StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
De server geeft ook weer fijn Engelse datums...Saturday 28 April 2001
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
Alle sessions zijn gepruned. Iedereen moet op elke machine opnieuw inloggen.Op Saturday 28 April 2001 00:55 schreef Mr. B. het volgende:
M''n cookie is trouwens ook getrasht met deze update
was mn cookie dood dus!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"I sit in my room and imagine the future."
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ja ik had hongerOp zaterdag 28 april 2001 09:41 schreef Phreak het volgende:
Het Cookie Monster is weer es langsgeweest..
Verwijderd
Op zaterdag 28 april 2001 09:22 schreef Wesley het volgende:
edit: Wat is error 10:?
AARGH! Alarm! Over smilies die er dus absoluut niet bij passen gesproken..Op zaterdag 28 april 2001 01:03 schreef bolk het volgende:
ik krijg dit:
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
een nieuwe vorm van het spook ?
Als je fotosoept, doe ''t dan ook goed, ''t lettertype van ''t nummer klopt niet
Verdana =! ArialOp maandag 30 april 2001 03:57 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Als je fotosoept, doe ''t dan ook goed, ''t lettertype van ''t nummer klopt niet
Verwijderd
Jij != coderOp maandag 30 april 2001 08:52 schreef MrNowallIT het volgende:
[..]
Verdana =! Arial
maar jij bent gedissedOp maandag 30 april 2001 09:03 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Jij != coder
Verwijderd
Weet je wel wat dissen isOp maandag 30 april 2001 09:07 schreef MrNowallIT het volgende:
[..]
maar jij bent gedissed
Trouwens .. op het voordoen als crew staat volgens mij op z''n minst een waarschuwing.
oh coolOp maandag 30 april 2001 09:10 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Weet je wel wat dissen is
Trouwens .. op het voordoen als crew staat volgens mij op z''n minst een waarschuwing.
moet je wel eerst weten van wie ik een kloon ben
bovendien was het een grapje, je had hem niet beter kunnen bedenken, hlpdsk is geirriteerdOp maandag 30 april 2001 09:10 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Weet je wel wat dissen is