Ik moet zeggen dat ik de columns op Tweakers.net vaak heel leuk vind om te lezen en van mij mogen ze vaker verschijnen. Alleen wordt er soms een beetje losjes mee omgesprongen. Het is de bedoeling dat het elk weekend verschijnt, dus zaterdag/zondag. Maar ik heb nu twee keer gezien dat t een dag later werd.
Ik vind dit jammer omdat ik er vaak helemaal naar toe leef:) En de columnschrijvers hebben de hele week om te schrijven, dus dan kan t toch op zaterdag wel af zijn? En zeker op zondag.
Nu is de column weer te laat en ik wilde graag weten waarom en of ie nog komt.
Dit is trouwens niet bedoeld als harde kritiek, maar ik wilde gewoon weten of jullie plannen hadden om dit iets strakker te gaan regelen? Alvast bedankt:)
Ik vind dit jammer omdat ik er vaak helemaal naar toe leef:) En de columnschrijvers hebben de hele week om te schrijven, dus dan kan t toch op zaterdag wel af zijn? En zeker op zondag.
Nu is de column weer te laat en ik wilde graag weten waarom en of ie nog komt.
Dit is trouwens niet bedoeld als harde kritiek, maar ik wilde gewoon weten of jullie plannen hadden om dit iets strakker te gaan regelen? Alvast bedankt:)
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Moet er dan niet gezorgd worden dat iemand anders een column schrijft? Ik bedoel, het is toch niet de bedoeling dat wij daar wat van merken?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Arjan heeft wel gezegd dat ik het mocht proberen, maar ik ben zòòòò slecht daarin dat je waarschijnlijk beter af bent zonder column
Professioneel Hyves-weigeraar
Hmmm, een keer niet een flame...
Verwijderd
Och, in dat geval kunnen we misschien wel heel hard lachen als we je column lezen: is ook leukOp maandag 30 april 2001 10:58 schreef WouterTinus het volgende:
Arjan heeft wel gezegd dat ik het mocht proberen, maar ik ben zòòòò slecht daarin dat je waarschijnlijk beter af bent zonder column
Maar niet voor mijOp maandag 30 april 2001 13:17 schreef joska het volgende:
[..]
Och, in dat geval kunnen we misschien wel heel hard lachen als we je column lezen: is ook leuk
Professioneel Hyves-weigeraar
Ik wil het wel eens proberen (ben freelance journalist irl).
T.net is er toch voor de users?Op maandag 30 april 2001 13:19 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
Maar niet voor mij
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Das het voordeel van een website, je hoort je users niet lachenOp maandag 30 april 2001 13:19 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
Maar niet voor mij
Anders jat je gewoon een column van een andere site>:)
Pagina: 1