als het zo makkelijk is had ik het ook wel gedaan. Alleen ik had een Asus v7700 en die wordt dus niet ondersteund. Dus zo simpel is het dus echt niet. Je moet dan apparte packets ophalen en die compileren enzo. Dat wist ik dus niet dus toen heb ik het er maar afgekicked.Op donderdag 14 juni 2001 20:51 schreef bkor het volgende:
inloggen en startx uitvoeren
Heb dus een een of ander Cirrus Logic laguna 5465 kaart. Moet volgens mij door linux worden ondersteunt..
als je wat tijd hebt lees dan dit ff door 
http://panic.et.tudelft.nl/debian/handleiding/debian22hdl.html
http://panic.et.tudelft.nl/debian/handleiding/debian22hdl.html
LOp donderdag 14 juni 2001 21:00 schreef niemand het volgende:
Tot over 2 weken
meer kan ik niet voor je doen want ik heb er voor de rest ook de ballen verstand van.
Verwijderd
nix mis met lezen btw 
Je hebt X dus blijkbaar niet geinstalleerd. Die kun je binnenhalen met apt-get. (staat in die manual). Ik geef btw bij de installatie al aan of ik X wil of niet.
Debian is niet de makkelijkste distro om mee te beginnen (da's mandrake imho). Als je het eenmaal een beetje kent is het zeer relaxed.
Je hebt X dus blijkbaar niet geinstalleerd. Die kun je binnenhalen met apt-get. (staat in die manual). Ik geef btw bij de installatie al aan of ik X wil of niet.
Debian is niet de makkelijkste distro om mee te beginnen (da's mandrake imho). Als je het eenmaal een beetje kent is het zeer relaxed.
neem eerst is een gebruiksvriendelijke distro om mee te beginnen, red hat of mandrake bijvoorbeeld. of progeny
Ok.. heb X geprobeert te installeren (gedaan volgens beschrijving) ... en dan slaat de boel zomaar vast, en = m'n toetsenbord volledig afgeschreven na een reboot... 
Hoe kan ik dit nou weer oplossen...
Als je met linux wilt leren werken dan zul je moeten lezen, het liefst een hele hoop.
Als je wilt mikken en klikken... tsja
Als je wilt mikken en klikken... tsja
Precies. Begin gewoon met die handleiding (die is goed) en later ben je trots op jezelf
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Om te beginnen lijkt het mij sterk dat debian zomaar hangt op het installeren van een package.Op donderdag 14 juni 2001 21:16 schreef niemand het volgende:
Ok.. heb X geprobeert te installeren (gedaan volgens beschrijving) ... en dan slaat de boel zomaar vast, en = m'n toetsenbord volledig afgeschreven na een reboot...
Verder zou het veel helpen als je wat meer informatie gaf: Wanneer gaat het exact fout, wat krijg je te zien, wat voor computer heb je (met name videokaart in dit geval), en welke versie van debian heb je (ik neem aan 2.2 aka potato, maar gokken is nooit een goed idee)
Pagina: 1