De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
lees dit even door aub !Op zondag 29 april 2001 22:39 schreef MrNowallIT het volgende:
heej nu is hij weg, dit is niet eerlijk, vrijheid van meningsuiting!
Professioneel Hyves-weigeraar
owhjah, je kunt er op klikken hoor
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
oja, ennuh ik durf het bijna niet te vragen, maaruhh..
wat is een IP eigenlijk
oh jee...Op zondag 29 april 2001 23:20 schreef MrNowallIT het volgende:
wat is een IP eigenlijk
moet je ff IPX installeren, daar staat het in
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Op zondag 29 april 2001 23:20 schreef MrNowallIT het volgende:
aha, dus een FAQ is voor mensen als ik bedoel, maak dat dan duidelijk he
oja, ennuh ik durf het bijna niet te vragen, maaruhh..
wat is een IP eigenlijk
Een IP adres is een uniek nummer dat je krijgt als je op internet gaat. Bij telefoon-modems veranderd dit vaak per sessie, bij kabelmodems blijft dat heel lang onveranderd.
??Op zondag 29 april 2001 23:24 schreef chem het volgende:
[..]
oh jee...
moet je ff IPX installeren, daar staat het in
dus mijn casema modem blijft steeds hetzelfde?Op zondag 29 april 2001 23:24 schreef [nielsonline] het volgende:
[..]
Een IP adres is een uniek nummer dat je krijgt als je op internet gaat. Bij telefoon-modems veranderd dit vaak per sessie, bij kabelmodems blijft dat heel lang onveranderd.
en als ik jou was zou ik toch maar eerst een goed boek over computers kopen, Internet voor Dummy''s oid, want om heel eerlijk te zijn, wij hebben niet heel veel zin om ons jargon uit te leggen.
Verwijderd
Je modem welOp zondag 29 april 2001 23:29 schreef MrNowallIT het volgende:
[..]
dus mijn casema modem blijft steeds hetzelfde?
(of als chello een IP change uitvoert waardoor ik mijn gateway moet rebooten :(:(
Verwijderd
Ja hallo, worden we hier niet in de maling genomen...Op zondag 29 april 2001 23:24 schreef MrNowallIT het volgende:
Dat forum download trouwens erg langzaam, hebben jullie daar ook wat tegen?
Dit is echt zoiets van "effe het internet saven" ofzo
Verwijderd
WAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOp zondag 29 april 2001 23:39 schreef MrNowallIT het volgende:
als ik de cookies van dit forum "verwijder" uit mijn windows verkenner dan moet ik opnieuw inloggen, kan dit anders? van cookies krijg ik virussen!
hahahaha
eeeuhhhhhhmmmmmmmm..........
nou genoeg pret voor vandaag
even wat dingetjes
FAQ: Inmiddels snap ik wel wat een FAQ is ja!
Flamewars dragen ook niks bij aan het forum.. WAT is een flamewar?
En van deze cookies krijg je ook geen enge virussen, dat valt dan weer mee! Babes heb ik ook niet in mijn JPEG Dir..
Fuck Fok, dat maakt niet uit voor de FAQ? en WAT is newbie bashing? ja ik weet het wel, en het mag niet, en wonder boven wonder is het niet eens gebeurd, hiervoor was ik hier
Wat Proxies zijn WEET IK WEL
Maar zet in godsnaam in die FAQ dat je niet zo naief moet zijn op een forum,
One more thing
Greetz...Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten; het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken.
HlpDsk
---
ow sorry ik was even zeer melig, don''t hurt me for this, dit is gewoon grappig, even newbie zijn
Verwijderd
/me appleseed kicks HlpDsKOp zondag 29 april 2001 23:44 schreef MrNowallIT het volgende:
don''t hurt me for this
Wordt dit de eens-per-twee-weken-kuur van HlpDsK?
Als ik het zo lees duurt het nog wel ffOp zondag 29 april 2001 23:44 schreef MrNowallIT het volgende:
ow sorry ik was even zeer melig, don''t hurt me for this, dit is gewoon grappig, even newbie zijn
Verwijderd
Haha, dit wordt ineens een stuk grappigerOp zondag 29 april 2001 22:50 schreef HlpDsK het volgende:
ben je toevallig gee nkloontje van Mrknowitall?
Had je nix beters te doen ofsow?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Toen je me ervan vertelde had ik niet ged8 dat iedereen erin zou trappen!
maar weet je wat me nou opvalt, er wordt altijd gezeikt dat er zo op newbies wordt ingehakt, maar dat valt reuze mee
Saviour heeft 2 weken geleden wat gemist zeker...Op zondag 29 april 2001 23:56 schreef saviour het volgende:
Ja klopt!
Nouw HlpDsK, ik vind dit toch wel een goeie stunt van je! Lang gelee
Verwijderd
En ik mezelf al afvragen hoe het mogelijk was dat iemand met zo''n volstrekt gebrek aan kennis over computer het ooit was gelukt om dit forum te vinden/zichzelf te registreren/het "aan" knopje van zijn computer te vindenOp maandag 30 april 2001 00:01 schreef MrNowallIT het volgende:
Zal ik mezelf HELPDESK gaan noemen (wat heb ik toch een hekel aan als ze die 2 e''s erin zetten.. rofl)
dat heeft mijn kleinzoon voor me gedaanOp maandag 30 april 2001 00:04 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
En ik mezelf al afvragen hoe het mogelijk was dat iemand met zo''n volstrekt gebrek aan kennis over computer het ooit was gelukt om dit forum te vinden/zichzelf te registreren/het "aan" knopje van zijn computer te vinden
(sorry alle high tec opa''s, ik vind het toch tof dat jullie het doen hoor!)
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
nexus snapt hem al
Kan ie niet permanent gebanned worden ?? want volgens mij teorie is Hlpdsk de oorzaak dat het forum zo brak is ( hij is te vaak aanwezig )
teveel bier
Verwijderd
Ik zeg ook maar nix...Op maandag 30 april 2001 00:51 schreef barrel het volgende:
Kan ie niet permanent gebanned worden ?? want volgens mij teorie is Hlpdsk de oorzaak dat het forum zo brak is ( hij is te vaak aanwezig )
Verwijderd
ROFL
Moest het wel 2 keer lezen voor k ''m snapte.
Volgens mij is er hier maar 1 user die dit soort strakke (zieke) acties uithaalt
Wie het raad ruled en mag gratis op mijn forum posten (of je dat wilt, das de vraag
Verwijderd
Doe een IP trace of zow.
Ik heb het idee dat we hier met Dexterslab de 3e te maken hebben.
WHaaaaehhehe, ik lig hier echt in een deukOp zondag 29 april 2001 23:20 schreef MrNowallIT het volgende:
wat is een IP eigenlijk
tracing is futile, you are dissedOp maandag 30 april 2001 08:12 schreef HlpDsK het volgende:
WTF? Ik ben niet die irri kleuter hoor
Doe een IP trace of zow.
Ik heb het idee dat we hier met Dexterslab de 3e te maken hebben.
koop dit boek eens.. kun jij nog veel van leren.Op maandag 30 april 2001 08:29 schreef MrNowallIT het volgende:
[..]
tracing is futile, you are dissed
neej dank je, en netiquetten zijn voor weeners die denken dat het zinvol is om persoonlijk te worden over internet..Op maandag 30 april 2001 10:09 schreef Phantom_ het volgende:
[..]
koop dit boek eens.. kun jij nog veel van leren.
Verwijderd
Punt 2, je hebt niet HlpDsK beetgehad, maar iedereen die jou geloofde (niet HlpDsK natuurlijk hè).
Punt 3, tis HlpDs[b]K[/b, mind the laatste hoofdletter, je deed het ergens eerder al fout, vond het al vreemd, maar ik stonk er toch mooi weer in
Punt 4, alle internetnerds, ga lekker koninginnedag vieren
Volgens mij heb jij echt iets te veel biertjes opOp maandag 30 april 2001 00:51 schreef barrel het volgende:
Zeikerd
edit:
teveel bier
Op zondag 29 april 2001 23:20 schreef MrNowallIT het volgende:
wat is een IP eigenlijk
haha
L:oL
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
p.s wat en kutlettertype in gnome ( Mandrake 8.0 )
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
4. Het was saaaai op de kermisOp maandag 30 april 2001 10:59 schreef johnny appleseed het volgende:
Punt 1, hou eens op met overal "dissen" te schrijven, dork...
Punt 2, je hebt niet HlpDsK beetgehad, maar iedereen die jou geloofde (niet HlpDsK natuurlijk hè).
Punt 3, tis HlpDs[b]K[/b, mind the laatste hoofdletter, je deed het ergens eerder al fout, vond het al vreemd, maar ik stonk er toch mooi weer in
Punt 4, alle internetnerds, ga lekker koninginnedag vieren
3. HlpDsK,eerlijk gezegt, het was me nooit opgevallen
2. Das eigenlijk best wel waar, want ik wou HlpDsK ook niet hebben ik wou gewoon jullie naiefieteit testen, eigenlijk begon ik te kijken hoe er op newbies zou worden gereageerd hier
1. Loop me niet zo te dissen..
doe een suggestie voor een ander woord
''t is trouwens weer leuk geweest, zou je willen kappen met die ongein? (ok, 1 keer newbee spelen mag nog, maar je daarna voordoen als hlpdsk is al iets minder)
<font size=1>*Hoofdletters zuigen</font>
alles wat je zegt is zuig, alleen dat van die hoofdletters.. yeah.. RIGHTOp maandag 30 april 2001 16:22 schreef Kees het volgende:
Sorry, heb eerlijk gezegt nooit gelooft dat jij hlpdsk* was, ip''s klopten niet, jij en hlpdsk posten tegelijkertijd van 2 verschillende ip''s noway, verder zou hlpdsk* een topic in area51 hebben geopend.
''t is trouwens weer leuk geweest, zou je willen kappen met die ongein? (ok, 1 keer newbee spelen mag nog, maar je daarna voordoen als hlpdsk is al iets minder)
<font size=1>*Hoofdletters zuigen</font>
Ik snap uberhaupt niet dat iemand erin trapte dat het HlpDsk was. Je moet wel erg goed zijn om je schrijfstijl zo aan te passen dat het niet opvalt.
Dat newbie-gedoe (Mr.nowallit) legt hij er iets te dik boven op.
Zijn naam suggereert dat het op zijn minst een bekende op GoT is. (dûh)
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Destruction ( server )
Voor een cursus "Howto be not a newbie :)"
Dit is dus een bericht aan MrNowallIT
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Verwijderd
Kees : tegelijkertijd posten van 2 IP''s kan best. FF VMware starten en vanaf het 2e IP hier posten in de 2e Windows
Maar dat IP scheelt dan 1 cijfer .. dus ja dat valt dan ook wel weer op
ff offtopic en nieuwschierig, welk ip zijn jullie dan bij mij? m''n planet ip of m''n home netwerk ip?Op dinsdag 01 mei 2001 01:37 schreef HlpDsK het volgende:
Kees : tegelijkertijd posten van 2 IP''s kan best. FF VMware starten en vanaf het 2e IP hier posten in de 2e Windows
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
doe eens een wilde gokOp dinsdag 01 mei 2001 01:56 schreef JvS het volgende:
[..]
ff offtopic en nieuwschierig, welk ip zijn jullie dan bij mij? m''n planet ip of m''n home netwerk ip?
Ik neem aan planet. Maar omdat hlpdsk ip kan switchen ofzo...Op dinsdag 01 mei 2001 01:58 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
doe eens een wilde gok
Beetje logisch nadenken leert dat een ip-ban dan ook bijzonder weinig zin heeft.
ik zal voortaan eerst denken en dan posten
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Voor de crew : check dit IP
Het is toch echt dezelfde bak waar in achter zit .. maar dit komt dus vanuit een Win98 sessie in VmWare
hmmz, hier niet.. maaruh, op zich wel vaag he?Op maandag 30 april 2001 21:29 schreef ronaz het volgende:
Nog een bug in Topix. Telkens als ik op de edit knop druk verandert ie in een quote knop.