[BC3] Aanvraag BAN!

Pagina: 1
Acties:

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/162471

zegt genoeg
zit iedereen gewoon de gek aan te steken

• En1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 13:26

En1

waarschuwing lijkt me beter hoor
maar hij doet beetje stoken.. verder tsja..

Maximum effort - Deadpool

Verwijderd

jij bent ook niet echt netjes bezig. Trouwens, dit topic hoort in SU.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Een waarschuwing lijkt me genoeg.

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Hoort thuis in meldpunt Forum misbruik of zo....

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:44

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 16 april 2001 22:17 schreef SaURoN het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/162471

zegt genoeg
zit iedereen gewoon de gek aan te steken
Volgens mij ben je het gewoon niet met hem eens. :(

Ik wel.

( No flame )

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 22:31 schreef pier het volgende:

[..]

Volgens mij ben je het gewoon niet met hem eens. :(

Ik wel.

( No flame )
Sja dude, als je ff de topic had gelezen wist je dat die gozer speciaal een nieuwe account heeft aangemaakt om DBZ te flamen, omdat die te schijterig was om t onder ze eigen naam te doen.

No flame? Als t met hem eens bent is dat t dus wel.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Tsjemig, de DBZ-fans voelen zich aangevallen... <ZUCHT> ... :Z

Slotje?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• pven
  • Niet online
Op dinsdag 17 april 2001 00:45 schreef DeathCRUSH het volgende:

[..]

Sja dude, als je ff de topic had gelezen wist je dat die gozer speciaal een nieuwe account heeft aangemaakt om DBZ te flamen, omdat die te schijterig was om t onder ze eigen naam te doen.

Ff voor mijn geruststelling (ik kan het nl. niet vinden): hoe weet jij dat dat account speciaal gemaakt is voor die posting? :?

Verwijderd

toch is het feit zo dat het zielig dat hij daarvoor een aparte account aan loopt te maken om zo ervoor te zorgen dat zijn normale account niet gebanned wordt Dat zegt mij eigelijk al genoeg.

• Dala
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-02 16:18
er is een maar een mening

Verwijderd

Het gaat mij om de reactie op het onderwerp Tweakert.

• pven
  • Niet online
Op dinsdag 17 april 2001 10:36 schreef The Dude het volgende:
toch is het feit zo dat het zielig dat hij daarvoor een aparte account aan loopt te maken om zo ervoor te zorgen dat zijn normale account niet gebanned wordt Dat zegt mij eigelijk al genoeg.
Dat is inderdaad zielig, maar mijn probleem is dat ik in die betreffende posting niet kan vinden dat er een apart account voor aangemaakt is (of ik lees niet goed).

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Neemt niet weg dat sommigen de mening van de topicstarter delen >:)

Ik ga geen ban of waarschuwing geven vooralsnog, heb ook helemaal geen zin om ook maar _iets_ over DBZ te lezen. Iemand anders mag dat klusje opknappen >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• pven
  • Niet online
Op dinsdag 17 april 2001 13:07 schreef Dala11of11 het volgende:
:?

• witchdoc
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op dinsdag 17 april 2001 13:07 schreef Dala11of11 het volgende:
is niet "maar" een mening hoor..
Is een regelrechte troll. en aangezien hij niks zinnigs over dat ding te melden heeft behalve dat het slecht is, verdient ie wel een waarschuwinkje of dergelijks IM(H)O

Verwijderd

Kelere wat een stelletjes zielepoten zijn jullie zeg.
Je kan toch gewoon niet reageren op een topic.
Gaan bedelen om een ban.......tja
Dat iemand een nieuw account moet aanmaken om een onderwerp te kunnen starten zegt al genoeg.

Overigens heb ik geen idee waar dit onderwerp over gaat, dus daar reageer ik niet op.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 17 april 2001 13:20 schreef poohbeer het volgende:

[..]

is niet "maar" een mening hoor..
Is een regelrechte troll. en aangezien hij niks zinnigs over dat ding te melden heeft behalve dat het slecht is, verdient ie wel een waarschuwinkje of dergelijks IM(H)O
Jaja. dus als ik vind dat iets kl*te is, en ik post mijn ervaringen daarover, moet ik maar een waarschuwing krijgen ?

lijkt me niet.

Aannames zijn fataal.

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-02 18:04
Op dinsdag 17 april 2001 13:29 schreef Asielus het volgende:
Kelere wat een stelletjes zielepoten zijn jullie zeg.
Je kan toch gewoon niet reageren op een topic.
Gaan bedelen om een ban.......tja
Dat iemand een nieuw account moet aanmaken om een onderwerp te kunnen starten zegt al genoeg.

Overigens heb ik geen idee waar dit onderwerp over gaat, dus daar reageer ik niet op.
nou dan. als je niet weet waarover het gaat waarom reageer je hier dan. :r

• pven
  • Niet online
Op dinsdag 17 april 2001 11:00 schreef pven het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zielig, maar mijn probleem is dat ik in die betreffende posting niet kan vinden dat er een apart account voor aangemaakt is (of ik lees niet goed).
Iemand al een antwoord op mijn vraag?
Op dinsdag 17 april 2001 13:44 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Jaja. dus als ik vind dat iets kl*te is, en ik post mijn ervaringen daarover, moet ik maar een waarschuwing krijgen ?

lijkt me niet.
Daarom wil ik een antwoord op mijn vraag. Ik heb zelden zoveel onzin in een posting gezien; ''persoontje X heeft iets tegen DBZ, kunnen jullie hem niet bannen?'' :r

• Dennis
  • Laatst online: 14-02 23:16
Trouwens die jongen was ook nog eens stomdronken toen hij postte.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 17 april 2001 13:51 schreef dennisdotcom het volgende:
Trouwens die jongen was ook nog eens stomdronken toen hij postte.
Dat vind ik nu weer geen "excuus" voor "misbehaviour".

Moet je maar niet zat achter je PC kruipen.

Echter vind ik de reacties op de topicstarter erger dan de bewoordingen die de topicstarter zelf gebruikt.

(Even afgezien van het feit of hij nu wel of niet een nieuw account heeft aangemaakt.)

Aannames zijn fataal.

• Destruction
  • Laatst online: 13:44

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 17 april 2001 00:45 schreef DeathCRUSH het volgende:

[..]

Als ie daarvoor een ander account heeft aangemaakt is het gewoon lame, maar ik ben het met hem eens dat het zooi is. Dat bedoel ik.

En weer No flame.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• twiekert
  • Laatst online: 14-02 18:04
Op dinsdag 17 april 2001 13:51 schreef Asielus het volgende:
Het gaat mij om de reactie op het onderwerp Tweakert.
lees de topic waar het omgaat maar eens. hij is best wel irri met sommige posts. maar ja , bannen vindt ik nou ook wel weer te ver gaan.

• witchdoc
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op dinsdag 17 april 2001 13:44 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

lijkt me niet.
hangt maar vanaf hoe je die mening verwoord..
Lees de allereerste zin van zijn post effe.. daar verknalt ie het al door een dikke vette flame te plaatsen.

Verwijderd

Op dinsdag 17 april 2001 14:08 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Moet je maar niet zat achter je PC kruipen.

Echter vind ik de reacties op de topicstarter erger dan de bewoordingen die de topicstarter zelf gebruikt.

(Even afgezien van het feit of hij nu wel of niet een nieuw account heeft aangemaakt.)
hmm GoT moet dus een subtitel krijgen...

Geniet maar post met mate :? of Don''t drink and post..

Verwijderd

oops er ging iets vout :)

Verwijderd

/onzin

wat een gemekker...plz grow up. Die gast lacht zich helemaal scheel om jullie, snap je dat dan niet?

Natuurlijk weet ie dat ie op tenen trapt, en met die wetenschap....reageer je ook nog? Wie laat zich nou naaien dan..

:D :D :D ongelofelijk...

• Dennis
  • Laatst online: 14-02 23:16
Op dinsdag 17 april 2001 14:08 schreef GaMeOvEr het volgende:
Juist daarom zei ik het. Nóg meer reden voor een ban!

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 06:56 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Juist daarom zei ik het. Nóg meer reden voor een ban!
Ik zelf vind een ban nogal Turquoise overkomen, het is dus een beetje achterbaks. Probeer eerst de betreffende user te contacten, in geval van rasistische leuzen of verboden fotomateriaal gelijk melden bij mij of Wildhagen. En daarna in het SU.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:33
Op woensdag 18 april 2001 08:07 schreef DextersLab het volgende:

[..]

[..] in geval van rasistische leuzen of verboden fotomateriaal gelijk melden bij mij of Wildhagen. En daarna in het SU.
Er lopen genoeg admins/moderators rond. Ze hebben jou hulp echt niet nodig.

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:11

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Zoals ik al eens eerder heb gezegd vind ik het zeuren om slotjes en bans door een niet-moderator een NSB-gehalte hebben. Ik vind het gewoon het laagste wat je je mede-tweaker kan aandoen.

Als iemand een topic begint zie ik al heel vaak mensen die met een eerste reactie reageren met dingen als "ik denk dat hier een slotje op komt", dit is gewoon heel zielig.......

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• pven
  • Niet online
Op woensdag 18 april 2001 09:04 schreef Sinclair het volgende:
Zoals ik al eens eerder heb gezegd vind ik het zeuren om slotjes en bans door een niet-moderator een NSB-gehalte hebben. Ik vind het gewoon het laagste wat je je mede-tweaker kan aandoen.
Ik persoonlijk vind dat alle randdebielen die over de NSB beginnen meteen een ban moeten krijgen. :( Weet je wel waar je over praat?!?

Afbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smileys/hondsdol.gif

Verwijderd

Ik zelf vind dat iemand bannen pas moet gebeuren als de betreffende gebruiker pas echt zwaar over de schreef gaat en dus niet bannen als de gebruiker dicht de grens van het verbodene nadert. Bannen is makkelijk, maar excuses accepteren wat minder, dus het het aanvragen van een ban door gebruikers vind ik even vies als voetballers die vragen om een (gele/rode) kaart voor de tegenstanders, smerig dus.

De gebruikers/tweakers hoeven zich wat mij betreft niet met deze dingen te bemoeien, daar hebben we de mods voor.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 18 april 2001 10:15 schreef DextersLab het volgende:
Ik zelf vind dat iemand bannen pas moet gebeuren als de betreffende gebruiker pas echt zwaar over de schreef gaat en dus niet bannen als de gebruiker dicht de grens van het verbodene nadert. Bannen is makkelijk, maar excuses accepteren wat minder, dus het het aanvragen van een ban door gebruikers vind ik even vies als voetballers die vragen om een (gele/rode) kaart voor de tegenstanders, smerig dus.

De gebruikers/tweakers hoeven zich wat mij betreft niet met deze dingen te bemoeien, daar hebben we de mods voor.
Hier ben ik het notabene nog echt mee eens ook ! :P

Aannames zijn fataal.

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Het enge is dus dat het steeds waarschijnlijker wordt dat DextersLab in het vorige verhaal ook serieus was.
*brr* Nu maak ik me pas echt zorgen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op woensdag 18 april 2001 10:45 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Hier ben ik het notabene nog echt mee eens ook ! :P
Jammer dat-ie zichzelf een beetje ongeloofwaardig heeft gemaakt maandag ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op woensdag 18 april 2001 10:15 schreef DextersLab het volgende:

*totaal mee eens gozer :)*

ik bedoel dbz vind ik zelf wel aardig hoor maar om het nou af te kraken ok, moet die persoon zeluf weten maar om dan zo een persoon te bannen voor zoiets of een waarschuwing what ever, je weet wel wat ik bedoel toch :? het is dus gewoon ziek.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Obi
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

DBZ is voor mietjes. Moet ik nou ook een BAN SaURoN..?

Enneh, die Joachim was in de topic een stuk minder aan het flamen dan de DBZ-mietjes :P

Verwijderd

Sauron, voel jij je wel lekker? Jij begint meteen met "Houdt je bek!" tegen die gast, terwijl hij gewoon een discussie begint.

En idd, de DBZ-fans reageren een stuk minder subtiel:
Niemand heeft wat een BRULLENDE NEWBIES die denken dat ze alles zijn!
HlpDsK Ban hem A.U.B!
het stinksukkel!!!!!!!!!!
en jij ben |:( en :r
DBZ is echt wel cool en als je er iets op tegen hebt ga dan lekker bij je moeder uithuilen of zow.
Kom ons er niet mee lastig vallen eikel dat je bent.
Houd jij je bek nou maar!
MANGA RULEZ GEWOON...
Kortom, wat een IQ-loze discussie met allemaal DBZ-fans die vinden dat je geen mening mag hebben over DBZ.
Pagina: 1