[BC3] Mini-DVD topic in AV-forum onterecht gesloten

Pagina: 1
Acties:

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:24

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
In het audio/video/hifi-forum is het mini-DVD topic ten onrechte gesloten.

Het zou naar illegale distributie rieken. Mooi niet dus. De site bevat alleen trailers en DTS/Dolby introfilmpjes.

Die zijn dus gewoon legaal.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Kan je (voortaan) even de link erbij zetten. Is wat makkelijker om te zien waar het over gaat.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Linkje.

Pff.. Ik moet zeggen dat het er op zich redelijk legaal uitziet maar ja... Ik ben ook geen AV-held ;)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Gisteren heb ik die draad met Jag overlegd en daar is het volgende uitgekomen:
Jag: Sja, die mag wel dicht. Dit is toch wel distributie van DVD rips
Voor de duidelijkheid Jag is de moderator van het desbetreffende forum.

Verwijderd

Hmm, twijfelgeval. Ik ken die site, en die trailers komen volgens mij gewoon van andere DVD''s af waar ze meegestuurd worden als reclame. Sja, ook daar zit copyright op. En verder is het meer modemsnelheid opscheppen.

Mja .. twijfelgevalletje dus.

Edit : en over dat gezeur van die snelheden : ik trek er nu ook FF een VObje vandaan met 450 K/sec sustained.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:24

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Dan mag je me toch wel even uitleggen waarom het illegaal zou zijn. Het gaat om trailers van films, dat is niet illegaal.

Ze mogen dan wel van DVD zijn afgehaald, trailers zelf zijn absoluut niet illegaal. Als er nou films zouden worden aangeboden, dan zou ik het wel begrijpen. Maar trailers???

<edit> Hlpdsk: copyright op trailers? Ik denk niet dat dat echt van toepassing is. En als het al wel zou kloppen, een filmmaatschappij zal zich er echt niets van aantrekken dat er trailers rondwaren. Is alleen maar promotie van hun films </edit>

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik denk dat het iig gedoogd wordt op zijn minst. Die server is zo ranzig snel dat als het illegaal zou zijn het binnen de kortste keren weg zou zijn (ja dis een kromme manier van redeneren ok, weet ik ;)).

Verwijderd

Diezelfde snelheid is anders soms ranzig traag. Zoals ik dus zei ken ik die site. Ik heb al die vobjes al zo''n beetje en af en toe haal je nog geen 1 K/sec. Ik denk dat er een limiet is per week of zo.

En wat gedogen betreft : pas is het daar ook nog over gegaan. Reclames van TV in DivX. Ook dat is gesloten. Omdat daar ook copyright op zit. Ook al hebben ze waarschijnlijk maar al te graag dat je ze ziet.

Ik heb er geen moeite mee. Maar hoe dat met de policy zit is een andere vraag.

Trouwens best ranzig : rauwe VOBjes over het internet sleuren :P

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:55

Jag

Jullie hebben gelijk, ik had niet goed genoeg gekeken, en hij is al weer een tijdje open.
Pagina: 1