Toon posts:

[BC3] Klacht over een mod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie topic:
[topic=158987]

Allereerst wist ik niet dat je niet dat soort links mocht zetten (warez e.d. ben ik wel van op de hoogte omdat dat gewoon illegaal is en jullie er gezeik door kunnen krijgen). Ik had het al expres in een link gezet omdat ik weet dat niet iedereen dat soort plaatjes trekt. En kijk naar de content van het topic, was gewoon melig op het laatst. Dat er dan vervolgens door ene "ecteinascidin" levensgroot mijn nickname wordt geplaatst in dat topic, vind ik nou niet echt tof. Vind het zelfs een beetje de spot drijven met anderen. Als er geen actie wordt ondernomen omdat stuk tekst uit het forum te halen zie ik mijzelf genoodzaakt om hier te vertrekken. Erg jammer want het is een heel goed forum waar de meeste iedereen gewoon willen helpen met van alles en nog wat. Helaas zijn er dus ook nog mensen die ze de verkeerde kant op willen helpen, richting de uitgang.

Kortom, haal gewoon ff die post van hem weg en dan is alles oke. Jullie blij en ik blij, wat willen we nog meer?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Er zijn mensen voor minder wegegaan. De mods zijn nu eenmaal elite dus jammer joh ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ben jij mod? Zo nee, post hier dan ook ff niet, wil graag reacties van de gasten zelf hebben.

• BC3 Victim
Nee ik niet... ik lijk wel gek. Kut werk. Uhhh... sorry hoor... je had er niet duidelijk bij geschreven dat het MODS ONLY was.

Wachtse

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op woensdag 02 mei 2001 12:58 schreef awraeven het volgende:
Ben jij mod? Zo nee, post hier dan ook ff niet, wil graag reacties van de gasten zelf hebben.
Mail ze ff ipv de gewone users uit te kafferen. :(

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe niet aan mail sorry, krijg ik alleen weer spam binnen. Maar ik zal me inhouden tegen de rest. Maar ben gewoon beetje pissed dat er op deze manier om gegaan wordt met de gebruikers van een groot forum.

• BC3 Victim
Wie niet... zoals ik al zei... KUT JOB.. zeker als je nog niet volwassen bent ;)

Verwijderd

Als je een probleem hebt met een modje neem je contect met hem/haar op via Mail/ICQ/IRC/MSN/Whatever. Maar dit heeft dus geen zin.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Gaan liggen klagen omdat jij de regels niet kent... dat is een goeie ja. Ja sorry agent, ik wist niet dat je hier voorrang moest geven aan verkeer van rechts, want ik ken de verkeersregels niet. |:(

Wat denk je nou zelf?

• BC3 Victim
Ja joh! Niet op het forum! Via MSM ofzo! (lol... maak dat de kat wijs)

ook zo''n lekker coole actie:
[topic=132544]

GoT wat zielig noemt men dat

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ten eerste, als je wil dat je klacht ALLEEN door modjes wordt behandelt zul je toch echt moeten mailen. Icq kan vaak ook maar ok.

Wat je precies gepost hebt weet ik niet maar aan de reacties te zien was het een ranzig plaatje. Die worden ook niet gewaardeerd en dat staat ook in de FAQ.

Dat je nick in de afsluitende post ''groot'' wordt gezet zorgt er alleen voor dat je iig ZIET dat je een waarschuwing hebt gehad (en dat werkt dus ;)).

Ik zie weinig reden om de post van ecteinascidin weg te halen?

Oh btw, je bent wel de eerste user die zijn naam goed spelt :D

edit:
[quote]
Op woensdag 02 mei 2001 13:07 schreef Malin het volgende:
[topic=132544]
[/quote]

Uhm ja.. omhoog schoppen is UITERMATE irritant. Dat ''hoor'' je te weten.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Let me back obsidian up:

het is toch niet ons probleem dat jij de regels niet kent ??

DIT IS MIJN WEBSITE

• pven
  • Niet online
Op woensdag 02 mei 2001 13:07 schreef Malin het volgende:
Ja joh! Niet op het forum! Via MSM ofzo! (lol... maak dat de kat wijs)

[topic=132544]

GoT wat zielig noemt men dat
<ZUCHT> .. Malin zou eens moeten proberen om iets minder ''lollig'' te doen .. :Z

Verwijderd

Bottom line : je zat gewoon fout, en een modje heeft je dat duidelijk gemaakt. Lees de FAQ.

Basta

• BC3 Victim
Inderdaad... ik geef toe... omhoogschoppen is FUCKED UP. Een nieuwe tread openen HELEMAAL!

Ik zou ook niet weten wat te doen als je dringent hulp nodig hebt. idd niet naar GoT gaan als de vraag TE moeilijk is? (lmao)
Op woensdag 02 mei 2001 13:08 schreef havana het volgende:
Let me back obsidian up:

het is toch niet ons probleem dat jij de regels niet kent ??
Jahwel... als je teveel mensen in een land hebt die de regels niet kennen... is het een probleem van ons ALLEN.

Alleen een domme agent denkt dat ie hordes vandalen te lijf kan gaan met ze zin: "het is toch niet ons probleem dat jij de regels niet kent??"

• BC3 Victim
Ja... sorry... lolig zijn is niet leuk... * BC3 Victim gaat lekker wat leuks doen. GEGROET

• BC3 Victim
Op woensdag 02 mei 2001 12:53 schreef awraeven het volgende:
Als er geen actie wordt ondernomen omdat stuk tekst uit het forum te halen zie ik mijzelf genoodzaakt om hier te vertrekken.
Denk niet dat je met dit soort opmerkingen veel bereikt... Waarom mail je ecteinascidin niet gewoon even? Die staat meestal wel open voor feedback geloof ik...

[Edit: Beetje overbodig nu, maar toen ik op "Reply" klikte was ik pas de 2e, duurde een beetje lang blijkbaar. :P]

• IceStorm

IceStorm

Pssst.. Malin, zal ik zeggen dat we hier op GoT een speciaal ''edit'' / ''Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif'' -knopje hebben?

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 13:13 schreef Malin het volgende:
Inderdaad... ik geef toe... omhoogschoppen is FUCKED UP. Een nieuwe tread openen HELEMAAL!

Ik zou ook niet weten wat te doen als je dringent hulp nodig hebt. idd niet naar GoT gaan als de vraag TE moeilijk is? (lmao)
[..]

Jahwel... als je teveel mensen in een land hebt die de regels niet kennen... is het een probleem van alleen. Alleen een domme agent denkt dat ie hordes vandalen te lijf kan gaan met ze zin: "het is toch niet ons probleem dat jij de regels niet kent??"
Jij als users behoort de FAQ te hebben gelezen. Als zodoende hoor je op de hoogte te zijn van de regels.

Ben je eigenwijs en doe je dat niet, dan is het gewoon _jouw_ eigen probleem als je het forum afgekegeld wordt.

Als ik 180 rij op de snelweg (regelmatig>:)) en aangehouden wordm krijg ik een boetem of ik nou weet dat ik geen 180 mag of niet. Dat hoor je nl. te weten als je gebruikmaakt van de weg.

• BC3 Victim
Op woensdag 02 mei 2001 13:16 schreef IceStorm het volgende:
Pssst.. Malin, zal ik zeggen dat we hier op GoT een speciaal ''edit'' / ''[afbeelding]'' -knopje hebben?
''k heb h''m door ;)... jammer dat er geen "add extra quote" knopje is maargoed ;)

dan maar QUOTE -> CTRL-A -> BACKSPACE -> EDIT -> CTRL-V
Op woensdag 02 mei 2001 13:16 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Jij als users behoort de FAQ te hebben gelezen. Als zodoende hoor je op de hoogte te zijn van de regels.

Ben je eigenwijs en doe je dat niet, dan is het gewoon _jouw_ eigen probleem als je het forum afgekegeld wordt.

Als ik 180 rij op de snelweg (regelmatig>:)) en aangehouden wordm krijg ik een boetem of ik nou weet dat ik geen 180 mag of niet. Dat hoor je nl. te weten als je gebruikmaakt van de weg.
Sorry hoor HlpDsk maaru die smiley bij (regelmatig>:)) staat niet echt cool. Zo ie zo is 180 op de nederlandse snelweg rijden wel even wat FOUTER en HEFTIGER dan met 51km/bit ipv 50km/bit op de digitale snelweg te rijden. Of je nu op een forum rijd of niet ;)

Verwijderd

Gezellig hier :)

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Ik wil me verder niet bemoeien met al/niet terecht uitgedeelde waarschuwingen, maar ik bedacht me opeens dat de term FAQ misschien niet zo treffend is. Een FAQ (Frequently Asked Questions) behandelt problemen en vragen die regelmatig ergens voorbijkomen. Een user die een Forum binnenwandelt heeft misschien geen reden om in de FAQ te kijken, omdat-ie denkt; "Ik heb geen vragen, ik weet al hoe ik hier kan posten."

Wat de modjes soms bedoelen met RTFFAQ, is eigenlijk meer iets van lees het reglement/forum-etiquette; kun je ook wel ROE noemen, oftewel Rulez Of Engagement :).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• BC3 Victim
Op woensdag 02 mei 2001 13:24 schreef testcase het volgende:
Ik wil me verder niet bemoeien met al/niet terecht uitgedeelde waarschuwingen, maar ik bedacht me opeens dat de term FAQ misschien niet zo treffend is. Een FAQ (Frequently Asked Questions) behandelt problemen en vragen die regelmatig ergens voorbijkomen. Een user die een Forum binnenwandelt heeft misschien geen reden om in de FAQ te kijken, omdat-ie denkt; "Ik heb geen vragen, ik weet al hoe ik hier kan posten."

Wat de modjes soms bedoelen met RTFFAQ, is eigenlijk meer iets van lees het reglement/forum-etiquette; kun je ook wel ROE noemen, oftewel Rulez Of Engagement :).
Normaliter gebruiken forum bouwers hier een POLICY voor. Maar GoT is anders. GoT is een gat ;) (sorry!! GRAPJES!)

(of user agreement?) hmmzz.. is allemaal Engels. Gebruikers voorwaarden dan?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Malin: ik heb je topic op slot gedaan omdat omhoogschoppen extreem irritant is. Als je de FAQ gelezen zou hebben, had je dat misschien geweten. Kennelijk te moeilijk.

DIT IS MIJN WEBSITE

• BC3 Victim
Op woensdag 02 mei 2001 13:26 schreef havana het volgende:
Malin: ik heb je topic op slot gedaan omdat omhoogschoppen extreem irritant is. Als je de FAQ gelezen zou hebben, had je dat misschien geweten. Kennelijk te moeilijk.
Mijn topic? Sorrie.. een topic van mij op slot gedaan? Welke dan? Die topic waar we het hier over hebben is er 1 van een voor mij volledige onbekende! Viel me gewoon op dat ik die gast niet meer kon vertellen wat te doen aan zijn (nogal irri) probleem.

Maaru.. it is echt super lekker weer... ik ga ff een duik nemen ;)

greeetzzz

Verwijderd

In de FAQ staan de voorwaarden die je accepteert door deel te nemen aan threads op GoT. Dus, die ken je. Zo niet : niet posten.

En als je er dan voor kiest om de regels te negeren moet je ook zo sporteif zijn om te zien dat je gepakt bent . En je instelling bij draaien.

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 02 mei 2001 13:26 schreef havana het volgende:
Psst havana, dat topic was niet van Malin ;)

edit:
Psst IceStorm, je bent te laat ;)

• pven
  • Niet online
Op woensdag 02 mei 2001 13:29 schreef Malin het volgende:
Maaru.. it is echt super lekker weer... ik ga ff een duik nemen ;)

greeetzzz
Ga dan ook weg! |:(

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op woensdag 02 mei 2001 13:07 schreef IceStorm het volgende:

Dat je nick in de afsluitende post ''groot'' wordt gezet zorgt er alleen voor dat je iig ZIET dat je een waarschuwing hebt gehad (en dat werkt dus ;)).
1 woord (noujah): private messaging :)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:51
die mod die um geclosed heeft vind ik echt uitermate zielig!

• BC3 Victim
Op woensdag 02 mei 2001 13:30 schreef HlpDsK het volgende:
En als je er dan voor kiest om de regels te negeren moet je ook zo sporteif zijn.
Over sportief gesproken ;) ik wil niet stangen en stoken hoor maaru.. wanneer is het voor het laatst geweest dat er sportief is opgetreden door een MOD? Ik kan lang zoeken naar een "sorrie mijn fout" of "oh jah kut! ik was ook zoooo druk!" ;)

Maargoed... ik ga nu echt... zeker omdat ik nu ook raare icq berichten begin te krijgen :( ik moet mijn nummer toch snel eens weg halen hiero :( :(

• Oscar the Grouch
  • Laatst online: 14-02 15:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op woensdag 02 mei 2001 13:20 schreef Malin het volgende:
''k heb h''m door ;)... jammer dat er geen "add extra quote" knopje is maargoed ;)
dan maar QUOTE -> CTRL-A -> BACKSPACE -> EDIT -> CTRL-V
Als je in je prefs ''thread laten zien bij reageren'' aanzet, kun je net zo veel mensen quoten als je maar leuk vind in je bericht.
Gewoon lekker op alle quote-knopjes rammen en ze komen heerlijk in je bericht te staan.
:)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• RedHat
Op woensdag 02 mei 2001 13:36 schreef Oscar the Grouch het volgende:

[..]

Als je in je prefs ''thread laten zien bij reageren'' aanzet, kun je net zo veel mensen quoten als je maar leuk vind in je bericht.
Gewoon lekker op alle quote-knopjes rammen en ze komen heerlijk in je bericht te staan.
tnx ;)

• BC3 Victim
Ik stuurde 1 uur geleden een PM (=IM) naar Obsidian omdat ik het niet normaal vind om een forum te vervuilen met prive sjit. Maar nope... 0,0 reactie. Wel raar. Voor iemand die het juist NETJES wil houden hiero :(. Druk druk druk druk ;)

• pven
  • Niet online

[..]

Ik heb met Malin wel eens eerder een discussie gehad over hoe de knopjes hier allemaal werken. Uit die discussie bleek dat Malin de FAQ niet had gelezen en dus niet wist hoe de knopjes werken. Ik ben toen maar gestopt met die discussie, want die Malin blijft maar reageren.

edit:
[topic=168443]

• RedHat
Op woensdag 02 mei 2001 13:37 schreef Malin het volgende:
Ik stuurde 1 uur geleden een PM (=IM) naar Obsidian omdat ik het niet normaal vind om een forum te vervuilen met prive sjit. Maar nope... 0,0 reactie. Wel raar. Voor iemand die het juist NETJES wil houden hiero :(. Druk druk druk druk ;)
agreed

• BC3 Victim
[b] THNX :) [b]
toch nog wat geleerd ;)

[..]

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 02 mei 2001 13:35 schreef Malin het volgende:
Ik kan lang zoeken naar een "sorrie mijn fout" of "oh jah kut! ik was ook zoooo druk!" ;)
Uhm dat gebeurt heus wel eens hoor. Soms gaat het gewoon niet soepel :). En in dat soort gevallen is het ook zo weer rechtgezet, zeker als de user een beetje vriendelijk blijft.

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 13:35 schreef Malin het volgende:

[..]

Over sportief gesproken ;) ik wil niet stangen en stoken hoor maaru.. wanneer is het voor het laatst geweest dat er sportief is opgetreden door een MOD? Ik kan lang zoeken naar een "sorrie mijn fout" of "oh jah kut! ik was ook zoooo druk!" ;)

Maargoed... ik ga nu echt... zeker omdat ik nu ook raare icq berichten begin te krijgen :( ik moet mijn nummer toch snel eens weg halen hiero :( :(
Vandeweek nog. Draadje van 1600+ posts. Dikke lol. Dikke onzin ook. Dat hadden we meteen kunnen sluiten. Maar we lieten het open als ''giftje''. Da''s toch erg sportief van ons dacht ik zo.

• BC3 Victim
Op woensdag 02 mei 2001 13:40 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Uhm dat gebeurt heus wel eens hoor. Soms gaat het gewoon niet soepel :). En in dat soort gevallen is het ook zo weer rechtgezet, zeker als de user een beetje vriendelijk blijft.
Dan heb je dus net pech als Mr.Mod ongesteld is? ;) (JOKE)

------------------------
Op woensdag 02 mei 2001 13:43 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Vandeweek nog. Draadje van 1600+ posts. Dikke lol. Dikke onzin ook. Dat hadden we meteen kunnen sluiten. Maar we lieten het open als ''giftje''. Da''s toch erg sportief van ons dacht ik zo.
Jah heeeel erg ;)... als je het mij vraagt.. had je die juist moeten sluiten en de serious sjit open moeten laten staan ;). (zo kunnen we nog wel even doorgaan... ondertussen weet ik nog steeds niet wat te doen aan m''n adsl probleem en aan dat icq nummer geklooi)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

/einde slap geouwehoer

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
ecteinascidin heeft IMHO wel gelijk, maar toch even dit:

- Het taalgebruik in zijn (sommige andere mods doen het ook trouwens) post vind ik nogal ver bendeden peil. Dit geeft de indruk dat de moderators hier gefrusteerde blaagjes zijn die maar wat aanklooien en die kicken op macht. Als hij in normale taal zou posten komt hij over als een verstandige, verantwoordelijke moderator en dan kan de helft van de threads als deze voorkomen worden.

- Iedereen roept altijd dat je maar moet mailen met de mod die je thread gesloten heeft en dat ze zich er niet mee bemoeien, als mods wat meer opbouwende kritiek zouden geven naar elkaar dan zou er een stuk consequenter gemod worden hier.

• BC3 Victim
Op woensdag 02 mei 2001 13:46 schreef Chaos het volgende:
ecteinascidin heeft IMHO wel gelijk, maar toch even dit:

- Het taalgebruik in zijn (sommige andere mods doen het ook trouwens) post vind ik nogal ver bendeden peil. Dit geeft de indruk dat de moderators hier gefrusteerde blaagjes zijn die maar wat aanklooien en die kicken op macht. Als hij in normalte taal zou posten komt hij over als een verstandige, verantwoordelijke moderator en dan kan de helft van de threads als deze voorkomen worden.

- Iedereen roept altijd dat je maar moet mailen met de mod die je thread gesloten heeft en dat ze zich er niet mee bemoeien, als mods wat meer opbouwende kritiek zouden geven naar elkaar dan zou er een stuk consequenter gemod worden hier.
Hier ben ik het dus 100% mee eens. Maar begrijp me niet verkeerd. Het is geen must. Een mod mag zelf weten wat ie doet.. maar:

1 je zet jezelf wel voor paal als je zo blaat (denk om je imago)

2 mocht iemand niet goed zijn voor een forum (mod of user) dan zal hij/zij toch wel vanzelf opzouten

3 slotje zonder duidelijk reden (meestal zijn 5 of 6 woorden genoeg) is geen slotje maar is eerder een puinhoop veroorzaker

4 tuurlijk kan je wel eens fouten maken... doen we allemaal... en bezoekers nog steeds net iets vaker dan mods dus rede tot afzeiken is er eigenlijk niet ;)

• RedHat
als mods hiero een fout maken willen ze het niet toegeven... in m''n begintijd hier met tom ook, ik zet een doxa neer word gesloten en die 4 andere die die dag kwamen laat ie open, zeg ik wat van krijg ik geen antwoord, vraag ik waarom die open blijven -> waren al topics terwijl ik de eerste was, weet je wat ik toen dacht??FUCKYOU!!!

en geen sorry nix, slotje BLEEF erop... zo heb ik nog veel meer dingen waar ik geen zaak van maak ofzo, nee zo ben ik niet... maar toen haddik um wel zitten!

• BC3 Victim
ff een grapje tussendoor ;)

Ze zeggen wel eens:
Leraren zijn mensen die in het bedrijfleven niet aan de bak komen.

Lol... zou het zo zijn dat:
Modjes mislukte posters zijn? :9

(flauw.. erg flauw. Ik weet het ;))

Nu hou ik echt op.. anders word het vervelend... en dat ziet niemand graag gebeuren. Enu.. shit.. waar ging deze tread ook alweer over? Heeft de topicstarter zijn antwoord al?

Heb een fijne dag! (`k hoop dat het water niet te koud is)

• RedHat
Op woensdag 02 mei 2001 13:53 schreef Malin het volgende:
ff een grapje tussendoor ;)

Ze zeggen wel eens:
Leraren zijn mensen die in het bedrijfleven niet aan de bak komen.

Lol... zou het zo zijn dat:
Modjes mislukte posters zijn? :9

(flauw.. erg flauw. Ik weet het ;))
zit ergens een clue in
modjes zijn modjes omdat ze denken beter te zijn dan menig ander...
anders had je die rechten niet op je genomen als je denkt dat jij een strakkere lijn kan trekken... toch :? en als ze een fout maken is het zo van: ik een fout? hoe kom je daaaaaaaaaaaaar nou bij ?!

• BC3 Victim
HALLLUUUU het was maar een grapje! (toch? ;))

Nee... eerlijk gezegt heb ik liever 101 slechte mods dan 101 slechte posters ZONDER 1 mod in de buurt ;)

Its a though job but somebody got to do it ;)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op woensdag 02 mei 2001 13:55 schreef Wesley het volgende:
modjes zijn modjes omdat ze denken beter te zijn dan menig ander...
Oh is dat niet dan :? >:)

• BC3 Victim
Op woensdag 02 mei 2001 13:58 schreef Tom het volgende:

[..]

Oh is dat niet dan :? >:)
Dat je de vraag zo ie zo al steld zegt genoeg ;) (8>

(inkoppertje)

• BC3 Victim
Op woensdag 02 mei 2001 14:02 schreef Malin het volgende:

[..]

Dat je de vraag zo ie zo al steld zegt genoeg ;) (8>

(inkoppertje)
offtopic:
Het is: sowieso !! (80% schrijft dit fout) en stelt ... je zegt toch ook niet "Hij loopd". ;)

Pagina: 1