[BC3] GRRRRRRRR

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
[topic=160545]

Wat is dit voor ongelofelijke *$#&%*^%# actie? Op GoT wordt sowieso veel te gemakkelijk met slotjes gestrooid, maar dit slaat dus echt helemaal *nergens* op.

Ja, er bestond al een thread over dat onderwerp. En dus? Een forum is geen bestuursvergadering die dienovereenkomstig geleid moet worden, een forum is voor informatie, maar bovenal ook voor de lol, voor de gezelligheid. En die wordt door dit soort acties op een extreem effectieve manier de grond ingestampt.

Die thread stond niet voor niets in forum 5, en mensen die daar komen komen niet per definitie ook in alle andere forums. Draadjes sluiten enkel en alleen omdat er iemand anders wat over dat onderwerp gezegd heeft is totale waanzin.

Klote HlpDsk. Ga eens een nuttiger tijdverdrijf zoeken dan mensen hun lol ontnemen. :r

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Goedenmorgen Onno, hoe gaat het met U vandaag?

Heeft U lekker geslapen vannacht?

Heeft U wel genoeg koffie op vandaag?

>:)>:):P

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
+1 inzichtvol

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

* pinball sluit zich helemaal bij Onno aan.

Kap eens met die overbodige slotjes....

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 13:42
De boodschap is goed, de laatste zin onnodig. De genoemde thread had IMHO niet dicht gehoeven, en, sterker nog, had niet dicht gemogen.

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

dubbel is dubbel

• Dutchman!
  • Laatst online: 13-02 13:42
forum 5 vergelijken met het software forum staat in dit geval gelijk aan forum 5 vergelijken met een andere website (bijvoorbeel madonoion.com) Dan is er wel heel veel als "dubbel" aan te duiden.

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Ik vergelijk niks. Dit gaat over de easter-egg in 3DMArk 2K!. Daar is al een topic over. Dat het over koeien gaat maakt verder niet dat er een uitzondering nodig is.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kunnen dubbele postings niet beter binnen de diverse subforums beoordeeld worden?

dit si toevallig een een draadje die over hetzelfde onderwerp gaat maar waar toch een wereld van verschil tussen zit....

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

Er is geen wereld van verschil. Het is exact hetzelfde soort geklets in dat draadje. Ow wat leuk en lol en zo.

• Onno
  • Niet online
Op zaterdag 14 april 2001 14:19 schreef HlpDsK het volgende:
Ik vergelijk niks. Dit gaat over de easter-egg in 3DMArk 2K!. Daar is al een topic over. Dat het over koeien gaat maakt verder niet dat er een uitzondering nodig is.
En dat is dus precies de opstelling waarmee jij de sfeer flink aan het verpesten bent.
Ow wat leuk en lol en zo.
Dat *jij* in je alwetendheid iets niet leuk vindt is geen reden om een thread dan maar dicht te gooien.

Verwijderd

Jij verwacht dat ik voor jou een uitzondering maak? Waarom?

• Onno
  • Niet online
Je snapt het gewoon niet he... dat zeg ik helemaal niet. |:( |:(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Here we go again...... :Z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Jongens, jongens, doe es ff een beetje rustig hier. Misschien ff via ICQ verder?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• DiSiLLUSiON
Tering zeg. HlpDsK en Onno jullie lijken gvd wel een stelletje kleuters hiero.

Als HlpDsK nou eens wat minder snel een slotje op een dubbel topic zet, en Onno nou eens minder snel zeikt als er een dubbel topic gesloten is is het probleem opgelost, tadaaa!

Is dat nou écht zo moeilijk? *zucht-smiley*

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 14 april 2001 14:33 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Als HlpDsK nou eens wat minder snel een slotje op een dubbel topic zet
Dus je wil eigenlijk gewoon zeggen dat Onno z''n zin moet krijgen? :? Een dubbele topic posten is al verspilling, maar om dan NOG een topic te openen om daar over te gaan zitten zeiken is nog meer verspilling en een bron van ergenis |:(

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• DiSiLLUSiON
Op zaterdag 14 april 2001 14:37 schreef Exirion het volgende:

[..]

Dus je wil eigenlijk gewoon zeggen dat Onno z''n zin moet krijgen? :? Een dubbele topic posten is al verspilling, maar om dan NOG een topic te openen om daar over te gaan zitten zeiken is nog meer verspilling en een bron van ergenis |:(
|:( Begin jij nou ook al??

Ik zeg alleen, dat beiden misschien een beetje moeten ingeven om tot een compromis te komen, anders zal t blíjven doorgaan.

Verwijderd

Wellicht overbodige opmerking, maar zou het niet handig zijn als moderators van fora bij het constateren van 2 threads die threads SAMEN kunnen voegen tot 1 thread dmv een muisclick? ik bedoel dat is 1 query in de database (mits die goed is opgezet) et voila, iedereen blij.

Begrijp het niet zo hoor. Dubbele threads zullen er altijd blijven, omdat jan en alleman die dingen kan starten. Dan 1 sluiten is wat onnozel want je zorgt ervoor dat niemand meer op die postings kan reageren terwijl bij het samenvoegen van die threads dit gewoon wel zo is.

Is maar een idee hoor, ik ben ook maar een softwaredeveloper.

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Dat topic staat in forum 5 vanwege de koeien.. dat heeft niets te maken met elk andertpic hier op het forum :(

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 14 april 2001 14:41 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]

|:( Begin jij nou ook al??

Ik zeg alleen, dat beiden misschien een beetje moeten ingeven om tot een compromis te komen, anders zal t blíjven doorgaan.
Waar hebben we het nou helemaal over?? Over koeien in een Easter Egg. WOWZ :P Een wereldtopic!! Die ook al door een ander aangemaakt was..... Het is toch logisch dat er dubbele topics gesloten worden? Dat is ook in ons eigen belang, want als dat niet gebeurt dan zie je door de bomen het bos niet meer. En je moet ergens consequent in zijn, dat gebeurt nu ook, en dan is het weer niet goed? |:( Djeez... Ik vind dat een groepje gebruikers nogal anarchistische trekjes gaat vertonen omdat ze alleen maar lopen te zeiken over het toezicht op het forum.

• Chaos
  • Niet online
En het zijn dit soort slotjes die de sfeer verzieken op GoT... :(

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 14 april 2001 14:51 schreef Chaos het volgende:
En het zijn dit soort slotjes die de sfeer verzieken op GoT... :(
Nee, dat komt doordat jullie er zo''n probleem van maken. Als jullie gewoon inzien dat het sluiten van dubbele topics niet meer dan logisch is, en dan verder discussieren op de andere topic dan is er niks aan de hand. Maar elke keer wordt er weer een rel geschopt om een of andere mod af te zeiken in een nieuwe topic (nog meer verspilling). Damn, get a LIFE :Z

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 14:15 schreef HlpDsK het volgende:
dubbel is dubbel
He dat rings a bell...

Befehl ist befehl

• Onno
  • Niet online
Als jullie gewoon inzien dat het sluiten van dubbele topics niet meer dan logisch is
Als jij het normaal vindt dat zo''n beetje elke thread die over een onderwerp gaat dat al (heel ergens anders) aan de orde is (geweest) gesloten wordt moet je jezelf eens gaan afvragen wat de bedoeling van een forum eigenlijk is.

• Chaos
  • Niet online
...en dat is niet kostenloos een knowledge-base typen waar geen dubbele onderwerpen in voor mogen komen...

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

mmm, al zou het een dubbelpost zijn.... Op PM staan ook wat 3dmark2001 inventarisatie-topics, en deze staan ook in software algemeen, harde-waren algemeen en Videoplanken.
Ik laat ''m open, opdat mensen ook geneigd zijn op PM te komen.

Zo ook die koeien. Het wiskundige concept limiet is daarvoor perfect van toepassing. De DPC benadering is: "Verrek, een koe" en vanuit het andere forum "grappige easter egg".

IMHO zouden deze 2 naast elkaar mogen bestaan. (coulantie, verschillende interesses dus geisoleerde fora, vrijheid, lol, DPC-offtopics, etc etc in aanmerking nemend.)

* Delerium hoopt dat HldDsK lief is (en heeft wat bitterballen over).

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 14 april 2001 15:02 schreef Onno het volgende:
Als jij het normaal vindt dat zo''n beetje elke thread die over een onderwerp gaat dat al (heel ergens anders) aan de orde is (geweest) gesloten wordt moet je jezelf eens gaan afvragen wat de bedoeling van een forum eigenlijk is.
OK, in dit geval gaat het misschien over 2 topics op verschillende afdelingen. Dan zou het netjes zijn als de mod een linkje plaatst naar de andere topic ipv ''m alleen maar op slot te gooien. Maar je weet zelf ook wel dat er HEEL veel topics gewoon op dezelfde afdeling dubbel geopend worden.

• Onno
  • Niet online
Maar je weet zelf ook wel dat er HEEL veel topics gewoon op dezelfde afdeling dubbel geopend worden.
En dus? Daar gaat het hier toch helemaal niet over? -1 - Off-topic dus.

• Buzzman
  • Niet online
Op zaterdag 14 april 2001 15:04 schreef Chaos het volgende:
...en dat is niet kostenloos een knowledge-base typen waar geen dubbele onderwerpen in voor mogen komen...
...Waar het op het moment wel op begint te lijken waardoor er een barriere ontstaat die ervoor zorgt dat mensen geen topic meer DURVEN te openen...

• pinball
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Op zaterdag 14 april 2001 14:46 schreef Exirion het volgende:

<...>
Waar hebben we het nou helemaal over?? Over koeien in een Easter Egg.
<...>
En jij begrijpt het al net zo min als hlpdsk.
Dit gaat dus niet over een easter egg, maar over de manier waarop door onjuist slotjesgooien elke vorm van discussie bij voorbaat de mond gesnoerd wordt onder het mom ''hier is al een topic over''.

Die regels zijn er om te voorkomen dat got een rotzooi wordt, maar ze worden nu gebruikt om te voorkomen dat het gezellig wordt.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 14 april 2001 15:07 schreef Onno het volgende:

[..]

En dus? Daar gaat het hier toch helemaal niet over? -1 - Off-topic dus.
Nee, absoluut niet off-topic. Het gaat hier om CONSEQUENT BELEID, en daar sluit dit helemaal op aan. Als dat niet tot je botte hersens door wil dringen, tja...

• Onno
  • Niet online
Dank je.

En verder: consequent beleid is niet dat als in geval A een thread gesloten wordt dat in geval B ook maar moet gebeuren. Geval A != geval B. Het is behoorlijk kortzichtig wat je hier zegt.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 14 april 2001 15:08 schreef Pinball het volgende:
Die regels zijn er om te voorkomen dat got een rotzooi wordt, maar ze worden nu gebruikt om te voorkomen dat het gezellig wordt.
GoT is de laatste tijd ook steeds meer een rotzooi geworden, en daar is zo''n beetje iedereen het wel over eens. En dan komt er nu misschien een beetje abrupte cultuuromslag, tja... Jammer dan, maar je moet ergens beginnen om verbetering te krijgen.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ja, en dan gooi je op de nette fora zeker topics dicht.

Overigens fijn als mensen naar je luisteren :(.

• DiSiLLUSiON
Op zaterdag 14 april 2001 14:54 schreef Exirion het volgende:

[..]

Nee, dat komt doordat jullie er zo''n probleem van maken. Als jullie gewoon inzien dat het sluiten van dubbele topics niet meer dan logisch is, en dan verder discussieren op de andere topic dan is er niks aan de hand. Maar elke keer wordt er weer een rel geschopt om een of andere mod af te zeiken in een nieuwe topic (nog meer verspilling). Damn, get a LIFE :Z
Wowowoow moet je jezelf eens lezen. Jij zit al vanaf het begin van dit topic op iedereen''s lip te branden man!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 14 april 2001 15:20 schreef ecteinascidin het volgende:
Ja, en dan gooi je op de nette fora zeker topics dicht.

Overigens fijn als mensen naar je luisteren :(.
Conclusie : de mods onderling zijn het niet met elkaar eens, de users zijn het onderling niet met elkaar eens, en de mods en users zijn het niet met elkaar eens.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op zaterdag 14 april 2001 15:22 schreef Exirion het volgende:

[..]

Conclusie : de mods onderling zijn het niet met elkaar eens, de users zijn het onderling niet met elkaar eens, en de mods en users zijn het niet met elkaar eens.
Ho, wacht ff. Ik ben het misschien in dit geval met HldDsK oneens, maar niet zo erg dat ik me daar aan stoor of zo. Mijn mening zegt dat het niet klopt, maar als users gaan lopen schelden of zo dan hoeft deze topic iig niet meer open.

Mijn ''adviesje'' was dat het wellicht wel weer open kan, maar bij nader inzien.....

Vooral de argumenten dat de database brak was is wel een mooie :(.

Verwijderd

Onno: dat noemen ze nu het ''pubermachtscomplex'' (pmc >:))

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

idd, ik ben het eens met Onno. HlpDsK had ff wat beter moeten kijken :)

• Jag
  • Laatst online: 14-02 16:58

Jag

Ik zou de topic ook openlaten, en ik snap wel wat Onno bedoeld. Het enige doel is om het een leuk forum te maken, niet om dubbele topics te sluiten. En alhoewel die doelen vaak samen zullen vallen, doen ze dat in dit geval niet in mijn ogen.
Maar ja, je kan niet bij elke topic een afweging maken van een half uur, en bovendien heeft iedere mod zijn eigen opvattingen. En Onno, ik vind dat jij ook je doel voorbij schiet door zo onwerkelijk fel te reageren. Misschien als je het normaal via ICQ had gevraagd of hij weer open zou mogen plus reden, dat het wel gelukt was. Je kan daarna altijd nog gaan schelden :).

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 16:33 schreef jelmervos het volgende:
idd, ik ben het eens met Onno. HlpDsK had ff wat beter moeten kijken :)
Zelfs ik die niet bekend staat als een groot Onno-fan moet Onno gelijk geven, HlpDsK reageert weer eens overdreven.
Zoals Onno al zei is een forum ook voor de gezelligheid, en dat wordt zo behoorlijk onderuit gehaald.

• NiteFly
  • Laatst online: 14-02 21:28
Als je nou ook nog even kijkt naar de hoeveelheid posts in het DPC-Forum EN rekening houdt met het feit dat we DSmarty al als (goede overigens) mod hebben. Dan ook nog even meeneemt dat ik weinig (zoniet GEEN) topics van of door Hlpdsk op het DPC forum heb gezien. En ik me zelfs afvraag of hij wel een koe in zn systray heeft staan, maar dat terzijde.

Wat ik wil zeggen is, wat doet hlpdsk in hemelsnaam in /listtopics.php/5 ??
en waarom blijf je niet de mensen irriteren in SG? Ik kom daar weinig en hier trouwens ook niet veel (gelukkig) maar ik heb veel topics met scheldwoorden over jou gezien, Hlpdsk!

Dsmarty is onze Mod en die zou als enige (naast admins) rechten in "ons kleine forumpje" moeten krijgen.

* NiteFly voelt zich iets beter..

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mjah, ik snap Onno wel, ik kan hem hier geen ongelijk geven. Maar zou men misschien wat minder snel uit de slof kunnen schieten? HlpDsK is (net als iedereen) een mens en die uitvinding is helaas nog steeds niet 100% bugvrij. Bovendien heeft iedereen zijn eigen opvatting. Schelden en de zeurpiet uithangen helpt niks.
* Jordi opent raam en steekt de wijsvinger in de lucht:
foei.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Waarom is HlpDsK uberhaupt ooit moderator gemaakt, alleen om het feit dat hij zoveel post en op GoT leeft? Als dat de enige reden is dan vindt ik dat een behoorlijk zwakke.

Men zou beter kunnen omzien naar een moderator die niet iedereen het bloed onder de nagels weghaalt steeds, en die zijn er ongetwijfeld. Over de meeste mods hier komen nooit klachten binnen maar juist over HlpDsK erg veel. Ik zou zeggen, ga es op zoek naar een goeie vervanger.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op zaterdag 14 april 2001 16:46 schreef NiteFly het volgende:
Als je nou ook nog even kijkt naar de hoeveelheid posts in het DPC-Forum EN rekening houdt met het feit dat we DSmarty al als (goede overigens) mod hebben. Dan ook nog even meeneemt dat ik weinig (zoniet GEEN) topics van of door Hlpdsk op het DPC forum heb gezien. En ik me zelfs afvraag of hij wel een koe in zn systray heeft staan, maar dat terzijde.

Wat ik wil zeggen is, wat doet hlpdsk in hemelsnaam in /listtopics.php/5 ??
en waarom blijf je niet de mensen irriteren in SG? Ik kom daar weinig en hier trouwens ook niet veel (gelukkig) maar ik heb veel topics met scheldwoorden over jou gezien, Hlpdsk!

Dsmarty is onze Mod en die zou als enige (naast admins) rechten in "ons kleine forumpje" moeten krijgen.

* NiteFly voelt zich iets beter..
u heeft gesproken..... Helemaal mee eens, Het DPCgedeelte alleen gemodereerd door Dsmarty (tenzij bij hele grote overtredingen)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Jag
  • Laatst online: 14-02 16:58

Jag

Ja hoor, en daar gaan we weer. Lekker met z''n allen flamen op Hlpdsk.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zaterdag 14 april 2001 16:51 schreef Revolution het volgende:
Waarom is HlpDsK uberhaupt ooit moderator gemaakt, alleen om het feit dat hij zoveel post en op GoT leeft? Als dat de enige reden is dan vindt ik dat een behoorlijk zwakke.

Men zou beter kunnen omzien naar een moderator die niet iedereen het bloed onder de nagels weghaalt steeds, en die zijn er ongetwijfeld. Over de meeste mods hier komen nooit klachten binnen maar juist over HlpDsK erg veel. Ik zou zeggen, ga es op zoek naar een goeie vervanger.
Daar heb je iid een punt. Misschien hebben ze wel zo gedacht: die HlpDsK is hier toch altijd, dus maak hem maar MOD! Die gast kan mooi de boeman gaan uithangen hier!

:r

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Over de meeste mods hier komen nooit klachten binnen maar juist over HlpDsK erg veel. Ik zou zeggen, ga es op zoek naar een goeie vervanger.
Ik vind het een soort HlpDsk massahisterie worden. Het is begonnen door (misschien terechte) irritaties, maar het is uitgegroeid tot een mode verschijnsel om maar vooral tegen HlpDsk te zijn :r Een beetje primitief kuddegedrag als je het mij vraagt }:O

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op zaterdag 14 april 2001 14:44 schreef Otis het volgende:
Wellicht overbodige opmerking, maar zou het niet handig zijn als moderators van fora bij het constateren van 2 threads die threads SAMEN kunnen voegen tot 1 thread dmv een muisclick? ik bedoel dat is 1 query in de database (mits die goed is opgezet) et voila, iedereen blij.
Hmm...goed plan. Gaat op de todo-list (en we hopen dat het daar voor het jaar 2179 van af komt...)
Is maar een idee hoor, ik ben ook maar een softwaredeveloper.
Geeft niks hoor :P

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
En oja, als deze thread uit gaat lopen op een "lekker met z''n allen HlpDsK afzeiken" thread delete ik hem gewoon :(

Hij doet zijn best, maakt daarbij ongetwijfeld fouten maar hem alleen verantwoordelijk houden voor alles wat er misloopt op GoT wordt niet geaccepteerd.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Nounounounou je kunt ook overal wat achter gaan zoeken zeg! Voorlopig doet HlpDsK dit nog allemaal op vrijwillige basis hoor... je kunt wel aankomen met ''wij willen Dsmarty'', maar die ''heb'' je toch? Het vervelende is alleen dat ''wij'' de policy bepalen en niet jullie. Geen dreigement overigens. Als je het ergens niet mee eens bent, meld dat, dan wordt dat meegenomen, maar hou nu toch eens op met dat massale gezeur en gedram... we weten nu wat betreft deze thread wel hoe het erop staat. Er zijn _meer_ mensen die fouten maken.

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 16:58 schreef Daniel Kegel het volgende:
En oja, als deze thread uit gaat lopen op een "lekker met z''n allen HlpDsK afzeiken" thread delete ik hem gewoon :(

Hij doet zijn best, maakt daarbij ongetwijfeld fouten maar hem alleen verantwoordelijk houden voor alles wat er misloopt op GoT wordt niet geaccepteerd.
Beantwoord mijn vraag nou eens, is de enige reden dat HlpDsK tot mod is verkozen het feit dat hij extreem veel op GoT komt?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zaterdag 14 april 2001 17:21 schreef HlpDsK het volgende:

Maar jij zit gewoon te zieken.
Als je er zo over denkt, prima!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 14 april 2001 17:02 schreef Revolution het volgende:

[..]

Beantwoord mijn vraag nou eens, is de enige reden dat HlpDsK tot mod is verkozen het feit dat hij extreem veel op GoT komt?
Verwacht je echt een antwoord op zo''n belachelijke vraag? |:(

• RvdH
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Grootste bullshit die er ooit op dit forum gestaan heeft. HlpDsk is mod gemaakt, omdat hij veel in de onzinfora kwam (en niet alleen daar) . Hij wist hoe het er daar aan toe ging, hij weet hoe een forum er netjes uit ziet, en heeft gewoon een erg goede reputatie. Dat maakt iemand een goede moderator. En mede doordat hij erg veel aanwezig is/was, kreeg hij ook veel posts. Er zitten geen onzinposts tussen z''n huidige aantal posts. Die fora zijn nml totaal getrashed. Logische conclusie -> veel nuttige, behulpzame posts, prominent aanwezig. Dat is een goeie mod.
Ik niet. HlpDsk is een van de betere moderators op dit forum en krijgt derhalve ook meer tegenspraak van bezoekers. Tuurlijk, iedereen maakt wel eens fouten (waarvan deze topic-close er ws eentje is), maar daardoor ga je niet meteen iemand "ontslaan".

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zaterdag 14 april 2001 17:04 schreef RickJansen het volgende:

Er zitten geen onzinposts tussen z''n huidige aantal posts. Die fora zijn nml totaal getrashed. Logische conclusie -> veel nuttige, behulpzame posts, prominent aanwezig. Dat is een goeie mod.
HEE RICKJANSEN!!!
Dan mag jij deze verklaren:
[topic=161100]
>:)>:)

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 17:04 schreef RickJansen het volgende:

[..]

Grootste bullshit die er ooit op dit forum gestaan heeft. HlpDsk is mod gemaakt, omdat hij veel in de onzinfora kwam (en niet alleen daar) . Hij wist hoe het er daar aan toe ging, hij weet hoe een forum er netjes uit ziet, en heeft gewoon een erg goede reputatie. Dat maakt iemand een goede moderator. En mede doordat hij erg veel aanwezig is/was, kreeg hij ook veel posts. Er zitten geen onzinposts tussen z''n huidige aantal posts. Die fora zijn nml totaal getrashed. Logische conclusie -> veel nuttige, behulpzame posts, prominent aanwezig. Dat is een goeie mod.
[..]

Ik niet. HlpDsk is een van de betere moderators op dit forum en krijgt derhalve ook meer tegenspraak van bezoekers. Tuurlijk, iedereen maakt wel eens fouten (waarvan deze topic-close er ws eentje is), maar daardoor ga je niet meteen iemand "ontslaan".
Grootste onzin die ooit op een forum heeft gestaan? Kewl, krijg ik nu ook een prijs? :?
Hij had misschien een goeie reputatie maar daar is weinig meer van over, maar dat zien sommige admins misschien niet met hun oogkleppen op.
En jij zegt dat er geen onzinposts tussen staan, get a life man. Voorbeeldje. En dan zal ik het maar niet hebben over al die honderden replies waar hij slechts 1 :) of 1 woord plaatst, waarschijnlijk weer om zijn aantal posts weer omhoog te helpen.
Nou ja, jullie zoeken het ook maar uit. GoT is de laatste tijd toch al zwaar verrot en het wordt er helaas niet echt beter op.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op zaterdag 14 april 2001 17:07 schreef jelmervos het volgende:

[..]

HEE RICKJANSEN!!!
[topic=161100]
Jij bent ook werkelijk alleen maar uit op sensatie he?

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 17:03 schreef Exirion het volgende:

[..]

Verwacht je echt een antwoord op zo''n belachelijke vraag? |:(
Ja dus, en dat antwoord heb ik net gekregen.
Toch niet zo''n belachelijke vraag dus. :+

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

OK, de draad zou beter openkunnen, maar wie zet ''m dan open?

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 14 april 2001 17:12 schreef Revolution het volgende:

[..]

Ja dus, en dat antwoord heb ik net gekregen.
Toch niet zo''n belachelijke vraag dus. :+
Het antwoord was erg voorspelbaar... :Z

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 17:07 schreef jelmervos het volgende:

[..]

HEE RICKJANSEN!!!
[topic=161100]
Zucht. jullei wille nslotje .. jullie krijgen slotje.

Maar jij zit gewoon te zieken.

• Onno
  • Niet online
En Onno, ik vind dat jij ook je doel voorbij schiet door zo onwerkelijk fel te reageren. Misschien als je het normaal via ICQ had gevraagd of hij weer open zou mogen plus reden, dat het wel gelukt was.
Het gaat mij niet eens zo zeer om deze thread, alswel om de manier van modden in het algemeen. Een manier die imo niet echt bevorderlijk is voor de sfeer hier.
DSmarty is op vakantie.
Maar zou men misschien wat minder snel uit de slof kunnen schieten?
Het gebeurt regelmatig dat draadjes op slot gegooid worden waarvan dat *echt* niet gehoeven had. En de reactie op commentaar daarop is dan steevast van het niveau dat HlpDsk hierboven ten toon spreidt: "dubbel is dubbel". Dat wekt veel, heel erg veel, ergernis op bij veel normale twiekertjes.
Ja, ik had wat liever kunnen reageren. Maar als ik hier na een emmer die al tijden aan het voldruppelen is één keer lichtelijk geirriteerd op reageer... mwah.
Wordt er door het ''management'' nagedacht over hoe met de bezoekers om te gaan? Over in welke gevallen slotjes gebruikt moeten worden, en wanneer een enkele reis richting /dev/null meer op z''n plaats is. En wordt dat de moderators duidelijk verteld?
Ik merk er vooralsnog niet veel van. En nee, dat is niet HlpDsks schuld.

Wat ik hem wél kwalijk neem is de manier waarop op commentaar gereageerd wordt. Het zinnetje dat ik net al noemde kan ik echt niet anders zien dan... stompzinnig en ongeinteresseerd.
En de zeer minimalistische manier van reageren afdoen met de smoes dat ie heeeel veeel modt en daarom niet veel tijd aan afzonderlijke moderaties kan besteden is imo ook onzin.

Wat is namelijk de functie van een moderator? -> kwaliteitsbewaking. ''Ik kwam niet aan kwaliteit toe door de kwantiteit'' is dan een loos argument. De enige taak van moderator is immers die kwaliteit bewaken.
veel nuttige, behulpzame posts, prominent aanwezig. Dat is een goeie mod.
Het aantal posts, of de inhoud daarvan, zegt weinig over de kwaliteiten van iemand als moderator. Het zegt misschien wat over je betrokkenheid, of over je kennis van zaken. Maar verder niet.

Verwijderd

Ik :r trouwens op mensen die elke keer als ik een post doe die kort is dat intepreteren als een manier om mijn aantal posts op te hogen. Wat boeit dat aantal mij nou? Roest me echt aan me reet.

Verder stel ik voor om "Lieve Adjes" te veranderen in "FF onze dagelijkse frustraties op de crew afreageren"

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 13:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Goed, HlPdsK sluit iets te voorbarig een thread.

Nou, gooi hem weer open, en voila.

Toch ? Om er nu gelijk weer een hele hetze van te maken...

Ik heb het idee dat er hier nogal wat mensen frustraties uit het verleden lopen te uiten. (misschien tegen de verkeerde persoon ?)

Aannames zijn fataal.

• Chaos
  • Niet online
Ik denk dat een groot deel van het commentaar op HlpDsk veroorzaakt wordt doordat het meestal overkomt alsof hij blij is als hij slotjes kan zetten en mensen kan bannen.

Ik kan nog posts van hem herinneren in de trant van ''hahaha, nu heb je een dikke vette ipban'' en ''hij post niet meer zoveel, want ik heb em vanmorgen lekker van het forum afgeschopt''.

Daardoor komt hij niet over als een verantwoordelijke mod en haalt hij sommige mensen het bloed onder de nagels vandaan.

Verwijderd

amen

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Inderdaad, de schijtaward links heb ik verwijderd. Niet relevant, niet interessant en verder alleen maar oude koeien uit de sloot.

Die trieste episode uit de GoT geschiedenis hoeft niet steeds weer opgerakeld te worden.

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 17:31 schreef Chaos het volgende:
Ik denk dat een groot deel van het commentaar op HlpDsk veroorzaakt wordt doordat het meestal overkomt alsof hij blij is als hij slotjes kan zetten en mensen kan bannen.

Ik kan nog posts van hem herinneren in de trant van ''hahaha, nu heb je een dikke vette ipban'' en ''hij post niet meer zoveel, want ik heb em vanmorgen lekker van het forum afgeschopt''.

Daardoor komt hij niet over als een verantwoordelijke mod en haalt hij sommige mensen het bloed onder de nagels vandaan.
Dan mag je me daar de posts van terugzoeken want dat lijkt me erg sterk.\

En heb je enig idee hoe sommige users hier de crew het bloed onder de nagels vandaan halen?

Ik wil best dat draadje open gooien, maar ik blijf er bij dat het gewoon een dubbel draadjes is. Dat het toevallig om koeien gaat is leuk, maar het DPC-forum heeft geen speciale uitzonderingsstatus.

• Knightwolf
  • Laatst online: 11-02 13:46

Wijs me maar aan, slaat nergens op wat je zegt. Als het echt zo is (kan ik me iig niks van herinneren) zal hij dat als plagerij bedoeld hebben.

• Onno
  • Niet online
Ik wil best dat draadje open gooien, maar ik blijf er bij dat het gewoon een dubbel draadjes is. Dat het toevallig om koeien gaat is leuk, maar het DPC-forum heeft geen speciale uitzonderingsstatus.
Lees de post van Pinball nog maar even goed door. Misschien dat je nog eens gaat snappen waar deze thread over gaat.

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 15:01 schreef Kerrick het volgende:

[..]

He dat rings a bell...

Befehl ist befehl
:Z

Verwijderd

Helemaal mee eens.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Vinden mensen het nu vreemd dat ik echt bijna nooit problemen heb gehad met Adjes/modjes afgezien van een keertje met Femme en Floris in het verleden, terwijl ik ook behoorlijk wat kritiek geuit heb ?

Ligt dat nu aan mij, of aan mijn manier van communiceren vraag ik me dan af ?

Er zijn best wel wat punten waar de nodige aandacht chronisch nodig is, en waar veel zaken voor verbetering vatbaar zijn.

Stoor ik mij nu zo weinig aan zaken in tegenstelling tot anderen, of kan ik me iets makkelijker in de rol van een crew-member verplaatsen als een ander ?(Dus ook alle shit en taken/verantwoordelijkheden die daarbij horen...)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ik gooi ''m wel open. Maar ik blijf er bij dat hij dus net zo goed dicht hoort te zijn.

Edit : ik zie dat hij al open is.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

1 vraagje: Al zou (stel) HlpDsK het bloed bij sommigen onder de nagels te halen, wat geeft anderen het recht om ook enorm irritant te zijn?

Dat anderen irritant zijn is in deze draad wel duidelijk. Dat van HlpDsK staat iig niet onomstreden vast.

PS, mag een mod vandaag nog "ZIJN" eigen mening verkondigen (binnen grenzen van redleijkheid)? of moet iedere mod z''n (unieke) know-how maar in de kast proppen?

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op zaterdag 14 april 2001 17:25 schreef Onno het volgende:

Wordt er door het ''management'' nagedacht over hoe met de bezoekers om te gaan? Over in welke gevallen slotjes gebruikt moeten worden, en wanneer een enkele reis richting /dev/null meer op z''n plaats is. En wordt dat de moderators duidelijk verteld?
Ik merk er vooralsnog niet veel van. En nee, dat is niet HlpDsks schuld.
Helaas is het niet zo makkelijk om keiharde richtlijnen op te stellen van wat wel en niet mag. In de FAQ/Policy is te lezen wat er wel en niet toegestaan is, maar daartussen zit een grijs gebied. In dat gebied moet de moderator naar eigen inzichten manouvreren, rekening houdend met de specifieke situatie op dat moment (aantal reply''s, kan er een zinnige discussie ontstaan, sfeer etc.)

Ik zou de de desbetreffende draad niet gesloten hebben, maar ik kan me ook goed voorstellen waarom HlpDsK het wel heeft gedaan. Voor beide beslissingen is wat te zeggen.

In dat grijze gebied worden dus ook de meeste fouten gemaakt en onstaan de meeste discussies. Dat is jammer en vervelend maar daar is gewoon helemaal niks aan te doen. We kunnen nu eenmaal niet voor elke situatie op voorhand inschatten en bepalen wat de juiste beslissing is.
Het komt ook vaak genoeg voor dat een te voorbarig gezet slot ook weer verwijderd wordt omdat de moderator tot inzicht komt dat het een verkeerde beslissing was.

Wat ik dus niet snap is dat er over sommige onterechte sloten zo''n ophef gemaakt wordt. Wij zijn echt niet te beroerd om er nog eens naar te kijken als daarom gevraagd wordt. Als je de slotmod (hmm..leuke term) niet kunt bereiken kun je altijd nog een andere proberen. Er wordt nu weer gedaan alsof wij bezig zijn met een moedwillige campagne om alle lol van GoT te verwijderen.

• Knightwolf
  • Laatst online: 11-02 13:46
Op zaterdag 14 april 2001 17:45 schreef GaMeOvEr het volgende:
Vinden mensen het nu vreemd dat ik echt bijna nooit problemen heb gehad met Adjes/modjes afgezien van een keertje met Femme en Floris in het verleden, terwijl ik ook behoorlijk wat kritiek geuit heb ?

Ligt dat nu aan mij, of aan mijn manier van communiceren vraag ik me dan af ?

Er zijn best wel wat punten waar de nodige aandacht chronisch nodig is, en waar veel zaken voor verbetering vatbaar zijn.

Stoor ik mij nu zo weinig aan zaken in tegenstelling tot anderen, of kan ik me iets makkelijker in de rol van een crew-member verplaatsen als een ander ?(Dus ook alle shit en taken/verantwoordelijkheden die daarbij horen...)
Precies, dat heb ik ook.
Ik denk dat mensen als jij en ik gewoon verantwoordelijker en serieuzer met dit forum om gaan, dus mensen als wij zullen niet zo gauw "GameOver" zijn ;)

• Onno
  • Niet online
Ik zou de de desbetreffende draad niet gesloten hebben, maar ik kan me ook goed voorstellen waarom HlpDsK het wel heeft gedaan. Voor beide beslissingen is wat te zeggen.
Dat vind ik niet. Wat moet je overweging zijn bij het sluiten van een draad? ''Hey, wat gaat er fout als deze draad openblijft?'' zou een goede zijn. Antwoord in dit geval: niets. Conclusie: open laten.

Je uitgangspunt moet blijven: threads openlaten tenzij ze de verkeerde kant opgaan. Daar is hier, en in veel andere gevallen, geen sprake van.
Er wordt nu weer gedaan alsof wij bezig zijn met een moedwillige campagne om alle lol van GoT te verwijderen.
Dat hoor ik niemand beweren. Het is alleen wél onmiskenbaar een gevolg van wat er nu gebeurt. En daar is heel makkelijk wat aan te doen. Zie boven.

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op zaterdag 14 april 2001 17:51 schreef Onno het volgende:

[..]

Dat vind ik niet. Wat moet je overweging zijn bij het sluiten van een draad? ''Hey, wat gaat er fout als deze draad openblijft?'' zou een goede zijn. Antwoord in dit geval: niets. Conclusie: open laten.

Je uitgangspunt moet blijven: threads openlaten tenzij ze de verkeerde kant opgaan. Daar is hier, en in veel andere gevallen, geen sprake van.
[..]
Damn, you''re right :P

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op zaterdag 14 april 2001 18:01 schreef ecteinascidin het volgende:
OK, de draad zou beter openkunnen, maar wie zet ''m dan open?
EEN modje lijkt me.

Het mooiste zou zijn als HlpDsK het zelf zou doen. (kan me ook voorstellen dat hij na al dat gezeik er weinig zin in heeft...)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Trouwens .. mag ik er mensen op wijzen dat een flink aantal van mijn posts in het nu wijlen Onzinforum e.d. gewoon modwerk was, en dus geen onzin.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op zaterdag 14 april 2001 18:04 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

EEN modje lijkt me.

Het mooiste zou zijn als HlpDsK het zelf zou doen. (kan me ook voorstellen dat hij na al dat gezeik er weinig zin in heeft...)
Ja, maar modjes zijn gewoon forumgebonden..... Dat is Global Mod werk.

Overigens kan IMHO een andere mod ook wel zoiets open zetten. Zie het als Tnet modereren, je kan er een +1 of een -1 tegenaangooien, meningen verschillen en bij omstreden postingen zie je wel vaker verschillende moderaties.
Alleen is het hiero zo definitief....

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Nou Daniël dan ?

Zo te zien zijn de meeste modjes het erover eens dat hij eigenlijk wel open kan blijven.

Ik weet alleen niet of HlpDsk zich dan gepasseerd/genegeerd voelt, dus ff onderling afstemmen lijkt me op zijn plek ?

(Jullie hebben het crew-forum toch ?)

Aannames zijn fataal.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Probleem opgelost. :)

(wie gooit deze dicht >:))

• Buzzman
  • Niet online
Op zaterdag 14 april 2001 18:44 schreef ecteinascidin het volgende:
Probleem opgelost. :)

(wie gooit deze dicht >:))
Wat zou er fout kunnen gaan als deze open blijft?

Heb je jezelf die vraag al gesteld :? :9

• zeef
  • Laatst online: 10-02 22:16
*zucht* het is eigenlijk te belachelijk voor woorden dat we zoveel posts verspillen aan zo''n klein k*t draadje. Ja iedereen heeft gelijk, had dicht gekund, had open kunnen blijven.

Zo langzamerhand vind je in de active topics lijst meer gezeik over slotjes/mods/gebruikers/whatever dan over de echte tweakers zaken.

Zullen we het nu met z''n allen gewoon weer leuk houden ?

edit:
typo + taalfoutje [topic=151897] ;)

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:59

Crazy D

I think we should take a look.

Op zaterdag 14 april 2001 17:51 schreef Onno het volgende:

[knip]

[knip]
Hmm wat er gaat er fout als je 10 keer achter elkaar eenzelfde thread hebt staan? (als mensen tenminste niet gaan lopen schelden dan). Mijn inziens niets. Hooguit irritant, omdat als het je niet intresseert, je een rij threads hebt die niet boeien, en als het je wel intresseert, je geen zin hebt om 10 keer hetzelfde te lezen en te antwoorden.
Dat is denk ik in ieder geval een belangrijke reden om geen dubbele draden te willen. Voor de mensen die iets zoeken (ja, ze zijn er echt, die de search weten te vinden!) ook wel fijn, want 20 zoekresultaten is overzichtelijk dan 500 (duh!).

Ik denk wel dat het een goed idee zou zijn om bij slotjes vanwege "dubbel" een link te plaatsen naar een thread die dan nog wel open is. Zo kun je in ieder geval altijd weer naar een aktieve thread toespringen en daar je antwoord vinden (hopelijk, en anders daar om meer info vragen inzake de uitleggen die daar staan). Moeilijk om dat vast in regels te gieten, aangezien sommige threads gewoon te groot worden om nog echt een zinnige reactie te kunnen vinden/krijgen, maar wat ik zo zie als ik langsfiets in diverse fora, is dat dat heel vaak niet het geval is en zou dat best een prima oplossing zijn.
Is het hooguit nog discutabel of ''dubbel'' in diverse fora op die manier behandelt zouden moeten worden, aangezien het soms gewoon erg moeilijk is te bepalen waar ''ie in hoort, en niet iedereen bladert alle fora door (al zou je als je twijfelt wel die moeite moeten nemen vind ik).

Ik ben het wel met eerdere reacties eens dat het iets wat makkelijk is om allen maar op hlpdsk te :r-en. Behalve dat ie soms misschien (naar het idee van sommigen) een thread te snel sluit, issie hier ook wel errug vaak, sluit dus veel meer, en zal dus ook veel eerder het doel van flames zijn.

Exact expert nodig?

Verwijderd

misschien moeten mods maar een lesje in taktisch overkomen nemen. Het probleem is dat mods nou eenmaal '' hoge bomen'' zijn, en dus erg zichtbaar zijn voor iedereen. Ga daar dan ook op een goede manier mee om. Als je zegt dat gebruikers continue zeiken dan is dat jammer, maar dat wist je toen je mod werd. Dat je daar dan op gaat reageren is op geen enkele manier goed te praten.

• witchdoc
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op zaterdag 14 april 2001 17:48 schreef Daniel Kegel het volgende:
Wat ik dus niet snap is dat er over sommige onterechte sloten zo''n ophef gemaakt wordt. Wij zijn echt niet te beroerd om er nog eens naar te kijken als daarom gevraagd wordt. Als je de slotmod (hmm..leuke term) niet kunt bereiken kun je altijd nog een andere proberen. Er wordt nu weer gedaan alsof wij bezig zijn met een moedwillige campagne om alle lol van GoT te verwijderen.
Valt het dan nog altijd niet op dat al de ophef niet is op het slotje zelf maar de wanneer waarop?!
Je uitgangspunt moet blijven: threads openlaten tenzij ze de verkeerde kant opgaan.
als men daar eens naar zou modden zou men ook een reden kunnen geven die de meeste Gotters aannemelijk vinden en dan krijg je zo dus geen gezeik..
maar ach, dit is al 30 keer gezegd door mezelf en al een even groot aantal keer door anderen dus ik verwacht niet veel verandering.

Effe gheel losstaand van dit.. mogen we weten wat er nu is besproken/besloten over die éne situatie van niet zo lang geleden of wordt dat ook toegedekt met het deksel van de doofpot.

Communicatie jongens.. bestudeer het effe, je zou er nog wat aan kunnen hebben.

• Thefirstikke
  • Niet online
ik snap niet dat mensen hier wakker van kunnen liggen.... :Z

De halve wereld lijd honger, de natuur gaat naar de klote, onschuldige mensen overlijden... en men maakt zich hier druk over een dubbelpost die een adje heeft gesloten? :? Dat er een melding van gemaakt wordt ok, maar hele discussie gaan voeren lijkt me een beetje overdreven....

Just relax people! Misschien is het voor bepaalde personen wat verstandiger om wat minder vaak achter die pc te zitten, en wat vaker vrienden enzo op gaan zoeken...

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 20:03 schreef wildhagen het volgende:
''oude koe'' :)
en waar ging dit topic over? >:)

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 14 april 2001 20:46 schreef tineau het volgende:

[..]

en waar ging dit topic over? >:)
Over een topic van nauwelijks een dag geleden. Een kalfje dus ;)

• witchdoc
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op zaterdag 14 april 2001 21:22 schreef Daniel Kegel het volgende:
Inderdaad, de schijtaward links heb ik verwijderd. Niet relevant, niet interessant en verder alleen maar oude koeien uit de sloot.

Die trieste episode uit de GoT geschiedenis hoeft niet steeds weer opgerakeld te worden.
hoeft inderdaad niet telkens opgerakelt te worden, maar misschien wel handig als iedereen weet wat er besloten is en wat eruit geleerd is.

• xxfile
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Op zaterdag 14 april 2001 19:44 schreef poohbeer het volgende:

Communicatie jongens.. bestudeer het effe, je zou er nog wat aan kunnen hebben.
[onzin]
He, hoor ik iemand mij roepen:P
[/onzin]

Edit:
Verduidelijking: see profile.

Nieuw, nu met Twitter

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

:? :?

Professioneel Hyves-weigeraar

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 15 april 2001 02:29 schreef WouterTinus het volgende:
:? :?
Hij bedoelt dat ie vanwege z''n opleiding een expert op het gebied van communicatie zou kunnen zijn... misschien... eventueel...

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Op zondag 15 april 2001 12:33 schreef Exirion het volgende:

[..]

Hij bedoelt dat ie vanwege z''n opleiding een expert op het gebied van communicatie zou kunnen zijn... misschien... eventueel...
Hehe jij mag dan wel eens misschien... eventueel... leren lezen

quote van profile Xfile
Geb. datum: 02 augustus 1977
Geslacht: Vrouw
Beroep: Studente
Studierichting: HEAO-Communicatie

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 15 april 2001 13:14 schreef Red devil het volgende:
Hehe jij mag dan wel eens misschien... eventueel... leren lezen
Ja, zo ver ben ik nog niet met m''n studie. Lezen zal binnenkort wel komen :P

Pagina: 1 2 Laatste