[BC3] GRRRRRRRR

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 21:22 schreef Daniel Kegel het volgende:
Inderdaad, de schijtaward links heb ik verwijderd. Niet relevant, niet interessant en verder alleen maar oude koeien uit de sloot.

Die trieste episode uit de GoT geschiedenis hoeft niet steeds weer opgerakeld te worden.
En ik ben het helemaal met je eens, sorry voor de link!

Fijne pasen iedereen!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:24
Op zondag 15 april 2001 13:15 schreef Exirion het volgende:

[..]

Ja, zo ver ben ik nog niet met m''n studie. Lezen zal binnenkort wel komen :P
zal wel loslopen, schrijven (typen i.i.g.) gaat je al redelijk af. :P

Verwijderd

tja, kinder-forum met kleuter-adjes... wat wil je?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:25

GaMeOvEr

Is een hork.

Op zondag 15 april 2001 17:35 schreef sjeemz het volgende:
Goh, voor deze produktieve bijdrage krijg je van mij een -3 - Troll...

:(

Aannames zijn fataal.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Tja... gewoon negeren, het is een blijde dag :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 15 april 2001 17:35 schreef sjeemz het volgende:
Ah, Meester in de Flames is ook weer bovengekomen...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

/me ]had dit topic nog niet gezien. :z

Dus ik ben nu zeker ook te laat om te zeggen dat ik het met Onno eens ben? :)
Je uitgangspunt moet blijven: threads openlaten tenzij ze de verkeerde kant opgaan. Daar is hier, en in veel andere gevallen, geen sprake van.
Idd, je ziet ook nog wel eens dat als een user het antwoord heeft op zijn vraag dat ie dan vraagt of het topic dicht mag. Sommige adjes doen dat dan ook nog, terwijl er best nog wel nuttige reacties kunnen komen.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 15 april 2001 17:51 schreef [BoerQ] het volgende:
Idd, je ziet ook nog wel eens dat als een user het antwoord heeft op zijn vraag dat ie dan vraagt of het topic dicht mag. Sommige adjes doen dat dan ook nog, terwijl er best nog wel nuttige reacties kunnen komen.
Maar de kans is dan best groot dat de poster, niet echt meer zijn eigen topic leest... En dan heeft het ook weinig nut meer.

• Onno
  • Niet online
Maar ''nut'' is niet het enige waar GoT voor is imo. (en het is ook niet zo dat threads alleen door de starter gelezen worden natuurlijk)

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Maar de kans is dan best groot dat de poster, niet echt meer zijn eigen topic leest... En dan heeft het ook weinig nut meer.
Dat is zijn/haar keuze dan. Meestal zijn topics niet alleen nuttig voor de topicstarter en daarom klopt het niet als de topicstarter zijn/haar topic laat sluiten.

Verwijderd

Op zondag 15 april 2001 18:15 schreef Chaos het volgende:
Dat is zijn/haar keuze dan. Meestal zijn topics niet alleen nuttig voor de topicstarter en daarom klopt het niet als de topicstarter zijn/haar topic laat sluiten.
Precies! En als het topic een flame dreigt te worden kan de mod toch ook waarschuwing geven en eventueel wat replys verwijderen. Of denk ik nu te ingewikkeld? :)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Replies verwijderen doe ik uit principe nooit. Iemand moet het erg bont maken wil ik zijn/haar hele reply verwijderen.
Wat ik meestal doe; het bericht quoten met toevoeging van commentaartags, en het originele bericht editen.
Op die manier behoud je het "bewijs" maar is het toch niet direct zichtbaar.
Als een thread de verkeerde kant uitgaat wordt er gewaarschuwd, maar als het overduidelijk is dat hij dubbel/fout/rot is, gaat ie meteen op slot.
Pagina: 1 2 Laatste