Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Electronen: 30% van de lichtsnelheid
Licht: 300.000 km/s (ietsje minder, maar ja...)
Dus reken zelf maar uit.
Waarom hij dicht zit weet ik niet.
Licht: 300.000 km/s (ietsje minder, maar ja...)
Dus reken zelf maar uit.
Waarom hij dicht zit weet ik niet.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
HOEZO? ik wil wel weten wat nou precies de globale snelheid van data...bijvoorbeeld over internet is!Op maandag 16 april 2001 18:09 schreef McVirusS het volgende:
Ehm.....nogal bullshit
geen bullshit zeg ik!
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Hoe precies de globale snelheid van data...Op maandag 16 april 2001 18:10 schreef StratoFarmer het volgende:
HOEZO? ik wil wel weten wat nou precies de globale snelheid van data...bijvoorbeeld over internet is!
Da ken dus al nie, dan ga je globaal exact doen:?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
ok, dat eerste topic, dat gesloten is dus, daar werd een hoop bullshit verkondigd.
elektronen reizen niet snel in een stroomgeleider. erg langzaam zelfs!
het elektrisch veld! dat beweegt snel.
elektronen reizen niet snel in een stroomgeleider. erg langzaam zelfs!
het elektrisch veld! dat beweegt snel.
Ik bedoelde dus: wat zijn nou de grootste invloeden op de snelheid van data?Op maandag 16 april 2001 18:13 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Hoe precies de globale snelheid van data...
Da ken dus al nie, dan ga je globaal exact doen:?
bijvoorbeeld over de backbone lijnen van internet....
(lekker opbouwende kritiek trouwens, not
Ik was al o-zo-duidelijk:
De verplaatsing van Data gaat zo snel als de traagste schakel toelaat. Als een of andere zimbabwaan (of is het zimbabwees?) een e-mail van jou ontvangt, kan het zijn dat dit mailtje een stukje over een 2Mbit lijn heen moet bijvoorbeeld, dan zal het niet sneller gaan dan die 2 Mbit.
Hoe het zit met backbones in het internet enzo, dat kan je vast wel ergens lezen op het internet.
Ik beveel www.google.com aan in dat geval.
De verplaatsing van Data gaat zo snel als de traagste schakel toelaat. Als een of andere zimbabwaan (of is het zimbabwees?) een e-mail van jou ontvangt, kan het zijn dat dit mailtje een stukje over een 2Mbit lijn heen moet bijvoorbeeld, dan zal het niet sneller gaan dan die 2 Mbit.
Hoe het zit met backbones in het internet enzo, dat kan je vast wel ergens lezen op het internet.
Ik beveel www.google.com aan in dat geval.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
[1 bullshit reply in een bullshit toppic]
Me 1500''ste post
[/1 bullshit reply in een bullshit toppic]
Me 1500''ste post
[/1 bullshit reply in een bullshit toppic]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Pagina: 1