[BC3] Nieuw crew member, welkom GaMeOvEr!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-02 14:08
Op woensdag 25 april 2001 01:18 schreef Revolution het volgende:

[..]

In ruil voor mijn onvoorwaardelijke steun zijn mij ook modrechten beloofd... >:)
In dat geval..... >:)

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-02 12:18
Of een beslissing de meest verstandige is, kom je meestal nooit te weten; maar als een beslissing onverstandig was, dan zal dat wel blijken. (8>

Mij lijkt de beslissing om GaMeOvEr moderator te maken in elk geval niet onverstandig, en ik feliciteer ''m bij deze! :+

Het spijt * dextertje voor GaMeOveR dat deze topic een beetje vervuild is geraakt.

Toevoeging:
* dextertje kan het niet schelen hoe iemand moderator is geworden en hoe terecht dat is of niet. Zolang hij z''n werk maar goed doet...

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Op dinsdag 24 april 2001 16:18 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]

Nou, ben je zo achterdochtig dat je dan maar meteen aanneemt dat dat iets met elkaar te maken heeft? Wekken wij zo zwaar de indruk dat het eigenlijk een grote corrupte bende is in de GoT-crew.
[off-topic]
Eerlijk? soms wel. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Maar dat is niet de issue van deze topic.
[/off-topic]

GaMeOvEr: Welkom iig.

Ik zal de laatse zijn om te zeggen dat ik niet vanuit een kritisch oogpunt bepaalde mods enz. bejegen. Maar om direct bepaalde mensen van omkoping te beschuldigen, vind ik erg ver gaan.

Aan de andere kant is het een feit dat je in bepaalde bedrijven en organisaties makkelijker binnekomt als je iets te bieden hebt. Niet dat ik jullie daarvan beschuldig, maar het is erg hypocriet om dat iemand te verwijten. Dat is gewoon de manier waarop een deel van onze samenleving werkt. IMHO dan. :)

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:09

Cyphax

Moderator LNX
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa welkom bij de crew GaMeOvEr! *kuch*
:)
Sterkte en succes en dat soort zaken dan.

Saved by the buoyancy of citrus

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Voor alle duidelijkheid: ik beschuldig niemand van omkoping en dergelijke he, enkel van minder verstandige beslissingen en mogelijk vriendjespolitiek.
En dan heb ik enkel tegen de minder verstandige beslissing bezwaren.. vriendjespolitiek is zelfs ietwat logisch.

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01 13:25

Talon

Booooom !

[/flame]
[/flamebait]

[happy-mode]
Gefeliciteerd GaMeOvEr !!!
En nog vele (MOD)-jaren ...
:) :) :) :) :) :)
[/happymode]

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:10

GaMeOvEr

Is een hork.

Even voor de duidelijkheid, nu de storm een beetje is afgenomen, een posting van mijzelf.

Ik loop al een tijdje mee hier op GoT, maar ik post heel selectief in bepaalde fora, en af en toe ook eens in andere. Dat wil niet zeggen dat ik niet in andere forums kom.

Op de achtergrond heb ik al eens vaker effort gestoken in zkaen met betrekking tot GoT en T.net, het feit dat jullie dat niet in de vorm van postings terugzien, wil niet zeggen dat ik er geen aandacht aan besteed.

Over de mensen die denken dat ik mezelf in de crew heb "ingekocht", dat gaat zeker niet op. Het feit dat ik ook een bijdrage kan leveren in de hardware van GoT en T.net, staat los van het feit dat ik nu "opeens" een crew-member ben.

Diegenen die bij hun standpunt van "omkoperij" blijven kan ik toch niet overtuigen van het feit dat dat niet de gang van zaken is hier, dus daar doe ik voor de rest ook geen moeite voor, dat is hun denkbeeld, dus tja, als je het persee in zo''n daglicht wil stellen ga je gang.

Het feit dat ik weinig tot niet in NT heb gepost, wil niet zeggen dat ik er geen affiniteit mee heb. Alleen dat mijn aandacht tot nu toe wat meer bij andere gebieden lag.

Dus ja, ik zal nu wat minder modereren op T.net, ik heb maar een bepaalde hoeveelheid tijd tot mijn beschikking, en die zal ik nuttig moeten indelen.

Dus, beoordeel me AUB niet op "vermoedens" die je eventueel hebt, maar kijk gewoon eens hoe ik het doe. Ik zal ook zeker openstaan voor opbouwende kritiek.

Voor de rest, bedankt voor de felicitaties, en ik zal zeker mijn best gaan doen.

Aannames zijn fataal.

• witchdoc
Op woensdag 25 april 2001 11:19 schreef GaMeOvEr het volgende:
Het feit dat ik weinig tot niet in NT heb gepost, wil niet zeggen dat ik er geen affiniteit mee heb. Alleen dat mijn aandacht tot nu toe wat meer bij andere gebieden lag.

Dus ja, ik zal nu wat minder modereren op T.net, ik heb maar een bepaalde hoeveelheid tijd tot mijn beschikking, en die zal ik nuttig moeten indelen
da''s net wat ik bedoel dus.. je bent altijd te druk geweets met andere dingen en nu ga je die laten vallen opdat je NT goed kan modden?!
Maar zoals jij (en ik hier ietsje voor) al zei: we zullen wel zien.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 25 april 2001 11:41 schreef poohbeer het volgende:

[..]

da''s net wat ik bedoel dus.. je bent altijd te druk geweets met andere dingen en nu ga je die laten vallen opdat je NT goed kan modden?!
Zullen we eerst eens afspreken hem te beoordelen op zijn mod-acties? Dus eerst effe wachten tot we commentaar leveren? Kweeniet wat je tegen GaMeOvEr kunt hebben, tenminste, ik zie hem toch vrij regelmatig posten...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Poohbeer, jij kunt echt niets anders doen dan de crew in een kwaad daglicht stellen, gezien je notes.

een anoniem crewlid schreef eerder in je notes:
Het lijkt wel alsof de crew geen beslissing kan nemen zonder dat hij er wel iets over te mekkeren heeft.
Commentaar overbodig lijkt me.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

suc6

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dat is Rick al een behooooorlijke tijd :) Hij is nooit server-admin-af geweest hoor.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

[..]

Ik ben altijd al druk bezig geweest met GoT en T.net algemeen. (Niet "te" druk zoals jij het formuleert overigens...) Nu gaat inderdaad een gedeelte van die tijd die ik aan andere zaken besteedde een stukje verminderd worden, zodat ik tijd kan creëeren om mijzelf goed met NT bezig te houden.

En dat is op zich niet meer dan logisch.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 15:49 schreef Hans het volgende:
Dus all it takes om in de t.net crew te komen is een switchje doneren?! Niet dat ik aspiraties heb hoor, maar.. hmmz ach never mind.
Ach ja, wat kun je daar op zeggen?

GaMeOvEr: congratz dude!

edit: tactical edit :)

Verwijderd

[..]

Knap zeg, iemand "afschieten" nog voordat iemand de kans heeft gekregen om zich te bewijzen (voor zover dat nodig is).

Lijkt mij een voorbeeld van ziekelijke jaloezie.

/me kan het veel beter dan GaMeOvEr en gooitéén van zijn applicatieservers in de aanbieding. Maak mij Mod en ik regel het beter dan wie ook, ik ben de beste!

PS. die laatste was enigzins cynisch bedoeld.

• witchdoc
Op woensdag 25 april 2001 11:47 schreef havana het volgende:
Poohbeer, jij kunt echt niets anders doen dan de crew in een kwaad daglicht stellen, gezien je notes.

een anoniem crewlid schreef eerder in je notes:
[..]

Commentaar overbodig lijkt me.
ohja, die note.. zo anoniem istie niet trouwens. Hoeveel zijn''t er ondertussen al btw?
eneuhhm.. je kan je mening over iemand misschien beter vormen door je contacten met hem dan een stomme note die een gefrustreerd modje geplaatst heeft.

• witchdoc
Op woensdag 25 april 2001 11:46 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Zullen we eerst eens afspreken hem te beoordelen op zijn mod-acties? Dus eerst effe wachten tot we commentaar leveren? Kweeniet wat je tegen GaMeOvEr kunt hebben, tenminste, ik zie hem toch vrij regelmatig posten...
heb je het topic eigenlijk wel gelezen? Ik heb niks tegen, gameover.. ik stel enkel vragen op de manier waarop hij mod is geworden (daar heeft ie zelf weinig mee te maken trouwens).
''k zou zeggen , lees eerst gans het topic en geef dan commentaar?

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Notes zijn altijd netjes en objectief. Subjectieve meningen doen we altijd open en bloot, dus wat de mening over je is kan je in dit topic wel open en bloot vinden.

Pooh, je hebt iig een sterk staaltje afzeiken laten zien, klasse :r.

Overigens, argumenten waarom GameOver niet geschikt zou zijn heb ik niet gezien, dussuh....

• witchdoc
Op woensdag 25 april 2001 13:24 schreef TgF het volgende:
Knap zeg, iemand "afschieten" nog voordat iemand de kans heeft gekregen om zich te bewijzen (voor zover dat nodig is).

Lijkt mij een voorbeeld van ziekelijke jaloezie.

/me kan het veel beter dan GaMeOvEr en gooitéén van zijn applicatieservers in de aanbieding. Maak mij Mod en ik regel het beter dan wie ook, ik ben de beste!

PS. die laatste was enigzins cynisch bedoeld.
Vragen stellen is niet afschieten, als''k dat wou doen had''k wel gezegd dat gameover een slechte mod is.. dat weet ik simpelweg nog niet.
ik zeg dat ik het vreemd vind dat er iemand verkozen word die nog nooit actief is geweest in het forum dat ie hoort gaan te modden.
Als je juist leest merk je dat dat eerder aanklacht is tegen te kiezers dan tegen de verkozene.

ziekelijke jaloezie? hehe, waar ik jaloers op ben is m''n collega die net de kans krijgt om iets te doen waar ik al van droom vanaf me 5e levensjaar. En zelfs haar gun ik het met gans me hart. Jaloers is hier niet de juiste omschrijving dus.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op woensdag 25 april 2001 13:32 schreef poohbeer het volgende:

[..]

ohja, die note.. zo anoniem istie niet trouwens. Hoeveel zijn''t er ondertussen al btw?
eneuhhm.. je kan je mening over iemand misschien beter vormen door je contacten met hem dan een stomme note die een gefrustreerd modje geplaatst heeft.
offtopic:
Beste poohbeer, Bij veel reacties merk ik dat je wel ergens tegen in wilt gaan, dat mag want dat is je eigen goed recht. Alleen daar worden bepaalde mensen op den duur behoorlijk moe van. Dan krijg je op een gegeven moment van, help daar heb je die weer. En mensen met de ''stempel'' "zeikerd" wordt over het algemeen nog slecht naar geluisterd.

Dit is niet tegen je bedoeld, maar post alstjeblieft ook eens wat positiefs.

Gefeliciteerd GaMeOvEr, may the modforce be with you :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 13:38 schreef poohbeer het volgende:

[..]
Vragen stellen is niet afschieten, als''k dat wou doen had''k wel gezegd dat gameover een slechte mod is.. dat weet ik simpelweg nog niet.

/me zegt: ik vind dat je je wel heel erg kritisch opstelt naar iemand die zichzelf nog nief heeft kunnen bewijzen, dat heet ook wel iemand vroegtijdig afschieten. Kijk nu eerst maar hoe hij het doet.

ik zeg dat ik het vreemd vind dat er iemand verkozen word die nog nooit actief is geweest in het forum dat ie hoort gaan te modden.

/me zegt: en wat zegt dat dan over iemand zijn kwaliteiten? Voor hetzelfde geld is ie de absolute netwerk guru, die kan dan wel modden daar denk ik, wederom een voorbarige stelling die je neemt...

Als je juist leest merk je dat dat eerder aanklacht is tegen te kiezers dan tegen de verkozene.

/me zegt: kan wel zijn, dan moeten een aantal mensen hun post eens ernstig editten, de suggestie wordt wel heel sterk gewekt dat het hier op de persoon wordt gespeeld, daarintegen: kiezen staat vrij, bij de keuze voor iemand worden er altijd anderen gepasseerd...

ziekelijke jaloezie? hehe, waar ik jaloers op ben is m''n collega die net de kans krijgt om iets te doen waar ik al van droom vanaf me 5e levensjaar. En zelfs haar gun ik het met gans me hart. Jaloers is hier niet de juiste omschrijving dus.

/me zegt: dat was mijn indruk, hoef je niet letterlijk te nemen, maar zoveel gezeur overéén aanstelling is niet normaal...

Conclusie: ik vond onder andere jou nogal zeuren, in plaats van dat er gezegd wordt "fijn, iemand die er tijd in gaat steken om dat stukje forum te managen...", nee, laten wel lekker met ons allen omkoping, vriendjespolitiek enzo erbij gaan halen.

De Adjes hebben iemand uit ons midden gekozen waarvan zij vinden dat het een geschikte kandidaat is, het heeft er weinig meet te maken hoeveel post die gedaan heeft en waar.

Het wordt pas een probleem als blijkt dat GaMeOvEr een slechte Mod blijkt te zijn, of zich in ieder geval niet gedraagt als een Mod. Nu zijn we de problemen als het ware aan het verzinnen en dat klopt niet.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 25 april 2001 13:33 schreef poohbeer het volgende:

[..]

heb je het topic eigenlijk wel gelezen? Ik heb niks tegen, gameover.. ik stel enkel vragen op de manier waarop hij mod is geworden (daar heeft ie zelf weinig mee te maken trouwens).
''k zou zeggen , lees eerst gans het topic en geef dan commentaar?
Dat heb ik ook gedaan, het gaat om de ondertoon, maar kan ook aan mij liggen hoor :)

Sorry

• Destruction
  • Laatst online: 00:13

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 24 april 2001 20:26 schreef oVRoM het volgende:

[..]

Eeeuhh.. Had je dat net ook niet gepost :?
AAAARRRRGGGGH !! , weer dubbel :(

FF editen..

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• witchdoc
Op woensdag 25 april 2001 13:35 schreef ecteinascidin het volgende:
Notes zijn altijd netjes en subjectief. Subjectieve meningen doen we altijd open en bloot, dus wat de mening over je is kan je in dit topic wel open en bloot vinden.
subjectief.. een mening is NOOIT subjectief objectief.
Zulks dan in notes gaan posten dat die persoon eigenlijk nooit te weten kan komen..
Pooh, je hebt iig een sterk staaltje afzeiken laten zien, klasse :r.
Dat is dan weer een regelrechte flame
Overigens, argumenten waarom GameOver niet geschikt zou zijn heb ik niet gezien, dussuh....
niet ''gebonden'' aan het forum bijvoorbeeld?

edit: effe in de war: subj->obj.. ps, notes zouden objectief moeten zijn, .. ik mag die niet dus note.. zou niet mogen., men neemt die notes klaarblijkelijk als objectief over

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik weet niet wat er allemaal in het verleden gebeurd is, noch ken ik de ''user-notes'' van Poohbeer. Zoals ik al eerder aangaf, als je een forum met zoveel members hebt dan is het te verwachten dat bij elke beleidsbeslissing er wel iemand zal zijn die er een kritische noot bij plaatst. Zonder de hele discussie nou opnieuw te willen starten kan ik wel zeggen dat ik vind dat ''de crew'' zich hier niet van zijn beste kant laat zien. Wat is er gebeurd? Er is een forum, er is iemand die nog nooit actief heeft deelgenomen aan dit bewuste forum. De andere fora is een open sollicitatie voor geweest. Nu wordt er een switch gedoneerd en is er ineens een mod bij.

Ikzelf vind het een beetje raar dat de crew zo geprikkeld reageerd op het feit dat er iemand is die hier wat van zegt, eerlijk gezegd een beetje naif ook. Je kon op je klompen aanvoelen dat iemand hier wat van zou gaan zeggen.

Ik ben het wel eens met het standpunt dat de kritiek te vroeg is, GameOver heeft (nog) niet de kans gehad zichzelf te bewijzen als mod van het bewuste forum, en eerlijk gezegd is het idd kinderachtig daar nu al zo''n hangijzer van te maken. GameOver heeft zichzelf op andere vlakken wel degelijk bewezen en er is imo geen enkele reden om nu al vraagtekens te gaan plaatsen bij zijn aanstelling als mod. ''gefeliciteerd'' had volstaan, en zo moeilijk is het niet :)

Beide partijen (zowel poohbeer als de crew) zijn hier imo erg onvolwassen bezig. Poohbeer door continu te blijven doorhameren op hetzelfde punt zonder dat hier direct aanleiding toe is (ook door een ''gefeliciteerd-thread'' om te zetten in een afzeik thread) en de crew door hierop te reageren op de manier waarop er nu op gereageerd wordt.

Als je je professioneel cq volwassen opstelt tegenover je users dan kom je niet tot uitspraken als ''jij zult nooit mod worden'' en ''jij bent gewoon jaloers'' of ''uit je user notes blijkt al dat je een zeikerd bent'', temeer omdat er duidelijk genoeg redenen zijn waarom GameOver _wel_ mod is geworden.

Gebruik die als argument en als een user het dan nog niet ziet, pech. Het op deze manier op het persoonlijke vlak gaan trekken is imo not done, en schermen met user-notes (waar een user zelf geen toegang tot heeft) zelfs ronduit onbeschoft.

[edit]
overigens laat GameOver hier al zien uit het juiste hout gesneden te zijn, voorzover ik daarover een oordeel zou kunnen vellen na 3 weken GoT bezoek. Zijn reactie is to-the-point, zonder het op het persoonlijke vlak te trekken..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 25 april 2001 14:25 schreef poohbeer het volgende:

Subjectief.. een mening is NOOIT subjectief.
Zulks dan in notes gaan posten dat die persoon eigenlijk nooit te weten kan komen..
Een mening is juist wel subjectief. Subjectief is namelijk persoonsgebonden. Subjectief is het tegenovergestelde van objectief. (Een vriend is subjectief ten opzichte van een andere vriend. een vreemde kan objectief zijn ten opzichte van iemand.)
niet ''gebonden'' aan het forum bijvoorbeeld?
Dat baseer jij op het feit dat ik er nooit eerder (afgezien van twee uitzonderingen) gepost heb ?

Laten we dit maar gewoon rusten, en kijk gewoon even hoe ik het doe, nogmaals, ik sta volledig open voor kritiek.

edit:

Hezik : heel goed.

Aannames zijn fataal.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 25 april 2001 14:30 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Een mening is juist wel subjectief. Subjectief is namelijk persoonsgebonden. Subjectief is het tegenovergestelde van objectief. (Een vriend is subjectief ten opzichte van een andere vriend. een vreemde kan objectief zijn ten opzichte van iemand.)

[..]

Dat baseer jij op het feit dat ik er nooit eerder (afgezien van twee uitzonderingen) gepost heb ?

Laten we dit maar gewoon rusten, en kijk gewoon even hoe ik het doe, nogmaals, ik sta volledig open voor kritiek.

edit:

Hezik : heel goed.

Pak het woordenboek er maar bij... Subjectief is als je je mening mee laat tellen bij een mening, objectief is als je alleen de feiten/getallen in overweging neemt...

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 25 april 2001 14:46 schreef Grrrrrene het volgende:

[...knip...]

Pak het woordenboek er maar bij... Subjectief is als je je mening mee laat tellen bij een mening, objectief is als je alleen de feiten/getallen in overweging neemt...
Euh.. dat zeg ik toch ?

Misschien zijn mijn voorbeeldjes niet duidelijk ? Als jij ergens bij betrokken bent, kun je zo goed als niet Objectief zijn.

Stel, als ik jou een mening vraag over je moeder, is die nooit objectief, want jij hebt daar persoonlijke ervaringen mee, die jouw beeld (positief of negatief) een bepaalde kleuring geven, waardoor het subjectief is geworden. Een vreemde heeft die "kleuringen" niet, en is dus objectief.

Maar goed, we worden een beetje off-topic zo. ;)

Aannames zijn fataal.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 25 april 2001 15:04 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Euh.. dat zeg ik toch ?

Misschien zijn mijn voorbeeldjes niet duidelijk ? Als jij ergens bij betrokken bent, kun je zo goed als niet Objectief zijn.

Stel, als ik jou een mening vraag over je moeder, is die nooit objectief, want jij hebt daar persoonlijke ervaringen mee, die jouw beeld (positief of negatief) een bepaalde kleuring geven, waardoor het subjectief is geworden. Een vreemde heeft die "kleuringen" niet, en is dus objectief.

Maar goed, we worden een beetje off-topic zo. ;)
Ik heb de verkeerde gequote zie ik... Was voor Poohbeer bedoeld... We zijn het duidelijk eens :)

• witchdoc
Op woensdag 25 april 2001 13:51 schreef TgF het volgende:

/me zegt: ik vind dat je je wel heel erg kritisch opstelt naar iemand die zichzelf nog nief heeft kunnen bewijzen, dat heet ook wel iemand vroegtijdig afschieten. Kijk nu eerst maar hoe hij het doet.
Zoals ik hier een aantal posts boven reeds deed.
/me zegt: en wat zegt dat dan over iemand zijn kwaliteiten? Voor hetzelfde geld is ie de absolute netwerk guru, die kan dan wel modden daar denk ik, wederom een voorbarige stelling die je neemt...
Ik heb al eerder beweerd dat je praktisch NIKS moet kennen van het onderwerp in het forum om te kunnen modden. VEEL aanwezig zijn en deelnemen is veel belangrijker
/me zegt: kan wel zijn, dan moeten een aantal mensen hun post eens ernstig editten, de suggestie wordt wel heel sterk gewekt dat het hier op de persoon wordt gespeeld, daarintegen: kiezen staat vrij, bij de keuze voor iemand worden er altijd anderen gepasseerd...
het gaat niet om passeren. Ik ga ECHT niet verwachten om hier ergens mod te worden hoor.. dan zou''k wel wat minder kritisch hebben gedaan zodra ik hoorde dat dat een reden was dat''k geen lightje werd.
/me zegt: dat was mijn indruk, hoef je niet letterlijk te nemen, maar zoveel gezeur over één aanstelling is niet normaal...
als men geen fatsoenlijk antwoord dat ik logisch vind zou gegeven hebben zwijg ik meteen. Ik wil de logica achter bepaalde keuzes inzien.
Conclusie: ik vond onder andere jou nogal zeuren, in plaats van dat er gezegd wordt "fijn, iemand die er tijd in gaat steken om dat stukje forum te managen...", nee, laten wel lekker met ons allen omkoping, vriendjespolitiek enzo erbij gaan halen.

De Adjes hebben iemand uit ons midden gekozen waarvan zij vinden dat het een geschikte kandidaat is, het heeft er weinig meet te maken hoeveel post die gedaan heeft en waar.

Het wordt pas een probleem als blijkt dat GaMeOvEr een slechte Mod blijkt te zijn, of zich in ieder geval niet gedraagt als een Mod. Nu zijn we de problemen als het ware aan het verzinnen en dat klopt niet.
Erger wordt het als ie na 3 weken bijna niet meer aanwezig is in het bepaalde forum.

Verwijderd

Allemaal geluk in jullie nieuwe functie!
Hoop niet dat je zoveel bent gaan verdienen dat je uit het ziekenfonds gekickt wordt.

• witchdoc
Op woensdag 25 april 2001 13:47 schreef snoopster het volgende:
offtopic:
Beste poohbeer, Bij veel reacties merk ik dat je wel ergens tegen in wilt gaan, dat mag want dat is je eigen goed recht. Alleen daar worden bepaalde mensen op den duur behoorlijk moe van. Dan krijg je op een gegeven moment van, help daar heb je die weer. En mensen met de ''stempel'' "zeikerd" wordt over het algemeen nog slecht naar geluisterd.

Dit is niet tegen je bedoeld, maar post alstjeblieft ook eens wat positiefs.
klopt helemaal, ben erg (te?) kritisch.. als je me niet hoort mag je aannemen dat''k tevreden ben/akkoord ga trouwens

• witchdoc
Op woensdag 25 april 2001 14:28 schreef hezik het volgende:*hele lange quote hier*
wijze woorden, ook die over mij.al heb''k weer paar opmerkingen ik zal ze voor mezelf houden :)

Verwijderd

Weet je, ik zet er een . achter en wens nogmaals G.O. succes bij het uitvoeren van zijn taken.

Ik hoop dat je een eerlijke kans krijgt, mijn zegen heb je (maar die is na vandaag niet zoveel meer waard :) )

. (punt)

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

GaMeOvEr,
Van harte gefeliciteerd met je andere en nieuwe functie binnen GoT. Ik heb de balen verstand van netwerken, maar als ik iets wil weten, daarover, bezoek ik je forum. Heb je al een feestje gevierd ;)?
En natuurlijk ook heel veel succes.

RickJansen,
Denk dat ik wel een beetje laat ben met deze reactie, maar ik wil je ook feliciteren met je nieuwe functie. Ik miste het al dat er iets achter je nick stond.
En ook natuurlijk, welkom terug als crew :)

Nieuw, nu met Twitter

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Tsja, ik heb ook een klepel-horen-luiden, maar-niet-weten-waar-ie-zit-erlebnis wat ie ook alweer was, maar het was toch wel zo dat ie een tijdje geen "functie" achter zijn nick had :)

O ja, je mag hem toch wel feliciteren dat ie eindelijk weer herkenbaar is :?? (T.m. voor mij dan)

Nieuw, nu met Twitter

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
<niggahmode> Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/arnaud/mrT.gif

GaMeOvEr kick ass brotha. Show''em what yer black ass is made of. And if any sucka if giving ya a hard time... Just bust a cap in his ass.

</niggahmode> Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/arnaud/mrT.gif

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-02 21:48
Hebben jullie geen Moderaters meer nodig? Ik zit hier al zo''n 2 jaar en zit VAAK op school niks te doen...:D In die tijd kan ik dus wel m''n steentje bijdragen...:)

• McVirusS
  • Laatst online: 16-01 10:51
Op donderdag 26 april 2001 13:12 schreef Martijn het volgende:
Hebben jullie geen Moderaters meer nodig? Ik zit hier al zo''n 2 jaar en zit VAAK op school niks te doen...:D In die tijd kan ik dus wel m''n steentje bijdragen...:)
Nee we hebben geen Moderators meer nodig....en er is trouwens poosje geleden sollicitatierondje geweest....dus je hebt je kans gemist.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 26 april 2001 03:33 schreef 787B het volgende:
Allemaal geluk in jullie nieuwe functie!
Hoop niet dat je zoveel bent gaan verdienen dat je uit het ziekenfonds gekickt wordt.
:D

''Tis vrijwilligerswerk hoor !

(Maar het is voor een goed doel... ;) )

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1 2 Laatste