Ga dan niet zeuren voor 2 minuten he.Op vrijdag 04 mei 2001 20:06 schreef PieterJ het volgende:
Ik vond hem wat ver gaan. Ik bepaal zelf wel hoe en wanneer ik respect toon. Daar heb ik GoT niet voor nodig.
aha, ik was even achter m''n TV gaan zitten. Had ''m niet gezien dus.Op vrijdag 04 mei 2001 20:05 schreef jordyb het volgende:
[afbeelding]
Dan toon jij je respect toch ergens anders niet? Dit is de manier waarop de crew het respect wilde tonen, blijkbaar. Ik vind het wel een goed gebaar.Op vrijdag 04 mei 2001 20:06 schreef PieterJ het volgende:
Ik vond hem wat ver gaan. Ik bepaal zelf wel hoe en wanneer ik respect toon. Daar heb ik GoT niet voor nodig.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Nee, actie was wel strak, alleen de opmerking Toon respect, bevalt me niet.Op vrijdag 04 mei 2001 20:07 schreef jordyb het volgende:
[..]
Ga dan niet zeuren voor 2 minuten he.
Is maar 300kbOp vrijdag 04 mei 2001 20:08 schreef HlpDsK het volgende:
Waarom een BMP????
Ik ben Casema slachtoffer en was zo geladen.
En JPG word zo lelijk en dat doe ik het GoT logo niet aan.
Verwijderd
Mee eens, maar het maakt mij niet veel uit dat de boel daarvoor ff 2 minuutjes deruit lag. Ik respecteer het wel dat andere mensen dat willen herdenken!Op vrijdag 04 mei 2001 20:06 schreef PieterJ het volgende:
had dan een gif gemaaktOp vrijdag 04 mei 2001 20:10 schreef jordyb het volgende:
[..]
Is maar 300kb
Ik ben Casema slachtoffer en was zo geladen.
En JPG word zo lelijk en dat doe ik het GoT logo niet aan.
Vroegen ze kinderen vragen over de 2de wereld oorlog.
Zoals:
Wat is de voor naam van Hitler?
Wat was Auswich (Schrijf ik verkeerd sorry)?
Wie is Anne Frank?
Hoeveel Joden zijn er ongeveer vermoord?
Somige wisten gewoon echt niet de antwoorden.
Ik ben 17 jaar maar ik weet precies die antwoorden.
Word er nog wel wat gedaan op school aan geschiedenis??

Dat vond ik er toch wel goed uitzien eigenlijk...Nu zie ik dat het dus gewoon niet mogelijk was om te posten.
Dat vindt ik een goede actie van de modjes/adjes..
Alhoewel ik eigenlijk nog liever dat plaatje hierboven had gezien zonder die maatregel
Niet waar, ding heeft niet meer dan 256 kleuren.Op vrijdag 04 mei 2001 20:15 schreef jordyb het volgende:
[..]
Dan is hij nog bagger geworden.
de fokkin'' originelen zijn gif''sOp vrijdag 04 mei 2001 20:15 schreef jordyb het volgende:
[..]
Professioneel Hyves-weigeraar
Zoals bij alles, speelt interesse in dat vak een rol. Anders zou je ook weten hoe je auschwitz schrijft (moest het zelf ook opzoeken).Op vrijdag 04 mei 2001 20:15 schreef jordyb het volgende:
Heeft iemand het Nieuws gezien??
Vroegen ze kinderen vragen over de 2de wereld oorlog.
Zoals:
Wat is de voor naam van Hitler?
Wat was Auswich (Schrijf ik verkeerd sorry)?
Wie is Anne Frank?
Hoeveel Joden zijn er ongeveer vermoord?
Somige wisten gewoon echt niet de antwoorden.
Ik ben 17 jaar maar ik weet precies die antwoorden.
Word er nog wel wat gedaan op school aan geschiedenis??
BMP:Op vrijdag 04 mei 2001 20:15 schreef jordyb het volgende:
[..]

GIF:

is idd niet om aan te zien
Ik had eigenlijk beter moeten weten: het gebeurt al. Klasse!
Never stop seeking what seems unobtainable...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik heb totaal geen intresse in de geschiedenis.Op vrijdag 04 mei 2001 20:18 schreef PieterJ het volgende:
[..]
Zoals bij alles, speelt interesse in dat vak een rol. Anders zou je ook weten hoe je auschwitz schrijft (moest het zelf ook opzoeken).
Maar bij de 2de werels oorlog heb ik zeker opgelet.
Die leraar van ons had echt intressante films en kon je goed zien wat de duitser deden.
Is ongeveer al 5 jaar geleden. Maar 1 stukje staat geprint in mijn gedachte.
Dat ging over een buldozer die vermoorde joden begraafde alsof het stenen was.
Laadklep vol met joden.
Echt verschrikkelijk.
En de nederlandse taal is niet mijn sterkste vak en buitenlands dus helemaal niet.
En dan omdat ik een naam niet precies weet hoe te schrijven kat je me af.
Hmm Paint maakt er heel wat anders van. Echt bagger.Op vrijdag 04 mei 2001 20:19 schreef Wouter17 het volgende:
Waar wel heel netjes van jullie.
EDIT : Foute smile.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Normaal gesproken zou ik complimenten geven, maar helaas niet vandaag. Ik weet niet of het forum de afgelopen jaren stil heeft gelegen op 4 mei (zo niet: be ashamed!), maar van mij persoonlijk zou het wel iets langer stil mogen liggen dan twee minuten.
(Ja, ik ben een beetje depressed door al die knakkers in [topic=173167] ; sommigen hebben schijnbaar niet door dat mede dankzij die gesneuvelde strijders ons land is bevrijd)
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Op een bepaalde manier wist die leraar je intresse op te wekken. Dat bedoelde ik dus. Het is blijven hangen.Op vrijdag 04 mei 2001 20:29 schreef jordyb het volgende:
[..]
Maar bij de 2de werels oorlog heb ik zeker opgelet.
Die leraar van ons had echt intressante films en kon je goed zien wat de duitser deden.
Dat ging over een buldozer die vermoorde joden begraafde alsof het stenen was.
Laadklep vol met joden.
Echt verschrikkelijk.
En de nederlandse taal is niet mijn sterkste vak en buitenlands dus helemaal niet.
En dan omdat ik een naam niet precies weet hoe te schrijven kat je me af.
Ik kan niet uit mijn post halen dat ik je zat af te katten. Het was meer een reactie op jouw post van waarom sommige mensen het niet (willen) weten. En hoe je Auschwitz schrijft wist ik ook niet.
Op vrijdag 04 mei 2001 20:41 schreef ugamer het volgende:
Mag ik vragen waarom die topic dicht is?
[topic=173508]
Verwijderd
ja ok, erg off topic allemaal maar reden staat niet op het eind... en was net een goede discussie aan de gangOp vrijdag 04 mei 2001 20:43 schreef klmurphy het volgende:
[..]
Wat ben jij stoer zeg.. Zulke mannetjes als jij, dat bevalt MIJ niet.Op vrijdag 04 mei 2001 20:09 schreef PieterJ het volgende:
[..]
Nee, actie was wel strak, alleen de opmerking Toon respect, bevalt me niet.
Verwijderd
jij kan ook lekker replyen he?Op vrijdag 04 mei 2001 20:56 schreef msturm10 het volgende:
[..]
Wat ben jij stoer zeg.. Zulke mannetjes als jij, dat bevalt MIJ niet.
Ik bedoel niet ''|:('' omdat je offtopic gaat maar ''|:('' omdat je nou nóg doorgaat om dit onderwerp! Man als je zo graag over principes wilt blaten, ga dan euh...links rijden op een 2baansweg omdat jij dat wilt en jij een vrij mens bentOp vrijdag 04 mei 2001 20:44 schreef ugamer het volgende:
[..]
ja ok, erg off topic allemaal maar reden staat niet op het eind... en was net een goede discussie aan de gang
* ronaz agreesOp vrijdag 04 mei 2001 21:31 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik vind het jammer dat het forum plat moest, doordat sommige gebruikers weigerden om 20:00 voor 2 minuutjes niet te posten.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
FlameOp vrijdag 04 mei 2001 21:45 schreef Paz het volgende:
people like ugamer make me sick...
![]()
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
doe jij even normaal zeg...Op vrijdag 04 mei 2001 21:56 schreef pier het volgende:
[..]
Flame