Nee, Got.
Ach weet ik veel
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Is vast wel iets leuks van te maken met merchandizing ed. (hadden we dat pas ook al niet
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Op maandag 30 april 2001 11:14 schreef Lord Daemon het volgende:
Archibald.
Professioneel Hyves-weigeraar
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat boeit het ook eigenlijk...
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Oww:?:?Op maandag 30 april 2001 10:53 schreef dicaprio het volgende:
tweaky heet ie..![]()
Nee, joh. DeeDee.Op maandag 30 april 2001 11:32 schreef Dutchman! het volgende:
En ik maar heel de tijd denken dat ''ie dexterslab genaamd was...
Yeah riteOp maandag 30 april 2001 11:14 schreef Lord Daemon het volgende:
Archibald.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
LOLOp maandag 30 april 2001 13:44 schreef mot het volgende:
#55 ?
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
contactlenzen tuurlijk... wel met je tijd meegaan ehOp maandag 30 april 2001 14:14 schreef ErectionJackson het volgende:
Waarom heeft ie geen bril?
Saved by the buoyancy of citrus
wel in z''n babyjaren....
kort haar en 2 tandjes maar
\o/
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
btw, Henk n**kt als een tank>:)
kiek zijn ogen, hoezo stoned?
Verwijderd
Lijkt eigenlijk eerder alsof ie vet addicted aan de speed is & een zwaar slaapgebrek heeftOp maandag 30 april 2001 16:32 schreef RelaXXinG het volgende:
''weedje''
kiek zijn ogen, hoezo stoned?
Dat zou trouwes ook gelijk zijn verotte tanden verklaren
Hmm.. Reminds me of somebodyOp maandag 30 april 2001 16:35 schreef PsyFlux het volgende:
een zwaar slaapgebrek
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
zou dat het geheim van hlpdsk zijn?Op maandag 30 april 2001 17:04 schreef Exirion het volgende:
[..]
Hmm.. Reminds me of somebody
maar zonder dollen, volgens mij heet hij..
neej dit is te grof
(daar komen good en bad concience weer)
...9 haren...Op maandag 30 april 2001 14:30 schreef Arshia het volgende:
dats gewoon femme
wel in z''n babyjaren....
kort haar en 2 tandjes maar
In z''n babyjarenOp maandag 30 april 2001 19:32 schreef Mr.Blonde het volgende:
[..]
...9 haren...
Wat een Bullshit de laatste 3 replies
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.