon moet proberen om als modje altijd objectief te blijven, en een paar opmerkingen waren dat niet echt. Ik begrijp ook best dat hij af en toe wel wat fel zou willen reageren, maarja, als modje heb je toch een bepaald soort voorbeeldfunctie... Maar HlpDsk, don''t take this personal, zonder jou was het hier een stuk saaier ;)

• Tom
  • Niet online

Tom

Op maandag 07 mei 2001 00:28 schreef Revolution het volgende:
Nou ja, moderators en admins houden HlpDsK toch (nog wel) de hand boven het hoofd, maar ik hoop dat jullie goed inzien dat het niet voor niks is, dat HIJ de moderator is die constant kritiek te verduren krijgt en dat dat niet voor niks is, lees deze topic nog maar eens goed door, het zegt wel genoeg over zijn hele houding, die zet nogal wat kwaad bloed. En terecht, een dergelijk persoon is absoluut niet geschikt voor een dergelijke verantwoordelijke functie, hij lapt zelf evengoed de regels aan z''n laars, maar als je moderator bent, dan mag dat blijkbaar.
Volgens mij heb je persoonlijk gewoon iets tegen hem, kan gebeuren maar ga dan niet dit probleem erbij halen en hier lekker kritiek op hem hebben, vind het allemaal wel meevallen.

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 00:47 schreef Tom het volgende:

[..]

Volgens mij heb je persoonlijk gewoon iets tegen hem, kan gebeuren maar ga dan niet dit probleem erbij halen en hier lekker kritiek op hem hebben, vind het allemaal wel meevallen.
Ik heb niks tegen de persoon HlpDsK maar wel tegen de moderator HlpDsK, voor de argumenten en redenen hoef je alleen deze topic nogmaals door te lezen.

Maar ik ga nu maar es :Z:z (zouden meer mensen moeten doen... ;))

• witchdoc
Op maandag 07 mei 2001 00:47 schreef Tom het volgende:

[..]

euhhm.. met die post ging ik best akkoord en ik zoals iedereen weet vind ik hlpdsk een goede moderator voor zover de keuzes van slot ed gaan.. alleen een (groot) aantal van z''n reacties kan''k niet als moderator-materiaal beschouwen.

• Laurent
  • Niet online
Op zaterdag 05 mei 2001 03:25 schreef oVRoM het volgende:

[..]

http://www.tweakers.net/aanbod/17297/v
:D had ik een keertje gepost, dus niet kees :D

• witchdoc
Dit topic was afgehandeld jongens.. laat''t effe zakken pls :)

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op maandag 07 mei 2001 01:48 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
:D had ik een keertje gepost, dus niet kees :D
Ik ben je ff helemaal kwijt... Waar heb ik gezegt dat Kees dat heeft gepost dan:?

Edit: Moet leren lezen |:(... Maar dat bedoelde ik niet. Was gewoon een reactie. Ik las iets van die F5 knoppen, en die vraag van jou uit V&A was ik toevallig eerder die avond tegen gekomen :)

• Laurent
  • Niet online
Op maandag 07 mei 2001 03:23 schreef oVRoM het volgende:

[..]

Ik ben je ff helemaal kwijt... Waar heb ik gezegt dat Kees dat heeft gepost dan:?

Edit: Moet leren lezen |:(... Maar dat bedoelde ik niet. Was gewoon een reactie. Ik las iets van die F5 knoppen, en die vraag van jou uit V&A was ik toevallig eerder die avond tegen gekomen :)
Laten we het houden op: het is laat :)

• Destruction
  • Laatst online: 00:13

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 06 mei 2001 04:35 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Die doet ''t bij mij gewoon hoor 8-)
Na het downen doet ie het bij mij ook, niks bijzonders, gewoon de fora''s en beschrijvingen.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
objectief bekeken vind ik hlpdsk toch op zn minst snel prikkelbaar

Verwijderd

Afgehandeld = slotje :)
Pagina: 1 2 Laatste