Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452
Verwijderd
als ik dat dan zo lees, snap ik wel dat ie dat niet doet. jij ook? of doe ik iets verkeerd?Op dinsdag 26 juni 2001 20:35 schreef bakboord1 het volgende:
Vette pech dus terug veranderd maar nu geeft ie ook de fanspeed niet meer aan.
In mijn BIOS staat fanspeedcheck disabled
Verwijderd
ja duh tuurlijk doet ie dat niet die coller gaat echt niet andersom draaien als jij dr draadjes omdraaid hoor cpu coolers zijn electronische coolers en die kunne maar 1 kant opdraaienOp dinsdag 26 juni 2001 20:35 schreef bakboord1 het volgende:
In navolging van het zuigen en blazen-verhaal heb ik van mijn cooler(master make some noice) de rode en zwarte draad omgewisseld. Dit gaf tot resultaat dat ie niets deed ipv de andere kant op draaien. Vette pech dus terug veranderd maar nu geeft ie ook de fanspeed niet meer aan.
Wat is het probleem en is dit terminaal.
In mijn BIOS staat fanspeedcheck disabled dus ik heb geen verdere probs.
Fanspeed disabled duidt hier volgens mij op de beveiliging van ABIT dat indien hij geen signaal van de fan krijgt hij ook niet boot. Door dit te disabelen boot ie wel.
Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452
Verwijderd
verrek zeg, je hebt helemaal gelijk. mijn foutOp dinsdag 26 juni 2001 20:43 schreef bakboord1 het volgende:
Fanspeed disabled duidt hier volgens mij op de beveiliging van ABIT dat indien hij geen signaal van de fan krijgt hij ook niet boot. Door dit te disabelen boot ie wel.
je kunt voortaan beter de koeler omdraaien ipv de polariteit om te wisselen (als de fan achterwaarts draait, wat met sommige fans wel kan, koelt ie een stuk minder goed..)
dus voortaan gewoon fysiek de fan omdraaien
dus voortaan gewoon fysiek de fan omdraaien
Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
Na het aansluiten van mijn fan op 7v (tussen 5 en 12) doet mijn toerenteller het niet meer!! Komt dit omdat er geen ov lijn is?
Is er een workaround??
Graag reactie!
Is er een workaround??
Graag reactie!
Verwijderd
die sensors moeten een 0V krijgen, anders zullen ze nooit kunnen tellen...Op woensdag 27 juni 2001 13:13 schreef Rogge het volgende:
Na het aansluiten van mijn fan op 7v (tussen 5 en 12) doet mijn toerenteller het niet meer!! Komt dit omdat er geen ov lijn is?
Is er een workaround??
Graag reactie!
Gaperd-erdOp dinsdag 26 juni 2001 20:46 schreef eppo1313 het volgende:
ik ben een-erd.
Pagina: 1