Ik zag op een ander forum wel een geinige smiley, een LOL smiley. Eentje die hardop lacht dus en een beetje heen en weer schud...
Kan die niet voor tweakers gemaakt worden?
Kan die niet voor tweakers gemaakt worden?
There is no art to find the minds construction in the face
Professioneel Hyves-weigeraar
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
er ontbreekt er eentje!Op dinsdag 24 april 2001 14:40 schreef havana het volgende:
wat moet je met al die smileys? Het zijn er IMHO al veel te veel.
\o/
PSN
VAAAG :?Op dinsdag 24 april 2001 15:27 schreef RickJansen het volgende:
''k Mis:Xook.
[Edit: aha! Hij is er dus wel, maar er bestaat geen .gifje voor ofzow! :?]
PSN
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

PSN
Verwijderd
Die vind ik wel leuk, maar wat het psies betekend? Dat je een tel krijgt? Of is het een smiley met rood haar?Op dinsdag 24 april 2001 19:38 schreef SpiritX het volgende:
De Lotte-smiley zit ook nog niet in het assortiment. De enige vrouwelijke smiley ;):
[afbeelding]
Op dinsdag 24 april 2001 19:12 schreef YakuzA het volgende:
= KEWL
(maar ook een beetje dubbel met)
\o/
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
als je photoshop of paintshop pro hebt download je een bestaande smiley en die vergoot/zoom in je ff dan is het een kwestie van tekenen en gummen en verven en weet ik utOp dinsdag 24 april 2001 21:30 schreef rjwonder2000 het volgende:
Newbie vraagje: hoe maak je je eigen smilelies?
Moet die gast van The A-Team (ben zijn naam kwijtOp woensdag 25 april 2001 16:38 schreef Yiu het volgende:
Snapt iemand trouwens die, met die sneeuw op zijn kop?
PSN
Da''s toch pippi ?Op dinsdag 24 april 2001 19:38 schreef SpiritX het volgende:
De Lotte-smiley zit ook nog niet in het assortiment. De enige vrouwelijke smiley ;):
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
Noem het zoals je wiltOp woensdag 25 april 2001 22:33 schreef freddifish het volgende:
[..]
Da''s toch pippi ?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Jaha, pippi lotte [weetikveel] langkous.Op woensdag 25 april 2001 22:33 schreef freddifish het volgende:
[..]
Da''s toch pippi ?
Op woensdag 25 april 2001 17:27 schreef paparoach het volgende:
jah hannibal ja
ateam rules
kwil ook een ba smiley
?
Ligt aan jou...Op donderdag 26 april 2001 10:56 schreef Blue-eagle het volgende:
Ik mis eigenlijk maar 1 smile, da`s dus desmile... echt zo`n: Hmz, ja... `tuurlijk, waar heb je het over!? [afbeelding]
Kan ook aan mij liggen...
Op donderdag 26 april 2001 10:56 schreef Blue-eagle het volgende:
Ik mis eigenlijk maar 1 smile, da`s dus desmile... echt zo`n: Hmz, ja... `tuurlijk, waar heb je het over!? [afbeelding]
\o/
Verwijderd
Hopelijk eigenlijk niet, ik zelf vind dat we er al redelijk veel hebben.. en veel overbodige!Hopelijk nemen ze er een paar van Fok! over want die hebben best leuke
Op donderdag 26 april 2001 10:56 schreef Blue-eagle het volgende:
Ik mis eigenlijk maar 1 smile, da`s dus desmile... echt zo`n: Hmz, ja... `tuurlijk, waar heb je het over!?
PSN
Daar hebben weOp donderdag 26 april 2001 10:56 schreef Blue-eagle het volgende:
blablabla
---------------
![]()
Huh ?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
We spend our years as a tale that is told
Die vind ik dus niet gaaf...Op zaterdag 28 april 2001 13:48 schreef Sinclair het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nah..Op zaterdag 28 april 2001 13:54 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Die vind ik dus niet gaaf...
is wel geinig...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Allemaal RUK... Sorry maar dat zijn dingen die ik ongeveer gemaakt zou hebben. Voor de mensen die niet van mijn teken/designkwaliteiten op de hoogte zijn.. ik kan dus NIET tekenenOp zaterdag 28 april 2001 13:48 schreef Sinclair het volgende:
[6 smileys]
Verwijderd
en dan die rechterwenkbrauw ook nog ffies laten schuinhangen... dan is ie wel ok
\o/
* Blue-eagle heeft het ding zelf gemaakt van een smile van GOT, zelf ge-editOp zaterdag 28 april 2001 15:15 schreef saviour het volgende:
Tnx, die zocht ik nog..weet je ook van wie die is?

jaaaaahOp zaterdag 28 april 2001 20:55 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
* Blue-eagle heeft het ding zelf gemaakt van een smile van GOT, zelf ge-edit
Hij is free for all, als het kan (net als hier op GOT) wel ff naam erbij. Meer niet, geen link of banner, geen popups etc. Alleen een naampje...
Edit: [afbeelding]
Zoiets?
\o/
neej... gewoonOp zaterdag 28 april 2001 21:45 schreef Blue-eagle het volgende:
of
??
\o/
Verwijderd
Ah die zoek ik ook wel eens, als nou bijv.Op dinsdag 24 april 2001 15:57 schreef Arshia het volgende:
[..]
nee... die
jaaah die is leukOp zondag 29 april 2001 11:05 schreef Aikeleer het volgende:
Ah [afbeelding]
stond in een ander topic
\o/
Verwijderd
die is dus echt drie x niets. sorryOp zondag 29 april 2001 11:24 schreef aftermath het volgende:
deze stond ook op een andere forum (trouwens ook in "dit leuke smiley"
[afbeelding]
ik zie erg weinig verschil ??Op zondag 29 april 2001 15:19 schreef sampoo het volgende:
Waarom is deze [afbeelding] vervangen door?
De oude was toch beter.
Witte en zwarte rookOp zondag 29 april 2001 15:51 schreef ACM het volgende:
ik zie erg weinig verschil ??
Verwijderd
Is dat rook? Oh.. ik dacht altijd een petje ofzo.. of voor de joden onder ons zo''n toupetje :+:POp zondag 29 april 2001 15:56 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Witte en zwarte rook
RookOp zondag 29 april 2001 15:56 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Witte en zwarte rook
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
Dat wou ik nou net zeggen.Op zondag 29 april 2001 20:17 schreef EquiNox het volgende:
waarom zitten er van die verrotte witte stippen omheen?
[afbeelding]
Verwijderd
ach een beetje editen en het is opgelost de icoon is gewoon bruut veel beter dan deOp zondag 29 april 2001 20:17 schreef EquiNox het volgende:
waarom zitten er van die verrotte witte stippen omheen?
[afbeelding]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq