ja je kan hem al krijgen, als je beta tester bent!!
maar geen requests !!!!
wat jij doet is WEL illegaal!!!
BULLDOG!!!!!!!! SLOTJUH!!!
maar geen requests !!!!
wat jij doet is WEL illegaal!!!
BULLDOG!!!!!!!! SLOTJUH!!!
Tja, ik weet ook niet precies over welk topic je het op dit moment hebt. Je bent namelijk vergeten om een linkje naar het desbetreffende topic te plaatsen.
Tevens wil ik je er nog even op wijzen dat dit de verkeerde plaats op het forum is om je beklag te kunnen doen. Dit kun je doen in het "Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik)" of het "Lieve Adjes" forum. Gaarne hier in het vervolg iets beter op letten.
Als je er nog verder over wilt praten, of je wilt even laten weten over welk topic het precies gaat, twijfel dan niet en neem even contact met mij op. Je kunt mij altijd mailen /of icq''en. Een berichtje in eerder genoemde forum''s behoort ook tot de mogelijkheden.
Gokje, ging het mischien om dit topic: [topic=167461]
Owhja, ik zal dit topic zo even verplaatsten naar het "Lieve Adjes" forum, daar verder
Tevens wil ik je er nog even op wijzen dat dit de verkeerde plaats op het forum is om je beklag te kunnen doen. Dit kun je doen in het "Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik)" of het "Lieve Adjes" forum. Gaarne hier in het vervolg iets beter op letten.
Als je er nog verder over wilt praten, of je wilt even laten weten over welk topic het precies gaat, twijfel dan niet en neem even contact met mij op. Je kunt mij altijd mailen /of icq''en. Een berichtje in eerder genoemde forum''s behoort ook tot de mogelijkheden.
Gokje, ging het mischien om dit topic: [topic=167461]
Owhja, ik zal dit topic zo even verplaatsten naar het "Lieve Adjes" forum, daar verder
Mag je mij uitleggen waarom het WEL mag? Ben reuze benieuwd.Op dinsdag 24 april 2001 21:31 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
sorry bulldog....maar aan vragen naar deze beta is dus nix illegaals aan.....
edit:
Sorry, ik heb het lekker voor elkaar gekregen om de teller over de zeik te helpen
Sorry, ik heb het lekker voor elkaar gekregen om de teller over de zeik te helpen
Helaas gelden hier niet alleen de wetten uit het wetboek maar ook een aantal eigen regels en een beetje gezond verstand. Alles kun je wel tot legaal praten als je zo gaat beginnen.
Professioneel Hyves-weigeraar
het enige juiste antwoord op de vraag waar XP te halen is :www.microsoft.com.....daar naar vragen is echt nix illegaals aan...
en ja hij vraagt eventueel naar een FTP...ook microsoft werkt daar mee...nog nix illegaals gezien....
en ja hij vraagt eventueel naar een FTP...ook microsoft werkt daar mee...nog nix illegaals gezien....
Volgens mij doet ie een request naar iets illegaals, dus in de hoop op een antwoord. Dit zal dan hoogstwaarschijnlijk een illegale post zijn. Dus kan niet he!
Staat ook in de FAQ/regeltjes van GoT, en die heb je te accepteren.
Hier hoeft toch geen discussie over te gaan?
Staat ook in de FAQ/regeltjes van GoT, en die heb je te accepteren.
Hier hoeft toch geen discussie over te gaan?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Vraag en Aanbod, ik wil ook graag antwoord op mijn vragen 
Gaat het inderdaad over het draadje dat ik gok die het is?

* Bulldog gaat er van uit dat niemand hier illegale software gebruikt
Gaat het inderdaad over het draadje dat ik gok die het is?
Als ik naar Microsoft.com surf zie ik daar geen mogelijkheid om Windows XP te downloaden. Kan ook wel kloppen want Windows XP is in beta stadium, is dus alleen beschikbaar voor officiele Microsoft Beta testers. Het is dus niet gratis te downloaden voor gebruikers die geen beta tester zijn. Als je een beta tester bent, heb je ook geen linkje nodig, je hebt dan als het goed is al een brief van Microsoft ontvangen ....Op dinsdag 24 april 2001 22:03 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
het enige juiste antwoord op de vraag waar XP te halen is :www.microsoft.com.....daar naar vragen is echt nix illegaals aan...
Wist je niet de de Microsoft FTP servers helemaal vol staan met warezen ja hij vraagt eventueel naar een FTP...ook microsoft werkt daar mee...nog nix illegaals gezien....
* Bulldog gaat er van uit dat niemand hier illegale software gebruikt
beste bulldog...FTP''s zijn niet alleen voor warez...ze worden onder andere veel gebruikt voor mirrors ...Wist je niet de de Microsoft FTP servers helemaal vol staan met warez![]()
maar verder weten jij en ik best wat we bedoelen....als je een slot op dat item zet ok...maar geef dan wel een goede reden op...
Ik heb het idee dat je het nog niet helemaal snapt wat ik bedoel, of het komt over of je het niet begrijpt /wilt begrijpen.
Maareh, mischien weten jij en ik inderdaad wel wat we bedoelen. Ik ben ervan uit gegaan dat het slotje meteen wel duidelijk was aangezien het toch echt duidelijk een warez request betrof. We hebben het toch over dit draadje: [topic=167461]
Het grote boek van Sinterklaas kan ik je ook van harte aanbevelen
Maareh, mischien weten jij en ik inderdaad wel wat we bedoelen. Ik ben ervan uit gegaan dat het slotje meteen wel duidelijk was aangezien het toch echt duidelijk een warez request betrof. We hebben het toch over dit draadje: [topic=167461]
Het grote boek van Sinterklaas kan ik je ook van harte aanbevelen
thx...;)...btw ik heb ff de profile van die user bekeken...het is nog een newbee hier...ik ga er van uit dat hij "oprechte" bedoelingen had...maar ik begrijp jouw stand punt ook...8-)
we komen in een loop-je zo
Kijk, dat verklaart een hoop!Op dinsdag 24 april 2001 23:02 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
thx...;)...btw ik heb ff de profile van die user bekeken...het is nog een newbee hier...ik ga er van uit dat hij "oprechte" bedoelingen had...maar ik begrijp jouw stand punt ook...8-)
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
-1 Nutteloze reply!Op dinsdag 24 april 2001 23:37 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Kijk, dat verklaart een hoop!
-1 Nutteloze reply!Op woensdag 25 april 2001 00:11 schreef Revolution het volgende:
[..]
-1 Nutteloze reply!
-2 Nutteloze replys!Op woensdag 25 april 2001 00:13 schreef WouterTinus het volgende:
[...]
-1 Nutteloze reply!
Pagina: 1