De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Da''s knap, het is nog maar 13:37
Virussen? Scan ze hier!
Haha, nou dan moet ik de tijd op m''n vriendin''s compu ook maar eens bij gaan stellen.. niet zo raar dat dit ding niet gelijk loopt, staat praktisch nooit aan..
(tsja dat krijg je als je vriendje een 19" scherm heeft en jij ''maar'' een 17"
)
(tsja dat krijg je als je vriendje een 19" scherm heeft en jij ''maar'' een 17"
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ah, duidelijk: De gecachede pagina''s worden nu ook al gecached :P:P
ja want stel je voor dat de server met de gecachte pagina ook crasht. moet je toch wel een backup van een backup hebben he?Op maandag 23 april 2001 13:39 schreef freak007 het volgende:
Ah, duidelijk: De gecachede pagina''s worden nu ook al gecached :P:P
darn, wat een mietje die server, na 2 liter jenever kijkt hij al dubbel
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Nou snap ik het.. Zuipwedstrijd met Kees verliest zo''n server natuurlijkOp maandag 23 april 2001 13:56 schreef Kees het volgende:
Nope, is geen onzin... heb het ook wel eens gehadOp maandag 23 april 2001 13:55 schreef JeanLucPicard het volgende:
LOL
Denk wel dan dit /onzin is, maar alniettemin, wel leuk
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Dit is een echt screenshot, niet gephotoshopped.. (kan niet eens, die compu heeft alleen paint)
Desalniettemin is het wel onzin
Desalniettemin is het wel onzin
Mag ik u vriendelijk verzoeken weer on topic te gaan! Foei! *spank* *spank*Op maandag 23 april 2001 13:56 schreef Kees het volgende:
Pagina: 1