Alleen in theorie zeker, of waren het aantekeningen waar het toen over ging.Op donderdag 12 april 2001 02:52 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
2
2 waarwschuwingen, bij 3de, ban!
/me weet het zelf ook ff niet meer
Verwijderd
Alleen in theorie zeker, of waren het aantekeningen waar het toen over ging.Op donderdag 12 april 2001 02:52 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
2
Verwijderd
Ik was toch echt niet van plan om oeverloze discussies aan te gaan over een topic dat al 10.000 x is besproken. Zoals wat wel en niet mag.Op donderdag 12 april 2001 02:51 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Je bent een mod. Mod zijn neemt nou een maal verantwoordelijkheden met zich mee.. Sommige zijn leuk (Power!!), en sommige zijn minder leuk..
Wat wil je liever, mod zijn en al het gezeik van de gebruikers aan horen dag in dag uit, of geen mod meer zijn?
Nu hebben nog minder mensen door dat het 1 april wasOp donderdag 12 april 2001 02:53 schreef xfile het volgende:
Waarom komen jullie nu pas met jullie uitvoering, waarom niet op 1 april om 00.00? Dat zou namelijk ook wel een goeie zijn, want om 00.00 hebben maar weinig mensen door dat het 1 april is, tm ik niet:P
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
da mag nie! Straks komen mensen op ''t idee om dat uit te printen om zo een nieuwe Aldi PC te halenOp donderdag 12 april 2001 02:53 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Ok, alstublieft:
[afbeelding]
:+:+
What''s the human expression?Op donderdag 12 april 2001 02:53 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Waar heb je dat gezien???
Andromeda is helemaal niet op TV hier.
Zit jij in het illegale cicuit mannetje? Jij boefje!!
Uw kaartje is af te halen bij het dichstbijzinde postkantoor, onder vermelding van Uw reserveringsnummer 844567869.Op donderdag 12 april 2001 02:53 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Ok, alstublieft:
[afbeelding]
Tsja that''s the way it is.Op donderdag 12 april 2001 02:54 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ik was toch echt niet van plan om oeverloze discussies aan te gaan over een topic dat al 10.000 x is besproken. Zoals wat wel en niet mag.
Doe ik dus ook niet. Op slot en be done with it. Maarja .. dat vinden vooral newbies en zeurkousen niet leuk en dan gaan ze zeiken in LA.
Is dit op ware grootte??Op donderdag 12 april 2001 02:53 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Ok, alstublieft:
[afbeelding]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
BwaahahahOp donderdag 12 april 2001 02:54 schreef Marius het volgende:
[..]
da mag nie! Straks komen mensen op ''t idee om dat uit te printen om zo een nieuwe Aldi PC te halen
L:+LOp donderdag 12 april 2001 02:54 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Nu hebben nog minder mensen door dat het 1 april was
Nieuw, nu met Twitter
Op donderdag 12 april 2001 02:55 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Tsja that''s the way it is.
Life sucks, en nu je vriendin nog
Verwijderd
DankuOp donderdag 12 april 2001 02:55 schreef DizzyWeb het volgende:
[..]
Uw kaartje is af te halen bij het dichstbijzinde postkantoor, onder vermelding van Uw reserveringsnummer 844567869.
Vraag me niet waar dat is, en wanneer
Verwijderd
Nopez. Vooral niet als het dezelfde is als vorige week, en de week daarvoor, en z...Op donderdag 12 april 2001 02:52 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Da''s de 2e kamer
Maar je hebt gelijk... Hoewel een goede discussie af en toe wel leuk is, toch?
Waarschuwing? Was-da?Op donderdag 12 april 2001 02:57 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Think again. 0-tolerancy . 1 Waarschuwing en dan ban.
Verwijderd
Think again. 0-tolerancy . 1 Waarschuwing en dan ban.Op donderdag 12 april 2001 02:52 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
2
Wij zijn U graag van dienst.Op donderdag 12 april 2001 02:56 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Danku
Dat noem ik ook geen goede discussieOp donderdag 12 april 2001 02:57 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Nopez. Vooral niet als het dezelfde is als vorige week, en de week daarvoor, en z...
Dan is het geen *goede* discussie meer...Op donderdag 12 april 2001 02:57 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Nopez. Vooral niet als het dezelfde is als vorige week, en de week daarvoor, en z...
Bedankt voor de informatie.Op donderdag 12 april 2001 02:57 schreef DizzyWeb het volgende:
[..]
Wij zijn U graag van dienst.
Mag ik U er bij deze op wijzen dat aan deze publicaties geen enkele rechten te ontlenen zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Wie zegt da''k ga slapen? Ik zei dat ik afnokOp donderdag 12 april 2001 02:54 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Slapen is voor Mietjes©
© Obi ofzo
Ja, maar daar heb ik niet om gevraagd!Op donderdag 12 april 2001 02:59 schreef Marius het volgende:
Ook jammer dat dit soort "zinvol/onzin" discussies niet meer mogen/kunnen op dit forum want je schept zo wel een band met je medetweakers.:)
Maar wie weet...;)
Gaat het toch lekker door:P 255+, I mean:POp donderdag 12 april 2001 02:57 schreef eXistence het volgende:
Komt hier nog een 2e deel van? We zitten bijna aan de 255 posts!
Nieuw, nu met Twitter
Verwijderd
Ik irriteer mij eraan dat de "newbies" altijd de schuld krijgen. Wanneer ben je geen newbie meer?Op donderdag 12 april 2001 02:54 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ik was toch echt niet van plan om oeverloze discussies aan te gaan over een topic dat al 10.000 x is besproken. Zoals wat wel en niet mag.
Doe ik dus ook niet. Op slot en be done with it. Maarja .. dat vinden vooral newbies en zeurkousen niet leuk en dan gaan ze zeiken in LA.
Iemand die met 150 posts een topic verkeerd plaatst of illegale shit vraagt is een newbie.Op donderdag 12 april 2001 03:00 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Ik irriteer mij eraan dat de "newbies" altijd de schuld krijgen. Wanneer ben je geen newbie meer?
Maar vooral, het ligt niet zozeer aan of iemand nieuw is, als diegene een beetje snugger is heb je het zo door. Volgens mij heb ik in totaal 3 () slotjes gehad en geen aantekening (d8 ik) en geen waarschuwing. Het ligt meer aan de instelling (lees leeftijd) van mensen volgens mij.
Ben ik nog steeds newbie gezien mijn aantal posts, datum van aanmelding?
Of is mijn intelegentie zo absurd hoog?
Kan je ook wat stats geven?Op donderdag 12 april 2001 03:00 schreef HlpDsK het volgende:
3 x dat de server het FF echt niet trok. En precies op key-momenten met de synchronisatie met Tom. Lekker handig.
Nieuw, nu met Twitter
Jaja, dat zeggen ze allemaalOp donderdag 12 april 2001 02:59 schreef Knightwolf het volgende:
[..]
Wie zegt da''k ga slapen? Ik zei dat ik afnok
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Topics gaan vanzelf dicht na 255 reply''s!Op donderdag 12 april 2001 03:00 schreef xfile het volgende:
[..]
Gaat het toch lekker door:P 255+, I mean:P
Dat hoeft toch niet meer met het weggaan van de kroeg/onzinforum?Op donderdag 12 april 2001 02:57 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Think again. 0-tolerancy . 1 Waarschuwing en dan ban.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Ja, maar het zijn altijd de de nieuwe tweakertjes die denken het wiel opnieuw te hebben uitgevonden.Op donderdag 12 april 2001 02:59 schreef Marius het volgende:
Ook jammer dat dit soort "zinvol/onzin" discussies niet meer mogen/kunnen op dit forum want je schept zo wel een band met je medetweakers.:)
Maar wie weet...;)
Eet veel bratwürst, daar wordt je groot en sterk van mien jong!Op donderdag 12 april 2001 03:02 schreef Mastermind het volgende:
BAH! zit ik die hele thread voor niks te lezen!
Ik wou om 2 uur al pitten.
Naja mzzl!
Kom jij nooit meer in de SG ofzo? Vanavond had iemand er een advertentie geplaatst voor een kamer |:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(Op donderdag 12 april 2001 03:02 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet meer met het weggaan van de kroeg/onzinforum?
De lastige mensen zijn weg, toch?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Dat heeft dus nix met "newbie" zijn te maken, maar met intelegentie.Op donderdag 12 april 2001 03:01 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Iemand die met 150 posts een topic verkeerd plaatst of illegale shit vraagt is een newbie.
Iemand die zijn eerste post goed plaatst is geen newbie
Wat is er zo speciaal aan Kate?Op donderdag 12 april 2001 03:03 schreef FrankGuthrie het volgende:
Ga maar eens, heb morgen tentamen, wish me luck.
Nog wel effe van Kate genieten O+O+O+O+O+O+
Verwijderd
9 van de 10 keer is het iemand met nog geen 100 posts op z''n naam. Maar ik vind iedereen na UserID 10.000 ee nnewbieOp donderdag 12 april 2001 03:00 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Ik irriteer mij eraan dat de "newbies" altijd de schuld krijgen. Wanneer ben je geen newbie meer?
Maar vooral, het ligt niet zozeer aan of iemand nieuw is, als diegene een beetje snugger is heb je het zo door. Volgens mij heb ik in totaal 3 () slotjes gehad en geen aantekening (d8 ik) en geen waarschuwing. Het ligt meer aan de instelling (lees leeftijd) van mensen volgens mij.
Ben ik nog steeds newbie gezien mijn aantal posts, datum van aanmelding?
Of is mijn intelegentie zo absurd hoog?
Houden ze het toch open:)Op donderdag 12 april 2001 03:02 schreef eXistence het volgende:
[..]
Topics gaan vanzelf dicht na 255 reply''s!
Nieuw, nu met Twitter
Ik las hier gister avond nog dat er iets zou komen dat newbies niet in de General Chat konden posten? Is dat geen oplossing?Op donderdag 12 april 2001 03:02 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn altijd de de nieuwe tweakertjes die denken het wiel opnieuw te hebben uitgevonden.
Verwijderd
Damn ik ook om 8:30!Op donderdag 12 april 2001 03:03 schreef FrankGuthrie het volgende:
Ga maar eens, heb morgen tentamen, wish me luck.
Nog wel effe van Kate genieten O+O+O+O+O+O+
Verwijderd
''t is wel een smeerlap zegOp donderdag 12 april 2001 03:02 schreef Jotti het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ze allemaal
OK, waar haal ik dat nummer vandaan?Op donderdag 12 april 2001 03:04 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
9 van de 10 keer is het iemand met nog geen 100 posts op z''n naam. Maar ik vind iedereen na UserID 10.000 ee nnewbie
Ook ouwe rotten kunnen zeuren. Lord knows, i kheb het gemerkt.
De thread is anders nog open.Op donderdag 12 april 2001 03:03 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Kom jij nooit meer in de SG ofzo? Vanavond had iemand er een advertentie geplaatst voor een kamer |:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
0-tolerancy blijft. Geldt op he hele forum.Op donderdag 12 april 2001 03:02 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet meer met het weggaan van de kroeg/onzinforum?
De lastige mensen zijn weg, toch?
Verwijderd
Dan zal mijn intelegentie wel uitermate hoog zijnOp donderdag 12 april 2001 03:04 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
9 van de 10 keer is het iemand met nog geen 100 posts op z''n naam. Maar ik vind iedereen na UserID 10.000 ee nnewbie
Ook ouwe rotten kunnen zeuren. Lord knows, i kheb het gemerkt.
[nanananana-mode]Op donderdag 12 april 2001 03:05 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
OK, waar haal ik dat nummer vandaan?
Nou, hij staat anders al 2 uur in de SU... Ja, dat heb ik gedaan... HlpDsK, sluit hem eens, of beter: deleteOp donderdag 12 april 2001 03:06 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
De thread is anders nog open.
Ach laat me nu maar genieten van Kate):Y):Y):Y):Y):Y)
Dat vroeg ik niet!Op donderdag 12 april 2001 03:06 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
[nanananana-mode]
Mijn ID is lekker lager dan de jouwes
naanaananaaanaaa
[/nanananana-mode]
Verwijderd
Je naam zegt genoeg!Op donderdag 12 april 2001 03:06 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Dan zal mijn intelegentie wel uitermate hoog zijn![]()
Klik maar eens op de link van je profile... eindigt met ?id=''getal'' Dat zal um zijn, gok ik...Op donderdag 12 april 2001 03:07 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet!
Trouwens, ik heb 2x zoveel posts, ga je schamen!
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq