[BC3] geen correcte links meer kunnen invoegen ?

Pagina: 1
Acties:

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-02 00:44
hallo, ondervind en probleempje met links naar sites, bijvoorbeeld een link naar ctechnet''com/hardware/asus''htm en dan nog wat werkt nie!, en komt aleem maar het gedeelte ctechnet.com , en dan nix meer.. Las nu ook een topic met een link naar wims bios page

www''ping''de/bios word dan ping.de

Erg vreemd en irritant..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hmm.. ziet er naar uit dat onze regex-master Arjen weer naar de tekentafel moet....

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
onze regex-master
>:)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-02 00:44
ja,sorry, weet ook wel dat dit niet een echte kanjer van een probleemomschrijving is; Ik ben ook nog een beetje bierig van gisteren..>:)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Na 4x lezen snap ik em :)

[url="http://www.poep.com ipv"]www.poep.com[/url]/blaat/poep.htm

ipv

***.poep.com/blaat/poep.htm

• oVRoM
  • Niet online
Ik snappum ook (pas na 5 keer :))
Voor mensen die geen tijd hebben om 5x te lezen :):
code:
1
www.poep.com/blaat/blaat.html

wordt door Topix omgezet in:
www.poep.com

^ daar heb ik dus ingetypt wat in de code tags staat.

• Onno
  • Niet online
Op dinsdag 01 mei 2001 22:44 schreef oVRoM het volgende:
Ik snappum ook (pas na 5 keer :))
Ach, is niet erg hoor, da''s nog altijd sneller dan Arjen. Met de hoeveelste incarnatie van z''n regexen zitten we nu? Is toch al weer minstens de tiende (mislukte) poging... :)

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op dinsdag 01 mei 2001 23:10 schreef Onno het volgende:

[..]

Ach, is niet erg hoor, da''s nog altijd sneller dan Arjen. Met de hoeveelste incarnatie van z''n regexen zitten we nu? Is toch al weer minstens de tiende (mislukte) poging... :)
:D LOL

En als je op een testforum een aantal concrete situaties voor ''m schetst waarin bepaalde regex''en van bijv. UBB-code volledig naast de pot pissen, komt ie met een leuke dooddoener "als je UBB zo gebruikt ben je gewoon dom, is jouw fout".

Yeah, zeggen ze bij Oracle ook als een betalende klant komt zeiken dat het crasht als je per ongeluk een spatie achter een query zet, Right? ;).

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Heeft iemand van de andere coders hier trouwens geen fatsoenlijke regex? ''k zie dat ding zo vaak voorbij komen en als me niet al te beste geheugen me niet in de steek laat hebben al een paar mensen toen een (mogelijk) correcte versie gegeven..
wrom wordt die dan trouwens niet gewoon geïmplementeerd?

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
Chaos heeft een mooie gebouwd... maarja.. Arjen kan zijn eigen fantastische search toch gebruiken.. en anders moet Arjen maar ff in mijn signature kijken.

• witchdoc
merk ik dat dat ondertitel ding NET lang genoeg is >:)

edit: wel irritant voor de layout pcies :(

• Onno
  • Niet online
De hoeveelheid reacties van personen die dat wat aangaat op bugreports is weer overweldigend zeg.

Nog maar eentje dan...
code:
1
\

Hier stond dus \1 tussen code tags.
code:
1
\

En hier \1. Ruik ik daar weer een prut-regex?

• witchdoc
Onno: da''s door de rare verhouding van android met topix versus t.net heb''k begrepen..

t.net koopt gewoon de licentie.. of android luisterd of niet kunnen ze blijkbaar niet veel aan doen.. (slecht contract zegmaar)

• Onno
  • Niet online
poohbeer: wat heb ik daar mee te maken? Tw.n zorgt maar dat Android het fixt als Android dat niet uit eigen beweging doet.

Nog een idiote regex btw...

* Onno etwaarden

Hier stond dus meetwaarden tussen haken. En nee Arjen, dat is niet hetzelfde als [ me ]

• Chaos
  • Niet online
:D

• Chaos
  • Niet online
Nog even 2 bugs/onhandige features:

- Nieuwe threads hebben een rood mapje, oude een gele, maar de next en previous pijltjes zijn precies andersom.. dat is niet logisch.

- Als je vanuit thread X met de next knop naar thread Y gaat, krijg je thread Y voor je neus met als URL showtopic.php/X/next. Als je de thread dan na een paar minuten nog eens refresht ga je opnieuw naar de thread die na X komt, maar dat is dan meestal niet meer thread Y.

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op donderdag 03 mei 2001 00:44 schreef poohbeer het volgende:
Onno: da''s door de rare verhouding van android met topix versus t.net heb''k begrepen..

t.net koopt gewoon de licentie.. of android luisterd of niet kunnen ze blijkbaar niet veel aan doen.. (slecht contract zegmaar)
Als ik het goed heb begrepen, is er ook al een aantal momenten geweest waarop men niet ver van de beslissing om niet met Topix verder te gaan verwijderd was.

Over Regexen gesproken: houdt iemand ook bij wat er nou allemaal niet werkt..?? Er zijn nu iets van 4 (of meer) topics open waar wazige bugs mbt regexen staan... Niet echt overzichtelijk.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op donderdag 03 mei 2001 16:49 schreef Chaos het volgende:
Nog even 2 bugs/onhandige features:

- ...
- Als je vanuit thread X met de next knop naar thread Y gaat, krijg je thread Y voor je neus met als URL showtopic.php/X/next. Als je de thread dan na een paar minuten nog eens refresht ga je opnieuw naar de thread die na X komt, maar dat is dan meestal niet meer thread Y.
Au.. Dat probleem zie je toch als je bezig bent?? Nja, even een header("Location=bla"); ertussen klussen dus. Ongeveer 15 seconden werk. Ik verwacht de bugfix dus binnen 3 maanden.. >:)

• RvdH
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

''k Denk niet dat het veel nut heeft nog meer aan Arjen-bashing te doen hiero, want hij leest dit forum niet meer. Gaarne kappen dus, de bug(s) is(zijn) nu bekend, en zullen doorgegeven worden.

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op donderdag 03 mei 2001 19:44 schreef RickJansen het volgende:
''k Denk niet dat het veel nut heeft nog meer aan Arjen-bashing te doen hiero, want hij leest dit forum niet meer. Gaarne kappen dus, de bug(s) is(zijn) nu bekend, en zullen doorgegeven worden.
M''kay.. Je hebt gelijk. En uiteraard is dit allemaal sterk overtrokken. Maar er zit wel een (vrij grote) kern van waarheid in, dat moet je toegeven. Het is nu eenmaal een feit dat relatief simpele dingetjes errug lang duren, en het is nu eenmaal een feit dat er elke keer zeer hinderlijke bugs inzitten die (mede) veroorzaakt worden door gebrekkige kennis.

Het is overigens ook geen ''aanval'' ofzo op Arjen, maar op z''n werkwijze/prestatie.

Maar ik ben wel met je eens: je schiet d''r nix mee op dus ik zal m''n mond houden ;).

BTW: het is wel in 1 keer raak. Is zo''n beetje de eerste keer dat ''k zo expliciet tegen topix aanschopte.. |:(. Ik probeer de zaakjes meestal wel ''n beetje constructief te brengen ;).

• PieterJ
  • Laatst online: 13-02 14:08
Op donderdag 03 mei 2001 20:24 schreef Burat het volgende:

Het is overigens ook geen ''aanval'' ofzo op Arjen, maar op z''n werkwijze/prestatie.
Sommige mensen zien dat verschil niet. Het is soms ook erg moeilijk. Zeker als er tig threads op je gekankerd wordt.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op donderdag 03 mei 2001 13:06 schreef Onno het volgende:
poohbeer: wat heb ik daar mee te maken? Tw.n zorgt maar dat Android het fixt als Android dat niet uit eigen beweging doet.
Die macht heb ik niet. Wij zijn geen eigenaar van Android noch van Topix. We hebben slechts een licentie voor het gebruik ervan. In de praktijk volgt Android onze requests wel op maar in principe kunnen we ze nergens toe dwingen.

Net zoals bij Windows: MS doet heus wel wat met de input van klanten maar zij bepalen uiteindelijk zelf de strategie. En als dat de klant niet bevalt kan die toch gewoon voor een ander product kiezen?

Verwijderd

Vooralsnog is GoT (en Fok!) het testbed voor Topix. En dan mag je toch wel wat meer openstaan voor suggesties.

• Onno
  • Niet online
Idd. En wat een erg groot verschil tussen de verhouding klant<->MS en Webmagix<->Anroid is, is dat Webmagix samen met fok! de enige afnemer van het product is. Bij MS ben je slechts één van de vele miljoenen. Daar veranderen verhoudingen een ietsie pietsie door.

• Chaos
  • Niet online
Nog een: grotere posts kunnen niet meer ge-edit worden, en dat is vooral bij DPCH''s heel erg lastig. Zou dat eventjes tussendoor ge-hotfixed kunnen worden?

• witchdoc
lama

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
:? :? :?

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Als je een bedrijf begint kan je ook verwachten dat er een hoop gezeik op je bedrijf komt. Maar het zou al heel veel geholpen hebben als Arj...Android af en toe eens had bedankt bij een bugreport. Aan de ene kant wil Arje..Android dat de mensen van Got en Fokforum hem helpen met het verbeteren van de software, maar als je eenmaal een bugreport doet word je gewoon afgekat. Dan vind ik het logisch dat oa Onno niet meer zo vriendelijk tegen Arje..Android is.

EDIT: Grrr, ik moet het eens afleren om steeds Arjen te zeggen ipv Android. :(

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-02 16:10

Crazy D

I think we should take a look.

Misschien zou het schelen als er af en toe ook een reactie zou komen op een bugreport, en dat het dan ook gefixed zou worden. De meeste bugs die ik tegen kom zijn al tig keer gemeld, dus heeft het op zich weinig zin om ''m nog maar een keer te posten. Aan de andere kant, als een bug (soms incl. oplossing) al zo vaak gemeld is, en hij zit er nog steeds in... |:( Bij andere software blijf ik ook braaf bugs doorgeven totdat het gefixed is....

En daarnaast, mijn idee hier is dat het lijkt alsof het gewoon niet gewaardeerd wordt als er bugs (en oplossingen !!!!!!) aangedragen worden. Tjah dan is het niet meer dan logisch dat er eens wat persoonlijker en minder vriendelijk geklaagt wordt. Dat mensen hier blijven komen en de bugs blijven melden, is duidelijk een teken dat ze niet lekker willem flamen, maar gewoon willen helpen om het produkt beter te krijgen. Mijn id van de laatste weken (maanden ?) is dat Android dat niet waardeert. En da''s heel erg slecht volgens mij. Tuurlijk is het niet leuk als ''ie iedere keer als ''ie hier komt een berg anti-Arjen posts ziet, maar dat had ie simpel kunnen voorkomen door te reageren en te luisteren naar de oplossingen. Had ook een zooi bugs gescheeld.

Maar ja laten we hopen dat de huidige buglijst asap gefixed kan worden... :z

Exact expert nodig?

Pagina: 1