Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Verwijderd
Wat maakt het toch uit. Altijd van die ellenlange zeurtopics over de modjes/adjes![]()
Het is heel erg vervelend als je net hard met iemand offtopic zit te kleppen als de boel wordt gesloten. Maar dat is niet voor nix. En een enkele keer gaat het wel es fout (als een modje bijvoorbeeld niet de moeite neemt om alles te lezen en iets onterecht dichtgooit). Maar het is ook maar mensenwerk. Toon toch es een beetje begrip!
En verder vinden velen HlpDsK een beetje grof, maar ik vind van die droge humor juist prachtig! Je moet alles niet zo hoog opnemen...
Nee, ik probeer me hier niet tot de positie van modje op te slijmen. Ik zou het niet eens willen worden als het me werd aangeboden. Altijd dat gezeur van users aan je kop
Helemaal mee eens... Mensen met autoriteit zijn altijd de l.. euh.. pineut... Alleen omdat ze hun eigen regels op hun eigen forum/chatbox/iets anders (streep door wat niet van toepassing is) handhaven. Bedenk wel ff wat het hier zou zijn zonder adjes/modjes... Nou, dan zou hier niet eens bestaan...Op donderdag 12 april 2001 01:34 schreef Hoicks het volgende:
Hmm net op slot zag ik.. wou toch effe m''n mening spuien hierzo..
Ik vind de laatste tijd dat er erg gelamed wordt (en zo lang loop ik hier nog nie eens)
Maar ik vind wel dat er wat meer respect mag komen voor de adjes en modjes...so give HlpDsK a break...net als die andere mods enzo.. Ik kan me echt wel voorstellen dat ''t nie het leukste werk is om te doen en ik zou het ook absoluut niet willen overnemen.. Ik denk dat er de laatste tijd een beetje weinig mensen met respect voor autoriteit hebben... (dat wee''k haast wa zeker)
Dus mensen als ''t je hier niet bevalt, donder dan lekker op naar een ander forum.
[roger & out]
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Verwijderd
Okay, hlpdsk kan soms wat grof zijn zoals ik al quote uit een eerdere post van mezelf, maar dat moet je gewoon met een korreltje zout nemen.. toch?
Ik weet ook niet wat er gebeurt is, maar flamen is geen oplossing....
Verwijderd
Het is daar anders in mijn ogen prima geregeld en weinig users vs. modjes vergeleken met hier. Dus graag voorbeelden waarom ''t een kut zooi daar is...:)Op donderdag 12 april 2001 01:43 schreef Capoeirist het volgende:
Jij bent zeker nog niet op Fok! geweest ? dat is pas een kut zooi daar.
Ga er maar eens tijdje rondhangen dan kom je er wel achter.Op donderdag 12 april 2001 01:45 schreef Marius het volgende:
[..]
Het is daar anders in mijn ogen prima geregeld en weinig users vs. modjes vergeleken met hier. Dus graag wat voorbeelden.:)
Anders zit ik hier morgen ochtend nog te vertellen. En wil zo naar bed
Maar kies dan voor een forum met het systeem wat je aanstaat, en niet andersom...
Verwijderd
Dit is natuurlijk wel de manier om es te weten te komen hoe users over je denken
Als je het zo ook es naleest, is het ook eigenlijk ongelooflijk dat we erin getuind zijn.... Ik vond het al verbazingwekkend dat een nieuwe account (tom2) zo snel gemaakt was
Verwijderd
Ja, en dan is dit nog ''s nachts terwijl 90-90% slaapt.Op donderdag 12 april 2001 02:12 schreef PsyFlux het volgende:
HAHAHAHA, ik vinnem goed!!!!!!!!!!
Dit is natuurlijk wel de manier om es te weten te komen hoe users over je denken
Verwijderd
Juist daaromOp donderdag 12 april 2001 02:28 schreef Marius het volgende:
[..]
Ja, en dan is dit nog ''s nachts terwijl 90-90% slaapt.
Overdag worden ze toch eg WEL halfgek gemaakt door newbies hoor, dus is het dan te druk...
Wie hier langer komt heeft nooit mot met hem.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Kom ik strax op 1 dag nog van de 9 posts op de 11 gemiddeld
#1 Foto''s van Fok-tietjes (officieel overzicht 2)
#2 Voorspel wie de volgende post heeft deel 6
#3 Egyptische bedoeïnenherder door schaap neergeschot
#4 SM Wie vliegt er vanavond uit ?
nog vragen?
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
Nu nog een life-size poster boven mijn bed :z:z:z:z:z:z
Speaking of which, dat ga ik nu doen
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Neuh, nie eg...Op donderdag 12 april 2001 03:10 schreef Sebas het volgende:
Waarom ik niet op fok! kom? nou, hier even wat random topics van fok!
#1 Foto''s van Fok-tietjes (officieel overzicht 2)
#2 Voorspel wie de volgende post heeft deel 6
#3 Egyptische bedoeïnenherder door schaap neergeschot
#4 SM Wie vliegt er vanavond uit ?
nog vragen?
Russian Blue Neji
Kate Bush
School, morgen, euh, vandaag om 15 uurOp donderdag 12 april 2001 03:13 schreef FrankGuthrie het volgende:
Moeten jullie niet naar school/werk?
Verwijderd
Om drie uur snachts, nee niet echtOp donderdag 12 april 2001 03:13 schreef FrankGuthrie het volgende:
Moeten jullie niet naar school/werk?
L:)LOp donderdag 12 april 2001 03:14 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Om drie uur snachts, nee niet echt![]()
Verwijderd
Damn got verslaving ook...
We gaan hier gewoon verder? OK...Op donderdag 12 april 2001 03:14 schreef DizzyWeb het volgende:
[..]
L:)L
Mijn ID is dus 4466, mooi getal
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
welterusten.Op donderdag 12 april 2001 03:15 schreef DizzyWeb het volgende:
Mooi, kan ik nog 12 uur slapen
Truzte allemaal!
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Ik zie al dat er een deel 2 is geopend...Op donderdag 12 april 2001 03:16 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
We gaan hier gewoon verder? OK...
Mijn ID is dus 4466, mooi getal
anyway truste iedreen!
[edit]
argh dit IS deel 2 (geworden)... lastig als die topicnaam verandert wordt...
Heb er intussen veel geleerd, maar kan er nog veel meer leren.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Haha, dan was ik eerderOp donderdag 12 april 2001 03:19 schreef FrankGuthrie het volgende:
ID 2659, kwam er vrij laat.
Heb er intussen veel geleerd, maar kan er nog veel meer leren.
Nieuw, nu met Twitter
Ik dacht dat jij ging slapen?Op donderdag 12 april 2001 03:20 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Haha, dan was ik eerderMaar dat wil toch niet zeggen dat ik de 4466-ste was die zich registreerde?
JawelOp donderdag 12 april 2001 03:20 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Haha, dan was ik eerderMaar dat wil toch niet zeggen dat ik de 4466-ste was die zich registreerde?
En ik ben ook geen newbie meer met mijn nummer: 4136
Verwijderd
Getal in de link van je profiel.Op donderdag 12 april 2001 03:26 schreef xfile het volgende:
Euhm, hoe zoek je je ID op?
Maar goed, boeien. ''t zegt toch niks...
de jouwe is 17101.. newbie dusOp donderdag 12 april 2001 03:26 schreef xfile het volgende:
Als je boven je reactie op je profile klikt gaat hij naar een adres met op het eind je user-id
Verwijderd
Als je iemands profiel opent staat hij bovenaan in de adresbalk van IE/NetschaapOp donderdag 12 april 2001 03:26 schreef xfile het volgende:
Iets van "blabla&ID=1234"
tja je word dooor alles afgeleid.Op donderdag 12 april 2001 03:26 schreef Mastermind het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ging slapen?
denk dat ik nog effe wat bami ga smikkelen :9:9:9:9:9:9
Russian Blue Neji
Kate Bush
Morgen komt het mij dus niet uit
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Tss, heb wel meer dan 100 postsOp donderdag 12 april 2001 03:28 schreef -BrZ- het volgende:
[..]
de jouwe is 17101.. newbie dus![]()
[..knip..]
Nieuw, nu met Twitter
bikkelOp donderdag 12 april 2001 03:33 schreef xfile het volgende:
[..]
Tss, heb wel meer dan 100 posts
Verwijderd
Ik ben benieuwd wat Femme er van vindt
Hmm,Op donderdag 12 april 2001 03:33 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
bikkel
jij :19 mei 2000 (--> 2275 posts)
ik :21 januari 2001 (--> 283 posts.)
Durf je wel tegen een newbie:P
* xxfile doet redelijk hard haar best om het niet meer te zijn en heeft daardoor ook al een paar colleges gemist:P
Edit:
typoo
Nieuw, nu met Twitter
Nou wees gerust, hier is het precies hetzelfde... Trouwens, ik had niet eens door dat je een beginnende tweaker was (newbie is niet echt toepasselijk meer) totdat je dat zelf postte...Op donderdag 12 april 2001 03:42 schreef xfile het volgende:
[..]
Hmm,
jij :19 mei 2000 (--> 2275 posts)
ik :21 januari 2001 (--> 283 posts.)
Durf je wel tegen een newbie:P
* Grrrrrene doet redelijk hard haar best om het niet meer te zijn en heb daardoor ook al een paar colleges gemist:P
Laat je wel even weten wat Femme ervan vond:)Op donderdag 12 april 2001 03:37 schreef HlpDsK het volgende:
Aaah, nét niet te ver gaan de flames typen en ondertussen ook nog nep-ban''s synchroniseren met Tom is best ingewikkeld
Ik ben benieuwd wat Femme er van vindt
Nieuw, nu met Twitter
Tnks, feel vlettert.Op donderdag 12 april 2001 03:47 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Nou wees gerust, hier is het precies hetzelfde... Trouwens, ik had niet eens door dat je een beginnende tweaker was (newbie is niet echt toepasselijk meer) totdat je dat zelf postte...
Als je je eigen compu in elkaar hebt geklust (mobo+proc in nieuwe kast), ben je dan een tweak(st)er? Op deze vraag heb ik namelijk nog geen antwoord gekregen.
Edit:
Tenminste ik vond het heel erg eng om te klussen zonder me eerst totaal te verdiepen wat er mis kon gaan en dat heb ik geweten. Ik heb 1 compu thuis en ik heb welgeteld drie keer mijn nieuwe mobo in mijn kast gezet en twee keer mijn oude (om info te winnen), maar is toch goed gekomen, nadat ik de jumper van CMOS op clear data had gezet:P
Nieuw, nu met Twitter
Ik wil je niet meteen onderuit halen, maar eigenlijk niet... Hoewel... De mannen (jongetjesOp donderdag 12 april 2001 03:53 schreef xfile het volgende:
[..]
Tnks, feel vlettert.
Als je je eigen compu in elkaar hebt geklust (mobo+proc in nieuwe kast), ben je dan een tweak(st)er? Op deze vraag heb ik namelijk nog geen antwoord gekregen.
* Grrrrrene duikt en ontwijkt een klap van xfile
* xxfile gebruikt nauwelijks geweld dus Grrrrrene kan rustig naar zijn monitorretje blijven kijken:P
Nieuw, nu met Twitter
OK, zo ben ik dus ook begonnen, met hulp van huisgenoten...Op donderdag 12 april 2001 03:53 schreef xfile het volgende:
[..]
Edit:
Tenminste ik vond het heel erg eng om te klussen zonder me eerst totaal te verdiepen wat er mis kon gaan en dat heb ik geweten. Ik heb 1 compu thuis en ik heb welgeteld drie keer mijn nieuwe mobo in mijn kast gezet en twee keer mijn oude (om info te winnen), maar is toch goed gekomen, nadat ik de jumper van CMOS op clear data had gezet:P
Maarreuh, zo te zien slaap je dus nog niet
OK, dan maak ik hierbij een eind aan deze chat (Op donderdag 12 april 2001 04:06 schreef xfile het volgende:
Kan heel goed autorijden (heb teringhekel aan langzaam rijden en wil ook in de oldtimer van mijn pa crossen op de TT tijdens het MG-noord weekend), dus tweaken (volgens de dude-standard) komt ook wel goed:P
* Grrrrrene gebruikt nauwelijks geweld dus Grrrrrene kan rustig naar zijn monitorretje blijven kijken:P
Edit:
O, trusten dan. Slaap lekku:)
Nieuw, nu met Twitter
En toch komt het er weer niet van...Op donderdag 12 april 2001 04:08 schreef xfile het volgende:
Nope, heb na het toneelstukje een biertje opengetrokken en ik ga nog wel even door:)
Edit:
O, trusten dan. Slaap lekku:)
Hmmz, bier is op (code#55) (waren er maar twee), denk dat ik maar (code#55) een flesje wijn opentrek:9
Nieuw, nu met Twitter
Zie mijn ondertitelOp donderdag 12 april 2001 04:08 schreef HlpDsK het volgende:
Was slapen niet voor mietjes?
Gezellig, dan pak ik een flesje bier uit de koelkast... ProostOp donderdag 12 april 2001 04:39 schreef xfile het volgende:
Zit je dan (code#55) ook vol adrenaline na het toneelstuk? (code#55) Ik wel. Ik was al helemaal trilled (code#55) dat er eindelijk eens geentertaint werd (code#55) door de modjes (b''vo daarvoor, bis bis:P).
Hmmz, bier is op (code#55) (waren er maar twee), denk dat ik maar (code#55) een flesje wijn opentrek:9
Ikke ben lekker newbie
8517, of ben ik m''n newbiestatus al ontgroeid?
Na dik 1300 posts? Jawel hoor!Op donderdag 12 april 2001 04:44 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Biertje? goed idee!
Ikke ben lekker newbie
Prosit!
Nieuw, nu met Twitter
YESYESYES!Op donderdag 12 april 2001 04:46 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Na dik 1300 posts? Jawel hoor!
Proost!
Er was óóit eens een tijd dat ik ruim 4000 posts, had met een gemiddelde van 45 posts per dag
Dat was vóórdat het onzinforum gesloten werdt, en vervangen door offtopic of hoe dat ook heette..
[schaam mode] Moet je mij horen [/schaam mode]Op donderdag 12 april 2001 04:44 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Biertje? goed idee!
Ikke ben lekker newbie
Je bent iig geen newbie meer, eerder proven worty (
Nieuw, nu met Twitter
Bewijs dat maar es ;););)Op donderdag 12 april 2001 04:48 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Er was óóit eens een tijd dat ik ruim 4000 posts, had met een gemiddelde van 45 posts per dag
Ik ben toen trouwens ook iets van 1500 posts kwijt geraakt...
Euh.. proven worthy? Das fijn om te weten, al zal niet iedereen het met je eens zijnOp donderdag 12 april 2001 04:51 schreef xfile het volgende:
[..]
[schaam mode] Moet je mij horen [/schaam mode]
Je bent iig geen newbie meer, eerder proven worty () to be a prood member:P
Ow ennuh je komt er wel
Vooral doorgaan meissieOp donderdag 12 april 2001 04:53 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Euh.. proven worthy? Das fijn om te weten, al zal niet iedereen het met je eens zijn
Ow ennuh je komt er wel
Nou, in mijn visie heb je jezelf wel bewezen dat je worhty (thnks:)) bent om met trots te zeggen dat je een member bent van GoT.
(O ja, ter verduidelijking, ik heb "maar" 238 posts), wanneer kan ik trots zijn *pruillipje*?
Edit:
Euhm, Ndredlands wsa vkreerd:P
Nieuw, nu met Twitter
Nou, dat had ik al gezegd:Op donderdag 12 april 2001 04:59 schreef xfile het volgende:
*blush*
Nou, in mijn visie heb je jezelf wel bewezen dat je worhty (thnks:)) was om met trots te zeggen dat je een member bent van GoT.
(O ja, ter verduidelijking, ik heb "maar" 238 posts), wanneer kan ik trots zijn *pruillipje*?
Dus je kan al trots zijn... (slijm slijmOp donderdag 12 april 2001 03:47 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
...Trouwens, ik had niet eens door dat je een beginnende tweaker was (newbie is niet echt toepasselijk meer) totdat je dat zelf postte...
Kee, gradatie van 2000+ posts, euhmm, proven even more worthy to be a prood member:P
Nieuw, nu met Twitter
als we dan toch aan het mierenneuken zijn:Op donderdag 12 april 2001 05:06 schreef xfile het volgende:
[sarcastic] Ow ja, Grrrrrene, jij komt er ook wel:P [/sarcastic]
Kee, gradatie van 2000+ posts, euhmm, proven even more worthy to be a prood member:P
proud member?
MierenneukerOp donderdag 12 april 2001 05:06 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
proud member?
Hmm had het er net al zelf bijgezet
Sorry, is niet leuk, maar soms kan ik het niet latenOp donderdag 12 april 2001 05:08 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Mierenneuker
edit:
Hmm had het er net al zelf bijgezet
Hebbie een doekje nodig om je tafeltje schoon te vegen:POp donderdag 12 april 2001 05:02 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Nou, dat had ik al gezegd:
[..]
Dus je kan al trots zijn... (slijm slijm)
[serious] je had het idd al gezegd, maar ja, ''t is altijd leuk om het nog eens te horen[/serious]
Nieuw, nu met Twitter
Wel leestekens gebruiken he! :P:POp donderdag 12 april 2001 05:08 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Sorry, is niet leuk, maar soms kan ik het niet laten.
Deze had ik nog niet gelezenOp donderdag 12 april 2001 04:53 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Euh.. proven worthy? Das fijn om te weten, al zal niet iedereen het met je eens zijn
Ow ennuh je komt er wel
RobTH weet er al van, dus alles is weer ok tussen ons
Serious? Ja, VastOp donderdag 12 april 2001 05:09 schreef xfile het volgende:
[..]
[serious] je had het idd al gezegd, maar ja, ''t is altijd leuk om het nog eens te horen[/serious]
Dat eeuwige gevis van vrouwenOp donderdag 12 april 2001 05:09 schreef xfile het volgende:
[..]
Hebbie een doekje nodig om je tafeltje schoon te vegen:P
Das nou jammer voor je zegOp donderdag 12 april 2001 05:11 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
RobTH weet er al van, dus alles is weer ok tussen ons
Mis ik die dan???Op donderdag 12 april 2001 05:10 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Wel leestekens gebruiken he! :P:P
Kee, ben een optimist en zie dit als een heropvoeding:P (Op donderdag 12 april 2001 05:06 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
als we dan toch aan het mierenneuken zijn:
proud member?
O ja, HlpDsk en Tom, is dit lief genoeg:P
Nieuw, nu met Twitter
Met mij heb je een heel slechte hoor, in een flamewar!Op donderdag 12 april 2001 05:12 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Das nou jammer voor je zeg
Ja, de punt achter die ene zin :P:POp donderdag 12 april 2001 05:12 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Mis ik die dan???
Yup, is altijd ''t zelfde liedjeOp donderdag 12 april 2001 05:11 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Dat eeuwige gevis van vrouwen
"Ik zie er niet uit vandaag"Op donderdag 12 april 2001 05:13 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Ja, de punt achter die ene zin :P:P
[..]
Yup, is altijd ''t zelfde liedje
"Volgens mij ben ik veel te dik"
"Ach, ik een model? Kom nou!"
"Doe die maar 10 maten groter, daar pas ik nooit in met m''n dikke kont"
Komt het je bekend voor?
Verwijderd
Da''s ook goed, ik zag hem niet aankomen...Op donderdag 12 april 2001 05:14 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Ik noem het geen flamewar, maar liever een snowball
Nou zeg, je had wel ff een andere smillie kunnen gebruiken. Vrouwen zitten heel simpel in elkaar:Op donderdag 12 april 2001 05:11 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Dat eeuwige gevis van vrouwen
1. Ze hebben af en toe bevestiging nodig.
2. Ze vragen meer als mannen.
3. Ze geven heel sporadisch toe wat er werkelijk achter schuilt, maar dat moet je als vrouw ook wel kunnen.
Meer tips nodig:
gathering.tweakers.net/listtopics.php/1
of search
Nieuw, nu met Twitter
Bwahah hardstikke..Op donderdag 12 april 2001 05:15 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
"Ik zie er niet uit vandaag"
Komt het je bekend voor?
Wat ik meestal doe na een tijdje is er gewoon expres hard op ingaan.
"Volgens mij ben ik veels te dik"
-> ''Dat klopt, je bent zo vet als een koe, ga naar de albert heyn en haal een afslank-dieet aub, en snel graag!''
Dan weet je tenminste meteen waar diegene ''t over heeft, wat ze bedoelt, wat ze wilt etcetc..
Wat ook leuk is: Expres doen alsof je al dat gevis enzo niet door hebt, kan ook erg leuk uitpakken
Nog leuker wordt het als je er wat minder hard op in gaat:Op donderdag 12 april 2001 05:19 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Bwahah hardstikke..
Wat ik meestal doe na een tijdje is er gewoon expres hard op ingaan.
"Volgens mij ben ik veels te dik"
-> ''Dat klopt, je bent zo vet als een koe, ga naar de albert heyn en haal een afslank-dieet aub, en snel graag!''
- "Och, beetje stevig, maar dik...?"
*SLAM HOOK*
- *KO, blauw oog*
Doen je ogen nou zo onderhand niet eens pijn van het vele opblijven?Op donderdag 12 april 2001 05:21 schreef HlpDsK het volgende:
Het gaat werkelijk nergens over
Nieuw, nu met Twitter
Haal dan je befaamde slotje maar tevoorschijnOp donderdag 12 april 2001 05:21 schreef HlpDsK het volgende:
Het gaat werkelijk nergens over
Yup, ik had ze allemaal zelf kunnen zeggen, maar dat komt omdat ik niet tegen complimenten kan (of ze x keer moet horen) en daardoor iets tegenovergestelds zeg ipv "leuk dat je het zegt", "dank je wel" of "goh, leuk dat je dit opmerkt".Op donderdag 12 april 2001 05:15 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
"Ik zie er niet uit vandaag"
Komt het je bekend voor?
Nieuw, nu met Twitter
Verwijderd
Nou je het zegt ..Op donderdag 12 april 2001 05:22 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Doen je ogen nou zo onderhand niet eens pijn van het vele opblijven?
Ik heb perongeluk een extra lading teveel besteld voor mijn forum, en nu wil ik ze graag voor een erg zacht prijsje van de hand doen.
Ze zijn K.LANG-K.LONG gekeurd!
[edit]Heb je trouwens Andromeda al gezien? Jij bent toch ook zo''n sci-fi-addict?
Ze zijn brandveilig, water-proof en gemaakt van roestvrijstaal.Op donderdag 12 april 2001 05:29 schreef HlpDsK het volgende:
Zijn ze ook brandveilig? De mijne moeten per het regelement een kema-keur brandvoorschriften hebben. Dit omdat er nogal vaak vlammerige topics mee gelocked worden.
Ook in grote hoeveelheden leverbaar??Op donderdag 12 april 2001 05:29 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Ze zijn brandveilig, water-proof en gemaakt van roestvrijstaal.
Dit topic is gesloten.
![]()