They made me do it.
Staat er geen regeling in de rulez over chatten
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Bestaat al hoor 
hhhm daar was ik nog bij toen het opgericht werd (ook alweer 4-6 weken geleden ofsow)Op woensdag 27 juni 2001 22:40 schreef Kees het volgende:
eeehehmm
er zijn hier een aantal mensen die nog nooit van irc.tweakers.net #chatterz, #tweakers.net, irc.sorcery.net #tweakers.net gehoord hebben...
we hebben onderhand al 3 kanalen en een java applet op de FP.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
IRC server, daar kun je chatten
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dat bestond al toen jij nog in de luiers lag.Op woensdag 27 juni 2001 22:42 schreef Traag het volgende:
Staat er geen regeling in de rulez over chatten
ik bedoel dus echt een chat "iets" waarop je moet inloggen met je username enz. en in GoT styleOp woensdag 27 juni 2001 22:43 schreef JvS het volgende:
Bestaat al hoor
[..]
hhhm daar was ik nog bij toen het opgericht werd (ook alweer 4-6 weken geleden ofsow)
They made me do it.
Dat bestond al toen jij nog in de luiers lag.
code:
1
| Geb. datum: 07 oktober 1976 |
Dan lag jij er ook nog in
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
jakkie, een tmf-chat achtig iets?Op woensdag 27 juni 2001 22:45 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
ik bedoel dus echt een chat "iets" waarop je moet inloggen met je username enz. en in GoT style
Je zou met z'n allen in dat java applet in kunnen loggen. Daar is volgens mij nooit iemand.. Dan heb je een t.net chat
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Die op de FP is al een tijdje brak..Op woensdag 27 juni 2001 22:43 schreef JvS het volgende:
Bestaat al hoor
[..]
hhhm daar was ik nog bij toen het opgericht werd (ook alweer 4-6 weken geleden ofsow)
Er zou een iets betere Javachat client in de GoT menu balk kunnen komen. Om meer mensen naar de chats te trekken. Alhoewel ik denk dat #tweakers.net op sorcery daar niet op zit te wachten.
Advanced sheep-counting strategies
download gewoom mIRC ( http://www.mirc.com )
en dan naar de goeie server d.m.v. /server irc.tweakers.net
dan doe je /list en kies een een kanaal uit
(op die manier houden wij het op sorcery tenminste rustig
)
en dan naar de goeie server d.m.v. /server irc.tweakers.net
dan doe je /list en kies een een kanaal uit
(op die manier houden wij het op sorcery tenminste rustig
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Oeps verkeerde gequoted...Op woensdag 27 juni 2001 22:46 schreef Traag het volgende:
[..]
code:
1 Geb. datum: 07 oktober 1976
Dan lag jij er ook nog in
Pagina: 1