Tv-out Laptop

Pagina: 1
Acties:

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:11
Hoe is meestal de TV out bij een laptop geregeld?

Gaat dat via de driver in je OS
of (wat me makkelijker lijkt)

gewoon een uitgang die continu alles doorbeamt.. dus ook bij boot tvout geeft..

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:11
Dudes reply ff , zo moeilijk kan die vraag toch niet zijn ?

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:54

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

gaat denk ik via een driver in OS, want ik heb een Hp omnibook XE3 en die heeft een tv-out, maar die werkt alleen onder w98 en NIET onder W2000 :(

Sys Specs

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:01
Ik heb sinds kort ook een Xe3 en wil nu eigenlijk een dvd via de Xe3 afspelen op mijn tv. Nu heb ik twee vragen:

1. Welke kabel heb ik daarvoor nodig en kan die op mijn video "in" aangesloten worden

2. Hoe zit het met het geluid? Gaat dat via je laptop of kan dat ook via de tv?

Alvast bedankt.

Verwijderd

ik werk zelf met een DELL inspiron 4000
deze heeft DVD en TVout.

Bij mij zat een kabeltje bij geleverd, die ik vervolgens op mijn TV aan kan sluiten.

Wat ik dan wel moet doen is mijn resolutie aanpassen naar 800x600, want hoger kan een tv niet. Verder hoef ik alleen maar aan te geven wat mijn primaire scherm word en klaar.

Geluid komt dan nog wel uit de laptop, en die kan ik ook met een kabeltje naar de TV laten gaan of naar mijn stereo (dat is veel mooier) en ik heb al heerlijk wat uurtjes kunnen genieten van mijn DELL Inspiron 4000

succes

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:01
Ik heb alleen maar een scart kabel die ik dan met het gele stekkertje in de laptop doe. De scart sluit ik aan op mijn tv. Ik kan alleen op mijn laptop niet als beeldscherm de TV kiezen. Moet ik daarvoor dan eerst mijn resolutie op 800x600 zetten.???
Pagina: 1