Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
In wat voor maten kunnen ze?
typo''s
Verwijderd
Dan tweak je het shirt toch gewoon naar iets betere maten (kwestie van wat naaien, heb je vast op school wel gehadOp donderdag 03 mei 2001 19:05 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Omdat die normale gigantisch groot zijn en niet bepaald aantrekkelijk om aan te trekken.
Verwijderd
/me is te lui om in je profiel te kijken, maar jij bent zeker een mannetje?Op donderdag 10 mei 2001 20:45 schreef martun het volgende:
[..]
Dan tweak je het shirt toch gewoon naar iets betere maten (kwestie van wat naaien, heb je vast op school wel gehad![]()
![]()
Hoeveel T-shirts moeten er eik besteld worden voor het door kan gaan?
Maar ergens paar paginas terug opperde iemand het idee voor van die korte strakke truitjes. Is dat niet leuker?
Want een echt t-shirt zal ik alleen thuis dragen. Maar van die wat strakkere korte shirts ook gewoon buiten enzo.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Deze roels!!Op donderdag 10 mei 2001 17:47 schreef Aikeleer het volgende:
Het staat beter als Twiekie (of hoe de T.net smile ook heet) ook in het z/w is, dat past beter bij de rest. Anders staat het zo raar.
[afbeelding]
het kan best dat de T.net smile er een beetje weird uti ziet, ik heb een beetje zitten kutten met perspective enzo.
Vind ik ook niet erg hoor ;)B-)Op donderdag 10 mei 2001 21:08 schreef MissX het volgende:
Maar van die wat strakkere korte shirts ook gewoon buiten enzo.
Verwijderd
Dit worden dus strakke shirtjes he!> geen gewoon tshirt maar zo''n lady''s tee...Op donderdag 10 mei 2001 21:08 schreef MissX het volgende:
/me wil der ook wel een ook al ben ik ms geen echte tweakster.
Maar ergens paar paginas terug opperde iemand het idee voor van die korte strakke truitjes. Is dat niet leuker?
Want een echt t-shirt zal ik alleen thuis dragen. Maar van die wat strakkere korte shirts ook gewoon buiten enzo.
Verwijderd
Dus sorry.. met logo koop ik ze niet (want dan draag ik het ook niet)
Oh dan is het goed, die wil ik ook wel. Zou je er ook nog een kunnen fotosoepen in het zwart?Op donderdag 10 mei 2001 21:46 schreef Llewella het volgende:
[..]
Dit worden dus strakke shirtjes he!> geen gewoon tshirt maar zo''n lady''s tee...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
graag een XS voor mijOp donderdag 10 mei 2001 21:46 schreef Llewella het volgende:
[..]
Dit worden dus strakke shirtjes he!> geen gewoon tshirt maar zo''n lady''s tee...
anders is het straks toch een t''shirtmaatje voor mij
\o/
ach, als dat ding wat vulling krijgt staat ie zo weer recht..Op donderdag 10 mei 2001 17:47 schreef Aikeleer het volgende:
het kan best dat de T.net smile er een beetje weird uti ziet, ik heb een beetje zitten kutten met perspective enzo.
Tweaky (?) bedoel''k dan
Voor de damesmodellen > AgreedOp vrijdag 11 mei 2001 00:38 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Oh als ze strak zijn is het goed...
Verwijderd
Ik heb geen fotosoep, maar voor: linksboven klein tweakers logotje
achter: op schouderhoogte www.tweakers.net
Cool! 14 dus? Ik ben de tel alweer kwijtOp vrijdag 11 mei 2001 01:07 schreef frautie het volgende:
nou, ik wil er ook wel een, en wat dat dachten jullie van Blauwe shirtjes..da''s nl mijn lievelingskleur
Ik heb geen fotosoep, maar voor: linksboven klein tweakers logotje
achter: op schouderhoogte www.tweakers.net
Effe kijken, Jojogirl, MissX en frautie geloof ik extra bij die 11 die we al hadden.
Nieuw, nu met Twitter
Verwijderd
Eentje maar? Geef je moeder er ook 1 voor moederdagOp vrijdag 11 mei 2001 02:19 schreef Reinaert het volgende:
Enne, voor m''n geliefde Antoinette wil ik er ook wel ééntje hoor! Ze tweakt wel niet echt heftig, maar ach, da''s een détail. Dus als jullie d''r uit zijn en een stijlvol ontwerpje hebben dan kom maar op hoor!
Verwijderd
M''n moeder is 79, die zie ik niet in een tweaksters-hempie rondrennen hoor :)! Alhoewel haar computer wel overclocked is, dus ze heeft wel recht op zo''n shirtjeOp vrijdag 11 mei 2001 03:10 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Eentje maar? Geef je moeder er ook 1 voor moederdag
Verwijderd
/me is ook maar een lurkende nebie tweak, maar dat moet kunnenOp vrijdag 11 mei 2001 02:19 schreef Reinaert het volgende:
Enne, voor m''n geliefde Antoinette wil ik er ook wel ééntje hoor! Ze tweakt wel niet echt heftig, maar ach, da''s een détail. Dus als jullie d''r uit zijn en een stijlvol ontwerpje hebben dan kom maar op hoor!
/me gaat voor Tweakmascotte
Kan wel zijn, maarre die sig die moet natuurlijk er wel veranderen.Op vrijdag 11 mei 2001 09:54 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
/me is ook maar een lurkende nebie tweak, maar dat moet kunnen
/me gaat voor Tweakmascotte
Alhoewel in ruil voor een zo`n T-shirt valt er te praten over delen.:P
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Ik zou me dus echt _slap_ lachen als een vrouw van 79 in een "Tweaking Girl" shirt zou lopenOp vrijdag 11 mei 2001 08:06 schreef Reinaert het volgende:
[..]
M''n moeder is 79, die zie ik niet in een tweaksters-hempie rondrennen hoor :)! Alhoewel haar computer wel overclocked is, dus ze heeft wel recht op zo''n shirtje.
Op vrijdag 11 mei 2001 12:41 schreef Jojogirl het volgende:
Ik verander hem wel
Ik had liever een t-shirt gedeeld
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Wedden dat dat niet pastOp vrijdag 11 mei 2001 14:11 schreef bombadil het volgende:
[..]
Ik had liever een t-shirt gedeeld
[off topic]Op vrijdag 11 mei 2001 14:14 schreef Jojogirl het volgende:
Wedden dat dat niet past
Om een krat bier??
[/offtopic]
[ontopic]
Ik vond dat orginele paarse tweakster shirt het aardigst. eventuueel op een paarse achtergrond
[/ontopic]
Verwijderd
Verder vind ik die witte met alleen tweaking girl, zonder got logo het mooist.
als het dan maar wel Grolsch is Bombadil
wit shirt, paarse letters. eventueel zwart met paarse lettersOp vrijdag 11 mei 2001 14:39 schreef Jojogirl het volgende:
/me vraagt zich af hoe die paarse eruit ziet, want die kan ze niet vinden in dit topic.
I like Verder vind ik die witte met alleen tweaking girl, zonder got logo het mooist.
als ik win; krijg ik een krat Leffe blond, als jij wint (gebeurt toch niet) dan grolschOp vrijdag 11 mei 2001 14:39 schreef Jojogirl het volgende:
offtopic:
als het dan maar wel Grolsch is Bombadil
Op vrijdag 11 mei 2001 15:32 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Ik vind dat paarse logo 10x nix..
Op vrijdag 11 mei 2001 15:53 schreef Jojogirl het volgende:
Ik vind die zwart/witte ook mooier dan de paarse.
Maar stel je eens voor; zo dat paarse logo op een zwart tshirt (kan iemand dat ff fotosjoepen?). ziet er best gelikt uit denk ik.
Maar oke jullie moeten erin lopen, ik niet.
Verwijderd
ja.. wit schijnt ook altijd door.Op vrijdag 11 mei 2001 16:40 schreef MissX het volgende:
Ik stem voor zilver op zwart of wit op zwart. Vind zelf een zwart shirtje mooier dan wit.
misschien wel leuk voor de heren hier.. maar ik vind het niet zo relaxt.
Doe dan maar witOp vrijdag 11 mei 2001 22:04 schreef Lotte het volgende:
[..]
ja.. wit schijnt ook altijd door.
misschien wel leuk voor de heren hier.. maar ik vind het niet zo relaxt.
16 shirtjes... Het gaat de goede kant opOp vrijdag 11 mei 2001 22:42 schreef inkie1010 het volgende:
Ik wil er ook een!!!!
let maar niet op de afwerking en details enzo gaat om het idee
aangezien ik te dom ben om pics te posten geef ik ff een urltje icq me als ie niet werkt please.
http://home.wxs.nl/~korme003/twekers/front.jpg
http://home.wxs.nl/~korme003/twekers/back.jpg
http://home.wxs.nl/~korme003/twekers/front1.jpg
http://home.wxs.nl/~korme003/twekers/back1.jpg
Verwijderd
Ehm.. ik vind het allebei niks.. sorryOp vrijdag 11 mei 2001 23:44 schreef kermi011 het volgende:
Ik heb ff snel wat in elkaar gefotosoept.
aangezien ik te dom ben om pics te posten geef ik ff een urltje icq me als ie niet werkt please.
ik ga morgen ff een wat mooieren andere versie fotosoepen je ziet hem vanzelf wel langs komen .
<edit>
Ben al blij dat die links sowieso werken met planet
1 wit 1 zwart ?
Hmm sorry, maar ik vind ze allemaal een beetje saai, maar we hebben opzich al een ontwerp.Op vrijdag 11 mei 2001 23:44 schreef kermi011 het volgende:
Ik heb ff snel wat in elkaar gefotosoept.
trouwens, welke word het degene met Tweakers.net smile in het z/w (die ik had gefotosoept, naja, z/w had gemaakt), of die van Llewla (original) met de T.net smile in color ?
Dat maakt voor de prijs opzich weinig uit... Maar een goed idee.Op zaterdag 12 mei 2001 01:30 schreef Aikeleer het volgende:
Hmm, misschien iets om 2 versies te maken ?
1 wit 1 zwart ?
Zolang de T-shirts nog niet gedrukt zijn, kunnen er nog nieuwe (mooiere) ontwerpen ingeleverd worden... Dat lijkt mij tenminste nog altijd handig.[..]
Hmm sorry, maar ik vind ze allemaal een beetje saai, maar we hebben opzich al een ontwerp.
Tja, da''s niet mijn zaaktrouwens, welke word het degene met Tweakers.net smile in het z/w (die ik had gefotosoept, naja, z/w had gemaakt), of die van Llewla (original) met de T.net smile in color ?
Maar laten we niet te lang wachten met de knoop doorhakken, het is lekker weer en de zomer komt eraan. Laten we niet in de herfst nog eens met T-shirtjes aan komen
Als je dan nog es naar een Fok!Meeting gaat moet je zo''n Tweakers.net shirt aantrekken, kijken wat er gebeurtOp vrijdag 11 mei 2001 16:40 schreef MissX het volgende:
Ik stem voor zilver op zwart of wit op zwart. Vind zelf een zwart shirtje mooier dan wit.
"I sit in my room and imagine the future."
En wit hoeft toch niet altijd door te schijnen? Of dragen de dames hier geen BH meer tegenwoordig?
Als je een beetje degelijk wit t-shirt hebt, schijnt dat ding echt niet door hoor, of je moet er mee in het water springen, maar jah, dan vraag je er ook om
misschien is digitale inkt een oplossingOp maandag 07 mei 2001 13:41 schreef Exirion het volgende:
[..]
is alleen een beetje lastig animerend op een T-Shirt te krijgen
moet je volgens mijn wel binnen een bepaalde afstand van een zender staan om de hele tijd die veranderingen door te sturen. ook zal dit de prijs niet echt ten goede komen. btw. leuk initiatief van die t-shirts voor vrouwelijke leden van deze nogal mannelijke community
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
succes!
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Verwijderd
We moeten immers wel reclame maken he!?
Ik kies voor die tweakersgirl met of zonder zwart wit smile... Ik wil het liefst een wit tshirt, vindt ik mooier uitkomen...
Verwijderd
Op zondag 13 mei 2001 01:00 schreef Whiplash het volgende:
Als er toch voor een hele lijn gekozen zou worden, laten we dan eens verder kijken dan de standaard shirts, vooral met het oog op het aanhoudende weer (al moet er natuurlijk ook generd worden).
[afbeelding]
Is dát nou een echte tweakster dan
Verwijderd
Whahaha .. dream on..Op zondag 13 mei 2001 01:00 schreef Whiplash het volgende:
Als er toch voor een hele lijn gekozen zou worden, laten we dan eens verder kijken dan de standaard shirts, vooral met het oog op het aanhoudende weer (al moet er natuurlijk ook generd worden).
[afbeelding]
Wanneer kunnen we onze shirtjes nou bestellen! Hopenlijk wel voor de zomer voorbij is!!!
[/ongeduldig]
Beetje commercieel denken. In de marketing worden ook altijd uitzonderings-modellen gebruikt om een product aan te prijzenOp zondag 13 mei 2001 01:12 schreef Reinaert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is dát nou een echte tweakster danOf is die dame zèlf door een plastisch chirurg getweakt (ben bang dat het laatste ''t geval is)
En daarnaast... het is altijd nog een leuke wallpaper
Verwijderd
en nie al te strak, anders krijg ik mn boobs dr nie ingepropt huh:)
Maar kunnen we binnenkort effe de knoop doorhakken? Ik bedoel: het is al dagenlang lekker weer en ik neem aan dat je er ook nog eens wat aan wilt hebben?
Ja dat vind ik nou ook!! Ik wil hem hebbuuuh!Op maandag 14 mei 2001 19:47 schreef Grrrrrene het volgende:
Zozo, wat een verschillende smaken hier allemaal
Maar kunnen we binnenkort effe de knoop doorhakken? Ik bedoel: het is al dagenlang lekker weer en ik neem aan dat je er ook nog eens wat aan wilt hebben?
Verwijderd
Ik ga binnenkort denk een bestelling doen bij thinkgeek waaronder dat shirtjeOp zondag 13 mei 2001 11:13 schreef bombadil het volgende:
Beter goed gejat dan slecht bedacht
Edit: Remove plaatje. die was al gepost.
Aaaaaaargh katerrrrr
Tom, wie is dat ook alweer, van je sig? Ocean_Pacific?
[/Zwaar offtopic]
Verwijderd
Ieder zijn eigen met nick is ook wel coolOp donderdag 17 mei 2001 13:00 schreef Grrrrrene het volgende:
OK, er staan genoeg ontwerpen in deze thread... Wat wordt het nou dan? Gaan jullie stemmen welke het wordt? Of (ik had al een link gegeven) gaan we ze persoonlijk maken? Dus ieder zijn eigen unieke T-shirt (met nickname??)
Maar hoeveel gaat dat kosten:?
Ik heb namelijk een site gezien waar je echt minstens per 100 moest bestellen om het nog een beetje betaalbaar te maken...
Link staat een eind terug in het topic... Effe zoeken... Hier: http://www.heli.nl/Op donderdag 17 mei 2001 13:12 schreef Llewella het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen met nick is ook wel cool
Maar hoeveel gaat dat kosten:?
Ik heb namelijk een site gezien waar je echt minstens per 100 moest bestellen om het nog een beetje betaalbaar te maken...
Daar kost het dus 25,00 per stuk, ik weet niet of dat een beetje kwaliteit is, maar ja...
Eigenlijk wil ik ook wel zo''n T-shirt... Moeten we ook maar een GoT-mannen shirt maken... En dan mijn eigen nick achterop natuurlijk
Grrrrrene @ GoT
(moet ik die lui nog doorgeven dat Grrrrrene met 5 * r is ook)
Verwijderd
Ik kan nix van tshirts terugvinden en is het wel zeefdruk:?Op donderdag 17 mei 2001 13:29 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Link staat een eind terug in het topic... Effe zoeken... Hier: http://www.heli.nl/
Daar kost het dus 25,00 per stuk, ik weet niet of dat een beetje kwaliteit is, maar ja...
Eigenlijk wil ik ook wel zo''n T-shirt... Moeten we ook maar een GoT-mannen shirt maken... En dan mijn eigen nick achterop natuurlijk
Grrrrrene @ GoT
(moet ik die lui nog doorgeven dat Grrrrrene met 5 * r is ook)
Ik snap er ook niks van, die site ziet er ineens compleet veranderd uitOp donderdag 17 mei 2001 13:44 schreef Llewella het volgende:
[..]
Ik kan nix van tshirts terugvinden en is het wel zeefdruk:?
Maar ik heb ze al gemaild, het was 25,- voor bedrukking, verder was er geen enkele info te vinden. Dus of het ontwerp aan grootte gebonden is, of dat je ook op de rug mag drukken, of het inclusief T-shirt is, ik weet het allemaal niet, maar ik heb een paar bedrijven gemaild nu, hopen dat ze snel reageren
Verwijderd
wel mooi.. maar dan het liefste in zwart wit.. ook dat logo En ehm misschien is de nick erop ook wel grappig.. dat zou dan misschien achterop kunnen? Pacific_Ocean @ GoT.. of kan alleen Pacific @ GoT ook?
Wat jij wil natuurlijk, ik ga toch niet iedereen bij dezen verplichten zijn GoT nick erop te zetten? Van mij part zet je er Pacific @ ToM op ofzoOp donderdag 17 mei 2001 14:14 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Ik vind deze [afbeelding] wel mooi.. maar dan het liefste in zwart wit.. ook dat logo![]()
En ehm misschien is de nick erop ook wel grappig.. dat zou dan misschien achterop kunnen? Pacific_Ocean @ GoT.. of kan alleen Pacific @ GoT ook?
Maar die bedrukking, da''s nu wel kut, want die site is dus echt zwaar veranderd

Verwijderd
Die met het :** vind ik de zwarte en de witte versie wel ok, en die van zomer is ook ok
Wat zeggen de andere dames ervan:?
Verwijderd
En die zwarte van Ohhhhhh When...
Enne je nick op zoŽn shirt vind ik ook wel cool...maar of het haalbaar is??
Verwijderd
Willen we natuurlijk wel een foto..Op dinsdag 15 mei 2001 11:25 schreef Llewella het volgende:
Ik ga binnenkort denk een bestelling doen bij thinkgeek waaronder dat shirtjeDie heb ik al een tijdje op het oog
Dat ontwerpie van Zomer is ook wel leuk, maar of dat goed op een T-shirt over zal komen....
Nee, blijf bij mijn 1e keuze, niet dat ik wat te willen heb. Zal eens kijken of ik vanmiddag zelf wat kan bedenken.
Als iemand een adresje heeft, please let me know
Als er nog een nick op gaat, doe dan maar ''Lotje''
Every morning is the dawn of a new error.
The ramblings of an idiot
Maar ik heb niet zo''n lekker figuur voor zo''n mooi vrouwenshirt
Maar ik wil hem wel graag maar dan in gewoon xxl model ...
ik vind met beetje groot logo en tweaksters
en nick name ook wel erg cool.
nickname en www adres achter op...
groetjes Funnie
How many babies can a motherboard have?

..de front is heel belangrijk de juiste vormen:P op de juiste plaats:P.....
versie gebaseerd op die van pacific ocean....
-zwaar gecompressed voor de modemmers-
Qua ontwerp zijn er nog veel dingen mogelijk natuurlijk. Die
Waar heb je dat laten doen dan? En was dat fullcolor? Hoe werd het erop gedrukt? Dat soort info is nu wel handig, vooral omdat het topic dreigt dood te bloedenOp dinsdag 22 mei 2001 00:24 schreef Feeree het volgende:
Wij hebben met de scouts ook T-shirts laten drukken. Dat waren er ook maar 10, met op de voorkant een tekening en op de achterkant ieders totem (dus ook telkens iets anders). Dat kwam eigenlijk niet zo duur uit. Ik geloof dat het een 300-400 Bef was.
Verwijderd
Het is Zomer...enne "Zomer" ontwerp nog es wat ...pleaseeeeee...
Vind het wel oke wat je in elkaar brouwt
Tja, dat was wel in Belgie... En ik weet niet precies waar. De T-shirts waren paars met groene letters op (op voor- en achterkant). Dus geen meer-kleuren-druk. Hoe het er werd opgedrukt? Goed, na 4 jaar draag ik die T-shirt nog steeds regelmatig.Op dinsdag 22 mei 2001 22:44 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Waar heb je dat laten doen dan? En was dat fullcolor? Hoe werd het erop gedrukt? Dat soort info is nu wel handig, vooral omdat het topic dreigt dood te bloeden
Verwijderd
Ik zal vandaag eens kijken of ik iets beters kan maken, zit te denken aan een stoere versie en een lieve versieOp woensdag 23 mei 2001 20:15 schreef NastyGirl het volgende:
Ik ben ook heel nieuwsgierig en ik wil gewoon eindelijk eens een T-shirt!!!...
Het is Zomer...enne "Zomer" ontwerp nog es wat ...pleaseeeeee...
Vind het wel oke wat je in elkaar brouwt

Deze heeft mijn stem, maar als er een andere komt wil ik er ook een hebben.
Will work for food.
Verwijderd
I agree totally...:9Op donderdag 24 mei 2001 15:17 schreef zomer het volgende:
Zwart met zilver voor de stoere lijkt me wel wat
Verwijderd
niemand heeft gereageerd blz terug dus ik vraag het hier nog een keer...
Want een t shirt wat ik met geen mogelijkheid pas en of staat heb ik niets aan maar wil wel gaag tweaksters shirt...
groetjes Annemiek
Hold on
Een T-shirt zonder taille? Euh, ik ben niet zo''n expert op gebied van damesshirts, maar kan een van de vrouwen uit dit topic aub effe uitleggen wat ik me daarbij voor moet stellen? Bedoel je gewoon een kort shirt? Blote buik geval dus? Of wat anders?Op vrijdag 25 mei 2001 14:55 schreef funnie het volgende:
Ik wil graag een gewoon t shirt of hemd model.. niet met taille erin... is dat mogelijk?????????????
niemand heeft gereageerd blz terug dus ik vraag het hier nog een keer...
Want een t shirt wat ik met geen mogelijkheid pas en of staat heb ik niets aan maar wil wel gaag tweaksters shirt...
groetjes Annemiek
ik wil gewoon een rechte, dus meer heren model. lang en groot.
Ik ben niet geprezen met mooi goddelijk lijf
zo iets duidelijker?
groetjes Annemiek
Mwah hij komt kattig over maar bedoel het niet zo
Ik zie persoonlijk graag een tweakers.net topje in het zwart/geel, zwart/zilver of wit/geel
Every morning is the dawn of a new error.
Verwijderd
http://www.comptechworld.nl
Ik zie alleen geen plaatje, heeft iemand wel een plaatje??
Ja, naar aanleiding van dat topic is dit topic ook geopend, dat zijn herenshirts, dit worden dames-shirtsOp zondag 27 mei 2001 15:34 schreef Wampie het volgende:
Hier zijn ze te koop, T-shirts en Sweaters:
http://www.comptechworld.nl
Ik zie alleen geen plaatje, heeft iemand wel een plaatje??
Info kreeg ik van Vlemmix Textielprinters uit Bavel (http://www.vlemmixtextiel.nl)
Dit is wat ik nu heb:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| Loondruk Inktprijzen t/m 6 kleuren: Groot 1e 2e 3e 4e 5e 6e 0 - 25 7,- 9,75 11,25 12,60 14,40 16,20 26 - 50 6,- 9,- 10,50 11,50 13,15 14,80 51 - 100 5,50 8,50 9,50 10,50 12,00 13,50 101 - 250 4,75 6,75 8,10 9,45 10,80 12,15 251 - 500 4,00 6,- 7,30 8,40 9,60 10,80 501 - meer 3,50 5,25 6,30 7,35 8,40 9,45 Nummers - groot: f 9,- Nummers - klein: f 7,- Kleuren nummers: zwart - wit - marine blauw - kobaltblauw - rood - groen Startkosten: f 75,- per kleur Herhaling: f 30,- per kleur |
Ik weet dus niet of dit is wat we zoeken, ik geloof wel dat het wat voor ons is. Maar euh, hoeveel kleuren hebben we nodig en moeten we dit tarief dubbel betalen aangezien we dus ook de achterzijde bedrukt willen hebben? Betaal je voor 6 kleuren nou 16,20 (bij 1-25 afname) of betaal je 16,20 + 14,40 + 12,60 + 11,25 + 9,75 + 7,00 = veel te duur? Dat "6e" staat er zo verdacht alsof meerdere kleuren progressief duurder wordt...
Maar dat is dus wat ik nu aan info heb, de rest zijn alleen folders van T-shirt fabrikanten die zij gebruiken en reclame voor het werk dat zij voor PSV en Feyenoord en KRO''s Ook dat nog doen... (en verder NAC, Rabobank, Coca Cola en 3M...)
Oh ja, de T-shirtjes zelf kosten:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| Prijzen PER STUK [T-shirs] Type: 10 stuks 25 stuks Business Class wit 18,25 15,90 Business Class kleur 18,65 16,65 Singlet 19,50 17,10 Royal class wit 19,10 19,90 (huh???) V-hals 1x1 rib 22,65 21,75 Royal class ringer 33,35 19,90 Royal class henley 20,75 18,75 T-shirts l/m wit* 21,95 19,95 T-shirts l/m kleur* 21,25 18,90 (kleur goedkoper dan wit?) T-shirt kol kleur 22,35 19,90 * l/m = lange mouw [Polo shirts] Type: 10 stuks 25 stuks Economy class 65/35 29,90 28,- Pique polo k/m 31,- 29,- Polo pique streep 41,95 39,- Fancy polo 32,- 29,90 Pique polo l/m 43,- 39,90 Pique polo zip 34,- 31,- Oxford pique polo 34,75 32,50 Tripped pique polo 35,95 33,- * Prijzen inclusief één opdruk in één kleur * Opstartkosten 75,- per kleur per logo * Prijzen excl. btw 19% |
Kee, er is dus weer stof om te bespreken
Trap maar af...
Verwijderd
Ik vind poloŽs
Die lange mouw vind ik ook wel oke...want waarschijnlijk is het T-shirt pas af als deze zomer voorbij is :Ž(
Offff is dit een te negatieveeeee uitspraakkk

Mijn meissie vond deze wel mooi, maar dan met het Tweaky in kleur
The ramblings of an idiot