[BC3] Global mod <> Global God??

Pagina: 1
Acties:

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Topicstarter
Ik vind het bijna hufterig gedrag!

Ik zou hele lelijke woorden kunnen verzinnen om mijn gevoelens te verwoorden, maar dat is niet mijn stijl!

:+

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
McVirusS, hartelijk dank voor het sluiten van mijn topic.

Is het niet zo dat als een topic geen toegevoegde waarde meer heeft, deze vanzelf afdaalt naar de kelder van GoT.

Waarom dan een slotje? Is er sprake van agressie, kwetsende taal, illigale links, flame-wars of andere illigale handelingen?

Nee he....dat dacht ik ook! Ik vind het bijna hufterig gedrag!

Was het nou zo dat ik alleen maar in SG zou komen en daar een beetje onzinnig zou doen okee, maar check eerst ff met wat voor gebruiker je te maken hebt! :(
Ik zou hele lelijke woorden kunnen verzinnen om mijn gevoelens te verwoorden, maar dat is niet mijn stijl!

Ik vind het gewoon een grote schande om zomaar normale topics dicht te gooien!

Hoogachtend,

Suffer&Die
AKA
Suffer

edit:

Link naar topic:
[topic=161376]

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Link naar het topic zou handig zijn.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:32

Exirion

Gadgetfetisjist

[topic=161376]

En daar kom je nu pas mee?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Waar HEB je het over :?

• BC3 Victim
Tsja...sommige mensen hebben ook nog een prive-leven en een drukke baan.

http://www.tine.nl

Standje aan het bouwen!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• McVirusS
Uhm, die topic is volkomen terecht gesloten en ik zie niet in wat ik fout heb gedaan.......kan je dat misschien aan mij uitleggen?

• BC3 Victim
Terecht gesloten?

Wat is de achterliggende gedachte van het sluiten?
Een topic dat zonder kwade opzet is gestart, vervolgens zijn leven op Got leeft en vervolgens gewoon hoort af te zakken.

Waarvoor een slotje? Ik zie daar geen reden voor? Een slotje lijkt mij van toepassing op kwetsende, storende of irritante topics. Niet op een topic dat rustig op zijn weg terug was!

Dus als je een goede reden hebt voor een slotje ok, maar dan wil ik die wel graag weten.

Of is het tegenwoordig gebruikelijk om topics gewoon maar dicht te gooien als mod zijnde?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Sorry hoor, maar er werd op een gegeven moment echt een zooitje bagger in die topic gestort. Van conversatie was niet eens sprake meer. Misschien was ie afgegleden, maar voor hetzelfde geld was het een topic met 1500 posts geworden :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• McVirusS
Viel in de categorie: onzinforum/kroeg

• BC3 Victim
Nou, als dit een onzin topic is, dan weet ik niet wat er voor de rest voor shit mag worden gepost!

9 maanden wachten op een wachtwoord en daar blij mee zijn; is dat onzin?

Vervolgens een paar vragen beantwoorden; is dat onzin?

De reacties van sommige tweakers; tsja...da''s soms wel onzin :)

Maar is dat genoeg reden om een topic te sluiten? Omdat een paar mede-tweakers (die net een maand geregged zijn) er onzin tussendoor gooien? Tsja, dan kan je het hele forum wel op slot gooien!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Voor alle Mods en andere belangstellenden, hierbij de source van het bericht:
Received: from pop.hetnet.nl by master (VPOP3) with POP3; Fri, 13 Apr 2001 20:03:59 +0200
Received: from Arshia.webmagix.net ([62.250.6.6]) by hetnet.nl with Microsoft SMTPSVC(5.5.1877.647.64);
Thu, 12 Apr 2001 03:18:02 +0200
Received: (from nobody@localhost)
by Arshia.webmagix.net (8.11.3/8.11.0) id f3C1IHa23189;
Thu, 12 Apr 2001 03:18:17 +0200 (CEST)
(envelope-from nobody)
Date: Thu, 12 Apr 2001 03:18:17 +0200 (CEST)
Message-Id: <200104120118.f3C1IHa23189@Arshia.webmagix.net>
To: tijn.en.lien@hetnet.nl
From: Gathering of Tweakers <gathering@tweakers.net>
Reply-To: Gathering of Tweakers <gathering@tweakers.net>
X-Mailer: Foxy v.4.0.4pl1
Return-Path: nobody@Arshia.webmagix.net
Subject: Gathering of Tweakers Registratie - Je Password
Oh ja, iedereen die een regdate heeft ergens in 2001, natuurlijk kennen jullie mij niet, aangezien ik al sinds juni 2000 niet meer kon posten!!! Ff kort samengevat:
Suffer&Die
ICT-er
(tegenwoordig onder de geweldige naam ICT-consultant)
Ik geef advies over ICT oplossingen en implementeer bij bedrijven ICT oplossingen. Vandaar dat ik op tweakers ook af en toe wel eens een antwoord geef.

Is dat ook onzin? Of is dit gevraagde info geven?

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Vaak ben ik het niet met de Gods eens, maar dit is IMHO toch wel terecht.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Het wordt gewoon een puinbende als je zoiets open laat staan

• Rense Klinkenberg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-01 17:50
Waarom wil iedereeen hier toch zo graag alles op slot hebben zitten :?

Ik begrijp dus echt niets meer van die mentaliteit.
Iemand stelt een vraag / geen een zinnige suggestie -> een heleboel lui willen blijkbaar hun post-aantal omhoog en gaan er onzin op rely-en -> ze gaan zichzelf bijna quoten en roepen om een slotje -> slotje wordt natuurlijk wel weer gegeven :r

Moet het hier echt een knowledge database worden met een statisch karakter? Zo ja, dan kunnen ze net zo goed instelen dat je niet eens meer een bericht kan posten.

Tip: Zou het niet handiger zijn meer persoonlijk op te treden tegen degene die een topic zinloos off-topic halen? In ieder geval het topic open te houden, zodat de starter een antwoord kan krijgen.

ok, ik weet dat dit niet precies het probleem is wat suffer&die had, maar dezelfde strekking gaat wel op.

edit:

Ik hier een beetje rondbladeren, wat denk je dat ik tegenkom? Ja hoor, precies wat ik bedoel: gathering.tweakers.net/showtopic.php/72047. Waarom wordt dit nu gesloten? Alleen 1 iemand is irritant aan het doen.
Wanneer er weer zoiets voor komt (ok, in dit geval niet meer erg groot), moet er weer een nieuw topic worden geopend en loopt iedereen te roepen dat het al eens is geweest.
* Rense Klinkenberg begrijpt de logica van de [mg]ods niet meer

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Altijd fijn als er wordt gegeneraliseerd. De goede modjes zullen het zeker als compliment opvatten :(.

• BC3 Victim
Als de mods er goede en duidelijke regels op na hielden, dan worden de goede misschien niet met de slechte over een kam geschoren!

Duidelijk beleid t.a.v. het sluiten van topics bijvoorbeeld. Onduidelijke redenen omtrent het sluiten van topics kan leiden tot irritatie.

Niet dat mijn topic misschien wel de 255 posts had gehaald, maar toch lullig om te zien dat een schadeloos topic wordt geclosed!

En zo gaat dat helaas met menig topic. Omdat er een aantal tweakers tussen zit die stelselmatig off-topic gaan.

Laat zulke topics gewoon doodbloeden en sluit de topics die echt niet kunnen!
(Of zet eerst een waarschuwing in het topic als het off-topic gaat dwalen!)

• mvds
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Zeik niet zo man. Dat topic sloeg helemaal nergens op. Leuk voor jou dat je jouw oude naam weer kan gebruiken maar wat boeit ons dat nou? Het was door je eigen fout dat e niet meer op dat account kon posten, niet die van ons.

En wij hebben duidelijke richtlijnen, en dat topic paste duidelijk niet in datgene wat we hier willen zien.

De enige reden waarom er veel slotje komen is omdat veel users het leuk vinden om steeds grensgevallen te openen en te gaan zeiken als er eentje dicht gaat. Aan de hand van de FAQ en de richtlijnen die gegeven zijn is het heel makkelijk voor jullie om te bepalen wat wel en wat niet kan. Als jullie dat zo nodig aan ons over willen laten moet je ook niet gaan zeiken als je topic dicht gaat! :(

Er staat duidelijk omschreven dat een topic een duidelijk doel dient te hebben. En om ons alleen iets mee te delen waar verder niemand wat mee opschiet valt onder onzin, en is hier niet gewenst!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op woensdag 18 april 2001 10:00 schreef suffer&die het volgende:
Niet dat mijn topic misschien wel de 255 posts had gehaald, maar toch lullig om te zien dat een schadeloos topic wordt geclosed!
Om even het punt van obsidian duidelijk te maken:
Jouw topic (hoe fijn ook voor jou) was een stelling.
Ik ben er weer.
De enige reacties die je daarop gaat krijgen zijn ''gefeliciteerd'' of zo, maar het roept niet op tot een discussie waar iemand nog wat aan heeft.
Laat zulke topics gewoon doodbloeden en sluit de topics die echt niet kunnen!
(Of zet eerst een waarschuwing in het topic als het off-topic gaat dwalen!)
Heb je de afgelopen 9 maanden soms ook niet gelezen hier?

Als dat zo is, kan ik je verwarring begrijpen, want er is wel het een en ander veranderd hier.

Als je wel hier bent geweest dan heb je denk ik de boot een beetje gemist...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

ROTFL :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• BC3 Victim
Okee, dus nu heb ik het gedaan! geweldig!

Het was geen stelling...een stelling is verdedigbaar. Dit was een mededeling die uit kon monden in een discussie.

Helaas werd dat op de eerste pagina niet helemaal begrepen, maar op de 2e pagina kregen een paar mensen door dat er idd iets vreemds aan de hand was!

Ik denk dat er een paar mods zelf de faq es een keertje door moeten lezen, want ik kan nog steeds nergens in de faq terug vinden waarom dit slotje terecht zou zijn.

Oh ja, gooi deze ook maar op slot, want straks worden het nog 2 pagina''s.....en het is natuurlijk ook een stelling...

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op woensdag 18 april 2001 10:23 schreef suffer&die het volgende:
Oh ja, gooi deze ook maar op slot, want straks worden het nog 2 pagina''s.....en het is natuurlijk ook een stelling...
Grappig dat je zelf nu mod speelt. Kan je straks jezelf uitschelden voor rotte vis omdat je topic dicht is... :(.

Mafkees, kijk ''s ff goed naar de toegevoegde waarde van je eigen topic en vermoei anderen aub niet met je geblaat.

''t ging nergens over en de algemene policy is dat onzin ongewenst is. Deze oorlog is 4 maanden terug al uitgevochten en onzin is sindsdien weg...

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 18 april 2001 10:23 schreef suffer&die het volgende:
Dit was een mededeling die uit kon monden in een discussie.
Ehhhhh...?? :?

• BC3 Victim
Inderdaad ik moet toegeven dat er in SG idd een heleboel topics zijn met een gigantische toegevoegde waarde!!

Briljante opmerking!

En ik scheld mezelf niet uit. Aangezien ik de starter van een topic ben, kan ik volgens mij het beste inschatten of een topic wel of niet gesloten kan worden.

Nog ff een moeilijk woord:
Sarcasme

Tsja die is pittig he!>:)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 18 april 2001 10:30 schreef suffer&die het volgende:
Aangezien ik de starter van een topic ben, kan ik volgens mij het beste inschatten of een topic wel of niet gesloten kan worden.
Yeah, right... Waar hebben we eigenlijk nog mods voor nodig? >:)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 18 april 2001 10:28 schreef Exirion het volgende:

[..]

Ehhhhh...?? :?
Idd, als je wilde dat jouw topic in een discussie uit zou monden dan had je wel wat duidelijker mgen zijn. Als er al twee pagina''s onzin nodig zijn om eindelijk een discussie op gang te krijgen dan ben je veel te vaag geweest. En ik vraag me dan af wat de discussie had moeten zijn. Of jij nou wel of niet stom bent geweest door je email adres te veranderen? :?

• BC3 Victim
Uhm mijn topics zijn altijd beter dan die van andere....het zijn namelijk mijn topics!

Ja ik weet het, ik ben geweldig!!
(Zelfkennis siert de mens!):)

Genoeg gezeik....mzzl en post ze!

• BC3 Victim
Hoe het kan dat je 9 maanden moet wachten op je nieuwe wachtwoord.

Maar ach...laat maar...

Jammer dat ook onschadelijke topics er de dupe van worden dat er te veel onzin/rommel/spam/warezrequests/ik hou van.../je favoriete.../etc. wordt gepost.

Zit ik hier bijna alleen maar serieus te reageren op topics. Open ik weer es wat in SG, zie je dat er een slotje op komt!

Jammer

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 18 april 2001 11:07 schreef suffer&die het volgende:
Jammer dat ook onschadelijke topics er de dupe van worden dat er te veel onzin/rommel/spam/warezrequests/ik hou van.../je favoriete.../etc. wordt gepost.

Zit ik hier bijna alleen maar serieus te reageren op topics. Open ik weer es wat in SG, zie je dat er een slotje op komt!
Heb je dan de illusie dat jouw topic waardevoller is dan die voorbeelden die je opnoemt?

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op woensdag 18 april 2001 11:07 schreef suffer&die het volgende:
Hoe het kan dat je 9 maanden moet wachten op je nieuwe wachtwoord.

Maar ach...laat maar...
als dat je strekking was zat je in SG verkeerd en had je hier gelijk al moeten zijn :P

(no offence btw ;))

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 18 april 2001 11:10 schreef BackSlash32 het volgende:
(no offence btw ;))
Sure... Maar ondertussen... :P

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 18 april 2001 11:19 schreef Exirion het volgende:

[..]

Sure... Maar ondertussen... :P
Heeft ie volledig gelijk...

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 18 april 2001 11:22 schreef obsidian het volgende:

[..]

Heeft ie volledig gelijk...
Duhh.. :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 18 april 2001 11:24 schreef Exirion het volgende:

[..]

Duhh.. :)
ik ben blont ja

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 18 april 2001 11:25 schreef obsidian het volgende:

[..]

ik ben blont ja
en ik blondt

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 20:50

GaMeOvEr

Is een hork.

Deze thread kort samengevat :

Wheweheeheehe :'(

Miemiemiemie :'(

Wheh ? :?

Tja. Ach.

''Tis een gave. :P

Aannames zijn fataal.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 18 april 2001 11:54 schreef GaMeOvEr het volgende:
Deze thread kort samengevat :

Wheweheeheehe :'(

Miemiemiemie :'(

Wheh ? :?

Tja. Ach.

''Tis een gave. :P
ROFL

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Straks komt suffer&die nog zeuren waarom deze nutteloze topic niet dicht wordt gegooid :D

• mvds

mvds

Totally awesome!

Omdat deze wel een duidelijk doel dient. De lol van meerdere users.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ter leering ende vermaack zeg maar :P

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

39 posts al. Halen we de 1500 denken jullie? ;)

• Mastermind
  • Laatst online: 17-01 10:57
Op woensdag 18 april 2001 11:27 schreef Exirion het volgende:

[..]

en ik blondt
Hoe klinkt de deurbel van een dom blondje?
Dommmm Dingggg!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 18 april 2001 15:05 schreef Mastermind het volgende:

[..]

Hoe klinkt de deurbel van een dom blondje?
Dommmm Dingggg!
Hmmm... klopt ja, zo gaat mijn deurbel ook. :)

• McVirusS
*zucht* dit is een serieus forum ja! :P
Pagina: 1