"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Hij doet het nu wel gewoon hoor, wat opvalt is dat je best veel in SU post....
Ah boeie.
Ah boeie.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Hij doet het niet gewoon hoor. Pagina 1 geeft : "Je zoekactie naar ''Exirion'' leverde 1519 resultaten op. Resultaten 1 - 50" en vervolgens zie je maar 5 topics staan. Pagina 2 geeft wel gewoon 51-100, maar de resterende 45 topics van pagina worden gewoon helemaal overgeslagen...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Je zal ook wel 45 keer in het topic "(offtopic)gaat er altijd zoveel off-topic in LA? " gereageerd hebben denk ik. 
Die tellen ook mee.
Die tellen ook mee.
Ehm.. Dat hoort volgens mij niet hoor. Tot nu toe telde ie gewoon netjes 50 topics per pagina, hoevaak je in een bepaalde topic ook gereageerd had. En dat is ook het meest logische vind ik.Op maandag 30 april 2001 15:46 schreef Artwido het volgende:
Je zal ook wel 45 keer in het topic "(offtopic)gaat er altijd zoveel off-topic in LA? " gereageerd hebben denk ik.
Die tellen ook mee.
Bovendien slaat ie nu 23 t/m 29 april over...
Ik zie ze gewoon allemaal, laatste topic van eerste pagina is http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/166087.
Vreemd, want ik heb het net ook nog in Linux geprobeerd met Opera en Netscape: precies hetzelfde probleem. Nu zit ik weer in Windows 2000 met IE5.0 en het probleem verdwijnt maar niet. Ik mist gewoon een heel stuk op pagina 1 
Zo ziet het er bij mij uit:

Zo ziet het er bij mij uit:

En als je je replys per pagina op 300 zet?
Ehh..? Dit had ik dus al eerder geprobeerd en toen werkte het niet. Nu is het probleem ineens opgelost door de waarde opnieuw in te stellenOp maandag 30 april 2001 16:21 schreef RickJansen het volgende:
En als je je replys per pagina op 300 zet?
Nah.. het blijft gewoon een bug in Topix, het aantal resultaten op een pagina mag niet beïnvloed worden door het aantal posts/pagina dat je ingesteld hebt.Nah ja, opgelost dus.
Verwijderd
Inderdaad.. kheb etzelfde omdat ik gistere lekker veel heb zitten posten in dat grote onzintopic in SG
Verwijderd
En jij veel in LA.......Op maandag 30 april 2001 15:33 schreef pier het volgende:
... wat opvalt is dat je best veel in SU post....
Ah boeie.
boejuh!!Op maandag 30 april 2001 20:12 schreef DeFFeR het volgende:
[..]
En jij veel in LA.......
Of moet ik het eerst aan jouw vragen ?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Zeg dan ook niks over iemand anders...Op maandag 30 april 2001 20:23 schreef pier het volgende:
[..]
boejuh!!
Of moet ik het eerst aan jouw vragen ?
Pagina: 1