Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Prosit!
Nieuw, nu met Twitter
YESYESYES!Op donderdag 12 april 2001 04:46 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Na dik 1300 posts? Jawel hoor!
Proost!
Er was óóit eens een tijd dat ik ruim 4000 posts, had met een gemiddelde van 45 posts per dag
Dat was vóórdat het onzinforum gesloten werdt, en vervangen door offtopic of hoe dat ook heette..
[schaam mode] Moet je mij horen [/schaam mode]Op donderdag 12 april 2001 04:44 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Biertje? goed idee!
Ikke ben lekker newbie
8517, of ben ik m''n newbiestatus al ontgroeid?
Je bent iig geen newbie meer, eerder proven worty (
Nieuw, nu met Twitter
Bewijs dat maar es ;););)Op donderdag 12 april 2001 04:48 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Er was óóit eens een tijd dat ik ruim 4000 posts, had met een gemiddelde van 45 posts per dag
Ik ben toen trouwens ook iets van 1500 posts kwijt geraakt...
Euh.. proven worthy? Das fijn om te weten, al zal niet iedereen het met je eens zijnOp donderdag 12 april 2001 04:51 schreef xfile het volgende:
[..]
[schaam mode] Moet je mij horen [/schaam mode]
Je bent iig geen newbie meer, eerder proven worty () to be a prood member:P
Ow ennuh je komt er wel
Vooral doorgaan meissieOp donderdag 12 april 2001 04:53 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Euh.. proven worthy? Das fijn om te weten, al zal niet iedereen het met je eens zijn
Ow ennuh je komt er wel
Nou, in mijn visie heb je jezelf wel bewezen dat je worhty (thnks:)) bent om met trots te zeggen dat je een member bent van GoT.
(O ja, ter verduidelijking, ik heb "maar" 238 posts), wanneer kan ik trots zijn *pruillipje*?
Edit:
Euhm, Ndredlands wsa vkreerd:P
Nieuw, nu met Twitter
Nou, dat had ik al gezegd:Op donderdag 12 april 2001 04:59 schreef xfile het volgende:
*blush*
Nou, in mijn visie heb je jezelf wel bewezen dat je worhty (thnks:)) was om met trots te zeggen dat je een member bent van GoT.
(O ja, ter verduidelijking, ik heb "maar" 238 posts), wanneer kan ik trots zijn *pruillipje*?
Dus je kan al trots zijn... (slijm slijmOp donderdag 12 april 2001 03:47 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
...Trouwens, ik had niet eens door dat je een beginnende tweaker was (newbie is niet echt toepasselijk meer) totdat je dat zelf postte...
Kee, gradatie van 2000+ posts, euhmm, proven even more worthy to be a prood member:P
Nieuw, nu met Twitter
als we dan toch aan het mierenneuken zijn:Op donderdag 12 april 2001 05:06 schreef xfile het volgende:
[sarcastic] Ow ja, Grrrrrene, jij komt er ook wel:P [/sarcastic]
Kee, gradatie van 2000+ posts, euhmm, proven even more worthy to be a prood member:P
proud member?
MierenneukerOp donderdag 12 april 2001 05:06 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
proud member?
Hmm had het er net al zelf bijgezet
Sorry, is niet leuk, maar soms kan ik het niet latenOp donderdag 12 april 2001 05:08 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Mierenneuker
edit:
Hmm had het er net al zelf bijgezet
Hebbie een doekje nodig om je tafeltje schoon te vegen:POp donderdag 12 april 2001 05:02 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Nou, dat had ik al gezegd:
[..]
Dus je kan al trots zijn... (slijm slijm)
[serious] je had het idd al gezegd, maar ja, ''t is altijd leuk om het nog eens te horen[/serious]
Nieuw, nu met Twitter
Wel leestekens gebruiken he! :P:POp donderdag 12 april 2001 05:08 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Sorry, is niet leuk, maar soms kan ik het niet laten.
Deze had ik nog niet gelezenOp donderdag 12 april 2001 04:53 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Euh.. proven worthy? Das fijn om te weten, al zal niet iedereen het met je eens zijn
Ow ennuh je komt er wel
RobTH weet er al van, dus alles is weer ok tussen ons
Serious? Ja, VastOp donderdag 12 april 2001 05:09 schreef xfile het volgende:
[..]
[serious] je had het idd al gezegd, maar ja, ''t is altijd leuk om het nog eens te horen[/serious]
Dat eeuwige gevis van vrouwenOp donderdag 12 april 2001 05:09 schreef xfile het volgende:
[..]
Hebbie een doekje nodig om je tafeltje schoon te vegen:P
Das nou jammer voor je zegOp donderdag 12 april 2001 05:11 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
RobTH weet er al van, dus alles is weer ok tussen ons
Mis ik die dan???Op donderdag 12 april 2001 05:10 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Wel leestekens gebruiken he! :P:P
Kee, ben een optimist en zie dit als een heropvoeding:P (Op donderdag 12 april 2001 05:06 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
als we dan toch aan het mierenneuken zijn:
proud member?
O ja, HlpDsk en Tom, is dit lief genoeg:P
Nieuw, nu met Twitter
Met mij heb je een heel slechte hoor, in een flamewar!Op donderdag 12 april 2001 05:12 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Das nou jammer voor je zeg
Ja, de punt achter die ene zin :P:POp donderdag 12 april 2001 05:12 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Mis ik die dan???
Yup, is altijd ''t zelfde liedjeOp donderdag 12 april 2001 05:11 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Dat eeuwige gevis van vrouwen
"Ik zie er niet uit vandaag"Op donderdag 12 april 2001 05:13 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Ja, de punt achter die ene zin :P:P
[..]
Yup, is altijd ''t zelfde liedje
"Volgens mij ben ik veel te dik"
"Ach, ik een model? Kom nou!"
"Doe die maar 10 maten groter, daar pas ik nooit in met m''n dikke kont"
Komt het je bekend voor?
Verwijderd
Da''s ook goed, ik zag hem niet aankomen...Op donderdag 12 april 2001 05:14 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Ik noem het geen flamewar, maar liever een snowball
Nou zeg, je had wel ff een andere smillie kunnen gebruiken. Vrouwen zitten heel simpel in elkaar:Op donderdag 12 april 2001 05:11 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Dat eeuwige gevis van vrouwen
1. Ze hebben af en toe bevestiging nodig.
2. Ze vragen meer als mannen.
3. Ze geven heel sporadisch toe wat er werkelijk achter schuilt, maar dat moet je als vrouw ook wel kunnen.
Meer tips nodig:
gathering.tweakers.net/listtopics.php/1
of search
Nieuw, nu met Twitter
Bwahah hardstikke..Op donderdag 12 april 2001 05:15 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
"Ik zie er niet uit vandaag"
Komt het je bekend voor?
Wat ik meestal doe na een tijdje is er gewoon expres hard op ingaan.
"Volgens mij ben ik veels te dik"
-> ''Dat klopt, je bent zo vet als een koe, ga naar de albert heyn en haal een afslank-dieet aub, en snel graag!''
Dan weet je tenminste meteen waar diegene ''t over heeft, wat ze bedoelt, wat ze wilt etcetc..
Wat ook leuk is: Expres doen alsof je al dat gevis enzo niet door hebt, kan ook erg leuk uitpakken
Nog leuker wordt het als je er wat minder hard op in gaat:Op donderdag 12 april 2001 05:19 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Bwahah hardstikke..
Wat ik meestal doe na een tijdje is er gewoon expres hard op ingaan.
"Volgens mij ben ik veels te dik"
-> ''Dat klopt, je bent zo vet als een koe, ga naar de albert heyn en haal een afslank-dieet aub, en snel graag!''
- "Och, beetje stevig, maar dik...?"
*SLAM HOOK*
- *KO, blauw oog*
Doen je ogen nou zo onderhand niet eens pijn van het vele opblijven?Op donderdag 12 april 2001 05:21 schreef HlpDsK het volgende:
Het gaat werkelijk nergens over
Nieuw, nu met Twitter
Haal dan je befaamde slotje maar tevoorschijnOp donderdag 12 april 2001 05:21 schreef HlpDsK het volgende:
Yup, ik had ze allemaal zelf kunnen zeggen, maar dat komt omdat ik niet tegen complimenten kan (of ze x keer moet horen) en daardoor iets tegenovergestelds zeg ipv "leuk dat je het zegt", "dank je wel" of "goh, leuk dat je dit opmerkt".Op donderdag 12 april 2001 05:15 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
"Ik zie er niet uit vandaag"
Komt het je bekend voor?
Nieuw, nu met Twitter
Verwijderd
Nou je het zegt ..Op donderdag 12 april 2001 05:22 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Doen je ogen nou zo onderhand niet eens pijn van het vele opblijven?
Ik heb perongeluk een extra lading teveel besteld voor mijn forum, en nu wil ik ze graag voor een erg zacht prijsje van de hand doen.
Ze zijn K.LANG-K.LONG gekeurd!
[edit]Heb je trouwens Andromeda al gezien? Jij bent toch ook zo''n sci-fi-addict?
Ze zijn brandveilig, water-proof en gemaakt van roestvrijstaal.Op donderdag 12 april 2001 05:29 schreef HlpDsK het volgende:
Zijn ze ook brandveilig? De mijne moeten per het regelement een kema-keur brandvoorschriften hebben. Dit omdat er nogal vaak vlammerige topics mee gelocked worden.
Ook in grote hoeveelheden leverbaar??Op donderdag 12 april 2001 05:29 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Ze zijn brandveilig, water-proof en gemaakt van roestvrijstaal.
Nou ik heb dus een extra partij teveel, dat zijn er precies 500, + 1 demo slotje voor in de etalage..Op donderdag 12 april 2001 05:32 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Ook in grote hoeveelheden leverbaar??
Plaatje? Specs? Tweakbaarheid?Op donderdag 12 april 2001 05:34 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Nou ik heb dus een extra partij teveel, dat zijn er precies 500, + 1 demo slotje voor in de etalage..
Natuurlijk, want Slapen is voor Mietjes©Op donderdag 12 april 2001 05:34 schreef xfile het volgende:
He HLpDsk, ook nog steeds van de partij, kewl, maar is het echt serieus gemeend over je uren wakker zijn?
© Obi
Desondanks denk ik dat we jou zometeen ineens niet meer zien :z:zOp donderdag 12 april 2001 05:35 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Natuurlijk, want Slapen is voor Mietjes©
© Obi
Guess AgainOp donderdag 12 april 2001 05:37 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Desondanks denk ik dat we jou zometeen ineens niet meer zien :z:z
:?Op donderdag 12 april 2001 05:47 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Tanden gepoetst ofzo???
Nou, jullie hebben het zelf gezegd dat we lief tegen elkaar moesten doen en bij deze doen we dat. We hebben wel van julie geleerd:)Op donderdag 12 april 2001 05:21 schreef HlpDsK het volgende:
Nieuw, nu met Twitter
Staat er op overmatig slijmen ook niet een waarschuwing?Op donderdag 12 april 2001 05:51 schreef xfile het volgende:
[..]
Nou, jullie hebben het zelf gezegd dat we lief tegen elkaar moesten doen en bij deze doen we dat. We hebben wel van julie geleerd:)
I Certainly Hope SoOp donderdag 12 april 2001 05:52 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Staat er op overmatig slijmen ook niet een waarschuwing?
Slapen?Op donderdag 12 april 2001 05:50 schreef Grrrrrene het volgende:
''t is maar goed dat er geen mod is die zin heeft deze topic te sluiten, anders ging ik echt slapen... (goh, hoe kom ik aan al die posts)
Hmm ik niet hoor
Ik denk het ookOp donderdag 12 april 2001 05:58 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
hmm volgens mij ligt HlpDsK nu te pitten..
Z''n ogen begonnen zeer te doen.Op donderdag 12 april 2001 06:01 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Ik denk het ook
Maaruh wat doe jij hier nog eigenlijk?
Beetje ICQ-en met xfileOp donderdag 12 april 2001 06:03 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Z''n ogen begonnen zeer te doen.
Maaruh wat doe jij hier nog eigenlijk?![]()
Aha, nah euh veel plezierOp donderdag 12 april 2001 06:06 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Beetje ICQ-en met xfile
Tja, zal wel lukkenOp donderdag 12 april 2001 06:08 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Aha, nah euh veel plezier
Nieuw, nu met Twitter
Euh eenOp donderdag 12 april 2001 06:19 schreef xfile het volgende:
Nou zeg, was best wel gessellie, IMHO:(
Edit:
ben nu wel een beetje moe, dus ik wens iedereen een goede nacht toe, want ik ga tukken. Tot morgennacht.
Nieuw, nu met Twitter
Als grap was ie goed.
Moraal was kristalhelder.
Verwijderd
Ik zit net alles ff bij te lezen, schrik me te pletter, ik trapte er ook in
Het zal voor de users wel een erg rare avond zijn geweest...
Een LIewella die ineens ranzig gaat doen (daar schrok ik ook van, ik denk ik heb toch geen topic geplaats:?
Beetje verwarrend allemaal, voor mij iig wel
Kinderachtig gedrag
Goeiemorgen allemaal, ik zie dat enkele van jullie (HlpDsk) nog steeds wakker zijn
Nou ik heb heerlijk van mijn nachtrust kunnen genietten
Maar ik vond het 8eraf toch wel grappig die ''fight'' van vanacht
Gr:):)tZZ
Daniel wil ook meedoen aan ons flame-toneelstukje?Op donderdag 12 april 2001 09:18 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ik kan er niet om lachen
Kinderachtig gedrag
lekker krom, als het forum nou wel bevalt en alleen de modjes niet? waar moet ik dan heen?Op donderdag 12 april 2001 01:34 schreef Hoicks het volgende:
Hmm net op slot zag ik.. wou toch effe m''n mening spuien hierzo..
Ik vind de laatste tijd dat er erg gelamed wordt (en zo lang loop ik hier nog nie eens)
Maar ik vind wel dat er wat meer respect mag komen voor de adjes en modjes...so give HlpDsK a break...net als die andere mods enzo.. Ik kan me echt wel voorstellen dat ''t nie het leukste werk is om te doen en ik zou het ook absoluut niet willen overnemen.. Ik denk dat er de laatste tijd een beetje weinig mensen met respect voor autoriteit hebben... (dat wee''k haast wa zeker)
Dus mensen als ''t je hier niet bevalt, donder dan lekker op naar een ander forum.
[roger & out]
Daar schrok ik ook van, ik dacht Llewel is dronken ofzowOp donderdag 12 april 2001 09:15 schreef Llewella het volgende:
Een LIewella die ineens ranzig gaat doen (daar schrok ik ook van, ik denk ik heb toch geen topic geplaats:?) en dan Tom en HlpDsK die gaan flamen...
Beetje verwarrend allemaal, voor mij iig wel
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Zoals gewoonlijkOp donderdag 12 april 2001 10:26 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Daar schrok ik ook van, ik dacht Llewel is dronken ofzow![]()
KLEUTERS :P:D
We hebben genoeg acteurs nu dus dat flamen is niet nodigOp donderdag 12 april 2001 10:37 schreef IceStorm het volgende:
Gruwelijke kloothommels zijn jullie ook he..
Verwijderd
Maaruh, zolang je het zelf niet een keer doet, een goede flamewar leer je er niks van hoor.. Ik moedig niet aan om het te proberen trouwens
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Ik ben er zelf ook erg van geschrokken, vriendje zat naast me (een compu staat nu op de salontafel tijdelijkOp donderdag 12 april 2001 10:26 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Daar schrok ik ook van, ik dacht Llewel is dronken ofzow![]()
Llewella is heeeeeeeeeel dronken
En Tom en HlpDsK ook! (ontken het maar niet
We zijn gewoon gisteren ff de sevrer uit de kroeg wezen halen... maar je kent het wel he!? 1 glaasje, 2 glaasjes enz. >:):P
Waar moet dat toch heen met die modjes van tegenwoordig :D;)
Precies, HlpDsk wil gewoon een beetje confronterend zijn soms. En ik vind ''m vaak wel humor hebben. En... blaffende honden bijten nietOp donderdag 12 april 2001 01:42 schreef PsyFlux het volgende:
Eindelijk eens een zinnige discussie... weet iemand nou waarom tom & hlpdsk elkaar zo haten?
Okay, hlpdsk kan soms wat grof zijn zoals ik al quote uit een eerdere post van mezelf, maar dat moet je gewoon met een korreltje zout nemen.. toch?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Kijk es naar het tijdstip toen ik dat zei...Op donderdag 12 april 2001 11:02 schreef Exirion het volgende:
[..]
Precies, HlpDsk wil gewoon een beetje confronterend zijn soms. En ik vind ''m vaak wel humor hebben. En... blaffende honden bijten niet
Dat was toen de hele grap nog in volle gang was. Maar in die grap was er geen speld tussen te krijgen en toen is er een tweede topic ontstaan: deze dus... De eerste pagina is toen volgeklept. Toen werd de grap gestopt en werd het topic: ben es een beetje lief tegen mekaar geopend en helemaal volgepost. Daarna heeft een modje de titel van deze topic verandert en dat werd dus deel2... Maar de eerste pagina slaat dus eigenlijk nog op het gedeelte dat de grap nog in volle gang was.
Oh, nah ja. Ik had ook eigenlijk alleen maar de eerste pagina gelezen, want ik verwachttte verder alleen maar een hoop gezeur en gezanik over mods en admins. En verder blijf ik gewoon bij m''n meningOp donderdag 12 april 2001 11:14 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
Kijk es naar het tijdstip toen ik dat zei...
Dat was toen de hele grap nog in volle gang was. Maar in die grap was er geen speld tussen te krijgen en toen is er een tweede topic ontstaan: deze dus... De eerste pagina is toen volgeklept. Toen werd de grap gestopt en werd het topic: ben es een beetje lief tegen mekaar geopend en helemaal volgepost. Daarna heeft een modje de titel van deze topic verandert en dat werd dus deel2... Maar de eerste pagina slaat dus eigenlijk nog op het gedeelte dat de grap nog in volle gang was.
Moet je eens opletten hoeveel topics er geopend worden om HlpDsk op z''n gedrag aan te spreken of ''m verrot te schelden. How lame can you be
Verwijderd
Helemaal met je eens... Je zou [topic=159672] es moeten lezen... Ten 1e is et lachen! (het begint serieus totdat tom opeens er tussendoor komt met die 1e post: HlpDsKOp donderdag 12 april 2001 11:18 schreef Exirion het volgende:
[..]
Oh, nah ja. Ik had ook eigenlijk alleen maar de eerste pagina gelezen, want ik verwachttte verder alleen maar een hoop gezeur en gezanik over mods en admins. En verder blijf ik gewoon bij m''n meningIk vind dat we helemaal niet veel te klagen hebben. Ik erger me meer aan mensen die de SEARCH niet gebruiken en een bepaalde vraag stellen terwijl die al 2352319875632 keer eerder is gevraagd
Moet je eens opletten hoeveel topics er geopend worden om HlpDsk op z''n gedrag aan te spreken of ''m verrot te schelden. How lame can you be
Ehm... Bedoel je niet eXistence?Op donderdag 12 april 2001 11:24 schreef PsyFlux het volgende:
Maar het is ook wel mooi om es te lezen hoe bepaalde mensen reageren in zo''n flamewar.. eXirion laat zich bijvoorbeeld een beetje teveel gaan...
Een goede morgen trouwens
als er onderling een conflict zou zijn dan los je dat gewoon onderling op en je gaat niet het hele GOT er bij betrekken.
Verwijderd
ehhh, ja... sorryOp donderdag 12 april 2001 11:35 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ehm... Bedoel je niet eXistence?
ben ''sochtends altijd nog wat wazig ....
Verwijderd
Wat een ontzettend onprofessionele en kinderachterige actie!!! Als het aan mij lag, had GoT nu twee moderators minder, want dit soort ''grapjes'' is echt onzin in het kwadraat, en dan te bedenken dat modjes een voorbeeldfunctie zouden moeten geven.
Verwijderd
Die had bijna een ban te pakken aldus HlpDskOp donderdag 12 april 2001 11:35 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ehm... Bedoel je niet eXistence?
Zoveel mensen waren er al niet meer wakker. En das eigenlijk jammer.Op donderdag 12 april 2001 11:39 schreef WhiteMan het volgende:
Wat een zielige vertoning (al was het gespeeld).:r:r:r:r
als er onderling een conflict zou zijn dan los je dat gewoon onderling op en je gaat niet het hele GOT er bij betrekken.
Moet toch kunnen of nietOp donderdag 12 april 2001 09:18 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ik kan er niet om lachen
Kinderachtig gedrag
No harm done after all.
Achterin de rij gestaan met het uitdelen van de humor?Op donderdag 12 april 2001 11:44 schreef Trashbash het volgende:
Gisteravond al die zooi gelezen, maar moet het nu toch nog even kwijt :
Wat een ontzettend onprofessionele en kinderachterige actie!!! Als het aan mij lag, had GoT nu twee moderators minder, want dit soort ''grapjes'' is echt onzin in het kwadraat, en dan te bedenken dat modjes een voorbeeldfunctie zouden moeten geven.
Wat een problemen kunnen sommige mensen maken van een grap van de crew.
Moeten ze altijd serieus zijn dan?
Voorbeeldfunctie my ass ze kunnen toch wel een keer een grap uithalen?
Verwijderd
zo''n post is nou precies wat ik bedoel.. Relax toch es een beetje! Je zit hier toch voor leuke discussies & niet om mekaar af te kraken? shesh, ik word vaak niet goed van al die ellenlange discussies over modjes en hun slotjes. En modjes zijn ook maar gewoon mensen. Als ze echt een voorbeeldfunctie erop na moesten houden zouden ze eigenlijk geeneens meer mogen posten...Op donderdag 12 april 2001 11:44 schreef Trashbash het volgende:
Verwijderd
Ik heb ze nog niet eens besteld... kwam namelijk in de stad wat coole kleren tegen, dus ik heb me geld eerst weer uitgegeven aan wat nieuwe zomerkleren... Ik kan zo slecht omgaan met geld...Op woensdag 11 april 2001 15:59 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ik weet dat we niet mogen chatten in topics, maar heb je de stuff al binnen? (lekker vaag zo...) Die 888 stuff dus
Maar een gedeelte van het loon van volgende maand is alvast gereserveerd voor de 888''s.
Ik behelp me nu eerst ff met een 238 waar ik het groovekapje en de papiertjes daaronder vanaf heb gehaald en er van die schuimrubbereb dopjes op heb gedaan.
Mooi icoontje trouwes! Ik was die vorige met dat ying-yang teken derin nog gewend dus ik herkende je niet 1-2-3 (heb fotografisch geheugen)
Als het aan jou lag wel, maar gelukkig ligt het niet aan jou.Op donderdag 12 april 2001 11:44 schreef Trashbash het volgende:
Voorbeeldfunctie
Dank je! Het staat ook wat zomerser heOp donderdag 12 april 2001 12:11 schreef PsyFlux het volgende:
Mooi icoontje trouwes! Ik was die vorige met dat ying-yang teken derin nog gewend dus ik herkende je niet 1-2-3 (heb fotografisch geheugen)
Verwijderd
yep, lekker frisse kleuren... Issie nou trouwes van die Axe reclame of niet? Hij lijkt er wel heel veel op... Maar alleen die guy was toch zilverkleurig?Op donderdag 12 april 2001 12:18 schreef Exirion het volgende:
[..]
Dank je! Het staat ook wat zomerser he
ah, damn tis alweer 12:25... moet maar es naar school toe gaan. laterz iedereen!
Tom is ook weer wakkerOp donderdag 12 april 2001 12:16 schreef Tom het volgende:Voorbeeldfunctie.
Gr:):)tZZ
Hier is het laatste woord nog niet over gezegd
Axe? Geen idee. Het origineel is gewoon een kleurenfoto (playboy misschien?) die ik zwaar verkracht heb met PhotoshopOp donderdag 12 april 2001 12:24 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
yep, lekker frisse kleuren... Issie nou trouwes van die Axe reclame of niet? Hij lijkt er wel heel veel op... Maar alleen die guy was toch zilverkleurig?
ah, damn tis alweer 12:25... moet maar es naar school toe gaan. laterz iedereen!
SLOTJE!!!
Dit topic is gesloten.
![]()