Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Sticky topic: forget about it. En in IT hoort ie gewoon prima thuis IMO. Misschien dat je eens buiten SG moet gaan posten?
Ehm, het grootste gedeelte van m''n posts zit in devschuur, maar dat kan jij natuurlijk niet ruiken.
Ik probeer alleen maar te helpen zodat de onzin-topics wegblijven(ook ''s-nachts) en door dit topic in IT te plaatsen helpt dat dus niet meer.
Ik probeer alleen maar te helpen zodat de onzin-topics wegblijven(ook ''s-nachts) en door dit topic in IT te plaatsen helpt dat dus niet meer.
Ik heb een beter idee. We gaan de mensen die ''s-nachts off-topic posten eens duidelijk maken dat het ongewenst gedrag is. En of dat topic nou in IT staat of in SG maakt niet uit. De regels hier op GoT blijven hetzelfde. Ik denk dat het tijd word voor een paar waarschuwingen en bans.
En dat die mensen het topic niet meer lezen omdat het niet in SG staat zegt genoeg over die users is het niet?
En dat die mensen het topic niet meer lezen omdat het niet in SG staat zegt genoeg over die users is het niet?
Tja, misschien wel, maar ik heb het ook dus wel gedaan, door dat grote offtopic-topic. Als het niet toegestaan is, laat het dan ook nooit toe, want, om maar met spreekwoorden te gooien: geef ze één vinger en ze willen de hele hand.Op woensdag 02 mei 2001 10:48 schreef obsidian het volgende:
Ik heb een beter idee. We gaan de mensen die ''s-nachts off-topic posten eens duidelijk maken dat het ongewenst gedrag is. En of dat topic nou in IT staat of in SG maakt niet uit. De regels hier op GoT blijven hetzelfde. Ik denk dat het tijd word voor een paar waarschuwingen en bans.
Ook al ben ik eigenlijk normaal tweaker, ik kom eigenlijk zelden tot nooit in IT omdat ik dat nou niet het boeiendste forum vindt.
Ander ideetje dan:
Rijtje met URL''s in de richtlijnen waar mensen wel heen kunnen gaan?
euhhm.. niet om irritant te doen ofzo hoor, maar misschien best dat er dan eens effe besproken kan worden in het crewforum wat de policy precies is.Op woensdag 02 mei 2001 10:48 schreef obsidian het volgende:
Er zijn namelijk een paar modjes die offtopic gedoe toelaten in bepaalde omstandigheden.. en logisch dat dat dan uit de hand loopt zodra een mod z''n aandacht effe verliest (zoals vannacht)
ps: ik zeg off-topic (versta ik als: een topic gewoon discusieren over alles wat langs komt), onzin is nog wat erger (ik denk dan aan de kroketten van sjef oelewapper of hoe ie ook noemt)
ps: sjef: je bent enkel voorbeeld hoor, niemeer nie minder en je bent niet de enige die IK onzin vind posten.
Sterk punt, ik denk dat er wel een topic geopend mag worden hierover in het crew forum ja...
slecht idee.. poohbeer geeft ook graag ze meningOp woensdag 02 mei 2001 11:01 schreef obsidian het volgende:
Sterk punt, ik denk dat er wel een topic geopend mag worden hierover in het crew forum ja...
is het trouwens geen idee om toch maar een soort forum waar onzin verboden is maar waar men wel kan discusieren over elk onderwerp dooreen (ook de minder serieuze).
Een lossere versie van SG zeg maar.
Als je dit dan een totaal los stekkie geeft (wel linken van GoT naar daar, maar niet van daar naar GoT (ook appart subdomein ofzo) moeten de "resterende discussies" ook niet voor overlast zorgen op andere fora. Zeker niet omdat kroketten verdeeltopics daar ook gewoon op slot gaan.
Noujah, wordt heel waarschijnlijk heel snel van kaart geveegd door de modjes met OTF ervaring, maar ik moest het topch effe kunnen opperen
Ik denk dat het antwoord zal zijn dat je naar onzinforum.nl kunt.
nee joh.. mij kan men hier gewoon niet meer missenOp woensdag 02 mei 2001 11:23 schreef Taradino het volgende:
Ik denk dat het antwoord zal zijn dat je naar onzinforum.nl kunt.
maar zoals ik al zei, denk wel niet dat er positieve reactie opkomt maar misschien wel reactie waardoor ik het geen goed idee meer vind en dan ben''kl ook alweer dik tevreden.
Onzinforum of iets wat er ook maar op lijkt
not in a thousand year
Voor onzin ga je maar lekker naar dat fijne onzinforum van GSMGURU
not in a thousand year
het lijkt niet op onzin he, het lijkt op dat topic van 16xx posts tot aan post 1200 ofzo..Op woensdag 02 mei 2001 11:41 schreef havana het volgende:
Onzinforum of iets wat er ook maar op lijkt
not in a thousand year
eneeuhh.. onzinforum? no way, dan nog liever netzone.
anyway, idee afgekeurd, maar hou ons op de hoogte als er iets wordt besloten in die discussie op in CF he
Alles wat er in het crewforum gebeurt is strikt geheim
ik mag hopen dat als jullie een policy afspreken dat jullie die aan iedereenn laten weten.. anders ga''k eens heel erg hard lachen denk''kOp woensdag 02 mei 2001 11:45 schreef havana het volgende:
Alles wat er in het crewforum gebeurt is strikt geheim
Hehehehehe... ligt eraan hoe de policy gaat worden. Misschien krijg je niet eens de kans om (hier op het forum) te lachen.Op woensdag 02 mei 2001 11:49 schreef poohbeer het volgende:
[..]
ik mag hopen dat als jullie een policy afspreken dat jullie die aan iedereenn laten weten.. anders ga''k eens heel erg hard lachen denk''k
We kunnen het natuurlijk gewoon riskeren en het proberen.mij kan men hier gewoon niet meer missen
En?anders ga''k eens heel erg hard lachen denk''k
Pagina: 1