| I've got permission to color outside the lines |
Dat is geen enkel excuus. Je wordt geacht de regels te kennen. En als je die niet kent is het je eigen verantwoordelijkheid ze te leren kennen.Toen ik hier net binnen viel had ik toch ook zekers niet de faq gelezen.
''Ja sorry meneer de agent, ik rij nog maar net auto, dus ik ken al die regeltjes nog niet goed...''
anders gaat elke niewbie het forum ''vervuilen''. Ik denk dat ie voortaan wel iets zuiniger zal zijn met z''n nutteloze toppics. :-)
Gr:):)tZZ
P.S.
Ik ben ook nog wel een beetje NewBie hoor
Verwijderd
[topic=159663]
Iemand stelt een serieuse vraag en HlpDsk zegt (terecht) dat het in het verkeerde forum staat maar gooit hem direct op slot al er ook maar IETS tegen hem wordt gezegd!
Verwijderd
Sodeju zeg ..
IETS?Op donderdag 12 april 2001 00:12 schreef eXistence het volgende:
maar gooit hem direct op slot al er ook maar IETS tegen hem wordt gezegd!
''ben ik niet mee eens'' = iets.
''zeikerd'' = flame.
Nuff said.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
En dat ze dan als wijzere mensen door het leven gaan.
Verwijderd
Dat lijkt me veel makkelijker en vriendelijker...En in die post waarin je de tkst quote lijkt het er meer op dat dat de reden is waarom hij nu dicht zit...
Verwijderd
Ik wil hier geen flamewar starten, maar zoals je zelf al zegt:
Op donderdag 12 april 2001 00:24 schreef HlpDsK het volgende:
En dat ze dan als wijzere mensen door het leven gaan.
Verwijderd
*zucht*
laten we het relaxxt houen kinderen die knakker zit hier al tijdje weet vast wel waar hij mee bezig is
Verwijderd
Ja ik kan moven. Maar daar is met de crew onderling wat over gebabbeld, en er is besloten dat posts in een verkeerde forum op slto gaan. Moven doe ik meestal als een draad goed loopt en hij toch erg fout staat.Op donderdag 12 april 2001 00:24 schreef eXistence het volgende:
Jij kan toch topics moven??
Dat lijkt me veel makkelijker en vriendelijker...En in die post waarin je de tkst quote lijkt het er meer op dat dat de reden is waarom hij nu dicht zit...
Er staat zelfs letterlijk in de FAQ:
http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq&id=3#04
Ruimt jouw moeder nog steeds je kamer op?Goed, zoals gezegd; zet je thread in het juiste forum! De Moderators en Admins kunnen threads weliswaar verhuizen als het per ongeluk een keer misgaat, maar we zijn niet je moeder die de rotzooi achter je opruimt. Gewoon goed opletten waar je het neerzet.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
De achterliggende gedachte is dat we niet je moeder zijn die achter je kont je rotzooi opruimt. Dat staat ook in de FAQ. En anders in de soon-to-be revisie.Op donderdag 12 april 2001 00:50 schreef eXistence het volgende:
Nou daar ben ik het niet mee eens, maarja wie ben ik!
Verwijderd
Het is heel erg vervelend als je net hard met iemand offtopic zit te kleppen als de boel wordt gesloten. Maar dat is niet voor nix. En een enkele keer gaat het wel es fout (als een modje bijvoorbeeld niet de moeite neemt om alles te lezen en iets onterecht dichtgooit). Maar het is ook maar mensenwerk. Toon toch es een beetje begrip!
En verder vinden velen HlpDsK een beetje grof, maar ik vind van die droge humor juist prachtig! Je moet alles niet zo hoog opnemen...
Nee, ik probeer me hier niet tot de positie van modje op te slijmen. Ik zou het niet eens willen worden als het me werd aangeboden. Altijd dat gezeur van users aan je kop
Verwijderd
Noem het ''heropvoeding'' van (l)usertjes..
[edit disclaimer]
kleine aanpassing ten behoeve van een kleine doelgroep.
Vat dit dan ook niet persoonlijk op.
Voel je je aangesproken?
zo ja, get a life...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit is idd een beetje waar, want dan krijg je niet van zulke discussies. Maar toch vind ik dat Dichtgooien het meest handige oplossing is (Het is toch niet zo moeilijk om je Toerrie gelijk in het goede forum te plaatsen??)Op donderdag 12 april 2001 01:00 schreef eXistence het volgende:
Maar het moven lijkt me minder moeite dan hem dicht te knallen!
Gr:):)tZZ
Verwijderd
Moven met commentaar = 3 handelingen. Sluiten met commentaar = 1 handeling.Op donderdag 12 april 2001 01:00 schreef eXistence het volgende:
Wat een leuke droge humor zeg!
[..]
Was het maar zo >:)! Maar het moven lijkt me minder moeite dan hem dicht te knallen!
Verwijderd
Jotti ik ben blij dat je zegt dat het niet veel meer moeite kost, maar ik denk niet dat mensen hun topics gewoon ergens neergooien...
Ik vind dat de modjes groot gelijk hebben: ze hoeven niet het werk op te knappen van lame newbies die niet weten waar de faq staat en al helemaal geen idee hebben waar ze hun topic dit keer zullen plaatsen...Op donderdag 12 april 2001 01:10 schreef eXistence het volgende:
Maar met sluiten krijg je dit soort gezeik en irritatie van users...
Jotti ik ben blij dat je zegt dat het niet veel meer moeite kost, maar ik denk niet dat mensen hun topics gewoon ergens neergooien...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
En ja, ik ben streng af en toe. Moet ook wel met 25K users.
eXistence:
Laat ik het dan anders formuleren: dan maakt een groep gebruikers zich niet meer druk of ze hun topic wel in het goede forum plaatsen. Klein nuanceverschil, maar het resultaat is hetzelfde.
Verwijderd
Haal de niet actieve users er maar eens af...Op donderdag 12 april 2001 01:13 schreef HlpDsK het volgende:
Als ik move openeen ze vrolijk een nieuwe omdat ze die ouwe niet meer kunnen vinden. Als ik ''m sluit zien ze dat ze iets fout deden.
En ja, ik ben streng af en toe. Moet ook wel met 25K users.
En de search is er toch voor om je topic te vinden!
Verwijderd
Als ze de faq al niet eens kunnen vinden, denk ik ook niet dat ze de search kunnen vinden/gebruiken...Op donderdag 12 april 2001 01:16 schreef eXistence het volgende:
[..]
Haal de niet actieve users er maar eens af...
En de search is er toch voor om je topic te vinden!
Verwijderd
enige wat jij doet is topics op slot gooien en van die korte kutberichtjes, zo kom ik ook wel aan m''n postsOp donderdag 12 april 2001 01:19 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
fuk op man
Verwijderd
Nee, jij met je loze Benz-geile posts. Da''s geen troep zullen we zeggen?Op donderdag 12 april 2001 01:20 schreef Tom het volgende:
[..]
enige wat jij doet is topics op slot gooien en van die korte kutberichtjes, zo kom ik ook wel aan m''n posts
[..]
Verwijderd
50% van jouw posts zijn eindberichtjes + een slotje!Op donderdag 12 april 2001 01:21 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Nee, jij met je loze Benz-geile posts. Da''s geen troep zullen we zeggen?
pff als ik je tegenkom wals ik die bak over je heen.Op donderdag 12 april 2001 01:21 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Nee, jij met je loze Benz-geile posts. Da''s geen troep zullen we zeggen?
en dan niet 1 keer maar ook nog terug en weer eroverheen
Verwijderd
Man ga je moeder pesten. Je mod als een kleuter.Op donderdag 12 april 2001 01:23 schreef Tom het volgende:
[..]
pff als ik je tegenkom wals ik die bak over je heen.
en dan niet 1 keer maar ook nog terug en weer eroverheen
Verwijderd
Jij niet wou je zeggen!Op donderdag 12 april 2001 01:23 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Man ga je moeder pesten. Je mod als een kleuter.
En laat die lieve Tom eens met rust!
Veel verder dan je moeder ben je niet gekomen zeker als je altijd binnen zit.Op donderdag 12 april 2001 01:23 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Man ga je moeder pesten. Je mod als een kleuter.
Verwijderd
voordat ik me ook maar ooit aanmeldde kwam ik hier al ongeveer 2 maandjes om gewoon afentoe wat mee te lezen. Op een gegeven moment wou ik iets posten in een interessante thread en heb ik me aangemeld. Toen heb ik dus wel de complete faq gelezen. Denk dat het ongeveer 5 minuutjes kostte. En daarna heb ik de faq er nog wel es bijgehaald om iets op te zoeken (hoe je plaatjes moest invoegen of coole url''s moest maken bijv)Op donderdag 12 april 2001 01:19 schreef eXistence het volgende:
Ik denk dat ze de FAQ wel kunnen vinden, maar nooit doorlezen, want dat duurt uren. En heb jij de FAQ wel eens gelezen? ik iig niet.
Verwijderd
Kom eens hierheen grote jongen. Zullen we een zien! :r:rOp donderdag 12 april 2001 01:23 schreef Tom het volgende:
en als je gvd maar zorgt dat er geen spatje bloed op die bak komt! dan heb je echt een probleem
Verwijderd
Nee jouw moeder ken ik ook erg goed. Als jij de deur uit bent ga ik altijd op bezoek. Private time zullen we maar zeggen.Op donderdag 12 april 2001 01:24 schreef Tom het volgende:
[..]
Veel verder dan je moeder ben je niet gekomen zeker als je altijd binnen zit.
Oh je bent ook al zo''n kampjoekel ofzo? en dat zit over mijn mercedes-icoontjes te zeikenOp donderdag 12 april 2001 01:24 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Kom eens hierheen grote jongen. Zullen we een zien! :r:r
:D:D:D LOL ROFL
Verwijderd
Op donderdag 12 april 2001 01:26 schreef Knightwolf het volgende:
Goh, Tom en HlpDsk in onderling geFlame?? :?
Verwijderd
MS Word Count: 4,034 words!
Hoezo flamen! >:):rOp donderdag 12 april 2001 01:24 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Kom eens hierheen grote jongen. Zullen we een zien! :r:r
leuk hoor met zo''n lamer te moeten moddenOp donderdag 12 april 2001 01:26 schreef Knightwolf het volgende:
Goh, Tom en HlpDsk in onderling geFlame?? :?
Verwijderd
Heeft zelf geen autoOp donderdag 12 april 2001 01:26 schreef Tom het volgende:
[..]
Oh je bent ook al zo''n kampjoekel ofzo? en dat zit over mijn mercedes-icoontjes te zeikenwat voor bak rij je zelf dan?
volgens mij rijd ie zelf een nog foutere bak dan in mijn icoontjes met foute kampy 3 spaaks ofzoOp donderdag 12 april 2001 01:27 schreef Knightwolf het volgende:
[..]
Heeft zelf geen auto
Jah, kan me voorstellen hoe je je voelt, zo ken ik er wel meer :r:rOp donderdag 12 april 2001 01:27 schreef Tom het volgende:
[..]
leuk hoor met zo''n lamer te moeten modden
Verwijderd
Ik rijd een nbak gebouwd uit de schedels van onschuldige users op wie ik me mod-razernij botvier. En dat rijdt een stuk beter dan z''n 3-sterrige nichtenbak.Op donderdag 12 april 2001 01:26 schreef Tom het volgende:
[..]
Oh je bent ook al zo''n kampjoekel ofzo? en dat zit over mijn mercedes-icoontjes te zeikenwat voor bak rij je zelf dan?
Verwijderd
Fiat pinda!Op donderdag 12 april 2001 01:26 schreef Tom het volgende:
[..]
*hint*
HlpDsk moet je hier niet een slotje op doen?????
zal ie ook vast wel doenOp donderdag 12 april 2001 01:28 schreef eXistence het volgende:
[..]
Fiat pinda!
*hint*
Verwijderd
Neuh, dat zou Tom veels te leuk vinden, die opent hem dan weer :o:+Op donderdag 12 april 2001 01:28 schreef eXistence het volgende:
[..]
Fiat pinda!
*hint*
Verwijderd
Zo issie wel de rukker!!! :r:r:r:rOp donderdag 12 april 2001 01:29 schreef Tom het volgende:
[..]
zal ie ook vast wel doen
Dit topic is gesloten.
![]()