There is no art to find the minds construction in the face
Van mij mag DBZ gebanned worden van forum....maarja ik heb het niet alleen voor het zeggen he
.
Maar serieuze reply; misschien moeten we gewoon af en toe die topics op slot zetten...als ze te lang zijn geworden en inmiddels nergens meer over gaan.
Maar serieuze reply; misschien moeten we gewoon af en toe die topics op slot zetten...als ze te lang zijn geworden en inmiddels nergens meer over gaan.
Verwijderd
Je kan de rotzooi beter in 1 topic houden vind ik 
Hoef ik maar 1 thread over te slaan telkens.
Hoef ik maar 1 thread over te slaan telkens.
Boeiend, het is oa een tv forum. En die lui willen over DbZ lullen, laat ze dan ook.
Als er veel threads over ST komen, moet dat ook gebanend worden?
En over sport?
Dat eeuwige gezeur ook altijd.
Als er veel threads over ST komen, moet dat ook gebanend worden?
En over sport?
Dat eeuwige gezeur ook altijd.
Hehe, mee eens, maarja.Op maandag 23 april 2001 17:06 schreef McVirusS het volgende:
Van mij mag DBZ gebanned worden van forum....maarja ik heb het niet alleen voor het zeggen he.
Als mensen het leuk vinden en ze het maar in een opic houden (of in twee, een zonder spoilers) vind ik het prima.
Sterker nog, ik heb me zelfs nog sterk gemaakt voor die topic zonder spoilers.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Het is nog STEEDS NIET verplicht om topics door te lezen over dingen die je geen kont boeien voor zover mij bekend is.
1 topic per keer dat bovenaan staat, ga je daar nou aan dood?
1 topic per keer dat bovenaan staat, ga je daar nou aan dood?
Saved by the buoyancy of citrus
niet mee eens... er zijn volgens mij best wel veel fans van anime (& DBZ)Op maandag 23 april 2001 17:06 schreef McVirusS het volgende:
Van mij mag DBZ gebanned worden van forum....maarja ik heb het niet alleen voor het zeggen he.
en elke aflevering is weer anders. Je kan onmogelijk op alles een slotje gooien wat je niet leuk vindt. Er zijn nou eenmaal mensen die ervan houden.
En niemand is verplicht om het te lezen. Dus als het je niet aanstaat, lees je er maar overheen.
\o/
Tja.. Ik heb expres het slot van [topic=150244] gehaald om al die vervolg-threads een beetje te voorkomen...
En zoals men hierboven al aangeeft; je hoeft het niet te lezen hoor.:)
En zoals men hierboven al aangeeft; je hoeft het niet te lezen hoor.:)
Heeeeeeeeeerlijk als ze zo praatOp maandag 23 april 2001 19:26 schreef Arshia het volgende:
[..]
niet mee eens... er zijn volgens mij best wel veel fans van anime (& DBZ)
en elke aflevering is weer anders. Je kan onmogelijk op alles een slotje gooien wat je niet leuk vindt. Er zijn nou eenmaal mensen die ervan houden.
En niemand is verplicht om het te lezen. Dus als het je niet aanstaat, lees je er maar overheen.
HHmmmmm waar zijn mijn handschoenenOp maandag 23 april 2001 19:26 schreef Arshia het volgende:
[..]
niet mee eens... er zijn volgens mij best wel veel fans van anime (& DBZ)
Ik begrijp ook wel dat je het niet hoeft te lezen. Ik vind DBZ ook wel tof heb niet gezegd dat ik het niet leuk vind (vooral nu Vegeta eindelijk SS is) maar stel dat ik nu ook mee wil discuseren moet ik 600 replies doorwerken voordat ik een beetje bij ben.
Aan de andere kant hebben jullie ook wel gelijk dat er nu maar 2 threads zijn en anders misschien wel 20.
Down boy !Heeeeeeeeeerlijk als ze zo praat
neeej joh, gewoon bij de laatste 2 paginaatjes beginnenOp dinsdag 24 april 2001 08:50 schreef -Muppet- het volgende:
[..]
HHmmmmm waar zijn mijn handschoenenlol
Ik begrijp ook wel dat je het niet hoeft te lezen. Ik vind DBZ ook wel tof heb niet gezegd dat ik het niet leuk vind (vooral nu Vegeta eindelijk SS is) maar stel dat ik nu ook mee wil discuseren moet ik 600 replies doorwerken voordat ik een beetje bij ben.
Aan de andere kant hebben jullie ook wel gelijk dat er nu maar 2 threads zijn en anders misschien wel 20.
na 600 replies is het onderwerp toch alweer een beetje veranderd
\o/
Ik zal mijn best doen om iets productiefs te melden.Op dinsdag 24 april 2001 14:16 schreef Arshia het volgende:
neeej joh, gewoon bij de laatste 2 paginaatjes beginnen
na 600 replies is het onderwerp toch alweer een beetje veranderd
[off topic] Trouwens pas net de tweakergallery ontdekt ik weet nu tenminste van sommige mensen hoe ze eruit zien hehe. Wel tof zal is kijken of ik ergens een fotootje bij kan plakken.[/off topic]
Pagina: 1