De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat is niet stoer.
Werkt ook niet zo snel.
Heppie je muis weer nodig tijdens het typen van een berichtje.
Aannames zijn fataal.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Klikbare smilies is wel eens naar voren gekomen als ''optie''.. Persoonlijk lijkt het me zuigenOp zondag 15 april 2001 19:08 schreef GaMeOvEr het volgende:
Naast de normale methode mag ik hopen, niet als vervanging voor ??
En als het er komt is het uiteraard een keuze die aan de users wordt over gelaten neem ik aan
Beetje die-hard typt sneller dan ie klikt
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
En hoe wou die bikkel dan op het reply venstertje komen?Op zondag 15 april 2001 23:19 schreef Klont het volgende:
Echte bikkels surfen zonder muis, dus nie zo zeuren!
Typen yeah right..
Die Alt + * functies passen hier zeker, ik ram eigenlijk overal op Alt + S .... beetje verslaafd hè..
Klikbare smilies, sorry maar dat vind ik suf.. wat is nou tijdskorter? FF heel snel : ) inrammen of je muispakken, daarna schuiven etc etc etc..
Of ben jij er eentje, die sneller muist dan dat die surft :P:P:P
De funtie zit overigens WEL in GoT composer
een beetje icq verslaafd hiero
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
9xTAB, ENTEROp zondag 15 april 2001 23:43 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
En hoe wou die bikkel dan op het reply venstertje komen?
Typen yeah right..
Opera kan geheel vanaf de keyboard bedient worden hoor!
Verwijderd
Hmm, ga je dan op een gegeven moment ook een nieuw toetsenbord van Femme eisen?Op maandag 16 april 2001 14:13 schreef Klont het volgende:
[..]
9xTAB, ENTER
Net zoals die ene user, omdat zijn F5 knop versleten was
Leuke Sig!
Beste GoT admins. Deze jongeman heeft bij ons voor de derde keer een BAN gekregenOp zondag 15 april 2001 19:03 schreef GSMboy het volgende:
blablabla
Wij willen jullie allemaal dan ook vriendelijk verzoeken deze persoon te negeren om een hoop narigheid te voorkomen.
B.v.d.,
Rene59
http://forum.interaddict.com
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
IE ook...Op maandag 16 april 2001 14:13 schreef Klont het volgende:
[..]
9xTAB, ENTER
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
Dat was ik, beetje keyboard verslaafd.Op maandag 16 april 2001 14:20 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
Hmm, ga je dan op een gegeven moment ook een nieuw toetsenbord van Femme eisen?
Net zoals die ene user, omdat zijn F5 knop versleten was
Werk in Windows zoveel mogelijk met toetsenbord. Vaak sneller dan de muis.
Weet je wat daar ook in zit?
Ctrl-A
Ctrl-C
Hoef je alleen nog maar te plakken in GoT want ik weet niet of ze er vrolijk van worden als ik iets schrijf waarmee je meteen kan submitten (Alt-S) op GoT door het Topicnummer in te vullen oid
Zal trouwens wel beveiligd zijn
Verwijderd
Verwijderd
Je vergeet wel CTRL + VOp maandag 16 april 2001 20:24 schreef Negotiator het volgende:
Klikbare smilies zit idd. in de GoT-Composer
Weet je wat daar ook in zit?
Ctrl-A
Ctrl-C
Hoef je alleen nog maar te plakken in GoT want ik weet niet of ze er vrolijk van worden als ik iets schrijf waarmee je meteen kan submitten (Alt-S) op GoT door het Topicnummer in te vullen oid
Zal trouwens wel beveiligd zijn
Verwijderd
Het idee is leuk en handig voor de minder ervaren GoT''er maar het moet toch als een optie blijven om het te doen. Aangezien de huidige generatie toch gewend is om het op de oude manier te doen.Op maandag 16 april 2001 20:09 schreef pven het volgende:
Kijk ook ff op GOT-composer
En Klont zal dan belachelijk lang bezig zijn om een berichtje te maken
Als fervent ICQ''er merk inderdaad dat ik die neiging al gauw heb jaOp zondag 15 april 2001 19:15 schreef Revolution het volgende:
+ Alt-S voor het submitten van een post.
PreciesOp dinsdag 17 april 2001 12:07 schreef Onno het volgende:
Ctrl-Enter is ook veel logischer... dat is gewoon *de* toets om de default button te activeren. Alt-S is iets wat icq-specifiek is.
Hee dat rijmt.
Saved by the buoyancy of citrus
Ik hoop dat jij minder irritant wordt na verloop van tijdOp dinsdag 17 april 2001 13:59 schreef GSMboy het volgende:
dletsegni nedrow seilimskilk ed tad pooh ki
Hmmz. Ctrl-enter werkt niet. Is verstuur niet de default button?
Helaas wordt dat alleen maar erger.. :-/Ik hoop dat jij minder irritant wordt na verloop van tijd
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
hehe, hoevaak heb jij dat gehoord GSMboy(aartje).Op donderdag 26 april 2001 22:02 schreef GSMboy het volgende:
hebben we Looskuh ook weer (ZUCHT)
Een wonder dat je hier nog niet gebanned bent..
We hebben trouwens nog een topic over je.. Jammer dat je hem niet kunt zien>:)
http://www.dreamdesign.nl/cgi-bin/ubbcount.cgi?expath1=Forum1&expath2=&topic=000822&type=&number=1
Mijn inziens is dit gewoon het aanpassen van de templates. Dat zou Femme zelf toch ook moeten/mogen/horen te kunnen
Verwijderd
Doe in ICQ altijd TAB en dan ENTER, net zo makkelijk
Op GoT wordt t dan 2x TAB en dan ENTER
[ontopic]
klikbare smilies is leuk idee, maar als je vaak genoeg op GoT komt heb je t nie nodig
Oh ik moet elke keer nog kijkenOp vrijdag 11 mei 2001 17:08 schreef R0decker het volgende:
klikbare smilies is leuk idee, maar als je vaak genoeg op GoT komt heb je t nie nodig
Verwijderd
Volgens mij heeft webmagix een contract met android voor het hele forum, niet alleen de engine of hoe je het ook wilt noemen.Op vrijdag 11 mei 2001 01:35 schreef freak007 het volgende:
euh, wat ik me afvraag is of dit wel door android gedaan moet worden.
Mijn inziens is dit gewoon het aanpassen van de templates. Dat zou Femme zelf toch ook moeten/mogen/horen te kunnen
Dat kloptOp vrijdag 11 mei 2001 17:48 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Volgens mij heeft webmagix een contract met android voor het hele forum, niet alleen de engine of hoe je het ook wilt noemen.
Verwijderd