aha veranderingetje dus.....irritant als ik eerlijk moet zijn...en ook niet echt fraai....ennuh reden van topic sluiten ook niet meer?
Tja, irritant of niet. Vind het zelf wel mooier staan maar kan mij ook voorstellen dat het verwarrend kan werken. Ik heb het topic niet gesloten, maar als ik er zo naar kijk zie je dat het topic al off -topic ging en kan toch geen redelijke disuccie uit voortkomen (wel-of-geen-kroeg) die discussie is lang geleden al gevoerd [...]
op zich nog een idee voor dat topic, ik vind het ergens anders plaatsen van off topic postings een stuk minder problematisch als je in het forum waar het dan heen gaat geen nieuwe threads kan starten
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
oké dus wat gebeurt er als ik een topic zou openen met als titel "Waarom is de kroeg eigenlijk gesloten" wordt t''ie geslotenOp maandag 30 april 2001 17:13 schreef Bulldog het volgende:
Tja, irritant of niet. Vind het zelf wel mooier staan maar kan mij ook voorstellen dat het verwarrend kan werken. Ik heb het topic niet gesloten, maar als ik er zo naar kijk zie je dat het topic al off -topic ging en kan toch geen redelijke disuccie uit voortkomen (wel-of-geen-kroeg) die discussie is lang geleden al gevoerd [...]
ofnie?
kijk dit is niet zeuren om de kroeg terug te krijgen ofzo hoor..maar ik zou gewoon graag willen weten waarom en de reden van het sluiten van de kroeg
JaOp maandag 30 april 2001 17:18 schreef hazes het volgende:
[..]
oké dus wat gebeurt er als ik een topic zou openen met als titel "Waarom is de kroeg eigenlijk gesloten" wordt t''ie gesloten
ofnie?
Hmm, heb je de faq dan nog niet doorgelezenkijk dit is niet zeuren om de kroeg terug te krijgen ofzo hoor..maar ik zou gewoon graag willen weten waarom en de reden van het sluiten van de kroeg
Omdat het een grote bende wordt met onzin geleuter. Dat willen we binnen de perken houden. Simpel. TochOp maandag 30 april 2001 17:18 schreef hazes het volgende:
kijk dit is niet zeuren om de kroeg terug te krijgen ofzo hoor..maar ik zou gewoon graag willen weten waarom en de reden van het sluiten van de kroeg
aha...nu zie ik het ja...tenksOp maandag 30 april 2001 17:21 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Ja
[..]
Hmm, heb je de faq dan nog niet doorgelezen
en dat is in SG natuurlijk niet het geval nuWaarom? Onder andere omdat er evenveel werk (zoniet meer) verzet moest worden als in de rest van de forums samen.
Verwijderd
Ik zou toch zeggen dat het grote argument van jullie: het is moeilijk om te moddereren, niet zo zeer geldt in een kroeg. Mensen kiezen er zelf voor om de kroeg in te gaan en als je dan een "zatlap" door je discussie hoort ouwehoeren, is het een risico dat je hebt genomen. Gewoon lekker de onzin laten lopen. Moddereren is overbodig daar.
In die kroeg kunnen mensen gewoon even praten over iets waar ze op dat moment zin in hebben.
In die kroeg kunnen mensen gewoon even praten over iets waar ze op dat moment zin in hebben.
Ook nog, maar in veel mindere mate en redelijk goed in de gaten te houdenOp maandag 30 april 2001 17:26 schreef hazes het volgende:
en dat is in SG natuurlijk niet het geval nu
Pagina: 1