Momenteel lijkt alles op tweakers.net van zo rond 11 maart te stammen?? Hoe ken dat is het databeest verhalen aan het vertellen over vervlogen tijden??
En er stond iets boven over databases, koffie en cache of niet? 
Als de db down is krijg je gecachede pagina''s. En op sommige webservers werkt dat volgens mij nog niet optimaal. Dan krijg je oude pagina''s (Odin snapt het geloof ik nog niet helemaal)..
Als de db down is krijg je gecachede pagina''s. En op sommige webservers werkt dat volgens mij nog niet optimaal. Dan krijg je oude pagina''s (Odin snapt het geloof ik nog niet helemaal)..
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Dat was het vreemde, want dan staat er normaal, .... is koffie aan het zuipen, this page was cached on.... en dat stond er niet, maar misschien was het wel een firewall probleempje! hier?
Idd... ik krijg ook nog af en toe een page van dinsdag 20 maart, 20:20:03 voor m''n neusOp donderdag 12 april 2001 22:12 schreef Burat het volgende:
En er stond iets boven over databases, koffie en cache of niet?
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
Kneps, dan lees je niet goed, dan is die pagina gecached, staat er ook duidelijk boven dan, terwijl ik wel al eens een gecachde pagina van 11 april gezien heb, terwijl ik 2 uur later terugkwam er weer een gecachde van 20 maart stond, errug raarOp vrijdag 13 april 2001 20:02 schreef Mr. B. het volgende:
Idd... ik krijg ook nog af en toe een page van dinsdag 20 maart, 20:20:03 voor m''n neus
ps. was het gisteravond nog gezellig?
Leuk man 11 maart, ben ik alweer jarig
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ah, gefeliciteerd dan.. ehm toen..Op vrijdag 13 april 2001 20:10 schreef Floris_Diemel het volgende:
Leuk man 11 maart, ben ik alweer jarig
Whatever...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat die gecached is snap ik... maar dat er in die cache nog pagina''s van 3 weken oud staan is niet de bedoeling.Op vrijdag 13 april 2001 20:07 schreef _QW_ het volgende:
[..]
Kneps, dan lees je niet goed, dan is die pagina gecached, staat er ook duidelijk boven dan, terwijl ik wel al eens een gecachde pagina van 11 april gezien heb, terwijl ik 2 uur later terugkwam er weer een gecachde van 20 maart stond, errug raar
Mwah, was weinig te doen... we zijn vrij snel gegaan eigenlijkps. was het gisteravond nog gezellig?
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Pagina: 1