Alle proemn in n drek
Verwijderd
Serieus bedoeld dus
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Waarom moet dat een aparte T-shirt zijn?Op donderdag 03 mei 2001 18:55 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Na aanleiding van deze thread, vroeg ik me af of er niet truitjes/t-shirts/whatever voor tweakSTers gemaakt kunnen worden?
Serieus bedoeld dusEn niet zoals daar staat van dat wet-shirt-contest nogwat.. maar zoiezo vraag ik me af of dat niet eens kan gebeuren, t-shirts voor tweakSTers
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Dankje.. ik zat nog te twijfelen tussen een StarTrek icoontje of zoietsOp donderdag 03 mei 2001 18:58 schreef Bierkameel het volgende:
Mooi icoontje hoor
Zelfde shirt, grotere maten.Op donderdag 03 mei 2001 19:03 schreef Feeree het volgende:
[..]
Waarom moet dat een aparte T-shirt zijn?
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd
Stef = Man, ik = Vrouw?Op donderdag 03 mei 2001 19:07 schreef Feeree het volgende:
Hmmm, bemerk ik hier 2 mensen die mekaar totaal tegenspreken?
Da''s omdat ik van het mannelijke geslacht ben en zij niet. Ik maakte dus het geintje.Op donderdag 03 mei 2001 19:07 schreef Feeree het volgende:
Hmmm, bemerk ik hier 2 mensen die mekaar totaal tegenspreken?
Is het je wel eens opgevallen dat een vrouw een ander figuur heeft :?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
"One size fits all".Op donderdag 03 mei 2001 19:11 schreef Grrrrrene het volgende:
Waarom dat een apart T-shirt moet zijn:?
Nou, aangezien het dus om kleinere hoeveelheden gaat, zal het wel buiten een winkel om moeten: 50 T-shirts kopen, laten bedrukken en versturen... Ik zal ''s navraag doen, morgen weet ik meer, denk ik...Op donderdag 03 mei 2001 18:55 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Na aanleiding van deze thread, vroeg ik me af of er niet truitjes/t-shirts/whatever voor tweakSTers gemaakt kunnen worden?
Serieus bedoeld dusEn niet zoals daar staat van dat wet-shirt-contest nogwat.. maar zoiezo vraag ik me af of dat niet eens kan gebeuren, t-shirts voor tweakSTers
Verwijderd
Er zullen er vast toch wel een aantal zijn die het willen.. ? En ze hoeven toch niet allemaal meteen weg te zijn?Op donderdag 03 mei 2001 19:14 schreef IceStorm het volgende:
Zijn er 50 dames die met zo''n shirt willen lopen dan???
Das waarOp donderdag 03 mei 2001 19:20 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Er zullen er vast toch wel een aantal zijn die het willen.. ? En ze hoeven toch niet allemaal meteen weg te zijn?
Maarreuh, ik ken wel wat mensen die T-shirts hebben laten bedrukken (o.a. voor studentenverenigingen...) dus ik zal het ze wel vragen.
Ook voor een beperkt aantal personen is dat goed te betalen hoor, misschien wat duurder dan de mannenversies, maar ja... Je bent dan ook unieker
Maar voordat ik iets kan zeggen over eventuele prijzen, moet ik eerst weten om hoeveel TweakSTers het gaat...
20? 30? 50? Hoeveel vrouwen lopen hier eigenlijk rond
LOLOp donderdag 03 mei 2001 19:23 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Das waar.. En ik houd me aanbevolen om ze te bezorgen en de shirts van goede nazorg te voorzien
Ik help wel
Volgens mij haal je de 20 nog niet eens...Op donderdag 03 mei 2001 19:31 schreef Grrrrrene het volgende:
LOL
Maarreuh, ik ken wel wat mensen die T-shirts hebben laten bedrukken (o.a. voor studentenverenigingen...) dus ik zal het ze wel vragen.
Ook voor een beperkt aantal personen is dat goed te betalen hoor, misschien wat duurder dan de mannenversies, maar ja... Je bent dan ook unieker
edit:
Maar voordat ik iets kan zeggen over eventuele prijzen, moet ik eerst weten om hoeveel TweakSTers het gaat...
20? 30? 50? Hoeveel vrouwen lopen hier eigenlijk rond![]()
Je moet gewoon zorgen dat mannelijke tweakers met vriendin zo''n ding voor de vriendin aanschaffen
Verwijderd
Whahaah Tweakermeeting?Op donderdag 03 mei 2001 19:23 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Das waar.. En ik houd me aanbevolen om ze te bezorgen en de shirts van goede nazorg te voorzien
Verwijderd
Er lopen er meer rond dan we denken denk ik.. maar een heleboel posten er bijna niet..Op donderdag 03 mei 2001 19:31 schreef Grrrrrene het volgende:
LOL
edit:
20? 30? 50? Hoeveel vrouwen lopen hier eigenlijk rond![]()
ze ziet me al komen, ze verdenkt me nu al dat ik vreemd ga met mun peeceesVolgens mij haal je de 20 nog niet eens...
Je moet gewoon zorgen dat mannelijke tweakers met vriendin zo''n ding voor de vriendin aanschaffen
Jammer...Op donderdag 03 mei 2001 19:35 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Er lopen er meer rond dan we denken denk ik.. maar een heleboel posten er bijna niet..
Vind ik nou ook... T-shirt hoeft niet duur te zijn: 15,- ofzo? Dat bedrukken kost iets van 10,-... Dus voor een kleine 35,- moet het te regelen zijn...Op donderdag 03 mei 2001 20:12 schreef Tom het volgende:
Hmmmz kzie het al voor mekoel plan
LOLOp donderdag 03 mei 2001 19:41 schreef Spice het volgende:
[..]
ze ziet me al komen, ze verdenkt me nu al dat ik vreemd ga met mun peecees
Damn, studeer jij marketing ofzo?Op donderdag 03 mei 2001 20:44 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ey, maar de tweakSTers snappen natuurlijk wel, dat áls zij zo''n t-shirt bestellen, dat ze als Tweakers.net op een tech-beurs gaat staan oid, ze wel voor de stand moeten gaan dansen he, publiek naar de stand toe lokken
Op donderdag 03 mei 2001 20:24 schreef Grrrrrene het volgende:
Jammer...(ik mis de gele versie van
)
Ik ben bang dat er maar weinig meiden zijn hiero
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Tja, bijna... Maar ik vind het jammer, ben er niet verdrietig omOp donderdag 03 mei 2001 21:08 schreef Tom het volgende:
[..]
![]()
Verwijderd
Tjaaah is dat erg dan ?Op donderdag 03 mei 2001 21:27 schreef zomer het volgende:
hmmm ehmm, maarre krijg je dan niet al die tweakers achter je aan??
Zo kennen we je weerOp donderdag 03 mei 2001 22:23 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Tjaaah is dat erg dan ?![]()
Ik geloof niet dat ze er moeite mee heeft idd...Op donderdag 03 mei 2001 22:23 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
tuurlijk al die nerdjes waar je normaal geen last van zou hebben aangezien ze te bang zijn, hebben dan een reden om op je af te stappenOp donderdag 03 mei 2001 22:23 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Volgende stap:Op vrijdag 04 mei 2001 00:44 schreef poohbeer het volgende:
[..]
tuurlijk al die nerdjes waar je normaal geen last van zou hebben aangezien ze te bang zijn, hebben dan een reden om op je af te stappen
T.net slabbertjes voor kwijlende twiekertjes
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
en kwijlemmertjesOp vrijdag 04 mei 2001 00:46 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Volgende stap:
T.net slabbertjes voor kwijlende twiekertjes
\o/
Het mag onderhand wel eens ja, vrouwelijke tweakers worden van GoT tot GoD verheven hierOp vrijdag 04 mei 2001 00:49 schreef Arshia het volgende:
[..]
en kwijlemmertjes
Je moest ''ns weten...Op vrijdag 04 mei 2001 01:54 schreef Grrrrrene het volgende:
Het mag onderhand wel eens ja, vrouwelijke tweakers worden van GoT tot GoD verheven hier
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Als er interesse is kan ik het wel regelen.
Ja en de MoD-jes worden ook tot GoD verhevenOp vrijdag 04 mei 2001 08:49 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Je moest ''ns weten...
Maar effe serieus: PO, je lijkt de enige te zijn die geïnteresseerd is
Euhm, ik bedenk me net wat er in je profile staatOp donderdag 03 mei 2001 19:11 schreef Grrrrrene het volgende:
Waarom dat een apart T-shirt moet zijn:?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
kijk zoals dit is wel cool:

Ik heb het liefst iets meisjesachtigs, het liefst dus een wit shirtje met meisjesachtige kleurtjes of een stoer zwart tshirt met grijze of zilveren opdruk ofzow...
Weet niet hoe de dames er over denken:?
Openen we hierbij een ontwerp contest:?
Verwijderd
een lady''s tee of ook wel een shirtje waar je alles in zietOp vrijdag 04 mei 2001 09:49 schreef obsidian het volgende:
Zweef truitje? Navel truitje of hoe je die dingen ook wilt noemen...
Precies, die bedoel ik.Op vrijdag 04 mei 2001 09:52 schreef Llewella het volgende:
[..]
een lady''s tee of ook wel een shirtje waar je alles in ziet
Sure Tom, niet voor jezelf. Misschien niet om te dragen, maar zeker wel om te kijken!Op vrijdag 04 mei 2001 09:52 schreef Tom het volgende:
* Tom wil tweakers.net bikini
(niet voor mezelf dus he, dat dat even duidelijk is)
(naveltruitje dan)
Verwijderd
Korte rokjes met coolers,
Tshirts gemaakt van antistatische zakjes,
Broeken met koeienprint
dream on
She''s HOTKorte rokjes met coolers
KEWLBroeken met koeienprint
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ehhh... wat keur je? PO of het t-shirt?Op vrijdag 04 mei 2001 11:07 schreef jordyb het volgende:
OK
PO past hem en ik keur haar of hij goed is.
Goed ideetje??
Verwijderd
Hmm eerst PO en daarna kijk ik wel of ik nog zin heb om dat Shirtje te keuren.Op vrijdag 04 mei 2001 11:13 schreef obsidian het volgende:
[..]
Ehhh... wat keur je? PO of het t-shirt?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
En dat terwijl je nog maar net weet wat de voor- en de achterkant isOp vrijdag 04 mei 2001 11:22 schreef jordyb het volgende:
Waarom ga ik altijd off-toppic als het over meiden agat en vooral PO??
Verwijderd
me 2
dat zijn dr al 4
Na een jaar hier rond scharrelen wil ik onderhand wel es een echt t-shirt van tweakers
Verwijderd
Van PO wel.Op vrijdag 04 mei 2001 11:28 schreef Exirion het volgende:
[..]
En dat terwijl je nog maar net weet wat de voor- en de achterkant is
Van mijn vorige vriendin niet
(maar dat is uitgegaan vorige maand an 1,5 jaar. Ik heb toen wel
[Caps-mode]
ONTOPIC!!
MENSEN HET IS BIJNA WEEKEND!! FEESTEN!!
[/Caps-mode]
Ik heb gisteren meteen zo''n T-shirt besteld, en vandaag al binnen... Klasse Comptechworld...
Euhm, zijn er nu dus 2 dames voor een T-shirt? Dat schiet niet zo op eigenlijk
Verwijderd
Ik weet nou al dat Arshia hem waarschijnlijk ook wel wilt, dus dan zijn er al 3 damesOp vrijdag 04 mei 2001 13:11 schreef Grrrrrene het volgende:
Back ontopic:
Ik heb gisteren meteen zo''n T-shirt besteld, en vandaag al binnen... Klasse Comptechworld...
Euhm, zijn er nu dus 2 dames voor een T-shirt? Dat schiet niet zo op eigenlijk
Dan kun jij mooi een eigen T-shirt voor haar halenOp vrijdag 04 mei 2001 13:33 schreef RickJansen het volgende:
Arshia heeft mijn t.net trui gejat
Zo niet, dan zitten we weer op 3
Wordt dan wel een duur geintje hoor
Verwijderd
Heb hem alleen NOOIT aan.
Dat ding trekt haren aan en met 1 hond en 1 kat inhuis schiet dat niet op.
En XL = L
Je wilt er 4? Of zitten we met jouw vriendin op 4?Op vrijdag 04 mei 2001 13:53 schreef wasigh het volgende:
4!
(voor mijn vriendin)
Sig aangepast
Verwijderd
dr staat toch duidelijk dat ik dr ook 1 wil? dus dat maakt 4? DOH?
Verwijderd
Dan kijk ik dus wel of het goed staat.
(En ik kijk ook wel of ze snel genoeg uitgaan >:)>:)>:))
Met mijn vriendin zitten we op 4..Op vrijdag 04 mei 2001 13:56 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Je wilt er 4? Of zitten we met jouw vriendin op 4?
edit:
Sig aangepast
bedankt voor het aanbod maar dat kan ik zelf welOp vrijdag 04 mei 2001 14:08 schreef jordyb het volgende:
Ik offer mij op om alle tshirts na te kijken of ze de goede maten heeft als de dame hem aanheeft.
jij durft hem toch niet aanOp vrijdag 04 mei 2001 13:33 schreef RickJansen het volgende:
Arshia heeft mijn t.net trui gejat
ik wil niet bij de nerds horen
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
AHHH je mag wel op mijn grote brede gespierde schouder uithuilen hoorOp vrijdag 04 mei 2001 14:24 schreef _Sanniej_ het volgende:
hallo? word ik nu genegeerd of hoe zit dat.
Hmm jammerOp vrijdag 04 mei 2001 14:16 schreef wasigh het volgende:
bedankt voor het aanbod maar dat kan ik zelf wel
Heeft iemand die URL voor de gallery en dan niet mrdummy.com??
Dan kan ik mij al psychisch inleven
Verwijderd
Ehm arshia heeft ricks zijn trui al:?Op vrijdag 04 mei 2001 14:24 schreef _Sanniej_ het volgende:
Ik moet leren lezen
Verwijderd
Wie gaan er in de jury:?
-Degene in de jury mogen niet meedoen aan de contest uiteraard
- het tshirt moet het orginele logo van tweakers.net bevatten...
Zoiets:?
Leef je uit:
http://www15.brinkster.com/wella/tee.jpg
1 POOp vrijdag 04 mei 2001 14:24 schreef _Sanniej_ het volgende:
2 Llewella
3 Arshia
4 _Sanniej_
5 wasigh''s vriendin(netje)
Dit is niet zoiets als mijn favo lijstje ofzo
Verwijderd
Ik test ze of ze wel mooi staan op de dames!!Op vrijdag 04 mei 2001 14:40 schreef Llewella het volgende:
Kunnen we alvast een contest openen:?
Wie gaan er in de jury:?
-Degene in de jury mogen niet meedoen aan de contest uiteraard
- het tshirt moet het orginele logo van tweakers.net bevatten...
Zoiets:?
Leef je uit:
http://www15.brinkster.com/wella/tee.jpg
Verwijderd
Whahaha dat wil je wel erg graag geloof ik he?Op vrijdag 04 mei 2001 14:55 schreef jordyb het volgende:
[..]
Ik test ze of ze wel mooi staan op de dames!!
Verwijderd
GHEHEHEHEOp vrijdag 04 mei 2001 15:18 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Whahaha dat wil je wel erg graag geloof ik he?
Een vrouw die van computers houd.
Wat wil je nou nog meer als computerbeheerder??
Een vrouw die aan Q3A en Zelda doet.
Moet je toch nog verder oefenen PO
Tsss oversext pubertjeOp vrijdag 04 mei 2001 14:08 schreef jordyb het volgende:
Ik offer mij op om alle tshirts na te kijken of ze de goede maten heeft als de dame hem aanheeft.
Verwijderd
Jajah... alleen Quake is geen moer aan.. Zelda welOp vrijdag 04 mei 2001 15:19 schreef jordyb het volgende:
[..]
GHEHEHEHE
Een vrouw die van computers houd.
Wat wil je nou nog meer als computerbeheerder??
Een vrouw die aan Q3A en Zelda doet.
Moet je toch nog verder oefenen PO
ennuh neej ik ga niet in een topje lopen
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Damn, dat wil je wel heel graag volgens mij...Op vrijdag 04 mei 2001 14:55 schreef jordyb het volgende:
[..]
Ik test ze of ze wel mooi staan op de dames!!
Waarom willen we met z''n alle toch zo graag van die strakke shirtjes slijten aan de dames?
Oh ja... alle dames die er ooit een krijgen: wel ff foto posten, zowel op het forum als in de Gallery!
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Ah baaah gatver zo''n strak gay shirtje met ultrakorte mouwtjes bedoel je?Op vrijdag 04 mei 2001 15:25 schreef ReseTTim het volgende:
anderz maak je toch zo''n strak vrouw/man T-shirts. je ziet vaak tegenwoordig dat jongens/mannen in zon strak t-shirtje lopen.
Gatverdamme.
Verwijderd
Als je dan ook als een poot erbij gaat lopen met je hangende handjes en constant "yeah right, dream on baby" gaat roepen maak je het plaatje helemaal af.
Jaah zo''n kippegaas shirt, met het liefst nog een frutselband om de uiteinden van de mouwtjes heenOp vrijdag 04 mei 2001 15:35 schreef Gordijnstok het volgende:
En dan al helemaal niet zo''n kippegaas shirt.
Als je dan ook als een poot erbij gaat lopen met je hangende handjes en constant "yeah right, dream on baby" gaat roepen maak je het plaatje helemaal af.
En dan maar roepen "Heey lekker ding"
Verwijderd
Ja sorry nou al 1 maand geen sex gehad. En ook 1 maand geen vriendin.Op vrijdag 04 mei 2001 15:21 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Tsss oversext pubertje
En tja zelf doen is echt 3 keer niks ivm een meid sex hebben.
En tja ik ben 17 dus ik heb de leeftijd om een oversext pubertje te zijn.
En dat hier in dit gat rondloopt
Ik ken ze allemaal kwa karakter en nou nee dank je. Ik sla over.
Mijn ex had ik het 1`,5 jaa mee en kwam uit het volgende dorp. Dat was ook mijn enige vriendin die ik ooit gehad heb. Ook geen onenightstants. Ik hou daar niet van.
Ik wil alleen maar vaste relaties.
En ja als mijn ex niet meer verliefd op me is dan ga ik dat neit kunstmatig aan houden. Want dat schiet neit op he. Liefde moet van 2 kanten komen.
[pff-mode]
Tijd voor bier!! na al dat normaal gelul van me! Ik wil naar mijn eigen PC en niet dit bagger pctje hiero.
En mijn favo bezigheid natuurlijk.
Naar vrouwen kijken!! En ik vertel je alvast de zomer word weer VET bruut!!!
[/pff-mode]
Verwijderd
En dan willen ze zo een boxershort die strak zit met gaas.Op vrijdag 04 mei 2001 15:47 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Jaah zo''n kippegaas shirt, met het liefst nog een frutselband om de uiteinden van de mouwtjes heen
En dan maar roepen "Heey lekker ding"
HAHA geloof je het zelf dat ik ooit 1 keer aan doe.
Verwijderd
www.poly.nl
Verwijderd
Ik wil van het weekend wel wat ontwerpjes maken...
Sorry, moest gewoon ffOp vrijdag 04 mei 2001 16:20 schreef jordyb het volgende:
[..]
Ja sorry nou al 1 maand geen sex gehad. En ook 1 maand geen vriendin.
Ik heb al 2 maanden geen vriendin.
En tja zelf doen is echt 3 keer niks ivm een meid sex hebben.
Ik ben 16, dus dan zou ik nog erger oversext moeten zijn zeg je?
En dat hier in dit gat rondloopt
Hier in H''sum valt het ook best mee..
Mijn ex had ik het 1`,5 jaa mee en kwam uit het volgende dorp. Dat was ook mijn enige vriendin die ik ooit gehad heb. Ook geen onenightstants. Ik hou daar niet van.
''t lijkt er niet op
En ja als mijn ex niet meer verliefd op me is dan ga ik dat neit kunstmatig aan houden. Want dat schiet neit op he. Liefde moet van 2 kanten komen.
[pff-mode]
Tijd voor bier!! na al dat normaal gelul van me! Ik wil naar mijn eigen PC en niet dit bagger pctje hiero.
En zo denk je een vaste relatie aan te knopen? Door meiden met je ogen uit te kleden? Goede tactiek hoor
[/pff-mode]
Verwijderd
Mag ik ook mee doen??Op vrijdag 04 mei 2001 16:26 schreef Llewella het volgende:
Gaan we nog over de tweaksters shirtjes lullen of hoe zit dat:?
Ik wil van het weekend wel wat ontwerpjes maken...
Moet ik wel een standaard shirt hebben. Anders krijg je allemaal gaten die ik er zelf inmaak erbij. Op de leukste plekjes natuurlijk.
Nog regels??
Geen doorzichtige dingen bij de buste misschien???
Geen radioknopjes erin maken?
Nee maar ff serieus ik zal wat leukst maken
Verwijderd
Tja zei maakte het uit. Kon ik weinig aan doen.Op vrijdag 04 mei 2001 16:27 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Sorry, moest gewoon ff
En je volgende reply.
Dus ik mag niet naar vrouwen kijken??
Jij kijkt toch ook naar elke Ferrari die langs rijd. Maar koopt ze toch ook neit allemaal.
En ik neem absoluut geen vriendin op het gebied hoe ze eruit ziet. Eerst karakter en dat zie je van buiten niet.
Mijn ex was ook nou niet te knapste hoor.
Maar lelijk ook niet, ze was normaal.
En ja als ze knap is is dat mooi meegenomen.
Okok ik neem het ''oversexte'' terugOp vrijdag 04 mei 2001 16:32 schreef jordyb het volgende:
[..]
Tja zei maakte het uit. Kon ik weinig aan doen.
En je volgende reply.
Dus ik mag niet naar vrouwen kijken??
Jij kijkt toch ook naar elke Ferrari die langs rijd. Maar koopt ze toch ook neit allemaal.
En ik neem absoluut geen vriendin op het gebied hoe ze eruit ziet. Eerst karakter en dat zie je van buiten niet.
Mijn ex was ook nou niet te knapste hoor.
Maar lelijk ook niet, ze was normaal.
En ja als ze knap is is dat mooi meegenomen.
Al heb ik soms ook wel buien.. máár daar hebben we ''t niet over
Ik kan nog niet zeggen of ik zo''n shirt wil, ik ben een heel moeilijke in kledij. En als het er één wordt tot boven de navel, haak ik helemaal af.
Goh, zou daar een verband tussen bestaan?Op vrijdag 04 mei 2001 16:20 schreef jordyb het volgende:
[..]
Ja sorry nou al 1 maand geen sex gehad. En ook 1 maand geen vriendin.
AgreedEn tja zelf doen is echt 3 keer niks ivm een meid sex hebben.
PO heeft een webcam, misschien dat daarom iedereen haar een strak/kort/doorschijnend T-shirt wil slijten?En dat hier in dit gat rondloopt
[pff-mode]
[/pff-mode]
Verwijderd
hoezo bevooroordeeld.Op vrijdag 04 mei 2001 15:31 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Ah baaah gatver zo''n strak gay shirtje met ultrakorte mouwtjes bedoel je?
Gatverdamme.
ben je meteen gay als je in een strak shirt loopt
Op vrijdag 04 mei 2001 14:33 schreef Llewella het volgende:
[..]
Ehm arshia heeft ricks zijn trui al:?
Ik moet leren lezen

hij zit wel lekker warm die trui
is alleen wel tig keer te groot
kwil een leuk strak t''shirtje!
\o/
Nee, natuurlijk niet, dat zeg ik ook niet, alleen ik ken 6 homosexuele gozers, die zie ik wel eens bij ''t uitgaan, vet aardig, en die lopen állemaal in zo''n shirtje rond.Op vrijdag 04 mei 2001 21:04 schreef Djek-Herrur_IRCow het volgende:
[..]
hoezo bevooroordeeld.
Verwijderd
Waar ik stage loop zijn er meerdere homo''sOp vrijdag 04 mei 2001 21:04 schreef Djek-Herrur_IRCow het volgende:
[..]
hoezo bevooroordeeld.
En ze lopen allemaal in zo een strak shirtje.
En alle hetero mannen lopen daar niet in.
Toeval??
of ze hebben gewoon meer smaak wat kleding betreftOp vrijdag 04 mei 2001 21:22 schreef jordyb het volgende:
[..]
Waar ik stage loop zijn er meerdere homo''s
En ze lopen allemaal in zo een strak shirtje.
En alle hetero mannen lopen daar niet in.
Toeval??
\o/
Verwijderd
misschienOp vrijdag 04 mei 2001 21:23 schreef Arshia het volgende:
[..]
of ze hebben gewoon meer smaak wat kleding betreft
Make that redOp vrijdag 04 mei 2001 22:44 schreef poohbeer het volgende:
tss! Blont ofzo?!
Ik geef toe: het is een vooroordeel, maar ja... Ik zie inderdaad alleen maar homo''s in (te) strakke shirts lopen hoor... Geef mij maar een lekker ruim shirt... Dat zit ook gewoon lekkerderOp vrijdag 04 mei 2001 21:23 schreef Arshia het volgende:
[..]
of ze hebben gewoon meer smaak wat kleding betreft
Vrouwen = strakke shirtjes/rokjes/broeken (
Maar ja, smaken verschillen inderdaad