Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Op zondag 29 april 2001 16:47 schreef Buzzman het volgende:
En we houden em hoog![]()
Moet dit geen FAQ zijn?
Ik ben toch malle pietje niet!
Erhm, nee, gewoon een sticky topic waarin gereageerd kan worden.Op zondag 29 april 2001 16:48 schreef saviour het volgende:
[..]
Moet dit geen FAQ zijn?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Op zondag 29 april 2001 16:56 schreef The Legend het volgende:
Kan aan mij liggen maar deze [afbeelding] staat toch nergens ?? En idd,moet bewegen! En deze
moet opzouten! En niet omdat hij niet nuttig is ofzo maar die is gewoon _gigantisch_ lelijk.
Maar als ze wel gebruikt kunnen worden, waarom staan ze dan niet tussen de andere smilies met code erbij :?Op zondag 29 april 2001 17:00 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
staat nergens.
,
,
en
ook niet .. en?
die nieuwe smileys sucken...
ook merk ik dat de beeldopbouw van een topic errug vreemd gaat: de onderkant + bovenkant zie ik heel ff voorbij flisten gevolgd door de eigenlijke content - het gaat dus TRAGER nu dan voor de update.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Aan de ene kant willen we geen Fok!-volk (no offence) hier, maar op deze manier promoten we het wel.
M.a.w, een super vaag en tegensprekend beleid dus.Op zondag 29 april 2001 17:12 schreef HlpDsK het volgende:
Die smilie voor verliefd en voor trouwen zijn ook zinloos. Da''s leuk en aardig op Fok!, maar wij zijn een computer-forum, met een Algemeen forum daarnaast. neit als hoofddoel.
Aan de ene kant willen we geen Fok!-volk (no offence) hier, maar op deze manier promoten we het wel.
Verwijderd
Deze moet weer wit haar hebben!
Deze is vrij nutteloos hier
Deze zijn ook niet echt ''bruikbaar'' , hoewel ik vind dat duiveltje wel mooi gemaakt
Ik zou een van deze er ook uitgooien
Deze mogen er wat mij betreft wel bij
En 3 slaapsmilies is iid een beetje teveel van het goede.
En die nieuwe smilies van Fok mogen ook wel weg wat mij betreft.
Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
Bij de 1 gaat dat nou eenmaal sneller dan bij de ander he! >:)>:)Op zondag 29 april 2001 18:01 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Ik vind dat er geen smilies in moet zijn/komen waar je een tijdje naar moet kijken voordat je weet welke het is.. want ik blijf echt geen eeuwen naar zo''n smiley kijken om erachter te komen welke het is..
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
:x staat niet onderaan de posting maar doet het wel (: x)
agreed.Op zondag 29 april 2001 18:31 schreef bolk het volgende:
![]()
![]()
gaan wel..
eruit en in plaats daarvan
Verwijderd
Die vind ik ook wel grappig jahOp zondag 29 april 2001 18:31 schreef bolk het volgende:
![]()
![]()
gaan wel..
Neej..eruit en in plaats daarvan
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
En verder vind ik die emoticons echt een samengeraapt zootje met veel dubbele/lelijke/nooit gebruikte varianten. Als ik het voor het zeggen had zou ik het als volgt doen:
Mogen blijven, met betere popup tekst imho:
Weg mogen van mij:
Moeten er nog bij:
1tje voor doubting
En eventueel nog een vervanging voor
Dan heb je in totaal 14 emoticons met zo''n beetje alle veelgebruike emoties. Dat moet toch genoeg zijn?
Op zondag 29 april 2001 19:08 schreef PsyFlux het volgende:
phat
Deze smiley betekend niet "phat"
boring
Of moe, slapen oid.
Weg mogen van mij:
lelijk, en dubbel
Nee die is cool man!
ziet er wel aardig uit, maar heeft imho al dezelfde functie als
Nee heeft hele andere functie! : die betekend : Lekker! of strak! oid.
deze heb ik nooit gesnapt...
Hannibal van A-Team : I love it when a plan comes together.
word nooit gebruikt
Wel!
word al helemaal niet gebruikt & lelijk
heeft dezelfde functie als
imho.
Nee ook niet! : de een is als je stoer of cool bent en de ander meer schijnheilig cool oid
weer 1tje die ik nooit echt heb gesnapt... dit is toch geen emoticon?
jawel..de zogenaamde geleerde
supervaag? Moet dit ik ga eten ofzo voorstellen? In elk geval geen emoticon
Die is ook cool vind ik maar wordt erg weinig gebruikt. (tuinhark!)
ugh, wat ugly
Is lelijk idd
Verwijderd
pfew, viel niet mee om dit nog knap te quoten en antwoord op te gevenOp zondag 29 april 2001 19:19 schreef Nasty.Nate het volgende:
Deze smiley betekend niet "phat"
de popup zegt inderdaad puh, maar dat vinnik wel erg misplaatst. Bij deze moet ik denken aan bijvoorbeeld een reactie op een mooie casemod. Dus toch: phat.
Of moe, slapen oid.
yep, maar dat zijn geen emoties. Dus als popup vinnik dat er boring moet komen te staan (of bored). Maar je kunt natuurlijk wel zeggen: nu ga ik
Weg mogen van mij:
Nee die is cool man!
Redelijk... Ik vin ''m der niet zo goed uitzien. Te dikke lijntjes... Maar ik kan me voorstellen dat mensen deze willen houden.
Nee heeft hele andere functie! : die betekend : Lekker! of strak! oid.
Yep, phat=strak
Hannibal van A-Team : I love it when a plan comes together.
Ah, nu je et zegtMaar niet een serieuze emotie...
Wel!
Misschien een enkele keer. Maar het is geen emotie...
word al helemaal niet gebruikt & lelijk
Nee ook niet! : de een is als je stoer of cool bent en de ander meer schijnheilig cool oid
Cool zijn een emotie??? en ik snap niet wanneer die dan wel gebruikt word in een normaal gesprek.
jawel..de zogenaamde geleerde
Ook weer geen emotie.
Die is ook cool vind ik maar wordt erg weinig gebruikt. (tuinhark!)
Tuinhark??? Wat moet het dan in hemelsnaam voorstellen?
Ik ga ff in de tuin, later iedereen! Dat komt toch niet voor in een normale discussie!
Is lelijk idd
Tenminste nog over iets eens
En ik zit misschien een beetje veel te kankeren dat iets geen emotie is, maar daar zijn die dingen ook voor in de 1e plaats! Emoticons, om een bepaalde emotie die moeilijk onder woorden is te brengen te illustreren.
Dat ik vind dat
Op zondag 29 april 2001 20:09 schreef saviour het volgende:
[..]
Dat islijkt me..
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
De oude
En
Verwijderd
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D:DOp zondag 29 april 2001 21:43 schreef Femme het volgende:
Ik heb de animated pukey weer ff teruggekopieerd.
Verwijderd
heu!!! klasse!Op zondag 29 april 2001 21:43 schreef Femme het volgende:
maar wrom wassie zowiezo verandert
helemaal mee eens! al heeftOp zondag 29 april 2001 21:20 schreef saviour het volgende:
Ik vindniet breeduit lachen, vanwege die wangen. Ik vind het meer een *oeps, sorry, wat dom van me* smilie
Envind ik meer een *ohoh!* smilie
Ik denk dat Arjen de Fok! icoontjes heeft geupload bij de 1.2.9c upgrade (Fokforum heeft geen animated pukey en daar kregen ze als eerste Topix 1.2.9).maar wrom wassie zowiezo verandert
Gaaaf, dank je welOp zondag 29 april 2001 21:43 schreef Femme het volgende:
Verwijderd
1.2.9c:? Onderaan staat b :?Op zondag 29 april 2001 22:03 schreef Femme het volgende:
Ik denk dat Arjen de Fok! icoontjes heeft geupload bij de 1.2.9c upgrade
Maar, wat loopt iedereen te zeuren over dat d''r teveel smiles zijn? Dan gebruik je ze toch gewoon niet.
Probleem opgelost.
Verwijderd
Een aantal van de nieuwe vind ik nutteloos, maar die gebruik ik dan gewoon niet. Er zitten ook een paar goede nieuwe bij.
Test test 1 2 3
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
FAVO SMILEY!Op maandag 30 april 2001 08:17 schreef HlpDsK het volgende:
Nou we toch bezig zijn .. waarom is de BONK er niet?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Zo van "boeie"
Ze zijn allebij voorzien van hun eigen nuance. Echt van "Ik ben pitten. Mzzl"
StatBar.nl - @GoT
Volledig mee eens, en die witte variant moet oprottenOp zondag 29 april 2001 19:08 schreef PsyFlux het volgende:
moet weer bewegen!!! dat was juist 1 van de straxte icoontjes!
En verder vind ik die emoticons echt een samengeraapt zootje met veel dubbele/lelijke/nooit gebruikte varianten. Als ik het voor het zeggen had zou ik het als volgt doen:
Mogen blijven, met betere popup tekst imho:
smile
angry
evil
phat
embarassed (lijntjes moeten wel wat dunner zodat hij meer bij de rest past!)
Dubbel? Deze huilt echt, veegt de traantjes uit z''n ogen... Diepuke (moet weer bewegen!)
wink
rc5
frustrated
confused
bored
sad
big smile
Weg mogen van mij:
lelijk, en dubbel
Inderdaad, mag nokken van mij. Past ook niet in het gele-smiley assortiment.lelijk, en wordt nooit gebruikt
Nee, ik vind datziet er wel aardig uit, maar heeft imho al dezelfde functie als
Dus een plaatje van een super PC:
Plaatje van een mooie babe:
Tsja, die gebruik je als je iets enorm stoers hebt. Maar is misschien een beetje dubbel metdeze heb ik nooit gesnapt...
Da''s absoluut niet waar... Mag blijven van mijword nooit gebruikt
Ik vind hem heel veelzeggend. Mag absoluut blijvenword al helemaal niet gebruikt & lelijk
Bijvoorbeeld in "Mena = O+"
Deze gebruik ik ook nooit, maar ik zie sommigen het vaak gebruiken als "ik ben lief voor..."Dit moet de uitdrukking puh voorstellen? Opzich kan de uitdrukking wel blijven, maar er moet echt een beter icoontje bij.
Maar ik vind hem wel errug mooi.heeft dezelfde functie als
imho.
Ik vind het ook de lelijkste van allemaal ongeveerweer 1tje die ik nooit echt heb gesnapt... dit is toch geen emoticon?
Nou, ik gebruik het alleen in topics als "ik heb mijn rijbewijs gehaald", of "ik ben verliefd"... Zoiets als "gefeliciteerd", of "daar drinken we op" dus eigenlijk...supervaag? Moet dit ik ga eten ofzo voorstellen? In elk geval geen emoticon
Ja, inderdaad en waarom als jeugh, wat ugly
Dat heb je toch niet helemaal goed begrepen dan:wel geinig icoontje, maar dubbel en die bewegende is toch mooier...
Duidelijk?Moeten er nog bij:
1tje voor doubting
En eventueel nog een vervanging voorpuh
Dan heb je in totaal 14 emoticons met zo''n beetje alle veelgebruike emoties. Dat moet toch genoeg zijn?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Op maandag 30 april 2001 00:59 schreef Revolution het volgende:
Ikop Femme!
Op maandag 30 april 2001 16:22 schreef testcase het volgende:
Waarom heeft dezeeigenlijk geen witte tanden? Kleine moeite lijkt mij en wordt-ie meteen een stuk duidelijker van.
Wordt er IMHO niet echt mooier op.
witte tanden? krijg je dan niet meteen zoiets ?Op maandag 30 april 2001 16:27 schreef Xion het volgende:
[..]
!!!
[..]
[afbeelding] Wordt er IMHO niet echt mooier op.
Verwijderd
mja, maar dan moet je eigenlijk voor alle emoties weer verschillende varianten hebben.Op maandag 30 april 2001 15:18 schreef Grrrrrene het volgende:
Dubbel? Deze huilt echt, veegt de traantjes uit z''n ogen... Diewaarmee je hem waarschijnlijk vergelijkt heeft alleen wat rooddoorlopen ogen, huilt nog niet echt. Deze is dus errug verdrietig, de ander alleen niet zo happy.
dat rode vind ik persoonlijk ook al een beetje uit de toon vallen. Tis gelijk ook weer zo''n kwaad gezichtje. Al is dat soms wel weer handigInderdaad, mag nokken van mij. Past ook niet in het gele-smiley assortiment.is dan natuurlijk een uitzondering.
Ik blijf toch bij m''n stelling datNee, ik vind datbetekent dat je iets heeeeeel erg lekker vindt, of leuk of mooi natuurlijk
![]()
Dus een plaatje van een super PC:
Plaatje van een mooie babe:
waarom zou deze moeten blijven?Tsja, die gebruik je als je iets enorm stoers hebt. Maar is misschien een beetje dubbel met? Geen idee, ik gebruik hem heel weinig. Maar waarom zou deze weg moeten?
okay, ik zag dat hlpdsk ''m gistere nog gebruikte. Maar ik vinnem niet mooi, en ook wat overbodig.Da''s absoluut niet waar... Mag blijven van mij
tsja, zit inderdaad wel wat in... maar ik vinnem wel erg ver van een emoticon afzitten (zowel qua vorm als betekenis).Ik vind hem heel veelzeggend. Mag absoluut blijven
Bijvoorbeeld in "Mena = O+"
gewoon trashen dieDeze gebruik ik ook nooit, maar ik zie sommigen het vaak gebruiken als "ik ben lief voor..."
okay, er zou dan nog gekozen kunnen worden voorMaar ik vind hem wel errug mooi.is minder "stoer" dan
en eerder in de draad vertelde iemand me dat het een tuinhark moest voorstellen. Dan snap ik het verband tussen wat jij zegt & een tuinhark op z''n minst gezegd niet helemaal...Nou, ik gebruik het alleen in topics als "ik heb mijn rijbewijs gehaald", of "ik ben verliefd"... Zoiets als "gefeliciteerd", of "daar drinken we op" dus eigenlijk...
hmmm, jah. heb je gelijk in.Dat heb je toch niet helemaal goed begrepen dan:betekent, sorry, ik ben niet helemaal wakker... Of bijvoorbeeld dat je nu maar eens gaat slapen.
gebruik je als iemand heel saai bezig is, of als een topic nogal saai wordt. Je valt bijna in slaap van de saaiheid
Maar ik merk al dat iedereen andere meningen heeft... Ik begin te geloven dat het niet mogelijk is om iets te verzinnen waar iedereen het er mee eens is. Ik probeer het ook niet eens meer. Voor mijn part komen er 100 emoticons
Misschien dat er eens een stuk of 50 in een poll zouden moeten worden gegooid, waarna iedereen er 20 van kan uitkiezen. De 20 meestgekozen worden dan de nieuwe emoticons...
Da''s inderdaad het gevaarOp dinsdag 01 mei 2001 00:38 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
mja, maar dan moet je eigenlijk voor alle emoties weer verschillende varianten hebben.
Tsja, dat rode past niet in het geel, maar toch. Het is heeeeel toepasselijk.[..]
dat rode vind ik persoonlijk ook al een beetje uit de toon vallen. Tis gelijk ook weer zo''n kwaad gezichtje. Al is dat soms wel weer handig
Ik heb i.e.g. liever[..]
Ik blijf toch bij m''n stelling daten
hetzelfde zijn.
misschien wel iets sterkere uitdrukking, maar dezelfde functie
Ja, zo zou je het ook kunnen zeggen. Ik vind niet dat er niet genoeg icons kunnen zijn, maar ik vidn niet dat er nu teveel zijn.[..]
waarom zou deze moeten blijven?
Tsja, de meningen zijn verdeeld, dat is duidelijk.[..]
okay, ik zag dat hlpdsk ''m gistere nog gebruikte. Maar ik vinnem niet mooi, en ook wat overbodig.
Hmm, het is een tot hartje verbouwde smiley. Dat vind ik wel toepasselijk eigenlijk...[..]
tsja, zit inderdaad wel wat in... maar ik vinnem wel erg ver van een emoticon afzitten (zowel qua vorm als betekenis).
Dat kan wat mij betreft wel...[..]
gewoon trashen die
[..]
okay, er zou dan nog gekozen kunnen worden voorMaar 1 van de 2 zou toch echt weg moeten.
De maker bedoelde er toch een glas mee? Hij heft het glas, maar ik kan het verkeerd hebben begrepen[..]
en eerder in de draad vertelde iemand me dat het een tuinhark moest voorstellen. Dan snap ik het verband tussen wat jij zegt & een tuinhark op z''n minst gezegd niet helemaal...
Nee, die stemming gaat helemaal fout, want dan hou je een stuk of 20 icons over waarbij nog steeds dubbele zitten[..]
hmmm, jah. heb je gelijk in.
Maar ik merk al dat iedereen andere meningen heeft... Ik begin te geloven dat het niet mogelijk is om iets te verzinnen waar iedereen het er mee eens is. Ik probeer het ook niet eens meer. Voor mijn part komen er 100 emoticonsKan iedereen lekker gebruiken wattie mooi vind. Ik geef et op...
Misschien dat er eens een stuk of 50 in een poll zouden moeten worden gegooid, waarna iedereen er 20 van kan uitkiezen. De 20 meestgekozen worden dan de nieuwe emoticons...
Verwijderd
(vanavond om 18:10 op V8
Deze smilies moeten dus wel blijven, ze zijn cool, net zoals
Ik denk dat jeIk blijf toch bij m''n stelling daten
hetzelfde zijn.
misschien wel iets sterkere uitdrukking, maar dezelfde functie
Exact expert nodig?
Verwijderd
Verwijderd
hahaha, de zoveelste verklaring voor wattie voor moet stellen! Ikzelf dacht altijd dat het een vork voor moest stellen. Zo van: mzzl iedereen, ik ga ffOp dinsdag 01 mei 2001 00:55 schreef Grrrrrene het volgende:
De maker bedoelde er toch een glas mee? Hij heft het glas, maar ik kan het verkeerd hebben begrepen
Iemand anders dacht dus dat het een tuinhark was en nu is het weer een glas
argh, daar is een grote kans op ja...Nee, die stemming gaat helemaal fout, want dan hou je een stuk of 20 icons over waarbij nog steeds dubbele zitten
Nee, ik bedoelde wel degelijkOp dinsdag 01 mei 2001 14:16 schreef CrazyD_at_work het volgende:
[..]
Ik denk dat jeen
bedoelt, die komen m.i. redelijk in elkaars buurt (al is
meer van ''lekker'', en
''zooooooo lekkerrrrrrrrrrr'')
Ik dacht bij mezelf: zo moeilijk moet het toch niet zijn om een duidelijke set emoticons te maken? Toch wel... En inderdaad: veel keus is misschien nog wel het beste, al zitten er soms nogal vage en lelijke exemplaren tussen...Op dinsdag 01 mei 2001 14:18 schreef HlpDsK het volgende:
Ik snap het probleem niet hoor. Als er iets is waar geen smilie voor is, is dat een probleem. ALs je kunt kiezen is dat alleen maar luxe.
Verwijderd
Niet interresant
Boeiend!!
Jij droomt goed he ?Op dinsdag 01 mei 2001 16:47 schreef --BoBo-- het volgende:
[...knip...]
= Ik ga nu genieten van een welverdiende nachtrust en dromen van een lekker wijf met grote tieten in een Viper met mij achter het stuur (Of iets dergelijks
)
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Ja ben nog nooit de bocht uit gevlogenOp dinsdag 01 mei 2001 16:52 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Jij droomt goed he ?
Op zich helemaal waar natuurlijk al zou je kunnen aanvoeren dat het anders niet helemaal "professioneel" is. Wat mij betreft mag alles dan ook blijven, behalveOp dinsdag 01 mei 2001 14:18 schreef HlpDsK het volgende:
Ik snap het probleem niet hoor. Als er iets is waar geen smilie voor is, is dat een probleem. ALs je kunt kiezen is dat alleen maar luxe.
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Om het even recht te zetten,met Tuinhark bedoelde ik een user van dit forum waarbij de emoticon erg geliefd is.hahaha, de zoveelste verklaring voor wattie voor moet stellen! Ikzelf dacht altijd dat het een vork voor moest stellen. Zo van: mzzl iedereen, ik ga ff
Iemand anders dacht dus dat het een tuinhark was en nu is het weer een glas Maar ik heb volges mij wel gelijk, want als je in een reply venster je cursor boven dat icoontje laat hangen zie je in het popup venstertje: vork. Nou weet ik niet of de designer van het icoontje dat erbij heeft gezet of dat het een interpretatie van de crew is geweest...
Verwijderd
Die mag van mij ook weg. De rest mag best blijven.Op dinsdag 01 mei 2001 17:03 schreef zeikstraal het volgende:
[..]
Op zich helemaal waar natuurlijk al zou je kunnen aanvoeren dat het anders niet helemaal "professioneel" is. Wat mij betreft mag alles dan ook blijven, behalvedan, al kan ik er niet van wakker liggen.
Nou ja, hoe meer keus, hoe beter je je gevoel kunt tonen, al is er een maximum aan smileys....
Ja, ik heb al een tekstbestandje met url''s, maar dat is ook niet alles... Vooral als de topic een beetje snel gaat, dan zit je zo een pagina te laat te reageren met je geile smileysOp woensdag 02 mei 2001 06:05 schreef Sick_Nick het volgende:
Je kan altijd nog je eigen smileys gebruiken!
Is dat niet de vernederlandschte versie van smiley? Ik zie het regelmatig zo geschreven staan, ook op amerikaanse sites...Op woensdag 02 mei 2001 07:29 schreef HlpDsK het volgende:
smilies
De nederlandse versie is idd wel smilies
Verwijderd
Het is ook babies, en niet baby''s. Juist Smileys is vernederlandst, en nog erg fout ook. Gewoon het Engels aanhouden dus.
Ben ook maar net wakker
is mooier dan