[BC3] e-mail notification

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
kunnen jullie geen e-mailtje sturen als er gereageer is op je topic. Ik kwam hierop dankzij het forum van c!t. Volgens gebruiken jullie dezelfde software dus ik zou niet weten waarom niet:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:44

Destruction

(ex-)Automonteur

c!t draait op UBB, GoT draait op Topix, da''s een verschil, ik weet niet of het hier ingesteld zou kunnen worden want ik ken het CP niet (Duh!!), maar als het hier ingevoegd zou worden zou ik het toch niet gebruiken.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Goh, dit is pas de 29035673ste keer dat dit gevraagd wordt... :P

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Is al meerdere keren gevraagd; en nee voegen we niet toe...vrij nutteloos IMHO...."bookmarken" van threads is nuttiger dan.

• McVirusS
Zal ook wel weer voor lekkere serverbelasting zorgen; en idd wij draaien op Topix en C!T Forum draait op UBB.

• McVirusS
Volgens mij wil je dat ook niet, tis hier stukken drukker dan op C!T Forum en reageersnelheid ligt dus veel hoger.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op woensdag 11 april 2001 17:05 schreef Mr. B. het volgende:
Goh, dit is pas de 29035673ste keer dat dit gevraagd wordt... :P
Als het niet meer is, en het lijkt me vrij vervelend als je ineens 255 mailtjes hebt staan omdat je een leuk topic in [SG] hebt geopend. :(

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

McVirusS wil hogere postcount :P:P
En idd... ''you have new mail! 242 messages''. Gezellig... enne, gebruik search!

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Achja, en voordat Arjen hier tijd voor heeft (ivm todo-list) is het al weer 5 december. :)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op woensdag 11 april 2001 17:10 schreef [BoerQ] het volgende:
Achja, en voordat Arjen hier tijd voor heeft (ivm todo-list) is het al weer 5 december. :)
Of 1 april:+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Hehehe :D

• BC3 Victim
McVirusS: Je kunt tegenwoordig ook "edit" gebruiken, daar is dit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif knopje voor.

Misschien gaan er nu hele werelden voor je open, ik weet het niet, maareuh... ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Destruction
  • Laatst online: 13:44

Destruction

(ex-)Automonteur

Op woensdag 11 april 2001 17:18 schreef Floris_Diemel het volgende:
McVirusS: Je kunt tegenwoordig ook "edit" gebruiken, daar is dit [afbeelding] knopje voor.

Misschien gaan er nu hele werelden voor je open, ik weet het niet, maareuh... ;)
:D

Wie weet ;)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Weer het verhaal van de dedicated email server?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:16

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

LOL @ Floris

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• witchdoc
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op woensdag 11 april 2001 17:06 schreef McVirusS het volgende:
Is al meerdere keren gevraagd; en nee voegen we niet toe...vrij nutteloos IMHO...."bookmarken" van threads is nuttiger dan.
nomaals mijn argumentatie hierover dan..

er zijn vergeetachtige mensen.. bookmarken zeg jij.. ok
maar er zijn vergeetachtige mensen die vaak dringend een antwoord nodig hebben terwijl ze nog eens aan''t werken zijn ook (vb: zie een groot aantal topics van mezelf in NT)
met email/icq/ whatever (hetgeen bijna iedereen wel heeft, als je een keuze geeft tss deze dingen) zou ik dan meteen weten dat een bepaald toestel dit of gene connectie heeft zonder elke minuut die F5 knop te moeten mishandelen.

Als email /icq/whatever de servers teveel zou belasten geef''k je gelijk in het niet implementeren ervan, maar als dit geen erg negatieve invloed heeft vind ik je ''nutteloos'' argument hierover totaal verkeerdelijk.

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Ga Opera gebruiken, die kan pages refreshen op een tijdsinterval :)

• witchdoc
Op woensdag 11 april 2001 19:03 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
Ga Opera gebruiken, die kan pages refreshen op een tijdsinterval :)
maar dan moet je weer steeds die pagina openhouden.. trekt me puter op''t werk niet..
die gaat altijd me scherm garblen als''k meer dan 1 IE venster een tijdje open houd :(
en laat onze prijslijst nu ook enkel via IE consulteerbaar zijn (geen plaats meer op HD voor andere browser btw)

Verwijderd

"look at" is het

/edit lijkt nu onzin te staan maar boven mij stond een een of andere iekl die liep te irriteren.

Inmiddels dus weg gehaald door adje

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-02 12:23

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
[non-argument]
* Kees moet er niet aan denken :)
krijg nu al alle mailtjes die "undeliverable" zijn, met een verveelvoudiging hiervan raakt mijn box helemaal vol :P
[/non-argument]

maar het is denk ik toch best lastig, stel gemiddeld 5 mensen "abboneren" zich op 1 draad. De afgelopen 24 uur zijn er 9068 reacties op GoT geplaatst, dat zijn dan 45.340 mailtjes.
1. de server is daar wel even mee bezig
[non-argumentmode-II]2. stel 1% van die mailtjes is fout (mailserver down, fout mailadres ingevult, abbo opgezegt etc) dan gaan er alsnog 453 mailtjes per dag extra naar mij :P[/non-argumentmode-II]

Lijkt me niet heel erg practisch dus met een groot forum als dit :o

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• McVirusS
Op woensdag 11 april 2001 17:18 schreef Floris_Diemel het volgende:
McVirusS: Je kunt tegenwoordig ook "edit" gebruiken, daar is dit [afbeelding] knopje voor.

Uhm, editten is te moeillijk :P, nieuwe post is makkelijker......en ik bedenk vaak dat ik nog iets wil toevoegen als ik al op verstuur heb geramt.

• witchdoc
Op woensdag 11 april 2001 19:37 schreef Kees het volgende:maar het is denk ik toch best lastig, stel gemiddeld 5 mensen "abboneren" zich op 1 draad. De afgelopen 24 uur zijn er 9068 reacties op GoT geplaatst, dat zijn dan 45.340 mailtjes.
1. de server is daar wel even mee bezig
[non-argumentmode-II]2. stel 1% van die mailtjes is fout (mailserver down, fout mailadres ingevult, abbo opgezegt etc) dan gaan er alsnog 453 mailtjes per dag extra naar mij :P[/non-argumentmode-II]

Lijkt me niet heel erg practisch dus met een groot forum als dit :o
kan je niet iets maken van indien return mail -> edit mail naar *nog 1 keer proberen* en dan nog 1 adres
en een mailserver wordt toch altijd beschouwd als iets dat niet veel cpu nodig heeft? vergis ik me daar dan zo erg in?
noujah, ik wil die funcite nou ECHT wel een keer zien, en vorige keren dat ik erom vroeg heb''k nooit de reply van "te zwaar voor server" gehad denk''k dus.. :)

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 22-12-2025
Opera is een apparte browser van een MB tje of 10-20 geloof ik

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op woensdag 11 april 2001 20:57 schreef poohbeer het volgende:

[..]

kan je niet iets maken van indien return mail -> edit mail naar *nog 1 keer proberen* en dan nog 1 adres
en een mailserver wordt toch altijd beschouwd als iets dat niet veel cpu nodig heeft? vergis ik me daar dan zo erg in?
Hoeft inderdaad niet veel CPU te vragen, maar het gaat meer om de omvang van de mailqueue, en zoals Kees al voorrrekent gaat het dan om behoorlijke aantallen.

Bedenk dan ook dat er een aantal bounced mails terugkomen (op postmaster bijv..) of in de queue blijven hangen. Die server moet ook beheerd worden.
Ik weet niet hoeveel er van de UBB-mail-a-friend-functie gebruik wordt gemaakt bij C!T maar een email notificatie geeft iets meer drukte.
Netzone had toch ook een email notificatie erop zitten?
noujah, ik wil die funcite nou ECHT wel een keer zien, en vorige keren dat ik erom vroeg heb''k nooit de reply van "te zwaar voor server" gehad denk''k dus.. :)
De machine kan het wel aan, maar of het ook beheer(s)baar is wordt verhaal 2 ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• BC3 Victim
als je gewoon zegt of je het wil dan is toch iedereen tevreden, toch.
ik las hierboven dat niet iedereen dit hoefde, dus de server zal ook niet zo overbelast raken.B-)

Pagina: 1