Toon posts:

[BC3] Reacties verwijderd?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde net kijken wat de reacties waren op het Engelstalige Foster-artikel, om tot mijn schrik te ontdekken dat mijn reactie gewoon is gewist!

Waarom? Ok, hij was off-topic/overbodig. Mod ''m dan naar -1, maar verwijderen vind ik gewoon nergens op slaan :(

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Misschien om de buitenlandse bezoekers "een betere indruk" te geven.

Ik vond ''m trouwens ook vrij kansloos hoor, die reactie.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Boeit niet, daar is het mod-systeem voor. Dan zit ie maar op -1, en heeft niemand er last van.

Lompweg deleten is gewoon :r

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 23 april 2001 20:36 schreef HlpDsK het volgende:
Boeit niet, daar is het mod-systeem voor. Dan zit ie maar op -1, en heeft niemand er last van.

Lompweg deleten is gewoon :r
Ik heb ook weleens gereageerd op iets. Het was geen onzin, alleen waren er nog twee met mij op hetzelfde idee gekomen. Dan gaat-ie waarschijnlijk naar "dubbelpost" en toen werd-ie ook verwijderd. En dat terwijl ik zo had gehoopt dat-ie naar "behulpzaam" zou gaan. ;(

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het helemaal niet erg als ie omlaag gemod wordt, maar deleten is gewoon lame!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik heb ze zien staan vannacht (op -1 wel) maar ik heb ze niet weggegooid.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

ik heb de reactie wel zien staan, was iets van Hi Mom!, maar ik ben niet aan het deleten geweest.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben onschuldig O+ want ik was op vakantie 8-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• pven
  • Niet online
Uhmz, dit hoort toch in ''Tweakers.net Moddereter Forum''?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Ik weet ook van niets, ik kan daar niet eens deleten.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Het moet toch te achterhalen zijn wie dat gedaan heeft?

Trouwens HlpDsK: als je je nou nog eens afvraagt waarom sommige users je verwijten dat je vaak ":)" of "idd" posts zet, weet je nu waarom.... dit is overigens geen flame maar een constatering.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:09

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 24 april 2001 09:31 schreef pven het volgende:
Uhmz, dit hoort toch in ''Tweakers.net Moddereter Forum''?
Nope, modderators (op t.net) kunnen niet dellen. Dus zijn wij hier nooit verantwoordelijk voor, adjes wel, dus dit forum. Hoewel er een adje rondloopt die z''n verantwoordelijk even vergeten is :+

• pven
  • Niet online
Dank voor de uitleg! (Het doel van dat forum is me nog steeds niet helemaal duidelijk, maar dat komt doordat ik er nooit echt aandacht aan besteed.)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:09

Jaymz

Keep on moving !

• pven
  • Niet online
Op dinsdag 24 april 2001 09:49 schreef Jaymz het volgende:
Lezen is helemaal niet zo moeilijk
:)

Oja; de 1e alinea.
<SLIK> .. Ik schaam me diep! .. SORRY!!! |:( :'(

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Nou zeg nu zijn mijn posts ook gewoon verwijderd.

Niet dat ze erg boeiend waren maar goed.

Meld gewoon netjes dat er iets in een verkeerde forum staat. Als er dan een slotje op komt met een bedankje of zo, nee hoor is gewoon weg en ze zijn wel verplaatst.

Nou ja jullie zullen het wel druk hebben of zo.

Vind het niet echt erg of zo maar komt zo bot over.

Krijg ik vast zo''n flauwe reply

"bedankt" of zoiets

There is no art to find the minds construction in the face

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op maandag 23 april 2001 20:05 schreef HlpDsK het volgende:
Waarom? Ok, hij was off-topic/overbodig. Mod ''m dan naar -1, maar verwijderen vind ik gewoon nergens op slaan :(
Dat was ik waarschijnlijk. Wees blij, want -1 is slecht voor je karma :)
Hij stond al op -1 geloof ik maar we moeten onze buitenlandse gasten natuurlijk wel een beetje een positieve indruk geven.

Verwijderd

Daniel Kegel: dat is in de wetboeken dus gedefinieerd als censuur!!! En censuur is erg lullig ,als je het niet meldt aan het slachtoffer in dit geval HlpDsk.....dus FOUTE actie meneer....ik eis excuses!!

Edit: Typo''s

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op dinsdag 24 april 2001 13:20 schreef MichaelJackson het volgende:
Daniel Kegel dat is in de wetboeken dus gedefinieerd als censuur!!! en censuur erg lullig als je het niet meld aan het slachtoffer in dit geval HlpDsk.....dus FOUTE actie meneer....ik eis excuses
*zucht*

censuur? x-cuse me? maar volgens mij is censuur het verbieden van mensen om hun mening te verkondigen. Niet het weghalen van een domme (sorry HlpDsK ;)) reactie op een internetsite.

Edit: en waarom moet JIJ een excuus hebben eigenlijk?

Professioneel Hyves-weigeraar

• RKD
  • Laatst online: 14-02 23:54

RKD

Daniel Kegel: dat is in de wetboeken dus gedefinieerd als censuur!!! En censuur is erg lullig ,als je het niet meldt aan het slachtoffer in dit geval HlpDsk.....dus FOUTE actie meneer....ik eis excuses!!

a gut hebben ze jou ook weer gereanimeerd ???
nu alleen dexterslab nog en het feest kan weer beginnen :P

iRacing Profiel

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Oh jee gaan we grof doen dit gaat de verkeerde kant op.

There is no art to find the minds construction in the face

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701

Waar bemoei jij je mee? Loop naar de pomp man...

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 13:43 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]

Waar bemoei jij je mee? Loop naar de pomp man...
Ik wijs je erop dat dit geen nette reacties is!! Voele je je aangesproken omdat ik gelijk heb? Ja of het nu een domme reactie was of niet (het was een domme reactie) het verwijderen van posts zonder enige melding...is censuur...De sitebaas in dit geval Daniel vond het beter staan zonder die post dat is Censuur. En heeel erg dom dat je het niet gemeld hebt:( Ik eis excuses!!

• pven
  • Niet online

Go down and stay down! :( Thx!

• pven
  • Niet online
Op dinsdag 24 april 2001 13:46 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

Ik wijs je erop dat dit geen nette reacties is!! Voele je je aangesproken omdat ik gelijk heb? Ja of het nu een domme reactie was of niet (het was een domme reactie) het verwijderen van posts zonder enige melding...is censuur...De sitebaas in dit geval Daniel vond het beter staan zonder die post dat is Censuur. En heeel erg dom dat je het niet gemeld hebt:( Ik eis excuses!!
Ken je DextersLab toevallig ook? |:(

SLOTJUH!!!

Vergeten: wie ben jij eigenlijk om aan Daniel te vragen of hij excuses aa HlpDsk wilt maken? Ze zitten beide in de GoT-crew, dus ik neem aan dat ze daar onderling wel aan uit zullen komen... hoop ik...

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op dinsdag 24 april 2001 13:46 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

Je eist maar raak wat mij betreft

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De vraag van dit topic was waarom er een reactie van HlpDsK is verwijderd. Hier is meermaals antwoord opgegeven, en er is duidelijk antwoord gegeven.

Probleem opgelost -> kan dit topic ook dicht want het ging al iets de verkeerde kant op. Verdere communicatie wat dit betreft kan eventueel per mail /irc of natuurlijk icq.

Dooooeei :)
Pagina: 1