"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
(categorie onverwacht schoonheidsfoutje
Verwijderd
Daar is de faq als een gesloten topic naar beneden verplaatst.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
En al weer een hotfixOp zaterdag 28 april 2001 01:22 schreef HlpDsK het volgende:
Datum is weer in het Engels
Goed werk Arjen
Verwijderd
Best welOp zaterdag 28 april 2001 02:03 schreef Ruben_Pruim het volgende:
mijn php scriptje wordt hier wel erg klein hé!
[topic=169563]
CTRL + MouseWheel down
kijk maar eens naar bovens php code van mij en onderste,
verschil in grote is er wel duidelijk !
Browser: Mozilla 2001042604
Gateway: Linux 2.2.19 Squid 2.3S4
Vroeger duurde posten ook een paar minuten, maar dat gaat nu wel snel.
Aanvulling: Een profile ophalen duurt ook erg lang (Was in de vorige versie ook)
Omdat posten zo lekker snel gaat nog een aanvulling:
Op #55 hoef ik ook niet meer wachten. Duurde vroeger ook erg lang voordat die pagina kwam.
Aangezien het voor posten en #55 opgelost is moet het voor inloggen (ook al komt dat zelden voor) ook te doen zijn.
Alleen als je een topic FAQ-et, en je sluit hem, dan komt ie alsnog onderaan te staan. In de categorie loze fouten die helemaal niks boeien
Bij wel welOp zaterdag 28 april 2001 02:46 schreef HlpDsK het volgende:
En deis niet meer geanimeerd!
Verwijderd
refresh je cache eensOp zaterdag 28 april 2001 02:52 schreef little_soundman het volgende:
[..]
Bij wel wel
Hmm, je hebt gelijk.Op zaterdag 28 april 2001 02:57 schreef HlpDsK het volgende:
refresh je cache eens
De cache van Mozilla is nog niet helemaal ok
mijn php scriptje wordt hier wel erg klein hé
[topic=169563]
Verwijderd
Dat is jammer, en dieOp zaterdag 28 april 2001 02:46 schreef HlpDsK het volgende:
En deis niet meer geanimeerd!
Is het niet slimmer om daar van te maken:Plaatjes van gebruikers in topics laten zien. [checkbox]
Alleen geuploade plaatjes laten zien. [checkbox]
Is misschien wat duidelijker (of misschien loop ik te zeurenPlaatjes van gebruikers in topics laten zien. [geen] [allemaal] [aleen geuploade]
Verwijderd
Exact expert nodig?
Vond de vorige smiles beter, maar als we toch aan het klagen over smiles zijn, kan van mijn part ook
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik wil de oude terug
Zijn ze al, ff je cache leeggooien?Op zaterdag 28 april 2001 14:54 schreef YakuzA het volgende:
Hmm worden de smiles op replypagina nog vervangen???
Zal wel ff kijken als ik weer thuisben.
PSN
BTW, waarom staat
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Is op het test forum ook discussie over geweest. Het klopt wel zoals het nu is, maar er is idd verwarring over.Op zaterdag 28 april 2001 11:35 schreef Timpie2000 het volgende:
In de prefs staat nu
[..]
Is het niet slimmer om daar van te maken:
[..]
Is misschien wat duidelijker (of misschien loop ik te zeuren
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
Bijv. door het woord plaatjes te vervangen voor icons.
Icons is idd een stuk duidelijker dan plaatjes.Op zaterdag 28 april 2001 17:19 schreef Tweaky het volgende:
K denk dat ze beter de text bij de optie''s kunne veranderen.
Bijv. door het woord plaatjes te vervangen voor icons.
PSN
Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
Verwijderd
Maar daar kan k nu niet meer komen. Server niet gevonden. :?
* El Jefe kan er anders nog steeds komen hoor..Op zaterdag 28 april 2001 19:06 schreef Tweaky het volgende:
#55 is een server probleem. Dat ligt niet aan Topix. Is uitgelegt op de test forum.
Maar daar kan k nu niet meer komen. Server niet gevonden. :?
Ja, dat snap ik. Maar ''t is wel opvallend, bedoelde ik.Op zaterdag 28 april 2001 19:06 schreef Tweaky het volgende:
#55 is een server probleem. Dat ligt niet aan Topix. Is uitgelegt op de test forum.
Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
[topic=170230]
...en daar hebben we weer eens zo''n fraaie auto-url-bug. Zou het ooit nog eens gaan werken?
En nog wat: als je bij /listtopics/ geen of een ongeldig forum-id opgeeft krijg je een blanco pagina ("document contained no data blabla"), dat was niet zo, er kwam gewoon een code zoveel.

in topic [topic=170339]
tamelijk vervelend wel
Klaar voor een nieuwe uitdaging.