newsbin pro

Pagina: 1
Acties:
  • 383 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
heb nu NBP geinstaleerd, en als ik bijvoorbeeld een newsgroep met 50000 posts heb, dan haalt ie maar een paar binnen.
outlook haalt wel meer binnen, maar ook niet alles.

hoe kan ik regelen dat ie alles binnen haal ?

tnx

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Alles selecteren en rechtsclicken en 'add to download list' (of iets dergelijks)?

• mellowpimp
  • Niet online
ja maar niet alles komt in het eerste venster, heb nu een groep met 30000 post, en met NBP krijg ik er maar 50 tezien?!?
dat slaat toch nergens op ?

Verwijderd

Newsbin decodeerd series van kleine posts al voor je en maakt daar dan grote files van. Dat is een verschil in postings, alle incomplete zooi gooi hij dan gelijk al weg. Daarnaast kan het zijn dat je spamfilter aanstaat, dat betekend nog minder berichten, plus hij haalt geen tekst berichten op alleen de files die eraan hangen.

Misschien helpt je dit iets.

• mellowpimp
  • Niet online
thanks
heb net newspro gedownload, die haalt mischien nog niet alles binnen. maar wel meer dan de rest.

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-01 09:04
je kunt ook opgeven hoeveel post ie binnehaalt staat dit wel groot genoeg?

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Je kunt bij nbpro ook instellen hoevel posts hij initieel van een groep moet trekken.

Dit kun je instellen bij prefs -> general -> first time records.

Suc6

Als je hem gebruikt voor binaries (wie niet >:) ) combineert hij meteen de partjes tot grote files...dat is al eerder gezegd en klopt dus ook. 30000 te herleiden naar 50 files is wel erg weinig.

Misschien zit je op de chello nieuwsserver? Die heeft erg veel last van incompletes enz.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Pagina: 1