Warez op een subdomein van tweakers.net

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zat net te zoeken rondom Computer!Totaal naar Femme, omdat hij ook in de prijzen was gevallen met de troffee (2de), en klikte een keer op WWW, ging vervolgens eens zoeken naar Tweakers en kwam bovenaan (Vindex) deze link tegen: http://sven.tweakers.net/
Ik had er nog nooit van gehoord, dus ik klikte maar een keer, het blijkt een warez site te zijn met mp3s etc (title ook)... Hoe komt ie op Tweakers.net ?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:50

GaMeOvEr

Is een hork.

Het is een redirect, het is een site van een van bezoekers hiero.

Je wordt geredirect naar :

http://www2.hku.nl/~sven2/

Aannames zijn fataal.

• Laurent
  • Niet online
MAAR het is wel een subdomein van tweakers die er naar linkt.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Hmm ja die Sven heeft bij Femme op t HKU gezeten en daarom een subdomeintje gekregen; geloof ook niet dat er toen warez opstonden.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Mwoah, lijkt me wel iets om bij Femme aan te kaarten dan...

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Volgens de regels van de wet (de tweakers wet) zou ut dan niet mogen, want die willen niet gerelateerd worden aan warez, hoewel het hier om een redirect gaat, maar toch.

Ik agree met GaMeOvEr, da's er één voor Femme.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
oei! :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

dus ik klikte maar een keer, het blijkt een warez site te zijn met mp3s etc (title ook)... Hoe komt ie op Tweakers.net ?
oh wat goed van je! heb je niks beters te
doen dan het bij de adjes te posten?:(
Wat is je doel hiervan, die site offline krijgen?!

• Kees
  • Laatst online: 21:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
rustig pim...

ik snap het wel, hier op t.net is men redelijk fel tegen warezrequests van bezoekers, als t.net dan zelf een warez-sub-domein blijkt te hebben dan voel je je beetgenomen...

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 17 november 2000 14:53 schreef Aikeleer het volgende:
MAAR het is wel een subdomein van tweakers die er naar linkt.
pff.. zeikwijf :P

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:56

McMiGHtY

- burp -

Hoe je het wend of keert, het is een subdomein van tweakers.net en als daar warez opstaan word tweakers.net daar vast wel een keer op aangesproken.
En als je op GoT al niks over warez mag zeggen dan mag er op een subdomein van t.n zekers niks op staan

NEW - Het Grote - 2026 Tweakers Social Ride- Topic!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 17 november 2000 17:42 schreef McMiGHtY het volgende:
Hoe je het wend of keert, het is een subdomein van tweakers.net en als daar warez opstaan word tweakers.net daar vast wel een keer op aangesproken.
En als je op GoT al niks over warez mag zeggen dan mag er op een subdomein van t.n zekers niks op staan
Dat is dus een hele juiste conclusie !

Aannames zijn fataal.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

Ik heb het al meerdere malen met Femme aangekaart, zonder al te veel resultaat tot nu toe. Hij is gewoon te druk met andere dingen. Misschien dat die Sven-dude zelf eens na kan denken? :?

Bericht hierboven

Verwijderd

is alleen live stream's lkkr boeiend

• Floor-is
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

Zeker wel boeiend, ken je de BSA? Nou dan weet je genoeg. (Ik word een beetje moe van jou sjaak)

Bericht hierboven

Verwijderd

sjezus al dat gezeik over de BSA en al dat gedoe ik had op me 14e een site met 8000 bezoekers per dag (uniek) vol met mp3's en warez op een opgefokt a2000 kabelmodem, en dat 1.5 jaar lang. NOOIT wat van de BSA ofzo gehoord. Mijn huisadres stond gewoon op die web-site. Dat BSA gedoe is alleen om je bang te maken, een gemiddelde gebruiker die doet de BSA nix. Makers van warez cd's zoals twilight (dus niet branden maar echt persen) daar zit de BSA wel achteraan. Leer net als de overheid af en toe een oogje dicht te knijpen ;) Trouwens boeiend dat een subdomein van tweakers GEREDIRECT staat naar een "warez" site. Staat niet op 1van de servers, het subdomein is van die Sven, niet van tweakers.net.

• Laurent
  • Niet online
Op vrijdag 17 november 2000 17:42 schreef McMiGHtY het volgende:
Dat bedoelde ik dus met MAAR het is een subdomein van Tweakers

Verwijderd

Aikeleer, dat logo van jou, is dat een gekke koe?

• PcDealer
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

Ik denk dat het subdomein toch wel op naam van Webmagix staat.

LinkedIn WoT Cash Converter

• RvdH
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik zie daar geen warez hoor... :+

• Femme
  • Laatst online: 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Nette site heeft Sven, veel updates :).

Verwijderd

Op zaterdag 18 november 2000 22:57 schreef Femme het volgende:
Nette site heeft Sven, veel updates :).
LOL, ik zie ook geen warez ofzo, en jah boeieuh :)

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
toch maar verandert, femme? :)

• Hielko
  • Laatst online: 22:17
Die sven heet idd een erg toffe site :7.

• Hyp Hyper
Die site doet me vaag ergens aan denken... :?

:)

• 4POX
  • Laatst online: 14-02 10:19

4POX

Everybody is wired

:D Sven maakt er wel veel werk van >:)

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

hjmmmm zou die Sven nu de bannerinkomsten ook mogen houden? ;)

Verwijderd

[lame mode]
WOEHA! copyright schending!

Een hele site gejat!

Mr black and blue!!! Klaag um aan!
[/lame mode]

:P

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-02 14:28

we_are_borg

You will Comply

Op zaterdag 18 november 2000 18:16 schreef junkie het volgende:
sjezus al dat gezeik over de BSA en al dat gedoe ik had op me 14e een site met 8000 bezoekers per dag (uniek) vol met mp3's en warez
Op je 14 ben je ook nog minder jarig dus kan je alleen een taak straf krijgen en/of ouders een geld boete.
Hoe was het ook al weer 10x de aanschaf waarde de boete ik zie zo iemand al bij Buro HALT aankomen ben veroordeelt tot 2000 uur taak verlening. :)

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Hyp Hyper
Op zondag 19 november 2000 14:58 schreef diddel het volgende:
Mr black and blue!!! Klaag um aan!
LOL!

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-12-2025

SveNRG

Onderweg

Mijn god...

Ik ben een weekendje weg, krijg je DIT! :(

M'n sven.tweakers.net URL is verleden tijd... bedankt hoor. Niet eens een mailtje, geen telefoontje van Femme. Gewoon weggehaald. :'(

Okee, even een kort overzicht over mijn site. Er staan streaming WAV-bestanden op, lekker toch? Verder veel shareware en een beetje warez die ik trouwens niet zelf host, ik verwijs alleen door naar nuttige downloads. Niks illegaals aan hoor!

Aikeleer moet gewoon niet zo zeuren. Prima dat je bezorgd bent over de juridische gezondheid van t.net, maar je kan ook te ver gaan. Ze kunnen mij niks maken, en t.net al helemaal niet, want die hosten mij niet, ze hebben alleen een subdomein wat doorlinkt naar de server van m'n school. Ik krijg bovendien nog geen 200 unieke bezoekers per dag. Denk je dat de BUMA niks beters te doen heeft? Jeez!

P.S. Bedankt voor de support Femme! :)

All that you know, is at an end

• SveNRG

SveNRG

Onderweg

Oh nog wat...

Wat zijn die vage uitlatingen over gejatte vormgeving enzo? Ik heb die site al zo'n twee jaar en verander voortdurend. Of gaat dit weer over het truukje met m'n logo wat ik heb geleerd op designsbymark.com? |:(

• enter.nu
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-05-2020

enter.nu

enterToys

Svenergy, Misschien handig om je signature aan te passen B-)

~~ meesterprutser ~~

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 19:56

emzed

*

gO! Sven
Ik vond dat je altijd wel een relaxte site had! Rechtstreekse deeplinks naar te dl'en files (geen filez, die halen we wel bij F*SI ;) )

Tja je hebt nou eenmaal van die Judassen/kontenkruipers die zonodig met het opgeheven vingertje in het Lieve Adjes moeten posten over dit soort 'misstanden'

Verwijderd

Leuk te lezen ditte.
Als iemand een warezrequest doet dan wordt ie helemaal afgezeken, is er een doorverwijzing van t.net naar een warez site mag niemand klagen.
Is het tegenwoordig meten met 2 maten?

Valt me op dat zodra t.net iets doet dat het heilig is en als iemand er wat van zegt dan is het godslastering. Doe bijv. ik hetzelfde dan moet ik maken dat ik wegkom :) en mijn humble excuses aanbieden...
just a remark...

• Laurent
  • Niet online
FF wachten hoor, ben ff aan en kontkruipen ofzow..

Aargh, nu word mijn kont blauw :(

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik vind dat beide onder dezelfde categorie vallen, en dat over beide geklaagd (nu ja, geklaagd, dat het gemeldt mag worden..) mag worden.

Dat sommige mensen dit dan weer ervaren als "matennaaierij", "Slijmerij", "NSB", enz, dat is hun probleem.

Dat zijn gewoon de mensjes die het doel ervan niet begrijpen.

Tip : het doel heeft te maken met het behoud van de Site, en de kwaliteit ervan, en niet het pesten van de users....

Aannames zijn fataal.

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Tja ik had vroeger met Spiney ffwd.tweakers.net en ik heb sven.tweakers.net altijd met groot plezier gebruikt.

Vind dit een beetje BS en ik vind het ook een beetje raar hoe het er is afgehaald al kan ik dat niet beoordelen zonder het hele verhaal.

Ach ik zal www2.hku.nl/~sven wel blijven gebruiken. Sue me.

|{ brrr }] |

• SveNRG

SveNRG

Onderweg

Pf!

Het blijft geen manier van omgaan met mensen. Get this: Ik heb niet 1 mailtje gehad van wie dan ook bij t.net! Geen overleg, niet eerst een waarschuwing... NIKS! Zomaar die redirect de pedaal-emmer insmijten. Het blijft gewoon stil. Misschien knagen er al wat gewetens van bepaalde mensen? :r

Nee hoor, een paar mensen die niks beters te doen hebben moesten zich even laten gelden. Om TRIEST van te worden is het! ;( :(

Ik heb m'n signature inmiddels gewijzigd.
Gelukkig had ik www.SveNRG.net nog een keer bij NameZero geregistreerd, dat scheelt. Maar ik heb altijd lopen adverteren met sven.tweakers.net dus dit is gewoon jammer.

• Hielko
  • Laatst online: 22:17
Maar ik heb altijd lopen adverteren met sven.tweakers.net dus dit is gewoon jammer.
Spammen....

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Sven, don't get me wrong :

Ik heb er niet over hoe er met jou gecommuniceerd wordt (of eerder, hoe dat schijnbaar niet gebeurt) ik heb het er over dat je een lijn moet trekken met betrekking tot Warez, of het nu gelinkt is of niet, en dat een subdomein van Tweakers waar Warez aangeboden worden middels links dus ook niet kan.

Dat dit (de redirect opheffen) vervolgens zonder communicatie naar jou toe gebeurt, is op zijn minst "slordig", maar daar ging het niet om.

The issue was Warez.

Aannames zijn fataal.

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

sjezus al dat gezeik over de BSA en al dat gedoe ik had op me 14e een site met 8000 bezoekers per dag (uniek) vol met mp3's en warez op een opgefokt a2000 kabelmodem, en dat 1.5 jaar lang. NOOIT wat van de BSA ofzo gehoord. Mijn huisadres stond gewoon op die web-site. Dat BSA gedoe is alleen om je bang te maken, een gemiddelde gebruiker die doet de BSA nix. Makers van warez cd's zoals twilight (dus niet branden maar echt persen) daar zit de BSA wel achteraan. Leer net als de overheid af en toe een oogje dicht te knijpen Trouwens boeiend dat een subdomein van tweakers GEREDIRECT staat naar een "warez" site. Staat niet op 1van de servers, het subdomein is van die Sven, niet van tweakers.net.
BSA ?? BSA ?? Is sven een bedrijf ofzo? sven bv. ? BUISNESS software alliance. Hoevaak moet dit nou nog worden gezegd? BSA is voor bedrijven, Buma is voor de particulier.

• Onno
  • Niet online
Het is een alliance van makers van business software. (Adobe, Corel, Microsoft, Novell, enz.)
Da's wat anders. :)

Verwijderd

Op dinsdag 21 november 2000 17:28 schreef Svenergy het volgende:
[..]
Maar ik heb altijd lopen adverteren met sven.tweakers.net dus dit is gewoon jammer.
Sven.tweakers.net is nu tweakers.net zelf.
Femme blij, heb jij je ff helemaal suf lopen adverteren voor zijn site >:):P.

Verwijderd

Waarom wordt deze ouwe }:O uit de sloot gehaald?

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

OM te zeggen dat het Buma is in plaats van BSA.. :(
Pagina: 1