[BC3] klacht wordt ook gesloten.

Pagina: 1
Acties:

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-01 08:17
verplaats hem dan gewoon bulldog. nog een reactie op die topic:

sorry zat verkeerd.
wat een domme opmerkingen zeg, alleen voor een topicje over welke sites de tweakers dagelijks bezoeken.

btw het gaat er toch niet om wat jij interessant vind bulldogje.
Maar ach adminnetjes moeten hun macht uitoefenen..

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Linkje graag, en bulldog is mod, geen admin. :)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:13

Destruction

(ex-)Automonteur

Admins moeten hun macht niet uitoefenen, ze moeten de gemaakte regels handhaven, en jij moet je eraan houden, het is ook al zo vaak langs gekomen. Dus zeur niet en druk op het knopje "search"

( ik kin het net loat''n :o )

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

O die...

Jaja, beetje klagen over een topic dat is gesloten op een nogal rare manier (niet scheld, dat geef ik dan wel weeer toe).

Topic op SG openen over welke links jij populair vind.... da''s onzin en als dusdanig gesloten...

kom je daarna je gram halen op LA.
Slotjes ter discussie stellen moet je niet doen als je geen argumenten kan aanvoeren, dus is je vorige topic verdwenen ( * Delerium geeft toe dat de trash-knop verdacht dicht bij het sluitknopje zit).

Je kan het prive oplossen ipv als een olifan door de porceleinwinkel gaan lopen.

Deze draad voegt niet veel meer toe, maar zal straks pas met een slotje worden uitgerust.
[edit] aaaaarghh was gemoved naar SU, vandaar dat íe weg was.... ik dacht al dat ik ''m had getrashed |:(.

• RelaXXinG
gathering.tweakers.net/showtopic.php/170820

heb al 10 keer gezocht.
en bulldog, met search op ''welke sites'' of ''waar kom je'' lukt het niet want bij die eerste krijg je alleen results op ''sites'' en bij die 2de zegt hij:
''Er zijn geen, geen geldige of onvoldoende zoekgegevens ingevoerd. Probeer het nog eens.
kutsearch, laat die topic lekker open. en als je hem wilt closen dan doe je dat toch als er toch wat reacties op zijn gekomen.

jij je zin, ik mijn zin

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op maandag 30 april 2001 15:39 schreef RelaXXinG het volgende:

jij je zin, ik mijn zin
huh, hoezo bepaal jij hier de regels? ALs iets op slot gaat dan gaat íe op slot. Je bent hier te gast..... Geef een modje het voordeel van de twijfel iig en bepaal niet wat jij goed of slecht vind.

Bulldog heeft al 100den van dit en dat soort topics gezien en weet dus echt wel wat overbodig is of niet.

• RelaXXinG
Op maandag 30 april 2001 15:39 schreef ecteinascidin het volgende:

Jaja, beetje klagen over een topic dat is gesloten op een nogal rare manier (niet scheld, dat geef ik dan wel weeer toe).
rare manier?
Topic op SG openen
waa moet ik hem dan openen?
over welke links jij populair vind.... da''s onzin en als dusdanig gesloten...
- over links die andere vaak bezoeken en die bij andere populair zijn.
- zo kunnen mensen goede sites toevoegen, en die dan zo leuk zijn dat je dagelijks voor updates checkt
kom je daarna je gram halen op LA.
Slotjes ter discussie stellen moet je niet doen als je geen argumenten kan aanvoeren,
ik heb een klacht, die mogen bij LA gepost worden. (per ongeluk trouwens bij SU gezet)
argumenten:
- zo kunnen mensen goede sites toevoegen, en die dan zo leuk zijn dat je dagelijks voor updates checkt
- search werkt voor geen meter, als iemand wel zo''n topic vind post hem dan maar.
- kun je alles wel topics wel closen die je niet interessant vind, buldogje.
Je kan het prive oplossen ipv als een olifan door de porceleinwinkel gaan lopen.
erm whatever?

Verwijderd

Op maandag 30 april 2001 15:43 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

huh, hoezo bepaal jij hier de regels? ALs iets op slot gaat dan gaat íe op slot. Je bent hier te gast..... Geef een modje het voordeel van de twijfel iig en bepaal niet wat jij goed of slecht vind.

Bulldog heeft al 100den van dit en dat soort topics gezien en weet dus echt wel wat overbodig is of niet.
''Als je het iedereen naar de zin wil maken, dan ga je toch gewoon in de horeca werken.'' :)

• RelaXXinG
Op maandag 30 april 2001 15:43 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

het is een suggestie die ik wel redelijk vind.

btw wat voeg je aan dit topic toe? probeer je je posts wat te verhogen?

• RelaXXinG
wahaha rofl
gathering.tweakers.net/showtopic.php/22897
en dat is modje

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

RelaXXinG, doe je naam eens eer aan en ga wat nuttigers doen, zoals je veters strikken ofzo, daar bereik je meer mee dan deze topic.

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 09:08
Als hier nog eens goede argumenten werden aangedragen.
Maar dit lijkt nergens meer op.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op maandag 30 april 2001 15:58 schreef RelaXXinG het volgende:

wahaha rofl

gathering.tweakers.net/showtopic.php/22897

en dat is modje
Zeg irritant ventje, dat is een JAAR geleden, dus ik vind het knap kansloos om dat nu weer naar boven te halen. :( Precies zoals ecteinascidin zegt, olifant / porselijn enzo...
Daarbij komt dat in de FAQ van Tweakers.Net alle sites staan welke worden afgezocht voor interessante nieuwtjes, kijk daar eens dan ofzo. In de FAQ van dit forum staat zoiets als dat overbodige opsommingen op slot gezet willen worden, dat is dus ook gebeurd. Consequent, bravo modjes.
Daarbij snap ik niet wat je nu met dit topic probeert uit te halen, je snapt zelf al wel dat je heus geen gelijk gaat krijgen dus probeer je nog even wat te trollen. :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• RelaXXinG
ja ik verveel me een beetje, dan ga ik maar ff buiten in een stoel relaxxen, lekker weer :)

en dan laat ik jullie maar verder onschuldige topics closen :)

trouwens onder welke overtreding viel mijn topic eigenlijk?

• RelaXXinG
Op maandag 30 april 2001 16:09 schreef Aggreko_Dude het volgende:

[..]

Zeg irritant ventje, dat is een JAAR geleden, dus ik vind het knap kansloos om dat nu weer naar boven te halen. :( Precies zoals ecteinascidin zegt, olifant / porselijn enzo...
Daarbij komt dat in de FAQ van Tweakers.Net alle sites staan welke worden afgezocht voor interessante nieuwtjes, kijk daar eens dan ofzo. In de FAQ van dit forum staat zoiets als dat overbodige opsommingen op slot gezet willen worden, dat is dus ook gebeurd. Consequent, bravo modjes.
Daarbij snap ik niet wat je nu met dit topic probeert uit te halen, je snapt zelf al wel dat je heus geen gelijk gaat krijgen dus probeer je nog even wat te trollen. :r
zoals ik al zei, ik verveelde me. vond het leuk om even het contrast te zien tussen de eerste posts en nu van modjes.
ik pak ff een xi
Pagina: 1