Dus voortaan niet meer zo zeiken, ben eens aardig
wij/heel GoT doen altijd alles fout en niets is goed... terwijl niemand ziet dat je met zeiken helemaal niets opschiet.
Helemaal mee eens... Maar waar was die topic nou goed voor!!!??? :?:?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
onze lachspierenOp donderdag 12 april 2001 02:11 schreef Grrrrrene het volgende:
Helemaal mee eens... Maar waar was die topic nou goed voor!!!??? :?:?
Verwijderd
Hehe, begon al te twijfelen omdat er niet werd geantwoord op m''n vraag, en vond ''t ook al vreemd dat er een nieuwe Tom bijkwam binnen 4 minuten.:)
HlpDsk weet ook meteen wie ''m allemaal niet mag om ''t netjes uit te drukken.:)
HlpDsk weet ook meteen wie ''m allemaal niet mag om ''t netjes uit te drukken.:)
OK, was wel cool eigenlijk...Op donderdag 12 april 2001 02:11 schreef HlpDsK het volgende:
Ja. Ik hoop dat ons toneelspel jullie aan het denken heeft gezet
Be nice voor elkaar
Hmm.. En de mensen die het dus wel goed begrepen hadden?
En dan bedoel ik dus niet de mensen die door hadden dat ut bull was, maar de mensen die jullie naar waarde weten te schatten?
En dan bedoel ik dus niet de mensen die door hadden dat ut bull was, maar de mensen die jullie naar waarde weten te schatten?
Kan je als global mod elkaar echt bannen???
Enne wat zullen sommige mensne zich nou erg lullig voelen >:)>:)>:)>:)>:)>:)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Hmmm... volgens mij had het best echt kunnen zijn... 
Ach ja.. peace love and happiness.
en
voor mij!
Ach ja.. peace love and happiness.
en
He, wat hebben jullie gedronken, gerookt, waardoor dit zo kwam? Of ie dit een zeer verlate 1 april grap? En hebben jullie dit met elkaar afgesproken?
More explain, please.
Edit:
Of is dit om de server van de koffie af te houden;)
More explain, please.
Edit:
Of is dit om de server van de koffie af te houden;)
Nieuw, nu met Twitter
Maar kan het wel?Op donderdag 12 april 2001 02:13 schreef HlpDsK het volgende:
ICQ roeleert voor het bekokstoven van ongein
Niemand is gebanned geweest.
Verwijderd
Ik was echt serieus!Op donderdag 12 april 2001 02:13 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Jij meende het oprecht. jaja ..
* Knightwolf wil bij deze IEDEREEN zijn EXCUSES aanbieden voor het GEFLAME van zojuist
Ik meende er geen hol van, ik deed gewoon lekker mee
* Knightwolf heeft HE-LE-MAAL in een DEUK gelegen van het LACHEN om dat geflame :D:D:D:D:D:D
Ik meende er geen hol van, ik deed gewoon lekker mee
* Knightwolf heeft HE-LE-MAAL in een DEUK gelegen van het LACHEN om dat geflame :D:D:D:D:D:D
Verwijderd
HAHAHAHA, ik vinnem goed!!!!!!!!!!
Dit is natuurlijk wel de manier om es te weten te komen hoe users over je denken
Als je het zo ook es naleest, is het ook eigenlijk ongelooflijk dat we erin getuind zijn.... Ik vond het al verbazingwekkend dat een nieuwe account (tom2) zo snel gemaakt was
Dit is natuurlijk wel de manier om es te weten te komen hoe users over je denken
Als je het zo ook es naleest, is het ook eigenlijk ongelooflijk dat we erin getuind zijn.... Ik vond het al verbazingwekkend dat een nieuwe account (tom2) zo snel gemaakt was
Verwijderd
Handige poll zoOp donderdag 12 april 2001 02:12 schreef Marius het volgende:
Hehe, begon al te twijfelen omdat er niet werd geantwoord op m''n vraag, en vond ''t ook al vreemd dat er een nieuwe Tom bijkwam binnen 4 minuten.:)
Verwijderd
Hmmmm, wat dan het vreemde is dat er een aantal mensen net zo hard HlpDsk liepen uit te schelden. Maar dan wel serieus. Ik noem geen namen men weet het zelf wel.
Zou daar maar es over nadenken, opgekropte haatgevoelens die plots boven kwamen
Kweenie hoor... het id is natuurlijk goed, ben ut er ook totaal mee eens, zoals blijkt uit mijn posts het afgelopen uurtjuh ofzow... Kvind alleen de manier waarop een beetje dubieus...
Kut Hlpdsk 
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wie zit mij steeds ICQ berichten te sturen per email express???
Verwijderd
Nope. Powerusers staan apart.Op donderdag 12 april 2001 02:12 schreef FrankGuthrie het volgende:
Kan je als global mod elkaar echt bannen???
Daar gaan we weer...Op donderdag 12 april 2001 02:15 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
M0r0n!
Wat me wel opvalt is dat sinds het begin van deze onzin de database het spontaan nie helemaal meer bij kan houden
zo zie je maar dat sommige terug krabbelen van hun commentaar die ze net gaven.
Ik heb de thread met plezier in de gaten gehouden, en dat zal ik ook bij deze doen.
Zal vooral opletten op de mensen, die nu hier gaan lopen verkondigen dat hun flames in de andere thread nep waren, om nu hun reputatie weer enigzins op te poetsen.
Ik heb de thread met plezier in de gaten gehouden, en dat zal ik ook bij deze doen.
Zal vooral opletten op de mensen, die nu hier gaan lopen verkondigen dat hun flames in de andere thread nep waren, om nu hun reputatie weer enigzins op te poetsen.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Tom, delete je deze naam nou nog of moet ik HlpDsk vragen dat te doen??Op donderdag 12 april 2001 02:14 schreef viezeKUThlpdsk het volgende:
Kut Hlpdsk
Eeej,
Ik heb gelijk een oplossing voor dit slaap-probleem
Een Ruzie tussen HLPDSK en Tom volgen is de oplossing :-)
Ik ga nu namelijk pitten
Gr:):)tZZ
Ik heb gelijk een oplossing voor dit slaap-probleem
Een Ruzie tussen HLPDSK en Tom volgen is de oplossing :-)
Ik ga nu namelijk pitten
Verwijderd
Ik zie het door de vingers. Dat was nl. echt wel ban materiaal!Op donderdag 12 april 2001 02:13 schreef eXistence het volgende:
[..]
Ik was echt serieus!
Dat was me nog niet opgevallenOp donderdag 12 april 2001 02:16 schreef FrankGuthrie het volgende:
Ik heb de thread met plezie in de gaten gehouden, en dat zal ik ook bij deze doen.
Zal vooral opletten op de mensen, die nu hier gaan lopen verkondigen dat hun flames in de andere thread nep waren om hun reputatie weer enigzins op te poetsen.
HlpDsK kan dat heel goedOp donderdag 12 april 2001 02:16 schreef Knightwolf het volgende:
[..]
Tom, delete je deze naam nou nog of moet ik HlpDsk vragen dat te doen??
Verwijderd
Volgens mij was het gewoon een truuk van HlpDsk om er binnen een half uur weer tig posts bij te krijgen 
Verwijderd
Was het gewoon toeval dat jullie na die post gingen flamen??Op donderdag 12 april 2001 02:15 schreef eXistence het volgende:
HlpDsk
grafische kaart enzo!
Iemand stelt een serieuse vraag en HlpDsk zegt (terecht) dat het in het verkeerde forum staat maar gooit hem direct op slot al er ook maar IETS tegen hem wordt gezegd!
Nu begin ik wederom te twijfelenOp donderdag 12 april 2001 02:16 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ik zie het door de vingers. Dat was nl. echt wel ban materiaal!
Verwijderd
yep... maar ik blijf bij m''n posts... sta d''r 100% achter!Op donderdag 12 april 2001 02:16 schreef FrankGuthrie het volgende:
Ik heb de thread met plezie in de gaten gehouden, en dat zal ik ook bij deze doen.
Zal vooral opletten op de mensen, die nu hier gaan lopen verkondigen dat hun flames in de andere thread nep waren om hun reputatie weer enigzins op te poetsen.
Verwijderd
Wat ik zeg .. leuke poll.Op donderdag 12 april 2001 02:14 schreef --BoBo-- het volgende:
Hmmmm, wat dan het vreemde is dat er een aantal mensen net zo hard HlpDsk liepen uit te schelden. Maar dan wel serieus. Ik noem geen namen men weet het zelf wel.
Verwijderd
You''re the man!Op donderdag 12 april 2001 02:16 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ik zie het door de vingers. Dat was nl. echt wel ban materiaal!
Wil je dat allemaal wel weten? Wat we van je vinden (volgens mij heb ik me daar niet over uitgelatenOp donderdag 12 april 2001 02:17 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Wat ik zeg .. leuke poll.
Maareh, hoeveel extra slotjes heeft dit nou opgelevert
btw ik sta nog steeds voor 100% achter mijn post
Ik ookOp donderdag 12 april 2001 02:18 schreef ELANAZ het volgende:
Demn...Ik had al een heel eind in mijn droom kunnen zitten...
Bedankt hoor
Verwijderd
Ben er wel voor dat bij HlpDsK een stuk offeuh...nah...100 posts van z''n totaal af worden gehaald
HLPDSK, kende gaai FF Toms rotte naompie FF delleeten ??Op donderdag 12 april 2001 02:17 schreef Tom het volgende:
[..]
HlpDsK kan dat heel goed![]()
Verwijderd
Pff, niks nieuws onder de zon hoor. Ik weet echt wel wie me hier hatenOp donderdag 12 april 2001 02:18 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Wil je dat allemaal wel weten? Wat we van je vinden (volgens mij heb ik me daar niet over uitgelaten)
Verwijderd
Je bent niet de enige!Op donderdag 12 april 2001 02:17 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
yep... maar ik blijf bij m''n posts... sta d''r 100% achter!
Slijm mode?Op donderdag 12 april 2001 02:18 schreef eXistence het volgende:
[..]
You''re the man!
Russian Blue Neji
Kate Bush
Euh... Kgeloof dat HlpDsk in een goede bui is.. (of speelt?) Laten we het zo houdenOp donderdag 12 april 2001 02:18 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Wil je dat allemaal wel weten? Wat we van je vinden (volgens mij heb ik me daar niet over uitgelaten)
He, wie wil er met mij een flamewar beginnen om mijn posts op te krikken:P
Nieuw, nu met Twitter
Verwijderd
deleten kennieOp donderdag 12 april 2001 02:19 schreef Knightwolf het volgende:
[..]
HLPDSK, kende gaai FF Toms rotte naompie FF delleeten ??
Ik las dat topic net: bwaaaahahahahah :D:D
Leuk he, zielige bezoekers in de zware zeik nemen
Lekker bewaren die naam... Kan je nog eens mensen een herinnering geven aan dit gedoe... Maybe zet dat sommigen aan het denken als ze aan het flamen zijn...Op donderdag 12 april 2001 02:19 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
deleten kennie
Toch blijf ik vinden dat je slaaptekort schadelijk kan zijn voor je psychische gesteldheidOp donderdag 12 april 2001 02:19 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
deleten kennie
Verwijderd
Op donderdag 12 april 2001 02:19 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Slijm mode?
Verwijderd
Halve dag GottenOp donderdag 12 april 2001 02:19 schreef ELANAZ het volgende:
Ben er wel voor dat bij HlpDsK een stuk offeuh...nah...100 posts van z''n totaal af worden gehaald
Verwijderd
GoT was zwaar overbelast door te vaak op [F5] duwende users!Op donderdag 12 april 2001 02:21 schreef --BoBo-- het volgende:
Bij de weg, ik kreeg tussendoor wel een aantal keer #55''s
Maar ja het ging ook zo snel.
Ik weet er alles vanOp donderdag 12 april 2001 02:21 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Halve dag Gotten
Verwijderd
Mwah .. nog geen 40 uur nu volgens mijOp donderdag 12 april 2001 02:21 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Toch blijf ik vinden dat je slaaptekort schadelijk kan zijn voor je psychische gesteldheid
100 posts er af? Pas op wat je zegt, dan moet ie gaan inhalen
* Grrrrrene wil helemaal niet weten of Tom''s "ding" fijn ligtOp donderdag 12 april 2001 02:22 schreef Tom het volgende:
* Tom kijkt even of dat ding op m''n kamer fijn ligt.
Verwijderd
Onder je bureau bedoel jeOp donderdag 12 april 2001 02:22 schreef Tom het volgende:
* Tom kijkt even of dat ding op m''n kamer fijn ligt.
Daar weten HlpDsk en ik net zo goed ALLES van volgens mijOp donderdag 12 april 2001 02:21 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Toch blijf ik vinden dat je slaaptekort schadelijk kan zijn voor je psychische gesteldheid
Verwijderd
Uitermate therapeutischOp donderdag 12 april 2001 02:20 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik las dat topic net: bwaaaahahahahah :D:D
Per week? Da''s best goed!Op donderdag 12 april 2001 02:22 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Mwah .. nog geen 40 uur nu volgens mij
Verwijderd
Damn door al dat geflame ben ik de 1000 posts voorbij gegaan kan ik nu weer gaan zoeken om ''1000e post *D'' erin te zetten....
Oh nee dat kan niet om dat HlpDsk het topic heeft gesloten!
Oh nee dat kan niet om dat HlpDsk het topic heeft gesloten!
Verwijderd
Ehhm, 40 uur op nu. Da''s niks.Op donderdag 12 april 2001 02:23 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Per week? Da''s best goed!
Op donderdag 12 april 2001 02:21 schreef DizzyWeb het volgende:
[..]
Lekker bewaren die naam... Kan je nog eens mensen een herinnering geven aan dit gedoe... Maybe zet dat sommigen aan het denken als ze aan het flamen zijn...
Dat meen je niet??? Wat doe je voor werk dat je zo ongeconcentreerd te werk kan gaan?Op donderdag 12 april 2001 02:24 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ehhm, 40 uur op nu. Da''s niks.
Verwijderd
Had ik jouw niet net gezegd dat je je muil moest houden :(Op donderdag 12 april 2001 02:23 schreef Knightwolf het volgende:
[..]
Daar weten HlpDsk en ik net zo goed ALLES van volgens mij
;):P
HLpDsk, wat is je record van het aantal uren dat je wakker bent gebleven, ben wel benieuwd.
Nieuw, nu met Twitter
Whahahahaha, Grrrrrene heeft wat goed te maken?Op donderdag 12 april 2001 02:25 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Dat meen je niet??? Wat doe je voor werk dat je zo ongeconcentreerd te werk kan gaan?
Me2!Op donderdag 12 april 2001 02:26 schreef xfile het volgende:
HLpDsk, wat is je record van het aantal uren dat je wakker bent gebleven, ben wel benieuwd.
Verwijderd
Ongeconcentreerd? Daar heb ik niet zo snel last van.Op donderdag 12 april 2001 02:25 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Dat meen je niet??? Wat doe je voor werk dat je zo ongeconcentreerd te werk kan gaan?
Verwijderd
Paar dagen geleden had ie een uptime van 72 uur ofzo dus valt nog mee inderdaad.:)Op donderdag 12 april 2001 02:25 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Jazeker, het is namelijk er leuk om te zien hoe mensne terugkrabbelen.Op donderdag 12 april 2001 02:21 schreef ELANAZ het volgende:
[..]
Frankje blijft geinteresseerd op de effecten van een topwar letten
Hun gevoelens kwamen net naar boven, en nu blijkt dat het een grapje is, doen ze er alles aan om alles te patchen/redden, erg lachwekkend om te zien.
Met hangende pootjes komen ze terug.
eerst werd HlpDsK afgekraakt, en opeen is hij weer ''de man''. Dat zijn uitspraken van mensen die hem net nog
Russian Blue Neji
Kate Bush
Hmm, mijn record is overigens 64,5 uur...
40 uur op??? 
Ik zit nu op de helft, maar ik ga zo toch echt nokken
Ik zit nu op de helft, maar ik ga zo toch echt nokken
Nee, 1x in de zoveel tijd je een uurtje uitleven doet wonderenOp donderdag 12 april 2001 02:26 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ongeconcentreerd? Daar heb ik niet zo snel last van.
VEEEEL volgens mijOp donderdag 12 april 2001 02:26 schreef xfile het volgende:
Verwijderd
Toch al vaker vermeldt. 120+ uur. Dik 5 dagen.Op donderdag 12 april 2001 02:26 schreef xfile het volgende:
En ja ik weet dat dat erg ongezond is. ''t is nog zonder cola of koffie of pillen of zo ook.
Daarna ook erg lang liggen :Z:Z trouwens
Daar kan alleen HlpDsK over oordelen, maar volgens mij niet hoor... Check die flamewar maar, ik heb me netjes gedragen, geen partij gekozen enzo...Op donderdag 12 april 2001 02:26 schreef DizzyWeb het volgende:
[..]
Whahahahaha, Grrrrrene heeft wat goed te maken?
Verwijderd
Valt tegen!Op donderdag 12 april 2001 02:28 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Toch al vaker vermeldt. 120+ uur. Dik 5 dagen.
En ja ik weet dat dat erg ongezond is. ''t is nog zonder cola of koffie of pillen of zo ook.
Mijn record zit ongeveer op 60 uur en das best veel voor mijn doen:)
Edit:
Yo, 120+ uur, voel je je wel helemaal lekker, ofzo. Ben wel blij dat je de eerste drie dagen niet in de auto gaat zitten.
Edit:
Yo, 120+ uur, voel je je wel helemaal lekker, ofzo. Ben wel blij dat je de eerste drie dagen niet in de auto gaat zitten.
Nieuw, nu met Twitter
Daarom juist, goed maken voor jezelfOp donderdag 12 april 2001 02:28 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Daar kan alleen HlpDsK over oordelen, maar volgens mij niet hoor... Check die flamewar maar, ik heb me netjes gedragen, geen partij gekozen enzo...
heb je er ook een reden voor? Ben je echt te druk om te slapen? Of hoe zit dat?Op donderdag 12 april 2001 02:28 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Toch al vaker vermeldt. 120+ uur. Dik 5 dagen.
En ik maar denken dat ik het gek maak met mijn 3 dagen

Jaahaa! achter
kan ook
komen
Jaahaa! achter
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Ik heb de nodige aantekeningen gemaakt.Op donderdag 12 april 2001 02:27 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Jazeker, het is namelijk er leuk om te zien hoe mensne terugkrabbelen.
Hun gevoelens kwamen net naar boven, en nu blijkt dat het een grapje is, doen ze er alles aan om alles te patchen/redden, erg lachwekkend om te zien.
Met hangende pootjes komen ze terug.
eerst werd HlpDsK afgekraakt, en opeen is hij weer ''de man''. Dat zijn uitspraken van mensen die hem net nogvonden.
Verwijderd
Nou wil ik niet lullig doen ofzow, maar helaas zijn jullie de doelgroep wel enigzins misgelopen.
Het zijn rond deze tijd vaak dezelfde mensen die nog posten en er zijn weinig onzinnige topics (behalve die ziel gister) en flamewars.
Alle kleuters (behalve ik) liggen momenteel al in bed lijkt me.
Dus morgen middag een herhaling
/me zal nix zeggen
Verder aplaus voor de voorstelling
):Y)
Het zijn rond deze tijd vaak dezelfde mensen die nog posten en er zijn weinig onzinnige topics (behalve die ziel gister) en flamewars.
Alle kleuters (behalve ik) liggen momenteel al in bed lijkt me.
Dus morgen middag een herhaling
/me zal nix zeggen
Verder aplaus voor de voorstelling
Dan wil ik wel weten hoelang dat slapen heeft geduurd (dat wakker-blijven-record kan ik niet verbreken, maar je slaap record mischien welOp donderdag 12 april 2001 02:28 schreef HlpDsK het volgende:
Ik snap je niet... Kun je het me effe uitleggen wat je bedoelt?Op donderdag 12 april 2001 02:29 schreef DizzyWeb het volgende:
[..]
Daarom juist, goed maken voor jezelf
Verwijderd
Er viel ook geen partij te kiezen. Ze waren albebei fout bezig omdat dit niet openbaar hoort.:)Op donderdag 12 april 2001 02:28 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Daar kan alleen HlpDsK over oordelen, maar volgens mij niet hoor... Check die flamewar maar, ik heb me netjes gedragen, geen partij gekozen enzo...
Dit topic is gesloten.
![]()