De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hmm nou ja. i je profile kun je een pic uploaden. vink anders je webicon aan of uit in prefs
This too shall pass
Of door te zeggen, dat je hem LINKS wilt plaatsen i.p.v. rechts
Kijk anders eens in de FAQ daar worden al je vragen beantwoord...
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Ehhh je linkerhand is toch rechts en je rechterhand is toch links? :P:P[b]Op vrijdag 04 mei 2001 16:48 Of door te zeggen, dat je hem LINKS wilt plaatsen i.p.v. rechts
Wacht ff dan ga ik ACHTER mijn pc zitten...Op vrijdag 04 mei 2001 16:50 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Ehhh je linkerhand is toch rechts en je rechterhand is toch links? :P:P
[stommel, stommel, stommel...]
Wel verdorie het is waar! Die icoontjes komen rechts!
Heal the internet ...
utenti.tripod.it/angelina/images/pbpinkgravity.jpgš
of dit...
utenti.tripod.it/angelina/images/linkgee.gif
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Neehee dat is links.. als je vooor je pc zit dan staan ze rechts..Op vrijdag 04 mei 2001 16:51 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Wacht ff dan ga ik ACHTER mijn pc zitten...
[stommel, stommel, stommel...]
Wel verdorie het is waar! Die icoontjes komen rechts!
Toch?
ik was gehaast...
me ff vergist.. sorry
Heal the internet ...
Jawel het lukt je wel, maar nu moet je nog in je prefs aanzetten dat je webicons wilt zien....Op vrijdag 04 mei 2001 16:59 schreef LordStickie het volgende:
Dat plaatje zie ik niet en NEE HET LUKT ME NIET!!!!!!!!!!!!!!!!
Heal the internet ...