Ehmm vragie over kix..
Ben bezig met kix login scripts op nt4 bakken met 95 clients..Heb eerst op een test pdc dit getest en dit werkt allemaal goed..nu heb ik exact hetzelfde gedaan in de live omgeving..en op alle netlogon shares van de domain controllers de betreffende files kix32.exe, de betreffende dlls, en de kixtart.kix file geplaatst. (later ga ik wel replicatie ofzetten tussen dc's
). Vage is dus dat de rechten etc gelijk zijn. Ik heb de kxprc service geinstalled op alle dc's in het netwerk. Nu werkt het dus niet
...heeft de kxrpc service een reboot nodig na install om te kunnen werken? enige verschil tussen live en testomgeving is dat de de live omgeving nog service pack 5 heeft en geen 6a (ja ik weet het moet snel naar sp 6a
). Wie weet lost dit wat op .(maar even doen buiten werktijd he..;) )..maar heeft iemand een idee of er nog iets anders mis kan zijn..het lijkt erop als of ie die kxrpc service niet kan benaderen ofzo..want doet helemaal niks met inloggen ..ook geen foutmelding oid...ik heb ook geprobeerd om via unc paden,bat files en src verwijzingen in de usermanager aan te geven..maar dit werkt niet
..
Ben bezig met kix login scripts op nt4 bakken met 95 clients..Heb eerst op een test pdc dit getest en dit werkt allemaal goed..nu heb ik exact hetzelfde gedaan in de live omgeving..en op alle netlogon shares van de domain controllers de betreffende files kix32.exe, de betreffende dlls, en de kixtart.kix file geplaatst. (later ga ik wel replicatie ofzetten tussen dc's